Home » , » Δικαίωμα σιωπής, ομολογία αδυναμίας

Δικαίωμα σιωπής, ομολογία αδυναμίας

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023 | 8:01 μ.μ.

Πηγή: ΚΟΝΤΡΑ

Ο Καλογρίτσας δε θα απολογηθεί στο Ειδικό Δικαστήριο. Εστειλε ραβασάκι (η γραφίδα του Λοβέρδου δεν κρύβεται εύκολα), στο οποίο αναφέρει: «Από την πρώτη μέρα της έναρξης της διαδικασίας σε αυτήν εδώ την αίθουσα είχα δηλώσει ότι θα “είμαι παρών στο Δικαστήριό Σας για να πω την αλήθεια. Η αλήθεια θα περάσει από το Δικαστήριό Σας” είχα πει. “Η αλήθεια και μόνο η αλήθεια”. Από αυτή τη θέση είμαι αμετακίνητος. Και με αυτή τη θέση πορεύτηκα εγώ και οι συνήγοροί μου έως σήμερα ενώπιόν σας. Είναι απόφαση ακριβής τιμής για μένα. Στη διάθεση του σεβαστού Σας Δικαστηρίου υπάρχουν οι μαρτυρίες, υπάρχουν τα έγγραφα, υπάρχουν όλα όσα έχω πει στην ανάκριση, υπάρχουν όλα όσα έχω πει στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. Πάνω απ’ όλα υπάρχουν τα ίδια τα πραγματικά περιστατικά, των οποίων την ύπαρξη κανένα επικοινωνιακό τερτίπι δεν είναι ικανό να αμφισβητήσει».

Στο ισχύον ποινικό σύστημα κάθε κατηγορούμενος έχει το δικαίωμα σιωπής. Ο Καλογρίτσας, όμως, είναι ταυτόχρονα και κατήγορος του Νίκου Παππά. Γιατί δεν πάει στο δικαστήριο; Να σας πούμε εμείς. Γιατί άμα πάει να απολογηθεί, θα του υποβληθούν ερωτήματα από την έδρα (για ανώτατους δικαστές μιλάμε, έμπειρους κατά τεκμήριο), θα του υποβληθούν ερωτήματα και από την υπεράσπιση του Παππά. Και θα ζοριστεί. Γι’ αυτό και συμφώνησε με τους συνηγόρους του να μην εμφανιστεί.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

28 Ιανουαρίου 2023 στις 6:05 π.μ.

Για την υποθεση Novartis εσένα Λοβερδο ποιος θα σε υπερασιστει στο λαϊκό δικαστήριο?

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger