Home » » Επικοινωνιακά τρυκ

Επικοινωνιακά τρυκ

Από giorgis , Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008 | 3:33 μ.μ.


Μόλις είδαμε στην τηλεόραση τον Καραμανλή να επισκέπτεται το υπουργείο Ανάπτυξης και να κάνει δηλώσεις βάζοντας την ίδια κασέτα. Μας ξαναείπε για την «άμεση προώθηση νομοθετικής ρύθμισης για τη σύσταση της υπηρεσίας εποπτείας της αγορά», και ζήτησε, λέει, «την ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Απευθυνόμενος, μάλιστα, στην ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης έδωσε εντολή για «τη μέγιστη δυνατή εντατικοποίηση των ελέγχων στην αγορά».

Ο Καραμανλής έκανε το επικοινωνιακό του σόου. Θα μοστράρει το βράδυ στις τηλεοράσεις σαν τον πρωθυπουργό που ενδιαφέρετε για τα καθημερινά προβλήματα του κόσμου, θα δώσει τροφή στα κυβερνητικά παπαγαλάκια να μιλήσουν για την «αποτελεσματικότητα» και τις «ουσιαστικές παρεμβάσεις» του Καραμανλή.

Εμείς κάναμε κάτι απλό για να αποδείξουμε την γελοιότητα αυτής της σκηνοθετημένης παράστασης. Πήραμε τηλέφωνο μια εταιρία διανομής πετρελαίου θέρμανσης και παρουσιαστήκαμε σαν πελάτες. Της ζητήσαμε να μας απαντήσει σε ποια τιμή μπορεί να μας προμηθεύσει το προϊόν που εμπορεύεται. Η απάντηση της ήταν ότι θα μας χρέωνε 85 λεπτά το λίτρο το πετρέλαιο θέρμανσης. Δηλαδή 20 λεπτά (30%) ακριβότερα απ’ ότι το αγοράζαμε πέρυσι. Με δεδομένο ότι σήμερα το βαρέλι πετρελαίου έχει περίπου 88 δολάρια όσα ακριβώς είχε και τον Οκτώβρη πέρυσι μπορεί να μας πει κάποιος από πού προέκυψε η αύξηση κατά 30%;

Ρητορικό το ερώτημα φυσικά αφού όλοι ξέρουμε ότι οι κερδοσκόποι οργιάζουν και ο αρμόδιος υπουργός ασχολείται με τις πολύ επικερδείς μπίζνες real estate ενώ ο πραγματικός και ο τυπικός πρωθυπουργός … κυνηγούν «αντάρτες» του κυβερνητικού λόχου.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger