"Θέλετε και άλλα διαυγή, σύννομα και φωταγωγημένα σκάνδαλα; Αττική Οδός.
Οι τελικές πληρωμές ήταν 1.200.000.000 ευρώ. Το 92% του ποσού είναι κρατική χρηματοδότηση, άμεση ή έμμεση και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Ο «εκλεκτός» επιχειρηματικός όμιλος συνέβαλε με 8%. Όχι με δικά του λεφτά. Με δάνειο, με κρατική εγγύηση κιόλας.
Τι συμβαίνει σήμερα; Η σύμβαση, που ψηφίστηκε από τη Βουλή, λέει ότι είναι 2,8 ευρώ το κάθε αυτοκίνητο για τριάντα τρία χρόνια. Η απόσβεση της δαπάνης, που ήταν 1.200.000.000 ευρώ, έγινε σε δύο χρόνια.
Τι κάνουν οι «εκλεκτοί» μεγαλομέτοχοι του επιχειρηματικού ομίλου επί τριάντα τρία χρόνια; Εισπράττουν.
Όμοια είναι και η ιστορία με τη Γέφυρα Ρίου– Αντιρρίου, με το Αεροδρόμιο «ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ», καθώς και η ιστορία με τη HOCHTIFF".
Το παραπάνω απόσπασμα είναι από την τοποθέτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Ν. Παπακωνσταντίνου και περιλαμβάνετε στα πρακτικά της βουλής στις 30/6
Περιττό να γράψουμε ότι απάντηση δεν έλαβε από κανέναν κυβερνητικό βουλευτή απ' αυτούς που τον διαδέχτηκαν στο βήμα της βουλής.
Ιστορικό αφιέρωμα στην ναζιστική θηριωδία στο Δίστομου, με αφορμή ότι
σήμερα συμπληρώνονται 81 χρόνια απ’ το φρικιαστικό αυτό έγκλημα.
-
«Ο Γερμανικός Εθνικοσοσιαλισμός και η Νέα Ευρώπη των WAFFEN SS ήταν ένα
Μήνυμα Φωτεινό σε μία σκοτεινή εποχή, που πιστεύω
Πριν από 8 ώρες
+ σχόλια + 2 σχόλια
Πες τα ρε μεγάλε γιατί και εγώ τα λέω όπου βρεθώ ότι το μεγαλύτερο σκάλδαλο ειναι η αττική οδός.
Πέρυσι ήταν στην πρώτη δεκάδα των πλέον κερδοφόρων επιχειρήσεων στην Ελλαδα.
Αλλα όλοι μας κοιμάμαστε.
ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ.
ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΠΌ ΑΛΛΟΥ!
Υπάρχει και η λύση του "Δεν πληρώνω".
Σπρώχνουμε τη μπάρα και περνάμε.
Δημοσίευση σχολίου