Home » , » Το ΚΚΕ είναι κακό, οι καλοί ποιοι είναι;

Το ΚΚΕ είναι κακό, οι καλοί ποιοι είναι;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022 | 10:00 π.μ.

Γράφει ο mitsos175

Πρώτα από όλα να ζητήσω συγνώμη από όλους, αν με τα άρθρα μου έγινα αφορμή με την «πολύχρονη και καθημερινή προπαγάνδα» υπέρ του ΚΚΕ «αγωνιστές που μέχρι χτες ήταν αταλάντευτοι μ-λ να εκφράζουν αμφιβολίες για τις θέσεις και τη στάση που πρέπει να έχει ένα επαναστατικό κομμουνιστικό κόμμα απέναντι στους αστικούς κατασταλτικούς μηχανισμούς». Η πρόθεσή μου δεν ήταν αυτή κι αν αυτό συνέβη, παρακαλώ πολύ μην ανεβάσετε ξανά άρθρο μου. Δε νομίζω όμως πως ισχύει κάτι τέτοιο. Οι Σύντροφοι στο Βαθύ Κόκκινο έχουν άριστη μνήμη και κρίση.

Είπα τη γνώμη μου και νομίζω ήμουν ξεκάθαρος για τη σχέση που πρέπει να έχει το ΚΚΕ με τους μπάτσους. Δε θα πω άλλα. Υπερασπίζομαι το ΚΚΕ, αλλά όχι πάντα. Δεν μπορώ όμως παρά τα λάθη που γίνονται, να διαγράψω τους αγώνες που έχει κάνει αυτό το Κόμμα υπέρ των εργαζομένων και κατά της αντεργατικής πολιτικής. Να τα διαγράψουμε όλα επειδή (κακώς) πήγε μια αντιπροσωπία στους μπάτσους; Τις κινητοποιήσεις που κάναμε; Δε μετράνε; Οι ανακοινώσεις μας; Το αίμα των Κομμουνιστών που χτυπήθηκαν από τους ένστολους φασίστες; Αλλά, εντάξει το ΚΚΕ είναι «κακό». Ποιοι είναι οι καλοί; Για να ακούσω. Ποιος έχει το Αλάθητο, ποιος είναι ο Πάπας;

Σέβομαι όλες τις απόψεις των συντρόφων. Ακόμα και τη σκληρή κριτική τη δέχομαι, όταν βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Αλλά να ακούω και τις προτάσεις. Που είναι ποιες σε όσους ασκούν κριτική;

Για να δούμε τι κάνει το «κακό» ΚΚΕ. Κατόρθωσε να κατεβάσει πολύ κόσμο στο δρόμο κατά της πολιτικής της λεηλασίας. Γιατί δεν έχει και τόση σημασία να πέσει ένας φασίστας και να έρθει ένας άλλος να ακολουθήσει την ίδια πολιτική. Έριξε για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες τη ΔΑΠ από την πρώτη θέση. Πάει το άλλοθι των ναζί της ΝΔ! Η ΠΣΚ, η ΚΝΕ, το ΚΚΕ το έκανε αυτό, με αποτέλεσμα τον τρόμο της ΝΔ.

Τη ζημιά δεν την κάνει το ΚΚΕ, σύντροφοι. Την έκαναν αυτοί που πρόδωσαν τον κόσμο, απογοητεύοντας τον. Εγώ πχ ψήφισα ΟΧΙ στο δημοψήφισμα, παρά τα όσα είπε το Κόμμα. Τα άκουσα φυσικά από τους συντρόφους μου. Μια χαρά μου τα έψαλλαν. Ποιο κωλόπαιδο όμως μας έγραψε στ’ αρχίδια του; Είχε ή δεν είχε την ευκαιρία ο ΣΥΡΙΖΑ τότε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα; Ακόμα και να πάει μέσα αυτούς που μας χρεοκόπησαν; Τι έκανε; Έφερε το βρικόλακα στην εξουσία!

Ποιοι είναι οι καλοί; Εγώ σέβομαι και τους Αναρχικούς και όλα τα κόμματα της Εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς. Οι προτάσεις τους είναι ενδιαφέρουσες. Άλλωστε πολλοί από τους συντρόφους, τους οποίους εκτιμώ, ήταν στο ΚΚΕ.

Και βέβαια στο ΚΚΕ ήταν και κάποιοι λιποτάκτες. Που έγιναν οι χειρότεροι φασίστες όταν λίγδωσε τ’ άντερο. Κάποιοι μάλιστα από τους γενίτσαρους την έβγαιναν από αριστερά στο Κόμμα ήταν υπέρ- επαναστάτες. Όταν κάποιος το παίζει υπέρ (επαναστάτης, πατριώτης κλπ) σημαίνει πως είναι υπερμαλάκας.

Έχω δει πολλά κι εκτιμώ τη συνέπεια. Γι' αυτό είμαι στο ΚΚΕ. Λάθη γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται. Σημασία έχει η γενικότερη προσφορά. Κι εδώ υπάρχει θετικό πρόσημο. Η κριτική είναι χρήσιμη και δεν την παίρνω πίσω. Αλλά δε θα σκίσω ολόκληρο βιβλίο, αν έχει ένα δυο ορθογραφικά λάθη.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 6 σχόλια

1 Ιουνίου 2022 στις 10:58 π.μ.

Μπράβο σ. Μήτσο. Πρέπει ωρισμένα πράγματα να μπαίνουν στη θέση τους.. Βαρέθηκα τόσα χρόνια να ακούω για τα λάθη του ΚΚΕ. Είμαι στην ΚΝΕ και στο κόμμα απο το 1976..

1 Ιουνίου 2022 στις 12:45 μ.μ.

Μήτσο μην μασάς ζαλίστηκαν κάποιοι υπέρ επάναστατες και γέρνουν προς στο ΣΥΡΙΖΑ

1 Ιουνίου 2022 στις 1:30 μ.μ.

Mε εναν τετοιο πεζοδρομιακο χυδαιολογο σαν και σενα MITSO δεν μπορει
και δεν επιτρεπεται να γινενεται κανενος ειδους αντιπαραθεση Αντε μετα να
σου πουμε ποιοι ειναι οι καλοι για να μας καταβρεξεις με τα χυδαια μαργαρι
ταρια σου Ε οχι εγω τουλαχιστον δεν προκειται να μπω σε μια τετοια διαδικα
σια Τερμα

1 Ιουνίου 2022 στις 8:26 μ.μ.

Ανεξάρτητα από το αν συμφωνεί κανείς ή όχι με τα γραφόμενα του mitsos175, το παραπάνω κείμενο ούτε πεζοδρομιακό, ούτε χυδαίο είναι. Έλα λοιπόν melito, μην είσαι τόσο αυστηρός, μπες στη διαδικασία να απαντήσεις . Μην μας στερείς τη χαρά να ξαναδιαβάσουμε τις βαθυστόχαστες αναλύσεις σου.

1 Ιουνίου 2022 στις 9:29 μ.μ.

Πολλά κενά λογικής σύντροφε: τι πα να πει περιμένεις προτάσεις ποιός είναι ο καλός; αν δεν είναι δηλαδή κανένας καλός πά να πει ότι το ΚΚΕ είναι καλό; δηλαδή το μη χείρον βέλτιστο; πάλι κενό λογικής υπάρχει και με τη θέση του ΚΚΕ στο ΟΧΙ αλλά δεν θα μπω στο θέμα, ας ψάξει η "πρωτοπορεία" του Περισσού γιατί δεν έφτασε η γραμμή στο Πέραμα του 73%.
Η αλήθεια είναι ότι η ηγεσία του ΚΚΕ δεν πιάνει ζητήματα που κάνουν τζιζ για το σύστημα. Όπως τα μνημόνια (όταν μας σκίζανε νομοθετικά, η Αλέκα "κατέβαζε" προγραμμα λαϊκής εξουσίας) όπως το ευρώ ή δραχμή (την οποία έλεγε ο απίθανος Μενδρέκας ήθελε το λόμπι των ξενοδόχων) ή όπως τώρα ο πόλεμος της Ουκρανίας με τις αοριστολογίες περί "ιμπεριαλιστικού πόλεμου".
Για το τελευταίο θα πω μόνο: ελπίζω να εξαφανίσει ΟΛΑ τα ναζιστικά κτήνη ο ρώσικος στρατός.
Ας ρίξουν μία ματιά οι σύντροφοι του ΚΚΕ στι σάιτ
https://let-them-know.livejournal.com/2594.html

2 Ιουνίου 2022 στις 7:29 π.μ.

συμφωνο μαζι σου και εγω εχω της διαφωνιες μου και ποιο πολλυ στην κοβ στο νησι με καποιους δηθεν συντροφους που λειτουργουν οπως οι φιλελεδες αλλα δεν αλαζω εδω και 65 χρονια κομμα ουτε τους αγωνες που εχω κανει για τιποτα συνεχισε

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger