Εκδότη -διευθυντή είχε τον σημερινό δημοσιογράφο και διευθυντή των ψηφιακών μέσων του in.gr, Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο και διευθυντή σύνταξης τον δημοσιογράφο Αυγουστίνο Ζενάκο.
Σύμφωνα με την πρώην πρόεδρο της βουλής αυτοί οι δυο δημοσιογράφοι υπήρξαν από τα ιδρυτικά μέλη του κόμματος που έχει ιδρύσει, η Ζωή Κωνσταντοπούλου, της «Πλεύσης Ελευθερίας», αλλά στην συνέχεια «ξεπούλησαν την δημοσιογραφική τους ανεξαρτησία», επιλέγοντας να μπουν στην εργοδοσία ενός μεγάλου μιντιακού ομίλου, στα «Παραπολιτικά».
Εχουν καμιά σχέση αυτά με το θέμα που θέλουμε να επικεντρωθούμε; Επί της ουσίας όχι. Κάνουμε όμως εδώ και καιρό μια συλλογική δημοσιογραφική έρευνα που είναι δεδομένο ότι όταν την ολοκληρώσουμε και την δημοσιεύσουμε θα προκαλέσει αντιδράσεις, μια και αφορά "λειτουργούς της ενημέρωσης" με όλους/ες να έχουν αφετηρία την αριστερά και κάποιους να έχουν θητεύσει στο "μεγάλο καμίνι του Ριζοσπάστη". (Αυτό φυσικά, και για να μην υπάρχουν παρανοήσεις, δεν είναι μομφή για το ΚΚΕ και το έντυπο του).
Λέγαμε, λοιπόν, ότι διευθυντής σύνταξης του τότε αξιόλογου Unfollow ήταν ο Αυγουστίνος Ζενέκος, ίσως ο μόνος που κράτησε μια κάπως αξιοπρεπή συμπεριφορά απ' όλη την δημοσιογραφική ομάδα του περιοδικού. Και τότε έγραφε κείμενα "διαμάντια" κάποια μάλιστα τα είχαμε αναδημοσιεύσει.
Ενα από αυτά είναι αυτό που αναφέρεται στο "θαυματουργό" προσκύνημα της Τήνου. Είναι πολύ ενδιαφέρον. Κάνει αναλυτική αναφορά για το πώς ιδρύθηκε το «Πανελλήνιο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελιστρίας Τήνου», για το πώς έχει εξελιχθεί σε μια τεράστια κερδοφόρα επιχείρηση, για το παπαδαριό ο γιορτασμός της «μεγαλόχαρης», αλλά και για τις πολιτικές και όχι μόνο σκοπιμότητες που εξυπηρέτησε.
Αυτό που δεν μας γράφει όμως είναι που θα καταλήξουν και πάλι τα "τάματα" των αφελών πιστών. Οτι δηλαδή θα τα διαχειριστεί πάλι ένας "μεγάλος παπάς που θέλει την μίζα του" όπως έχουν αποκαλέσει τον δεσπότη Σύρου Δωρόθεο, (Δείτε εδώ).
Μέρα, λοιπόν που είναι θυμηθείτε το δημοσίευμα του Α. Ζενέκου που αναφέραμε και έχει τίτλο «Το "Ιερόν κατάστημα": Η μεγαλόχαρη της Τήνου και η κατασκευή της Λατρείας»
Δημοσίευση σχολίου