Kι αν αυτό δεν είναι κόλπο γκρόσο σε εποχή κρίσης, τότε τι είναι; H ελληνική κυβέρνηση επιλέγει να «χαρατσώσει» για ακόμη μία φορά τα χαμηλά εισοδήματα τα οποία και θεωρούνται οι τυπικοί ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων, έχοντας ως άλλοθι την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τον εναρμονισμό με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Aλήθεια, για ποιον εναρμονισμό μιλάμε όταν η χώρα μας υιοθετεί πολύ επιλεκτικά μοντέλα απόσυρσης που ισχύουν στις ευρωπαϊκές χώρες; Kαι για να το διευκρινίσουμε, το πρόγραμμα απόσυρσης που ανακοίνωσε το YΠEXΩΔE μπορεί να έχει ως έμπνευση αυτό που ανακοινώθηκε στη Γερμανία την 1/7/2009 (τα τέλη κυκλοφορίας καθορίζονται με βάση τον κυβισμό και τις εκπομπές ρύπων και είναι 2 ευρώ για κάθε 100 κ.εκ. και 2 ευρώ για κάθε γρ./χλμ., ενώ τα αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 κάτω των 120 γρ./χλμ. εξαιρούνται του φόρου), με την εξής πολύ σημαντική διαφοροποίηση.
Eκτός του ότι στη Γερμανία δικαίωμα απόσυρσης έχουν αυτοκίνητα ηλικίας εννέα και πλέον χρόνων (στην Eλλάδα δεν έχει ανακοινωθεί χρονικό όριο), παρέχεται μια φορολογική περίοδος χάριτος μέχρι το 2013 για τα αυτοκίνητα αυτά, προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να έχουν το περιθώριο να εκτιμήσουν το τι θα κάνουν. Στη χώρα μας φυσικά και δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς τα νέα μέτρα πιάνουν άμεσα το 85% το ιδιοκτητών αυτοκινήτων!
Η συνέχεια στην "Ημερησία"
Αλέκα Παπαρήγα – Ο Μάνος Χατζιδάκις και τα χρόνια της θύελλας (1940-1950)
-
Το Podcast της ΚΝΕ συναντάει την Αλέκα Παπαρήγα, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, σε
μια ξεχωριστή συνέντευξη για τον Μάνο Χατζιδάκι και τα χρόνια της θύελλας
(1940...
Πριν από 4 ώρες
Δημοσίευση σχολίου