Home » , » Ο δικός μας Θεοδωράκης - Ενας χρόνος από τον θάνατό του.

Ο δικός μας Θεοδωράκης - Ενας χρόνος από τον θάνατό του.

Από giorgis , Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022 | 4:21 μ.μ.

Του Γ.Γ.

Συμπληρώνεται σήμερα ένας χρόνος από την ημέρα που άφησε την τελευταία του πνοή η Μίκης Θεοδωράκης. 

Να το ξεκαθαρίσουμε απ' την αρχή. Ο δικός μου Θεοδωράκης, είναι ο αγωνιστής που φυλακίστηκε, ο καλλιτέχνης που εμπνεύστηκε από τους αγώνες του λαού, ο συνθέτης που δημιούργησε τη  μουσική επένδυση των ονείρων μου. Αυτός ήταν για μένα ο Μίκης και έτσι θέλω να παραμείνει στην μνήμη μου. 

"Αργότερα βέβαια, ήρθε η ιδεολογικοπολιτική ήττα, η παραίτηση και η ενσωμάτωση για πολλούς", έγραφε σε ένα κείμενο. πέρσι σαν σήμερα ο σύντροφος Τάσος Κατσαρός. 

Εγώ όμως προτιμώ την εικόνα με την οποία θέλησε ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης να φύγει από την ζωή.

Κάποια χρόνια πριν τον θάνατό του σε μια συνέντευξη του έλεγε: «Στον τάφο μου θέλω να γράφει “Πολέμησε τον Δεκέμβρη”», ενώ δεν μπορεί να προσπεράσουμε την επιστολή που έστειλε προς τον Δ. Κουτσούμπα με τίτλο: «Θέλω να αφήσω τον κόσμο αυτόν σαν κομμουνιστής», 

 Και κάτι τελευταίο. Ο Θύμιος είναι απόλυτα σωστός στον πυρήνα των λεγομένων του: 

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger