Home » , , » Βρε ποιον μου θυμίζει, ποιον μου θυμίζει, τούτος ο "ατρόμητος παλικαράς"'...

Βρε ποιον μου θυμίζει, ποιον μου θυμίζει, τούτος ο "ατρόμητος παλικαράς"'...

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 | 6:30 μ.μ.


Της Τ. Γ.

Βρε τι μου θυμίζει,τι μου θυμίζει τούτος ο "λεβέντης"... 

Αρχικά ξερνά μίσος και φασισμό... 

Στις πρώτες αντιδράσεις κατεβάζει τις αναρτήσεις του.... 

Μετά την απόλυση του απ' το τάγμα εθνοφυλακής που υπηρετούσε, και το αίτημα της αρμόδιας εισαγγελικής αρχής για ποινική διερεύνηση της υπόθεσης, προβαίνει στην ακόλουθη δήλωση:

"Η αυθαίρετη ερμηνεία μιας ανάρτησης μου, σε συνδυασμό με φωτογραφία που ανέβασα ως εθνοφύλακας στο πεδίο βολής του ΚΑΡΑ -ΤΕΠΕ έτυχε παρερμηνειών και δυσμενών σχολίων για μένα. Σε αποκατάσταση λοιπόν της αλήθειας, θα ήθελα να τονίσω, ότι ως εθνοφύλακας και κάτοικος της Λέσβου, εκπαιδεύομαι για να απαντήσω αν χρειαστεί στους απέναντι γείτονες μας, που όπως βλέπουμε τον τελευταίο καιρό απειλούν και ευθέως επιβουλεύονται την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδος μου και του νησιού μου. Ασφαλώς και στο σχόλιο μου, εννοούσα αυτούς και όχι τους ταλαίπωρους μετανάστες που πρόκειται να στεγαστούν στο συγκεκριμένο πεδίο βολής. 

Επειδή κάποιοι θέλησαν να με συσχετίσουν με ανθρώπους που έχουν ακροδεξιές πολιτικές αντιλήψεις, θέλω να θυμίσω, επειδή όλοι είμαστε γνωστοί στη μικρή κοινωνία της Καλλονής όπου ζω και εργάζομαι, ότι ποτέ δεν είχα σχέση με την ακροδεξιά και το φασισμό και ποτέ δεν θα δεχτώ από κάποιους κονδυλοφόρους να επιχειρούν να με παρουσιάσουν ως «μαύρο πρόβατο», στη σκοτεινή, γκρίζα και αδιέξοδη πραγματικότητα που βιώνει το νησί μου την τελευταία πενταετία''. 

Βρε ποιον μου θυμίζει, ποιον μου θυμίζει, τούτος ο "ατρόμητος παλικαράς"'...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger