Home » , » Έχω κι εγώ βίτσιο!

Έχω κι εγώ βίτσιο!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 7 Μαΐου 2021 | 3:51 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Ξέρεις καλέ μου αναγνώστη, αρχίζω και τα παίρνω άγρια, νευριάζω πάρα πολύ. Τα ΜΜΕ στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι βόθρος, το ξέρουμε, αλλά πάντα ο βόθρος βρωμάει. Το βλέπεις κι αηδιάζεις εκτός από κείνους τους βιτσιόζους, τους κοπρολάγνους, που τους αρέσουν αυτά.

Κι εγώ όμως έχω βίτσιο. Όταν βλέπω βιαστή, θέλω να τον ευνουχίσω! Δεν ξέρω πως μου έρχεται, θέλω να του κόψω τη «μπάμια», να του τη δώσω να τη φάει! Βέβαια δεν το έχω εφαρμόσει ως τώρα, αλλά με τσιγλάνε κάποιοι, με προκαλούν.

Τα φερέφωνα πρώτα από όλα. Που θα προσπαθήσουν να ξεπλύνουν ο έγκλημα αν πρόκειται για ημεδαπό «νοικοκύρη» εγκληματία. Ή κωλόπαιδο νοικοκύρη, όπως αποπειράθηκαν να κάνουν πχ στη Ρόδο με την Ελένη.

Κι ακούμε το γνωστό από τους γονείς, που έχουν βαρύτατες ευθύνες για την ανατροφή του βιαστή ή του επιδειξία: «Ο γιος μου είναι καλό παιδί, δεν έδωσε ποτέ αφορμή!»

Καλέ, πως σκεφτήκατε αυτό το επιχείρημα; Μάθετε όμως πως κανείς δε γεννιέται εγκληματίας. Κι ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης κάποτε έσφαξε για πρώτη φορά. Μετά του έγινε συνήθεια. Κι αν δεν θέλετε ξένο παράδειγμα, Λιγνάδης. Μέχρι το 1981 δεν είχε δώσει καμία αφορμή. Τώρα καταλαβαίνω γιατί τον άφησαν. Είπαν «πρώτη φορά βίασε παιδί, ας τον αφήσουμε να μαζευτούν πολλοί βιασμοί και τον πιάνουμε μετά για όλους, ναι;» ΌΧΙ! Αν τον έπιαναν τότε, θα γλίτωναν πολλά παιδιά!

Το άλλο ήταν τα λόγια του ίδιου του δράστη «Έχω ένα βίτσιο. Όταν βλέπω μια όμορφη γυναίκα θέλω να την πλησιάσω»! Με το πουλάκι να κρέμεται έξω από το παντελόνι; Πόσο μαλάκας; 
Έχω δει λιγούρια και καγκούρια να γελοιοποιούνται, αλλά τούτος είναι εν δυνάμει βιαστής. Αν δεν προλάβαινε η κοπέλα να μπει μέσα στην πολυκατοικία, τι θα έκανε; Κι όπως είπα παραπάνω, έχω κι εγώ βίτσιο. Του λέω πως, άμα δω ξανά πουλί έξω από το παντελόνι, θα το κόψω! Άμα σου βαστάει, κερατά, βγαλ’ το! Άμα πια!

Η δήλωση που επίσης με τσαντίζει είναι του δικηγόρο του. Να πω πως χρέος κάθε δικηγόρου είναι να υπερασπίζεται τον πελάτη του. Είπε λοιπόν ο συνήγορος του πως «Ο πελάτης μου αρνείται κάθε κατηγορία. Το αδίκημα – ακόμα και αν υποτίθεται ότι έχει γίνει – είναι πλημμεληματικού χαρακτήρα»!

Αυτό το ύφος πάλι τι είναι; Προσπάθεια υποβάθμισης; Γιατί υπάρχει λίστα με πλημμελήματα όπως πχ η σωματική βλάβη. Αν δηλαδή σπάσει κάποιος στο ξύλο το κάγκουρα, είναι σαν να του έδειξε το πουλί του; Τα πλημμελήματα έχουν σχέση με το χρόνο φυλάκισης. «Ως πλημμέλημα χαρακτηρίζεται το έγκλημα εκείνο που τιμωρείται από το νόμο με φυλάκιση έως πέντε ετών».

Το άδικο είναι πως υπάρχει περίπτωση να τιμωρηθεί κάποιος περισσότερο, αν πετάξει τρικάκια ή γράψει με μαρκαδόρο στον τοίχο, παρά αν πάει να βιάσει μια κοπέλα! Πως αθώοι κρατιούνται στη φυλακή, ενώ καθάρματα βγαίνουν έξω με τις ευλογίες των δικαστών.

Επίσης ο γονιός δεν είπε μια συγνώμη στο θύμα. Γιατί είναι συνυπεύθυνος, πώς να το κάνουμε. Γιατί αυτό που είπε εξηγεί αυτό που έκανε το «καλό παιδί που δεν έδωσε ποτέ αφορμή». Λοιπόν έδωσε τώρα. Πάψτε να δικαιολογείτε τέτοια εγκλήματα, θα τα βρείτε μπροστά σας.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger