Σε Κυριακάτικη εφημερίδα διαβάζουμε ότι από τον Μάρτη του 2019 έως και τον Ιούλη του 2020 η Ν.Δ ξόδεψε το ιλιγγιώδης ποσό των 653.046 ευρώ για πολιτική διαφήμιση στην Google Στο ίδιο δημοσίευμα προστίθεται ότι αυτό κατατάσσει το κόμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη στη δεύτερη θέση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο πίσω μόνο από τους Συντηρητικούς της Μεγάλης Βρετανίας αφού οι Τόρις την ίδια περίοδο ξόδεψαν 1.057.479 ευρώ/
Κι εδώ προκύπτουν κάποια ερωτηματικά. Πώς γίνεται μια χρεοκοπημένη επιχείρηση όπως είναι η ΝΔ, αφού έχει χρέη πάνω από 300 εκατ. ευρώ, όπως γράφαμε πριν λίγες μέρες, να διαθέτει τέτοιο πακτωλό χρημάτων για διαφήμιση;
(Αλλη ιστορία είναι γιατί οι τράπεζες ενώ κυνηγούν με εισπρακτικές εταιρείες και ποινικές διώξεις έναν μεροκαματιάρη που δεν μπορεί να εξοφλήσει ένα δάνειο του -πρόσφατα αναφέραμε μια τέτοια συγκλονιστική περίπτωση- αδιαφορούν εντελώς για τα υπέρογκα χρέη της Ν.Δ).
Κι εδώ προκύπτουν κάποια ερωτηματικά. Πώς γίνεται μια χρεοκοπημένη επιχείρηση όπως είναι η ΝΔ, αφού έχει χρέη πάνω από 300 εκατ. ευρώ, όπως γράφαμε πριν λίγες μέρες, να διαθέτει τέτοιο πακτωλό χρημάτων για διαφήμιση;
(Αλλη ιστορία είναι γιατί οι τράπεζες ενώ κυνηγούν με εισπρακτικές εταιρείες και ποινικές διώξεις έναν μεροκαματιάρη που δεν μπορεί να εξοφλήσει ένα δάνειο του -πρόσφατα αναφέραμε μια τέτοια συγκλονιστική περίπτωση- αδιαφορούν εντελώς για τα υπέρογκα χρέη της Ν.Δ).
Και το εξ' ίσου βασικό. Το κυβερνητικό κόμμα διαθέτει έναν τεράστιο προπαγανδιστικό μηχανισμό, αφού έχει μπουκώσει με δημόσιο χρήμα τα ΜΜΕ. Απ' ότι έχει μάλιστα δηλώσει o Κ. Μητσοτάκης, σκοπεύει να εξαντλήσει την τετραετία.
Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις που δημοσιεύονται, η Ν.Δ δεν έχει "σοβαρό" αντίπαλο. Τα γκάλοπ την παρουσιάζουν να προηγείται κατά είκοσι σχεδόν μονάδες του ΣΥΡΙΖΑ.
Μπορεί, λοιπόν κάποιος από την Ν.Δ., να μας δώσει μια πειστική απάντηση γιατί το κόμμα του διαθέτει αυτό το τεράστιο ποσό για να διαφήμιση τα "επιτεύγματά του;
Εμείς δεν μπορεί να το αντιληφθούμε. Οπως επίσης δεν μπορεί να καταλάβουμε πώς γίνεται μια επιχείρηση να είναι καταχρεωμένη και αντί να προσπαθήσει να εξοφλήσει τις οφειλές της, αυτή να επιλέγει τα όποια λεφτά διαθέτει να τα προσφέρει για την επικοινωνιακή τακτική της.
Δημοσίευση σχολίου