Το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι η απροκάλυπτη υποστήριξη που έδωσε το κυβερνητικό κόμμα και τα ΜΜΕ που πρόσκεινται σ' αυτό, δεν είχε κανένα αποτέλεσμα, ίσως απ' το να εντυπωσιάσει ο αριθμός των ατόμων που έλαβαν μέρος στην ψηφοφορία. (Περισσότεροι από τους μισούς που ψήφισαν ΚΙΝΑΛ το 2019!).
Αυτό όμως που είναι το πιο σημαντικό και αξίζει να το κρατήσουμε είναι το μεγάλο στραπάτσο, που έπαθαν για μια ακόμα φορά οι δημοσκοπικές εταιρείες. Και αυτό είναι κάτι που το υπογραμμίζουν ακόμα και αστοί δημοσιογράφοι σε twit τους.
Δεν είναι δηλαδή μόνο η ήττα του Λοβέρδου. Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι το "χαστούκι" που δέχτηκε το επικοινωνιακό κυβερνητικό επιτελείο που μας παρουσιάζει σαν βασικό προπαγανδιστικό του επιχείρημα την δημοσκοπική εμφάνιση της Ν.Δ.
Δημοσίευση σχολίου