«Με τον τρόπο, τον οποίο κερδίζουμε εμείς τα χρήματά μας, κινδυνεύει πλέον η δημοκρατία και ο κόσμος. Αισθάνομαι άσεμνος - που μπορώ και κερδίζω τόσα δισεκατομμύρια εύκολα, μόνο σε μία βραδιά».
Τζ. Σόρος, «Atlantic Review».
Το άκρως εμπεριστατωμένο-από νομικής πλευράς τουλάχιστον-και αποκαλυπτικό κείμενο της Ομάδας Νομικών και Οικονομολόγων της Λαϊκής Συνέλευσης της Πλατείας Συντάγματος, όπως αυτό παρουσιάστηκε στις 5 Ιουνίου, αλλά και οι πρώτες νομικές ενέργειες (κοινοποίηση Εξωδίκων Δηλώσεων, Προσκλήσεων και Διαμαρτυριών σε βουλευτές) εκ μέρους κάποιων πολιτών της Κρήτης και της Πιερίας, αρχίζει «δειλά-δειλά» ν’ αναδεικνύει μια άκρως ενδιαφέρουσα διάσταση του ζητήματος «ΧΡΕΟΣ-ΜΝΗΜΟΝΙΟ-ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ»: Tη ΝΟΜΙΚΗ.
Να θυμίσουμε, ότι είχαμε κι εμείς απ’ την πλευρά μας εγκαίρως τονίσει την εν λόγω διάσταση, η οποία δεν είναι λιγότερο σοβαρή απ’ την πολιτική, την οικονομική, ή την κοινωνική. Αυτή η διάσταση του μνημονίου λοιπόν, είναι που φοβίζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απ’ όλα το πολιτικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό αληταριό. Τους φοβίζει περισσότερο κι απ’ τα γιαούρτια και τις πέτρες, διότι τα γιαούρτια και οι πέτρες, ουδόλως ενοχλούν τα πιο πολλά χοντρόπετσα και τυχοδιωκτικά καθάρματα, που συγκροτούν τον πολιτικό βραχίωνα της τρόικα στην Ελλάδα. Ίσα-ίσα, που οι περισσότεροι από αυτούς θεωρούν τίτλο τιμής να τους χλευάζει ο...λαουτζίκος, διότι αυτό τους επιβεβαιώνει την οίηση, ότι ανήκουν κι αυτοί στον...αριστοκρατικό τομέα της κοινωνίας.
Ως γνωστόν, η μόνες αξίες που υπηρετούν τέτοιου είδους υποκείμενα (Πεταλωτής, Μητσοτάκης, Λοβέρδος, Καψής, Κώνστας, Δασκαλόπουλος, Σάλας κλπ) είναι ο ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟΣ, τα ΛΕΦΤΑ κι η ΕΞΟΥΣΙΑ. Οι εν λόγω αξίες λοιπόν, δεν κινδυνεύουν τόσο πολύ από τα γιαούρτια, το κυνήγι και τις πέτρες (ενέργειες, που βέβαια είναι θετικές κι επιβάλεται να μαζικοποιηθούν περισσότερο), όσο ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΜΙΑΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗΣ ΚΑΘΕΙΡΞΗΣ! Ειδικότερα:
Το κόλπο της κατοχικής κλίκας, από νομική άποψη, είναι ιδιαίτερα σοβαρό κι εδώ δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει με τον Δ. Καζάκη: Θέλουν να περάσει και το Β’ μνημόνιο στην Ελλάδα, ώστε να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ και να προχωρήσουν σε εφαρμογή ανάλογων μνημονίων ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ της Ευρώπης (και όχι μόνο)! Η ανατροπή των μέτρων και η ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ των εφαρμοστών του στο σκαμνί, είναι ένα επιρόσθετο χρέος για τον Ελληνικό λαό, ένα πραγματικό ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ απέναντι στους λαούς του κόσμου.
Κι αυτό είναι, κατά την ταπεινή προσωπική γνώμη του γράφοντος, το οποίο ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ την εξουσιαστική συμμορία σχετικά με τις κινητοποιήσεις των αγανακτισμένων στο Σύνταγμα: Η ΑΣΦΥΚΤΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΠΙΕΣΗ- στο πολιτικό και δικαστικό σύστημα-για αναζήτηση ποινικών ευθυνών (θυμηθείτε το –φάτσα κάρτα στη Βουλή- πανό περί ΓΟΥΔΙΟΥ)!
Άλλο πράγμα να φύγεις κυνηγημένος και με ελικόπτερο, αλλά με όλη την...μπάζα σου και χωρίς καμία ευθύνη για να τα ξεκοκκαλίσεις κάπου στην αλλοδαπή κι άλλο πράγμα να σε αναζητούν οι διωκτικές αρχές με το ενδεχόμενο να κάνεις παίρνεις το τσαί σου παρέα με το σύντροφο Αραβαντινό στον Κορυδαλλό. Σημειώστε δε, ότι το λαικό μίσος για τους τωρινούς φλούφληδες της παρέας του Γιωργάκη και της τρόικα, γίνεται μέρα με την ημέρα ΟΛΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, γεγονός που θα αποτελέσει τη βάση της λαικής πίεσης για ν’ αρχίσει το στήσιμο της κρεμάλας. Ιδού λοιπόν, τα προβλήματα που οι ίδιοι οι αστικοί (με την πολιτική σημασία της λέξης) νόμοι ενδέχεται να δημιουργήσουν στον πολιτικο-οικονομικό βραχίωνα των ξένων τοκογλύφων:
ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ
Άρθρο 390
«Όποιος με γνώση ζημιώνει την περιουσία άλλου, της οποίας βάσει του νόμου ή δικαιοπραξίας έχει την επιμέλεια ή διαχείριση (ολική ή μερική ή μόνο για ορισμένη πράξη), τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) μηνών. Εάν η περιουσιακή ζημία υπερβαίνει το ποσόν των δεκαπέντε χιλιάδων (15.000) ευρώ, ο δράστης τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα (10) ετών.»
ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ: ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
Άρθρο 137
1. Τιμωρείται με την ποινή της ισόβιας ή πρόσκαιρης κάθειρξης: Α) όποιος αποπειράται να αποστερήσει με οποιονδήποτε τρόπο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας** ή αυτόν που ασκεί την προεδρική εξουσία** από την εξουσία που έχουν κατά το Σύνταγμα,* Β) όποιος αποπειράται με σωματική βία ή με απειλές σωματικής βίας:
α) να παρεμποδίσει κάποιoν απ' αυτούς από την άσκηση της συνταγματικής εξουσίας του ή να τον εξαναγκάσει να επιχειρήσει πράξη που απορρέει από αυτή την εξουσία και β) να μεταβάλλει το πολίτευμα του Κράτους.
2. Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιμωρείται όποιος, εκτός από την περίπτωση της προηγούμενης παραγράφου: α) επιχειρεί με βία ή απειλή βίας ή με σφετερισμό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού, β) επιχειρεί με τα μέσα που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο και με τρόπο πρόσφορο να διαταράξει την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος, να αποστερήσει ή να παρακωλύσει τη Βουλή, την Κυβέρνηση ή τον Πρωθυπουργό από την ενάσκηση της εξουσίας που τους παρέχει το Σύνταγμα ή να τους εξαναγκάσει να εκτελέσουν ή να παραλείψουν πράξεις που απορρέουν από την εξουσία αυτή,*
γ) ασκεί ή άσκησε την εξουσία που ο ίδιος ή άλλος κατέβαλε με τους τρόπους και με τα μέσα που προβλέπει το άρθρο αυτό.
3. Οποιος αποπειράται να θανατώσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή εκείνον που ασκεί την προεδρική εξουσία τιμωρείται με [θάνατο ή]*** ισόβια κάθειρξη.
Άρθρο 138
Θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του πολιτεύματος θεωρούνται στο πλαίσιο
του προηγούμενου άρθρου: α) η ανάδειξη του Αρχηγού του Κράτους με
εκλογή,* β) το δικαίωμα του λαού να εκλέγει τη Βουλή με γενικές, άμεσες,
ελεύθερες, ίσες και μυστικές ψηφοφορίες μέσα στα συνταγματικά χρονικά
πλαίσια,* γ) το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης,* δ) η αρχή του
πολυκομματισμού,* ε) η αρχή της διάκρισης των εξουσιών, όπως προβλέπεται
στο Σύνταγμα,* στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και
της εκτελεστικής και της δικαστικής εξουσίας από το Σύνταγμα και τους
νόμους,* ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης, και η) η γενική ισχύς και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα.
Και για να μην ξεχνάμε και την...εμβληματική φυσιογνωμία του...θεματοφύλακα της (αστικής) Συνταγματικής νομιμότητας, Κ. Παπούλια, καλό θα ήταν οι νομικοί του σύμβουλοι να του αναγνώσουν τα κάτωθι άρθρο του Συντάγματος:
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Άρθρο 47
1. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν ευθύνεται οπωσδήποτε για πράξεις που έχει ενεργήσει κατά την άσκηση των καθηκόντων του, παρά μόνο για έσχατη προδοσία ή παραβίαση, με πρόθεση, του Συντάγματος. Για πράξεις που δεν σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων του η δίωξη αναστέλλεται εωσότου λήξει η προεδρική θητεία.
2. Η πρόταση για κατηγορία και παραπομπή του Προέδρου της Δημοκρατίας σε δίκη υποβάλλεται στη Βουλή υπογραμμένη από το ένα τρίτο τουλάχιστον των μελών της και γίνεται αποδεκτή με απόφαση που λαμβάνεται με πλειοψηφία των δύο τρίτων του συνόλου των μελών της.
3. Αν η πρόταση γίνει αποδεκτή, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παραπέμπεται στο δικαστήριο του άρθρου 86 οι σχετικές μ'αυτό εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αυτή.
4. Αφότου παραπεμφθεί, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απέχει από την άσκηση των καθηκόντων του και αναπληρώνεται, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 34 αναλαμβάνει πάλι τα καθήκοντά του, αφότου το δικαστήριο του άρθρου 86 εκδώσει απαλλακτική απόφαση, εφόσον δεν εξαντλήθηκε η θητεία του.
5. Νόμος που ψηφίζεται από την Ολομέλεια της Βουλής ρυθμίζει τα σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου αυτού.
Μια απλή αντιπαράθεση του ανωτέρω κειμένου της Ομάδας Νομικών και Οικονομολόγων της Λαϊκής Συνέλευσης της Πλατείας Συντάγματος και των παραπάνω νομικών διατάξεων, ίσως δώσει μιαν εξήγηση για τον πρόσφατο αναβρασμό στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, καθώς και για τις ξαφνικές ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΕΙΕΣ και ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΕΙΕΣ κωλοτούμπες!
askordoulakos
Τζ. Σόρος, «Atlantic Review».
___________________________________________________
Το άκρως εμπεριστατωμένο-από νομικής πλευράς τουλάχιστον-και αποκαλυπτικό κείμενο της Ομάδας Νομικών και Οικονομολόγων της Λαϊκής Συνέλευσης της Πλατείας Συντάγματος, όπως αυτό παρουσιάστηκε στις 5 Ιουνίου, αλλά και οι πρώτες νομικές ενέργειες (κοινοποίηση Εξωδίκων Δηλώσεων, Προσκλήσεων και Διαμαρτυριών σε βουλευτές) εκ μέρους κάποιων πολιτών της Κρήτης και της Πιερίας, αρχίζει «δειλά-δειλά» ν’ αναδεικνύει μια άκρως ενδιαφέρουσα διάσταση του ζητήματος «ΧΡΕΟΣ-ΜΝΗΜΟΝΙΟ-ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ»: Tη ΝΟΜΙΚΗ.
Να θυμίσουμε, ότι είχαμε κι εμείς απ’ την πλευρά μας εγκαίρως τονίσει την εν λόγω διάσταση, η οποία δεν είναι λιγότερο σοβαρή απ’ την πολιτική, την οικονομική, ή την κοινωνική. Αυτή η διάσταση του μνημονίου λοιπόν, είναι που φοβίζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απ’ όλα το πολιτικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό αληταριό. Τους φοβίζει περισσότερο κι απ’ τα γιαούρτια και τις πέτρες, διότι τα γιαούρτια και οι πέτρες, ουδόλως ενοχλούν τα πιο πολλά χοντρόπετσα και τυχοδιωκτικά καθάρματα, που συγκροτούν τον πολιτικό βραχίωνα της τρόικα στην Ελλάδα. Ίσα-ίσα, που οι περισσότεροι από αυτούς θεωρούν τίτλο τιμής να τους χλευάζει ο...λαουτζίκος, διότι αυτό τους επιβεβαιώνει την οίηση, ότι ανήκουν κι αυτοί στον...αριστοκρατικό τομέα της κοινωνίας.
Ως γνωστόν, η μόνες αξίες που υπηρετούν τέτοιου είδους υποκείμενα (Πεταλωτής, Μητσοτάκης, Λοβέρδος, Καψής, Κώνστας, Δασκαλόπουλος, Σάλας κλπ) είναι ο ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟΣ, τα ΛΕΦΤΑ κι η ΕΞΟΥΣΙΑ. Οι εν λόγω αξίες λοιπόν, δεν κινδυνεύουν τόσο πολύ από τα γιαούρτια, το κυνήγι και τις πέτρες (ενέργειες, που βέβαια είναι θετικές κι επιβάλεται να μαζικοποιηθούν περισσότερο), όσο ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΜΙΑΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗΣ ΚΑΘΕΙΡΞΗΣ! Ειδικότερα:
Το κόλπο της κατοχικής κλίκας, από νομική άποψη, είναι ιδιαίτερα σοβαρό κι εδώ δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει με τον Δ. Καζάκη: Θέλουν να περάσει και το Β’ μνημόνιο στην Ελλάδα, ώστε να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ και να προχωρήσουν σε εφαρμογή ανάλογων μνημονίων ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ της Ευρώπης (και όχι μόνο)! Η ανατροπή των μέτρων και η ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ των εφαρμοστών του στο σκαμνί, είναι ένα επιρόσθετο χρέος για τον Ελληνικό λαό, ένα πραγματικό ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ απέναντι στους λαούς του κόσμου.
Κι αυτό είναι, κατά την ταπεινή προσωπική γνώμη του γράφοντος, το οποίο ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ την εξουσιαστική συμμορία σχετικά με τις κινητοποιήσεις των αγανακτισμένων στο Σύνταγμα: Η ΑΣΦΥΚΤΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΠΙΕΣΗ- στο πολιτικό και δικαστικό σύστημα-για αναζήτηση ποινικών ευθυνών (θυμηθείτε το –φάτσα κάρτα στη Βουλή- πανό περί ΓΟΥΔΙΟΥ)!
Άλλο πράγμα να φύγεις κυνηγημένος και με ελικόπτερο, αλλά με όλη την...μπάζα σου και χωρίς καμία ευθύνη για να τα ξεκοκκαλίσεις κάπου στην αλλοδαπή κι άλλο πράγμα να σε αναζητούν οι διωκτικές αρχές με το ενδεχόμενο να κάνεις παίρνεις το τσαί σου παρέα με το σύντροφο Αραβαντινό στον Κορυδαλλό. Σημειώστε δε, ότι το λαικό μίσος για τους τωρινούς φλούφληδες της παρέας του Γιωργάκη και της τρόικα, γίνεται μέρα με την ημέρα ΟΛΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, γεγονός που θα αποτελέσει τη βάση της λαικής πίεσης για ν’ αρχίσει το στήσιμο της κρεμάλας. Ιδού λοιπόν, τα προβλήματα που οι ίδιοι οι αστικοί (με την πολιτική σημασία της λέξης) νόμοι ενδέχεται να δημιουργήσουν στον πολιτικο-οικονομικό βραχίωνα των ξένων τοκογλύφων:
ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ
Άρθρο 390
«Όποιος με γνώση ζημιώνει την περιουσία άλλου, της οποίας βάσει του νόμου ή δικαιοπραξίας έχει την επιμέλεια ή διαχείριση (ολική ή μερική ή μόνο για ορισμένη πράξη), τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) μηνών. Εάν η περιουσιακή ζημία υπερβαίνει το ποσόν των δεκαπέντε χιλιάδων (15.000) ευρώ, ο δράστης τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα (10) ετών.»
ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ: ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ
ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
Άρθρο 137
1. Τιμωρείται με την ποινή της ισόβιας ή πρόσκαιρης κάθειρξης: Α) όποιος αποπειράται να αποστερήσει με οποιονδήποτε τρόπο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας** ή αυτόν που ασκεί την προεδρική εξουσία** από την εξουσία που έχουν κατά το Σύνταγμα,* Β) όποιος αποπειράται με σωματική βία ή με απειλές σωματικής βίας:
α) να παρεμποδίσει κάποιoν απ' αυτούς από την άσκηση της συνταγματικής εξουσίας του ή να τον εξαναγκάσει να επιχειρήσει πράξη που απορρέει από αυτή την εξουσία και β) να μεταβάλλει το πολίτευμα του Κράτους.
2. Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιμωρείται όποιος, εκτός από την περίπτωση της προηγούμενης παραγράφου: α) επιχειρεί με βία ή απειλή βίας ή με σφετερισμό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού, β) επιχειρεί με τα μέσα που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο και με τρόπο πρόσφορο να διαταράξει την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος, να αποστερήσει ή να παρακωλύσει τη Βουλή, την Κυβέρνηση ή τον Πρωθυπουργό από την ενάσκηση της εξουσίας που τους παρέχει το Σύνταγμα ή να τους εξαναγκάσει να εκτελέσουν ή να παραλείψουν πράξεις που απορρέουν από την εξουσία αυτή,*
γ) ασκεί ή άσκησε την εξουσία που ο ίδιος ή άλλος κατέβαλε με τους τρόπους και με τα μέσα που προβλέπει το άρθρο αυτό.
3. Οποιος αποπειράται να θανατώσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή εκείνον που ασκεί την προεδρική εξουσία τιμωρείται με [θάνατο ή]*** ισόβια κάθειρξη.
Άρθρο 138
Θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του πολιτεύματος θεωρούνται στο πλαίσιο
του προηγούμενου άρθρου: α) η ανάδειξη του Αρχηγού του Κράτους με
εκλογή,* β) το δικαίωμα του λαού να εκλέγει τη Βουλή με γενικές, άμεσες,
ελεύθερες, ίσες και μυστικές ψηφοφορίες μέσα στα συνταγματικά χρονικά
πλαίσια,* γ) το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης,* δ) η αρχή του
πολυκομματισμού,* ε) η αρχή της διάκρισης των εξουσιών, όπως προβλέπεται
στο Σύνταγμα,* στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και
της εκτελεστικής και της δικαστικής εξουσίας από το Σύνταγμα και τους
νόμους,* ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης, και η) η γενική ισχύς και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα.
Και για να μην ξεχνάμε και την...εμβληματική φυσιογνωμία του...θεματοφύλακα της (αστικής) Συνταγματικής νομιμότητας, Κ. Παπούλια, καλό θα ήταν οι νομικοί του σύμβουλοι να του αναγνώσουν τα κάτωθι άρθρο του Συντάγματος:
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Άρθρο 47
1. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν ευθύνεται οπωσδήποτε για πράξεις που έχει ενεργήσει κατά την άσκηση των καθηκόντων του, παρά μόνο για έσχατη προδοσία ή παραβίαση, με πρόθεση, του Συντάγματος. Για πράξεις που δεν σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων του η δίωξη αναστέλλεται εωσότου λήξει η προεδρική θητεία.
2. Η πρόταση για κατηγορία και παραπομπή του Προέδρου της Δημοκρατίας σε δίκη υποβάλλεται στη Βουλή υπογραμμένη από το ένα τρίτο τουλάχιστον των μελών της και γίνεται αποδεκτή με απόφαση που λαμβάνεται με πλειοψηφία των δύο τρίτων του συνόλου των μελών της.
3. Αν η πρόταση γίνει αποδεκτή, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παραπέμπεται στο δικαστήριο του άρθρου 86 οι σχετικές μ'αυτό εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αυτή.
4. Αφότου παραπεμφθεί, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απέχει από την άσκηση των καθηκόντων του και αναπληρώνεται, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 34 αναλαμβάνει πάλι τα καθήκοντά του, αφότου το δικαστήριο του άρθρου 86 εκδώσει απαλλακτική απόφαση, εφόσον δεν εξαντλήθηκε η θητεία του.
5. Νόμος που ψηφίζεται από την Ολομέλεια της Βουλής ρυθμίζει τα σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου αυτού.
Μια απλή αντιπαράθεση του ανωτέρω κειμένου της Ομάδας Νομικών και Οικονομολόγων της Λαϊκής Συνέλευσης της Πλατείας Συντάγματος και των παραπάνω νομικών διατάξεων, ίσως δώσει μιαν εξήγηση για τον πρόσφατο αναβρασμό στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, καθώς και για τις ξαφνικές ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΕΙΕΣ και ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΕΙΕΣ κωλοτούμπες!
askordoulakos
+ σχόλια + 1 σχόλια
http://dangerfew.blogspot.com/2011/06/blog-post_13.html
Δημοσίευση σχολίου