Του Γιώργου Κ. Καββαδία*
Για σχέδιο μεταφοράς αρμοδιοτήτων στην κατ΄ ευφημισμόν Τοπική Αυτοδιοίκηση κάνει λόγο δημοσίευμα των «ΝΕΩΝ» με τον Υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο ουσιαστικά να επιβεβαιώνει το δημοσίευμα επισημαίνοντας ότι: «Η επιτροπή ωστόσο δεν έχει ολοκληρώσει το έργο της και δεν έχει καταθέσει το σχετικό πόρισμά της στο Υπουργείο».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στις εισηγήσεις της 11μελούς επιστημονικής επιτροπής, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αλλαγή σκυτάλης στη διαχείριση σχολείων και κέντρων υγείας, μπαίνουν πλέον οι τελευταίες πινελιές και είναι θέμα ημερών να πάρουν τον δρόμο της έγκρισης από την κυβέρνηση. Αναφορικά με το δεύτερο μεγάλο άξονα του σχεδίου, την εκπαίδευση, προδιαγράφεται σύσφιξη της σχέσης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης, που σήμερα περιορίζεται στα σχολικά κτίρια.
Το αποκεντρωμένο σχολείο της αγοράς
Από τη δεκαετία του 1990 η κυρίαρχη πολιτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την ευθυγράμμισή της στα νέα δεδομένα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ζήτημα της αποκέντρωσης-περιφερειακότητας έχει ανοίξει στη χώρα μας από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, με τους ν. 2218 και 2240/94, στους οποίους περιλαμβάνονταν διατάξεις για την αποκέντρωση της εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από τους βρεφονηπιακούς σταθμούς και τα νηπιαγωγεία. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Για σχέδιο μεταφοράς αρμοδιοτήτων στην κατ΄ ευφημισμόν Τοπική Αυτοδιοίκηση κάνει λόγο δημοσίευμα των «ΝΕΩΝ» με τον Υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο ουσιαστικά να επιβεβαιώνει το δημοσίευμα επισημαίνοντας ότι: «Η επιτροπή ωστόσο δεν έχει ολοκληρώσει το έργο της και δεν έχει καταθέσει το σχετικό πόρισμά της στο Υπουργείο».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στις εισηγήσεις της 11μελούς επιστημονικής επιτροπής, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αλλαγή σκυτάλης στη διαχείριση σχολείων και κέντρων υγείας, μπαίνουν πλέον οι τελευταίες πινελιές και είναι θέμα ημερών να πάρουν τον δρόμο της έγκρισης από την κυβέρνηση. Αναφορικά με το δεύτερο μεγάλο άξονα του σχεδίου, την εκπαίδευση, προδιαγράφεται σύσφιξη της σχέσης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης, που σήμερα περιορίζεται στα σχολικά κτίρια.
Το αποκεντρωμένο σχολείο της αγοράς
Από τη δεκαετία του 1990 η κυρίαρχη πολιτική στην εκπαίδευση επιδιώκει την ευθυγράμμισή της στα νέα δεδομένα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ζήτημα της αποκέντρωσης-περιφερειακότητας έχει ανοίξει στη χώρα μας από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, με τους ν. 2218 και 2240/94, στους οποίους περιλαμβάνονταν διατάξεις για την αποκέντρωση της εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από τους βρεφονηπιακούς σταθμούς και τα νηπιαγωγεία. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δημοσίευση σχολίου