Home » , » Ουρήστε στην μοκέτα!

Ουρήστε στην μοκέτα!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022 | 9:06 μ.μ.

Γράφει ο  mitsos175

Κύριες και κύριοι δικαστές, κύριες και κύριοι ένορκοι, καλά μου τρολλ.

Μ’ αυτό το άρθρο προτρέπω σε τρομοκρατικές ενέργειες. Τι εννοείτε «αν δεν πετάς χαρτάκια, δεν είσαι τρομοκράτης»; Πετάω και χαρτάκια άμα λάχει! Από μικρός πέταγα σίτες στην πλάτη του δασκάλου. Τρομοκράτης από κούνια.

Προτείνω να ουρήσουμε τη μοκέτα του Ιανού! Πόσους νόμους παραβιάζω αυτή τη στιγμή; Μετρήστε τους και στείλτε τη σούμα στη ΔΕΗ, να μου τα στείλει με τον επόμενο λογαριασμό.

Σε λίγο με τόσα χρέη θα είμαι κι εγώ άστεγος, εκτός, αν κατορθώσω, να συγκατοικήσω με το Μένιο. Αυτός έτσι κι αλλιώς δεν κάθεται για πολύ μέσα. Οπότε θα μείνει το κελί δικό μου!

Το πιθανότερο όμως είναι να βρεθώ στους πέντε δρόμους, γιατί σιγά μη δεχτεί ο Μένιος συγκατοίκηση. Αν ήμουν Τζούλια ή υπουργός…

Οπότε ο ναζισμός με αφορά και προσωπικά.

Το βιβλιοπωλείο Ιανός βρέχει τη μοκέτα για να μην ξαπλώνουν άστεγοι! Τι καλοί κανίβαλοι! Ο κόσμος σχολίασε οργισμένος.

«Ακάκιεεεεε η μοκέτα να είναι βρεγμένη! Ζωάδια, το σύστημα μπορεί ανά πάσα στιγμή να σε καταστήσει άνεργο, άστεγο. Μην μεγαλοπιάνεστε... πολιτισμός είναι η υπεράσπιση των αδυνάτων».

Ναι αλλά οι ναζί άκουγαν πολιτισμό, κι έβγαζαν πιστόλι.

Μην ξεχνάμε πως άστεγοι και καπιταλιστική ανάπτυξη πάνε πακέτο. Όπως πχ σκλάβοι και μεγάλα έργα. Το λέει και το τραγούδι «Αν δεν στεριώσετε άνθρωπο γεφύρι δε στεριώνει».

«Αν ήμουν δήμαρχος προτεραιότητα μου θα ήταν οι άστεγοι. Με τα μύρια που έφαγε/μοίρασε ο Μπακογιάννης θα μπορούσαν να τακτοποιηθούν όλοι κι άλλοι τόσοι. Τα παράπονα σου στον δήμαρχο» λέει ένα σχόλιο στο twitter.

Και να μείνει ατάιστος ο Ρουβάς; Μόνο με μακαρόνια θα τη βγάζει; Θα στουμπώσει και μετά θα δει και αίμα και δάκρυα και ιδρώτα.

Είναι πολλά τα σχόλια κατά της σκατοψυχίας, εγώ όμως προτείνω πράξεις. Είναι που είναι βρεμένη η μοκέτα, να πάμε όλοι οι άστεγοι, κι εγώ μαζί, να την κατουρήσουμε. Έτσι κι αλλιώς θα την πλύνουν. Κάθε μέρα όποιος «τον μαζεύει» και δεν έχει μπάνιο, στον Ιανό.

Κι όποιος γυρέψει τσαμπουκά, να τον χέσουμε όλοι μαζί! Κύριε δικαστά, πόσα χρόνια θα φάω μ’ αυτά που λέω; Ελπίζω μπόλικα, όχι τίποτα άλλο, γιατί στη φυλακή έχει και χέστρα.

Στο είπα καρδιά μου. Ο φασίστας δεν τα έχει με τον αλλοδαπό, τα έχει βάλει με το φτωχό. Μετά τις εκλογές αρχίζουν οι πλειστηριασμοί. Θα βρεθούνε χιλιάδες οικογένειες στο δρόμο. Με τα χαράτσια και τα κόλπα τους κατάφεραν να χρωστάμε οι περισσότεροι.

Όλοι εμείς θα αντιμετωπίσουμε τέτοια και χειρότερα από τους ναζί δήθεν νοικοκυραίους. Από τα παράσιτα που είναι συνυπεύθυνα για τη χρεοκοπία μας. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα, τα πράγματα θα γίνουν πολύ χειρότερα.

«Τα λόγια είναι περιττά
Φασίστες τριγυρίζουνε
Ρίχτε τους φάπα και κλωτσιά
Σκατά για να μυρίζουνε».

Ρεφόρμες, σκοπός είναι να μην έχουμε άστεγους. Όχι να μη βρέχουν τις μοκέτες οι φασίστες για να κοιμούνται οι ξεσπιτωμένοι.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger