Home » , » Ιδρυμα τσ' ανδρικής σχολής

Ιδρυμα τσ' ανδρικής σχολής

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 29 Μαΐου 2021 | 7:43 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Δεν έχω την καλύτερη γνώμη, μάλλον τη χειρότερη, για τα ιδρύματα που έχουν ονόματα πολιτικών συνήθως πρώην πρωθυπουργών. Όμως δεν κατανοώ γιατί γελάνε με το ίδρυμα Αντώνη Σαμαρά, που σκοπός του είναι να βρει τι καλό έκανε ο πρώην πρόεδρος της ΝΔ.

Εντάξει δεν είναι και πολλά, θα τα πω εγώ, να τους γλυτώσω από τον κόπο. Θα πάρω τίποτα; Τες πα, τζάμπα, δεν πειράζει.

Είναι γεγονός πως ο Αντώνης έκανε πολλά, πάρα πολλά λάθη. Η πολιτική του πχ ήταν εντελώς λάθος όλα αυτά τα χρόνια.

Αλλά (εδώ πάει το «αλλά») δεν μπορούμε να μην του αναγνωρίσουμε το μεγάλο καλό που έκανε στη χώρα το 1993 ρίχνοντας την κυβέρνηση του Μητσοτάκη του Α’, του βρικόλακα.

Γι αυτό θα έπρεπε να στηθεί ανδριάντας! Γιατί γλυτώσαμε πολλά χρόνια Κατοχής από τους τοκογλύφους. Ο Μητσοτάκης είχε σκοπό να φέρει Μνημόνιο τότε, κι ευτυχώς ο Σαμαράς τον έριξε μια ώρα αρχύτερα.

Φυσικά στο διάολο τον έστειλε ο λαός δίνοντας στον Ανδρέα την ευκαιρία να τον βάλει φυλακή. Αλλά ο Ανδρέας το είχε ρίξει στις γκόμενες και το μαγαζί γωνία που λέγονταν «ΠΑΣΟΚ», το έκαναν τελικά μπουρδέλο ο Σημίτης και οι πλιατσικολόγοι του.


Αυτό που έκανε ο Σαμαράς το 1993 μην μου πείτε πως δεν ήταν καλό. Μια χαρά πανηγυρίζαμε μόλις έπεσε η συμμορία. Από την πτώση της χούντας είχαμε να πάρουμε τέτοια χαρά.

Και τα λέω εγώ, που έχω σούρει στο Σαμαρά τα εξ αμάξης. Ο Αντώνης όμως λόγω των προσωπικών που έχει με την Οικογένεια Δρακουμέλ, κάνει και αντιπολίτευση.

Θαυμάστε άρθρο στο antinews. «Κυριάκο πώς ξέφυγες πάλι έτσι;» Ο Κούλης δεν έχει όραμα, ιδεολογία, συνεργάτες, διορατικότητα, είναι ανήθικος κλπ.

Μια παρατήρηση: Ο μπαμπάς του δε σεβάστηκε καθόλου το ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό. Το άλλαξε σε νεοφιλελευθερισμό και το ξέρω πολύ καλά. Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα.

Ο Σαμαράς είναι ο μοναδικός αστός πολιτικός που ασκεί κριτική στο Μητσοτάκη. Ο μόνος! Πείτε μου, αν στο ΣΥΡΙΖΑ έγραψαν ποτέ κάτι τέτοιο. Οι άλλες αστικές συμμορίες είναι τσόντες, υποπόδια του Κυριάκου.

Βέβαια ουσιαστική αντιπολίτευση στην πολιτική της λεηλασίας, κάνει το ΚΚΕ και η εξωκοινοβουλευτική Αριστερά, αλλά όταν ο άλλος ρίχνει φάπες στο δικτάτορα, δεν μπορώ να κάνω τα στραβά μάτια.

Αντώνη, να ξέρεις πως στον αγώνα σου κατά του τέρατος που λέγεται «Μητσοτάκης» είμαι μαζί σου. Γιατί το σωστό πρέπει να λέγεται και να γίνεται.

Βέβαια, αν ποτέ ηγηθείς ξανά της γαλάζιας συμμορίας, εδώ θα είμαι, να στα χώνω μια χαρά. Γιατί δεν ξεχνώ πως όλοι εσείς υπηρετείτε το μεγάλο Κεφάλαιο. Δεν έχω προσωπικά με σας, με την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο έχω μια αλλεργία.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger