Και μόνο πάντως που άφρισαν από το κακό τους τα παπαγαλάκια του Αλαφούζου στον τηλεοπτικό Σκάι γ’ αυτές τις κινητοποιήσεις της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ αξίζει τον κόπο να τους πούμε ένα μπράβο. Μένει φυσικά να δούμε αν οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ θα υλοποιήσουν τις δεσμεύσεις που ανέλαβαν δημόσια.
Δήθεν «σημάδια από το Θεό», που βγήκαν σε κακό.
-
Γράφει ο mitsos175 Από τη wikipedia και τη Μηχανή του Χρόνου διαβάζουμε: «Ο
Νίκολαους, ένας πολύ νεαρός από την Κολωνία και αρχηγός του γερμανικού
τάγματ...
Πριν από 51 δευτερόλεπτα

+ σχόλια + 1 σχόλια
γεια σου ρε ΦΩΤΟΠΟΥΛΕ παλικάρι, μαζί σου όλοι
Δημοσίευση σχολίου