Η παραπάνω σωστές διαπιστώσεις του Γ. Κύρτσου μας έδωσαν το ερέθισμα να σχολιάσουμε την σημερινή δήλωση του Θόδωρου Σκυλακάκη, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Κουρτάκη parapolitika fm.
Ο υφυπουργός Οικονομικών, ανάμεσα στα άλλα μας είπε ότι "Δεν έχει νόημα να μειώσουμε τους φόρους στην βενζίνη, διότι οι φτωχοί, οι άνεργοι και οι χαμηλοσυνταξιούχοι δεν έχουν αυτοκίνητο, όποτε μόνο οι πλούσιοι θα επωφελούνταν”!!!
Είναι να γελάς όταν ακούς έναν σκληρό νεοφιλελεύθερο σαν τον Σκυλακάκης, να παρουσιάζεται ότι ενδιαφέρεται για τους φτωχούς και τους ανέργους.
Λες και δεν ξέρουμε ότι υπήρξε από τα ιδρυτικά μέλη του κόμματος "Ταύροι" που είχε κάνει ο Στ. Μάνος, για να βρεθεί στην συνέχεια στο κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη. "Δημοκρατική Συμμαχία" και τελικά αυτή η "μεταγραφή της δεκάρας" να αποτελεί σήμερα στέλεχος της κυβέρνησης του "επιτελικού κράτους".
Αυτή η τοποθέτηση του Σκυλακάκη, όμως μας έφερε στο μυαλό μια ανάρτηση που είχαμε κάνει στο παρελθόν. Σ' αυτή σχολιάζαμε την δήλωση που είχε κάνει ο βουλευτής της Ν.Δ Κωνσταντίνος Κυρανάκης. ένα απ' τα προβεβλημένα στελέχη της Ν.Δ, όταν το κόμμα του βρισκόταν στην αντιπολίτευση.
Και επειδή το νεοδημοκρατικό στέλεχος μας λέει ότι με τους φόρους της βενζίνης εδραιώνεται ένα καθεστώς πελατειακών σχέσεων, με τους μετακλητούς υπαλλήλους, να του πούμε ότι έχει δίκιο. Με μια επισήμανση που ξεχνάει. Οτι το κόμμα στο οποίο βρίσκονται σήμερα Σκυλακάκης και Κυρανάκης, είναι πολύ χειρότερο από τους προκατόχους του και σ' αυτό το θέμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δει την δημοσιότητα τον Ιούλιο του 2019, πριν αρχίσει η θητεία του Μητσοτάκη, υπήρχαν 1.710 μετακλητοί. Στα τέλη Οκτωβρίου του 2021 η κυβέρνηση της Ν.Δ διέθετε 3.138.
Ποτέ άλλοτε δεν υπήρχαν τόσοι πολλοί μετακλητοί υπάλληλοι, οπότε σύμφωνα με την λογική του Κυριανάκη δεν μπορεί να μειωθούν οι φόροι στην βενζίνη για να υπάρχουν κονδύλια να πληρώνονται οι μετακλητοί υπάλληλοι τύπου Ψαριανού και Παπαπαναγιώτου .... Τόμπολα!
Δημοσίευση σχολίου