Home » , » Περιμένοντας το Λαγό!

Περιμένοντας το Λαγό!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 8 Μαΐου 2021 | 6:07 π.μ.

Γράφει ο mitsos175

Περιμένω με ανυπομονησία το Λαγό. Έχω κόψει τα κρεμμύδια, έχω ανακατέψει τα μπαχαρικά, έβαλα την κατσαρόλα στο μάτι, είμαι πανέτοιμος! Λαγός στιφάδο! Πω! Θα γίνει γλέντι τρικούβερτο. Μια στιγμή όμως

«Βρίσκομαι σε μία φυλακή υψίστης ασφαλείας μέσα σε μία πτέρυγα όπου το 95% είναι Άραβες και κραυγάζουν κάθε βράδυ γιατί τώρα πλησιάζει το ραμαζάνι Αλλάχ Ακμπάρ και έχουν όλα τα δικαιώματα και εγώ είμαι εδώ και μιλάω για Ελλάδα και για ορθοδοξία»…

«Νερό δεν μπορούμε να πιούμε από μπουκάλι, δεν έχουμε ποτήρι και αναγκαζόμαστε να πιούμε από τη βρύση που υπάρχει μέσα στην τουαλέτα. Δεν έχω μαξιλάρι, δεν είχα καθαρά ρούχα για επτά ημέρες. Δεν μου έχουν επιτρέψει να παραγγείλω ούτε ένα αντικείμενο από την καντίνα προκειμένου να έχω κάτι να φάω ή να πιω… Δεν μου είχαν επιτρέψει πάνω από 6 μέρες τώρα να βάλω χρήματα στο κινητό τηλέφωνο για να έχω μια επικοινωνία με τους δικούς μου ανθρώπους». 

Τι λε ρε ναζί μου; Σοβαρά ε; Δεν είναι καλές οι συνθήκες στη φυλακή; Παράξενο! Που να δεις όμως τα στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Ελλάδα, εγκληματία! Κι εκεί βρίσκονται εντελώς αθώοι πρόσφυγες και παιδιά! Αυτοί δεν έχουν ούτε τουαλέτα, ούτε καν νερό! Να κάνουμε μια σύγκριση; Έχουμε πει για το αίσχος, την κόλαση!

Μήπως να τον αφήναμε εκεί που είναι; Αφού πρώτα ενημερώσουμε τους Άραβες συγκρατούμενους του για τις απόψεις του; Θέλω πολύ να δω το μαγικό που ο Λαγός μεταμορφώνεται σε γιουσουφάκι! Γιατί εδώ με το Φουρθιώτη θα τον βάλουν. Κι αν ξέρω από δεξιά λαμόγια, μια χαρά θα την περάσουν. Θα τους φυλάνε κι οι μπάτσοι που το χει καημό ο Μένιος... Ενώ εκεί θα καταλάβει τι σημαίνει μειονότητα.

Και στη θέση του λαγού μαγειρεύω βόδι. Εκείνο το ρατσιστή, το φασιστόμουτρο, που υποχρέωσε πρόσφυγα να σηκωθεί από τη θέση του λέγοντας «εδώ κάνω κουμάντο εγώ»!

Φυσικά και δεν κάνει κουμάντο. Ούτε τη δουλειά του δεν κάνει. Κουμάντο εδώ κάνουν οι τοκογλύφοι κι οι μαφιόζοι. Μη παρεξηγήσει ο πρωθυπουργός Βαγγέλης τα λεγόμενα του και στο επόμενο δρομολόγιο ο φασίστας πάρει τους μάρτυρες του NOOR 1 από το βυθό!

Η άλλη αφού σήκωσε τον άνθρωπο ακούγεται να λέει με αποτροπιασμό: «Σιχαίνομαι να κάτσω»! Κι εμείς που τη βλέπουμε. Γίναμε λοιπόν Νότια Αφρική του Απαρτχάιντ.

Μια ερώτηση μόνο. Αν ο πρόσφυγας ήταν τουρίστας, τι θα έκανε ο φασίστας; Τεμενάδες! Θα την πέταγε έξω τη, γιατί «η κωλόγρια ενοχλούσε αυτόν που θα βοηθήσει την Ελληνική οικονομία»! Ξευτίλες! «Αλλά αυτοί είστε». Που λέει κι ο Σύντροφος Κουτσούμπας.

Στο μεταξύ δε πήγε να ζητήσει από κανένα Έλληνα να του παραχωρήσει τη θέση της. Γιατί λένε «Δεν γίνεται δηλαδή να κάθεται ο 35χρονος και να μένει η 70χρονη όρθια». Οι άλλοι επιβάτες ήταν από κοπάνα από κάποιο γηροκομείο στα Χανιά;

Μην ανησυχείτε Σύντροφοι. Έρθει δεν έλθει ο Λαγός, θα βρούμε φασίστες να κάνουμε με τα κρεμμυδάκια.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger