Ο Γ. Κουρής, είναι ένας «πολιτικώς προδότης της Δημοκρατίας, προσκυνημένος της δικτατορίας, στην περίοδο της οποίας θησαύρισε και δημοσιογραφικώς ένας εκβιαστής και υβριστής και εμπορικώς ένας λωποδύτης της ελεεινής μορφής της εμπορικής πιάτσας με ακάλυπτες επιταγές, με εκβιασμούς και με λαθροχειρίες, οφειλέτης του δημοσίου χρήματος και εκμεταλλευτής του ιδρώτα των εργαζομένων στην επιχείρησή του», σύμφωνα με το «βιογραφικό» του, όπως το είχε παρουσιάσει ο Β. Γιαννόπουλος, (26 Αυγούστου 1980), όταν είχε ανοίξει αντιπαραθέσεις μαζί του.
Αυτός λοιπόν ο τύπος πέρα απ’ το καινούργιο τηλεοπτικό κανάλι που δημιούργησε φαίνεται ότι καθιέρωσε καινούργια σχολή «λαϊκισμού». Και ο πρώτος που αποφοίτησε με άριστα απ’ αυτή είναι ο Στέφανος Χίος.
+ σχόλια + 7 σχόλια
Διαφωνώ...μια χαρά τα λέει ο Στέφανος.Όπως πρέπει λαικά και τσεκουράτα.
... η χειρότερη εικόνα της Ελλάδας ...
... ο Κουρής και οι δορυφόροι του ...
... έρρωσο ...
Μπορείτε να μου αναλύσετε παρακαλώ την έννοια του λαικισμού;;Εσείς δηλ πως μιλάτε στο σπίτι σας;;Εκτός αν θεωρείτε οτι ο λαός είναι κάτι ανάξιο αναφοράς και κατώτερο.Ελιτιστές...
Προς "Ανώνυμο"
Για το τι σημαίνει "χυδαίος λαϊκισμός" κάνε μια αναζήτηση στο Ιντερνέτ και θα μάθεις.
Να σου εξηγήσω τώρα την διαφορά του "λαϊκού" απ' το "λαϊκίστικο" δεν λέει ...΄άνοιξε κανένα λεξικό.
Πιο αποτελεσματικός είναι ο Χίος (δυστυχώς) στο να αποδομεί την εικόνα του πολιτικού προσωπικού παρά η Αριστερά.
Δυστυχως και πάλι...
Ανώνυμος είπε...
Πιο αποτελεσματικός είναι ο Χίος (δυστυχώς) στο να αποδομεί την εικόνα του πολιτικού προσωπικού παρά η Αριστερά.
Δυστυχως και πάλι...
3 Οκτωβρίου 2010 3:01 μ.μ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.ΠΕΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΙΝΣΤΡΟΥΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΞΥΛΙΝΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ-ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ.
Ο λαϊκισμός είναι μία καταρχήν επιστημονική έννοια, που κάποτε απέκτησε ιδιαίτερη δημοφιλία και έκτοτε υποφέρει ακριβώς γι' αυτό. Η κατάχρησή της μέσα στο πεδίο της πολιτικής πολεμικής οδήγησε στο να βαφτίζονται όλα, ή τέλος πάντων πολλά, «λαϊκισμός», και να καταγγέλλονται ως εκ τούτου μετά βδελυγμίας, έτσι που εξανεμίστηκε κάθε μέριμνα αυστηρής και πειθαρχημένης πραγμάτευσης του λαϊκισμού. Η έννοια, κορεσμένη από άπειρες σημασιοδοτήσεις, φορτωμένη με αμέτρητα νοήματα, έχασε τελικά κάθε νόημα. Και, άδεια πια από περιεχόμενο, έγινε πρόσφορη για κάθε τύπου ιδεολογική χρήση.
http://syn-achaias.pblogs.gr/2008/12/373312.html
Δημοσίευση σχολίου