Home » , » Αφού ο κ. Βαξεβάνης "εκτιμάει" τον "εφιάλτη της δημοκρατίας" κάθε περεταίρω σχολιασμός περιττεύει.

Αφού ο κ. Βαξεβάνης "εκτιμάει" τον "εφιάλτη της δημοκρατίας" κάθε περεταίρω σχολιασμός περιττεύει.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 27 Ιουλίου 2021 | 5:36 π.μ.

Του Κώστα Μ.

Δεν ξέρω ακριβώς την προέλευση της φράσης «Ο Εχθρός του Εχθρού μου είναι Φίλος μου», αλλά αυτό που πιστεύω είναι ότι σε μας δεν πρέπει να ισχύει. Θεωρώ ότι περιττεύει να αναλύσω τους λόγους το γιατί.

Θέλω, λοιπόν να εκφράσω την ενόχλησή μου, γιατί ο ιστότοπος μας, όπως λειτουργεί, δίνει την εντύπωση ότι έχει αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση του Κώστα Βαξεβάνη, στην αντιπαράθεση που έχει δημιουργηθεί μεταξύ του του εκδότη της εφημερίδας Documento και της κυβέρνησης, εστιαζόμενη βασικά στις δραστηριότητες του πρωθυπουργικού ζεύγους.

Προφανώς και αντιλαμβάνομαι ότι δεν μπορούμε και δεν πρέπει να προσπεράσουμε την αποκαλυπτική δημοσιογραφία του συγκεκριμένου, για τις λοβιτούρες και την ηθική υπόσταση των σημερινών εξουσιαστών. 

Εχω όμως την άποψη ότι πρέπει κάποια πράγματα να τα ξεκαθαρίζουμε κύρια για να μην δημιουργούνται παρανοήσεις. Ο εκδότης κάνει στρατευμένη δημοσιογραφία, που αυτό δεν είναι κατακριτέο, αφού όλοι οι δημοσιολόγοι, όπως κι εμείς, το ίδιο κάνουμε. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε όλα τα χρόνια που κυκλοφορεί το Documento δεν βρήκε το παραμικρό επιλήψιμο για την δραστηριότητα των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ.

Αλλά πέρα από αυτό, να επικεντρωθώ σ' αυτό που ήταν το έναυσμα του γι' αυτή την ανάρτηση. Κι αυτό δεν ήταν τίποτε άλλο παρά η αποστροφή που κάνει σε κείμενο του ο Κ. Βαξεβάνης, το οποίο δημοσίευσε το blog μας όπου υπογραμμίζει: "πες μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι". 

Εγώ αυτό θα το παραφράσω  και θα πω: ¨Πες μου ποιος εκτιμάς και θα σου πω ποιος είσαι". Και αφού ο κ. Βαξεβάνης "εκτιμάει" τον "εφιάλτη της δημοκρατίας" κάθε περεταίρω σχολιασμός περιττεύει.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger