"Θέλετε και άλλα διαυγή, σύννομα και φωταγωγημένα σκάνδαλα; Αττική Οδός.
Οι τελικές πληρωμές ήταν 1.200.000.000 ευρώ. Το 92% του ποσού είναι κρατική χρηματοδότηση, άμεση ή έμμεση και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Ο «εκλεκτός» επιχειρηματικός όμιλος συνέβαλε με 8%. Όχι με δικά του λεφτά. Με δάνειο, με κρατική εγγύηση κιόλας.
Τι συμβαίνει σήμερα; Η σύμβαση, που ψηφίστηκε από τη Βουλή, λέει ότι είναι 2,8 ευρώ το κάθε αυτοκίνητο για τριάντα τρία χρόνια. Η απόσβεση της δαπάνης, που ήταν 1.200.000.000 ευρώ, έγινε σε δύο χρόνια.
Τι κάνουν οι «εκλεκτοί» μεγαλομέτοχοι του επιχειρηματικού ομίλου επί τριάντα τρία χρόνια; Εισπράττουν.
Όμοια είναι και η ιστορία με τη Γέφυρα Ρίου– Αντιρρίου, με το Αεροδρόμιο «ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ», καθώς και η ιστορία με τη HOCHTIFF".
Το παραπάνω απόσπασμα είναι από την τοποθέτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Ν. Παπακωνσταντίνου και περιλαμβάνετε στα πρακτικά της βουλής στις 30/6
Περιττό να γράψουμε ότι απάντηση δεν έλαβε από κανέναν κυβερνητικό βουλευτή απ' αυτούς που τον διαδέχτηκαν στο βήμα της βουλής.
Ανατομία της «γενιάς του Πολυτεχνείου» – Τι σηματοδοτεί και ποιους ενοχλεί
ο εξεγερτικός Νοέμβρης του 1973
-
Από πού εκπορεύεται και πού αποσκοπεί η σπίλωση όλων των αγωνιστών του, που
τσουβαλιάζονται συλλήβδην ως βολεμένοι, εζωνημένοι, (ζε)πουλημένοι κ.λπ.
Πριν από 1 ώρα
+ σχόλια + 2 σχόλια
Πες τα ρε μεγάλε γιατί και εγώ τα λέω όπου βρεθώ ότι το μεγαλύτερο σκάλδαλο ειναι η αττική οδός.
Πέρυσι ήταν στην πρώτη δεκάδα των πλέον κερδοφόρων επιχειρήσεων στην Ελλαδα.
Αλλα όλοι μας κοιμάμαστε.
ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ.
ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΠΌ ΑΛΛΟΥ!
Υπάρχει και η λύση του "Δεν πληρώνω".
Σπρώχνουμε τη μπάρα και περνάμε.
Δημοσίευση σχολίου