Home » , » Κάποιοι Πασόκοι στην προσπάθεια τους να κάνουν την εξαπάτηση επιστήμη γίνονται γελοίοι

Κάποιοι Πασόκοι στην προσπάθεια τους να κάνουν την εξαπάτηση επιστήμη γίνονται γελοίοι

Από giorgis , Τρίτη 22 Ιουνίου 2010 | 1:40 μ.μ.

Πρέπει να έχει την αίσθηση το κυβερνητικό στέλεχος Παντελή Οικονόμου, ότι απευθύνετε σε κάφρους. Αλλιώς δεν μπορεί να εξηγήσει κανένας πώς μπορεί να λέει τόσα ψέματα και με τόσο φυσικό ύφος.

Να παραθέσουμε δυο χαρακτηριστικές περιπτώσεις.

Βγαίνει στο ρ/σ «Αθήνα 9,84» στις 21/6 και λέει:

- Το μνημόνιο είναι προσωρινής διάρκειας, δεν θα είναι εσαεί. Εχω υποχρέωση προς το παιδί μου να δουλέψει με καλύτερες συνθήκες και με καλύτερη ασφάλεια. Όλα αυτά τα μέτρα είναι προσωρινά για να αντιμετωπιστεί μια κρίση δανεισμού.

Του απαντάει ο δημοσιογράφος

- Δεν έχω ακούσει απ’ την κυβέρνηση να λέει ότι αυτά τα μέτρα είναι προσωρινά. Δεν έχω ακούσει από την κυβέρνηση να λέει ότι περνάω το θέμα αποζημιώσεων, το θέμα ευέλικτης εργασίας για να τα αποσύρω τα μέτρα μετά από 3 χρόνια όταν θα φύγει το ΔΝΤ. Αυτό δεν το έχω ακούσει ποτέ.

Σιγά μην κώλωνε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ:

- Η κυβέρνηση βεβαίως δεν το λέει γιατί είναι υποχρεωμένη να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που έχει. Εγώ μεταξύ άλλων και σαν μέλος του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ σας λέω ότι πρόθεση του ΠΑΣΟΚ είναι ότι μετά ένα λογικό κύκλο αυτά τα μέτρα θα αρθούν. (ακούστε αυτή την συνέντευξη του).

Σήμερα πάλι στον  ρ/σ «Θέμα 98,9» μας είπε το ανέκδοτο της ημέρας.

Παρακολουθήσετε διάλογο:

Π. Οικονόμου: - Τα μέτρα, σύμφωνα και με την δήλωση του πρωθυπουργού είναι προσωρινά. Με την λήξη του μνημονίου, όλα αυτά θα είναι υπό αναθεώρηση.

Δημοσιογράφος: - Θα ξαναπάει το όριο συνταξιοδότησης στα 60 ας πούμε;

Π. Οικονόμου: - Δεν ξέρω που θα πάει. Μπορεί να πάει ακόμα και πιο κάτω.

Τελικά κάποιοι Πασόκοι στην προσπάθεια τους να κάνουν την εξαπάτηση επιστήμη γίνονται γελοίοι.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger