Home » , » Α ρε Καραμανλή κροκόδειλε!

Α ρε Καραμανλή κροκόδειλε!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 31 Μαΐου 2021 | 6:08 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Είμαι περίεργος. Το 'χω αυτό το ελάττωμα. Όχι όμως στο φαϊ. Ευτυχώς δε με ενδιαφέρει η γεύση του παγκολίνου, της νυχτερίδας ή άλλων τέτοιων «εδεσμάτων».

Αλλά άμα μου μπει η ιδέα, θα το ψάξω το πράγμα. Έγραψε ο σύντροφος Γιώργης «Στην Ελλάδα υπάρχει Τουρκική μειονότητα» κι ήμουν έτοιμος να διαφωνήσω ως ψηφοφόρος του ΚΚΕ.

Επειδή όμως αυτά που έγραφε ο σύντροφος ήταν λογικά, είπα να το ψάξω λίγο. Έψαξα τα δικά μας, γνωστές οι απόψεις. Κάτι όμως με έτρωγε. Ο Γιώργης δε λέει ψέματα. Ρε δεν ακούω τι λεν κι οι γείτονες; 
Δε χρειάστηκε να ψάξω πολύ. Εντάξει έχουν κι αυτοί τα δικά τους παραμύθια, έλα όμως που ένα επιχείρημα της Μιλιέτ μου έκανε εντύπωση.
Μίλαγε για ένα Ελληνικό νόμο, τον 3065 του 1954. «Α, εδώ τους έπιασα» σκέφτηκα. Θα το ψάξω στο δικό μας το εθνικό τυπογραφείο και θα τους ξεμπροστιάσω. Έχεις ακούσει τη φράση «πας για μαλλί, βγαίνεις κουρεμένος»; Ωραίο κούρεμα μου έκαναν, από το στρατό είχαν να με κουρέψουν έτσι, με την ψιλή.

ΦΕΚ Α' 239, 9.10.1954:

«Παύλος Βασιλεύς των Ελλήνων

Έχοντες υπόψη τας διατάξεις του άρθρου 35 του Συντάγματος… απεφασίσαμεν και διατάσσομεν:

Άρθρο 1

1 Δια την ίδρυσιν Τουρκικών Σχολείων Στοιχειώδους Εκπαιδεύσεως εις την Δυτικήν Θράκην…»


Όπα μεγάλε, θα τρελαθώ! Ρε σεις, μου βγήκε ο Παύλος εξωκοινοβουλευτική Αριστερά!

Ελέγχω ξανά τα φάρμακα που παίρνω, μην έληξαν, ρίχνω νερό στο πρόσωπο και διαβάζω.

Τουρκικά σχολεία!

Εκεί που έσκασα στα γέλια ήταν όταν είδα τις υπογραφές. Και κατάλαβα γιατί ο Γιώργης έγραφε παλιότερα για τον Καραμανλή τον Α’ τον κροκόδειλο.

Τζίφρες: Παύλος, Παπάγος, Ράλλης… Κ. Καραμανλής! Ρε τον κροκόδειλο! Αυτός ρε σεις δε δάκρυσε για τη Μακεδονία που δήθεν ήταν μία; Κροκόδειλος σε λέω…

Και τι ξεφτιλίκι είναι αυτό να μαθαίνω από Τουρκική εφημερίδα, τι ψήφισαν στην Ελλάδα;

Ξέρω τι θα πουν, ο νόμος άλλαξε. Κι αυτό στην Τουρκική εφημερίδα το διάβασα.

Αφήστε το ρε σεις, δε το σώνετε. Είναι που έβγαλε ανακοίνωση το ΥΠΕΞ και είπε πως είναι μόνο Έλληνες Μουσουλμάνοι. Φροντίσατε εσείς, μαλάκες μου, να τους κάνετε όλους Τούρκους. Κι εμένα μαζί για το δούλεμα!

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger