Home » , , , » Δεν αρκεί η κυβερνητική προπαγάνδα απ' τα "δικά" μας Πετσωμένα ΜΜΕ. O φορολογούμενος λαός πληρώνει και ένα εκατ. ευρώ για την επικοινωνιακή στήριξη της κυβέρνησης στα ξένα ΜΜΕ

Δεν αρκεί η κυβερνητική προπαγάνδα απ' τα "δικά" μας Πετσωμένα ΜΜΕ. O φορολογούμενος λαός πληρώνει και ένα εκατ. ευρώ για την επικοινωνιακή στήριξη της κυβέρνησης στα ξένα ΜΜΕ

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021 | 8:03 μ.μ.


Στο παρελθόν είχαμε γράψει μια ανάρτηση την οποία τιτλοφορούσαμε: "Η είδηση, η ιεράρχησή της και η διαχείριση της". Ασυναίσθητα μας ήρθε στην μνήμη παρακολουθώντας ένα τωρινό δρόμενα. Συγκεκριμένα μια ιστοσελίδα φέρνει στην επιφάνεια μια αποκάλυψη που σύμφωνα με το δικό μας σκεπτικό θα έπρεπε να είναι μια είδηση που να δεσπόζει σε όλα τα ΜΜΕ, αφού εκτός των άλλων αναφέρεται σε μια "νόμιμη" ληστεία χρημάτων του ελληνικού λαού, το ύψος των οποίων προσεγγίζει το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Και ενώ κάθε ηλίθια δήλωση οποιοδήποτε τυχάρπαστου πολιτικάντη αποτελεί αντικείμενο σχολιασμού από τα "έγκυρα" ΜΜΕ, οι συντάκτες έντυπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ εκτίμησαν ότι η συγκεκριμένη αποκάλυψη δεν αξίζει ούτε ένα μονόστηλο.

Τηλεγραφικά η περίπτωση. Η ιστοσελίδα Reporters United, σε ένα απόλυτα τεκμηριωμένο ρεπορτάζ αποκαλύπτει ότι  η ελληνική κυβέρνηση έχει συνάψει σύμβαση συνεργασίας – με ρήτρα εμπιστευτικότητας – με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λόμπινγκ του κόσμου, την πολυεθνική Edelman, με σκοπό την επικοινωνιακή στήριξη της κυβέρνησης Μητσοτάκη, χρηματοδοτούμενη όμως με δημόσια κεφάλαια.

Από το ρεπορτάζ, της ιστοσελίδα αλλά και από έγγραφα που βρίσκονται αναρτημένα στη Διαύγεια, προκύπτει ότι η  διεθνής εταιρεία δημοσίων σχέσεων «Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων & Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.», πιο γνωστή ως Enterprise Greece έχει κερδίσει (χωρίς να υπάρχει άλλη προσφορά) σχετικό διαγωνισμό που έτρεξε από τον Δεκέμβριο του 2020 έως τον Ιανουάριο του 2021 προκειμένου να παρασχεθούν στην ελληνική κυβέρνηση υπηρεσίες στρατηγικής επικοινωνίας. (στρατηγική επικοινωνία ονομάζεται στην διπλωματική γλώσσα η προπαγάνδα. "την περίοδο που δημοσιεύματα σε διεθνή αγγλόφωνα και γερμανόφωνα μέσα προκαλούσαν, για πρώτη φορά μετά τις εκλογές του 2019, ρωγμές στο προφίλ της κυβέρνησης Μητσοτάκη, επικεντρώνοντας στο μεταναστευτικό και στη διαχείριση της πανδημίας").

Σύμφωνα με τη σχετική προκήρυξη, «ο ανάδοχος καλείται να αναλάβει τη διαμόρφωση στρατηγικής και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών προς την Ελληνική Κυβέρνηση για την ανάπτυξη και διαχείριση σχέσεων με Διεθνή Μέσα»«με απώτερο στόχο τη θετική προβολή της Ελλάδας καθώς και τη διασφάλιση της εικόνας της χώρας σε σημαντικά κέντρα αποφάσεων στην Ευρώπη, με έμφαση στις ακόλουθες χώρες: Βέλγιο (Βρυξέλλες), Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο». 

Και συνεχίζει το δημοσίευμα:

"Η συνολική αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των € 980.000 (χωρίς ΦΠΑ) και η διάρκεια της ορίζεται σε οκτώ μήνες, με πρόβλεψη για επέκτασή της για άλλους τέσσερις. Οι πόροι θα προέλθουν από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων".

Προσέξτε και το παρακάτω ενδιαφέρον σημείο του δημοσιεύματος:

Στο προσχέδιο σύμβασης που περιλαμβάνεται στο τεύχος της προκήρυξης του διαγωνισμού υπάρχει και αυστηρή ρήτρα εμπιστευτικότητας, σύμφωνα με την οποία «απαγορεύεται οποιαδήποτε από πλευράς του Αναδόχου δημοσιότητα αναφορικά με τον παρόντα Διαγωνισμό ή την σύμβαση. Ο όρος αυτός εξακολουθεί να ισχύει σε όλη την διάρκεια ισχύος της σύμβασης, καθώς και μετά την λήξη ή την με οποιοδήποτε άλλο τρόπο λύση αυτής». 

Με άλλα λόγια, η ελληνική πλευρά ζητάει από την Edelman να μεσολαβεί για λογαριασμό της σε δημοσιογράφους διεθνών ΜΜΕ αλλά ταυτόχρονα απαγορεύει στην εταιρεία ακόμα και να επιβεβαιώσει δημοσίως την ύπαρξη της συνεργασίας.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger