Home » , » Ελληνική Αστυνομία τι θα γίνει με τους τραμπούκους σας;

Ελληνική Αστυνομία τι θα γίνει με τους τραμπούκους σας;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022 | 12:34 π.μ.

Πηγή: Χρήστος Αμραμίδης - f/b

Μόλις με έπιασε η αστυνομία μπροστά σε όλους τους δημοσιογράφους παρά την επίδειξη δημοσιογραφικής ταυτότητας.

Τραβούσα βίντεο, έναν έλεγχο στοιχείων.

Με έβαλαν να κλείσω το κινητό, με οδήγησαν πίσω από τα ΜΑΤ και με περικύκλωσαν.

Μου φώναζαν, με ρώτησαν αν είμαι ο "φίλος τους ο Αβραμίδης ο γνωστός"

Όταν μου φώναζαν τους είπα να μην το κάνουν γιατί μπορώ και εγώ να φωνάξω. Ένας ασφαλίτης μου είπε "Σε γαμάμε κιόλας απ' τον κώλο αν θέλουμε" και με κλώτσησε στο καλάμι.

Στη συνέχεια παρενέβη κόσμος που βρισκόταν εκεί & δημοσιογράφοι και αφέθηκα ελεύθερος.

 Δημοσιογράφοι προσπαθούν να καταγράψουν, μα ασφαλιτες τους παρεμποδίζουν ξανά.

Ελληνική Αστυνομία τι θα γίνει με τους τραμπούκους σας; 

***

 Σε ανακοίνωσή της η οργάνωση Αναμέτρηση - Ομάδα Κομμουνιστών/στριών σημειώνει:

"...Επειδή τον γνωρίζουμε καλά, είμαστε απόλυτα σίγουροι και σίγουρες ότι ο Χρήστος Αβραμίδης δεν θα φοβηθεί και θα συνεχίσει να κάνει το καθήκον του: να λέει την αλήθεια, να καταγράφει τα γεγονότα και να ελέγχει την εξουσία.

Δικό μας καθήκον όμως είναι να σταθούμε δίπλα σε κάθε δημοσιογράφο που διώκεται, να απαιτήσουμε την απελευθέρωση των συλληφθέντων και την απόσυρση των άδικων κατηγοριών, να σπάσουμε το καθεστώς ατιμωρησίας των αστυνομικών και να καταγγείλουμε με όλη τη δύναμή της φωνής αυτή τη βαθιά αντιδημοκρατική, επικίνδυνη κυβέρνηση",

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger