Και ενώ το ΝΑΤΟ προχώρησε σε ένα ακόμη μαζικό έγκλημα στη Λιβύη, όταν δεκαπέντε άμαχοι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 20 τραυματίστηκαν σε αεροπορική επιδρομή μαχητικών του εναντίον πολιτικών στόχων, μεταξύ των οποίων ένα αρτοποιείο και ένα εστιατόριο, στη Μπρέγκα μια στρατηγικής σημασίας πετρελαϊκή πόλη στην ανατολική Λιβύη, η ελληνική κυβέρνηση αποκαλύπτει ότι είναι αποφασισμένη να προσφέρει τα πάντα αδιαφορώντας για το κόστος.
Κόστος που το υφίσταται ο λαόςμας που καλείται να πληρώσει εκατομμύρια ευρώ καθημερινά για την ελληνική εμπλοκή στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, αλλά κυρίως οι καταπιεζόμενοι λαοί που έχουν στοχοποιηθεί από τη φονική ιμπεριαλιστική συμμαχία. Οι ανθρωπιστές του ΝΑΤΟ δεν υπολογίζουν τους αμάχους, δε λογαριάζουν τέτοιες λεπτομέρειες. Οι «παράπλευρες απώλειες» πάντα και παντού συνόδευαν τις επεμβάσεις τους για τον έλεγχο πλουτοπαραγωγικών πηγών και δρόμων ενέργειας, έχοντας ως παραπέτασμα καπνού τον ανθρωπισμό και την εισαγωγή της Δυτικού τύπου Δημοκρατίας.
Σε όλες αυτές τις επιχειρήσεις, οι ελληνικές κυβερνήσεις των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έδωσαν το παρόν, βοήθησαν τα μέγιστα. Η Σούδα ιδίως, με τις τεράστιας σημασίας στρατιωτικές εγκαταστάσεις, πλέον θεωρείται κομβικό σημείο για τις επιθέσεις και τον ιμπεριαλιστικό έλεγχο σε Αφρική-Μ.Ανατολή και Ασία.
Η αναβάθμιση όμως της σημασίας της σημαίνει αυξημένη επιχειρησιακή εμπλοκή και επιφέρει την ανάγκη άμεσης ικανοποίησης των νέων αναγκών.
Στο πλαίσιο αυτό, ο νέος υπουργός Εθνικής Άμυνας Π.Μπεγλίτης αποφάσισε να επιτάξει πέντε ακίνητα με συνολική έκταση 28 στρεμμάτων στο Ακρωτήρι Χανίων προκειμένου να προχωρήσει το έργο κατασκευής νέου αγωγού μεταφοράς κηροζίνης από το Μαράθι (κόλπος Σούδας) μέχρι την αεροπορική Αμερικανική Βάση και την 115 Πτέρυγα Μάχης.
Πρόκειται για ακίνητο της Ιεράς Μονής Γουβερνέτου 3.400 τετραγ. μέτρων, τρία ακίνητα ιδιωτών συνολικής έκτασης5.659 τετραγ. μέτρων και μια έκταση 18,7 στρεμμάτων η οποία, σύμφωνα με το υπουργείο ανήκει στο δημόσιο, αλλά σύμφωνα με τον Δήμο, αποτελεί δημοτική έκταση.
Παρά τις αντιδράσεις σε επίπεδο δήμου Χανίων, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δείχνει αποφασισμένο να προχωρήσει η επίταξη προκειμένου να ξεπεραστούν προβλήματα και εμπλοκές υπηρεσιών, έτσι ώστε να προχωρήσει άμεσα το έργο κατασκευής του νέου αγωγού μεταφοράς καυσίμων.
Στην συνέχεια οι εκτάσεις αυτές θα απαλλοτριωθούν και στους ιδιοκτήτες τους θα καταβληθούν οι αποζημιώσεις που προβλέπονται από το Ελληνικό Δημόσιο. Δηλαδή ενώ η κυβέρνηση και τα καθεστωτικά ΜΜΕ προβάλλουν με τρομοκρατικό στόμφο το φόβο της Χρεωκοπίας προκειμένου να περάσουν την αντιλαϊκή λαίλαπα του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, ο φορολογούμενος κόσμος της εργασίας επιβαρύνεται με εκατομμύρια ευρώ για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του ΝΑΤΟ.
Οι ανώνυμες, πάντα, πηγές του Πενταγώνου προβάλλουν ως αιτία της κατασκευής του νέου αγωγού «την ανάγκη αντικατάστασης του υπάρχοντος αγωγού μεταφοράς κηροζίνης στις αεροπορικές πολεμικές εγκαταστάσεις καθώς κατασκευάστηκε διερχόμενος έξω από τα όρια του χωριού Στέρνες Ακρωτηρίου στην δεκαετία του ’60. Σήμερα πάνω από την διαδρομή του αγωγού έχουν ανεγερθεί κατοικίες και έχουν κατασκευαστεί υποδομές (δρόμοι κλπ). Έτσι είναι αναγκαίο να γίνει νέα χάραξη εκτός κατοικήσιμων περιοχών».
Το θέμα είχε απασχολήσει και πριν από χρόνια τον πρώην δήμο Ακρωτηρίου και μάλιστα είχαν συμφωνηθεί – με τους Αμερικανούς που έχουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον - και αντισταθμιστικά οφέλη όπως να αναλάβουν οι ίδιοι την κατασκευή δρόμου που να συνδέει τα χωριά Μαράθι – Μουζουράς ( η είσοδος της Αμερικανικής βάσης), αλλά και την κατασκευή δρόμου που να παρακάμπτει το χωριό Μουζουράς. Το πρώτο έργο προϋπολογισμού18 εκατομ ευρώ προχωρά και έχει ήδη δημοπρατηθεί, ενώ για το δεύτερο προχωρά ημελέτη.
Θα μας κάνουν την χάρη, να σταματήσουν να μας δουλεύουν. Ξαφνικά τους έπιασε ο πόνος για την ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής, που όλως τυχαίως παρουσιάζει από τα μεγαλύτερα ποσοστά καρκίνου σε όλη την Ελλάδα. Με την εκδήλωση της επάρατου νόσου φυσικά συνδέεται ο τεράστιος αριθμός πτήσεων πολεμικών αεροσκαφών του ΝΑΤΟ, η παρουσία πυρηνοκίνητων πολεμικών σκαφών που φτάνουν για συντήρηση στην ναυτική βάση και παραμένει απόρρητο μυστικό, παρά τις επανειλημμένες καταγγελίες, η τύχη των πυρηνικών αποβλήτων κλπ.
Ο πραγματικός λόγος της κατασκευής του νέου αγωγού είναι οι αυξημένες νατοϊκές ανάγκες. Πρόσφατα, κατά τη διάρκεια της κλιμάκωσης των αεροπορικών βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ στη Λιβύη, είχε υπάρξει διαταγή από το ΓΕΑ για εκτροπή του αγωγού της 115 Π.Μ. της Πολεμικής Αεροπορίας ώστε να καλύπτονται αποκλειστικά οι έκτακτες νατοϊκές ανάγκες. Βάζοντας φυσικά σε δεύτερη μοίρα τις προβαλλόμενες απαιτήσεις υπεράσπισης του εθνικού εναέριου χώρου από την συγκεκριμένη Πτέρυγα Μάχης, που έχει αναβαθμισμένο ρόλο στο πλαίσιο του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού στο Αιγαίο.
Σε πρώτη μοίρα μπήκαν οι ανάγκεςτου ΝΑΤΟ.
Να θυμίσουμε ότι ο ουσιαστικά νυναρχηγός της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ Ευ.Βενιζέλος, ως υπουργός Εθνικής Άμυνας θέλοντας να κατευνάσει τις διαμαρτυρίες για την ελληνική συμμετοχή στην επέμβαση στη Λιβύη, με το τεράστιο οικονομικό κόστος, είχε πει ψέματα ότι το κόστος για το ελληνικό κράτος υπολογίζεται σε 25 εκατ. ευρώ αν η επέμβαση διαρκέσει 3 μήνες, όμως το κόστος ήδη φτάνει τα 100 εκατ. ευρώ!!!
Ας επαναφέρουμε ορισμένα στοιχεία:
Το αεροσκάφος έγκαιρης προειδοποίησης της Πολεμικής Αεροπορίας έχει ημερήσιο πρόγραμμα πτήσης 6 ώρες,καταναλώνει 33.000 ευρώ ανά ώρα πτήσης, άρα το κόστος του φτάνει τα 198.000 ευρώ τη μέρα.
Η Ελλάδα συμμετέχει επίσης με μια φρεγάτα, ένα ελικόπτερο έρευνας-διάσωσης, ενώ η Σούδα, το αεροδρόμιο του Αράξου και σειρά άλλων πολεμικών βάσεων βρίσκονται σε 24ωρη επιφυλακή.
Από το αεροδρόμιο της Σούδας, το πιο κοντινό προς την Λιβύη, επιχειρούν σε μόνιμη βάση 38 αεροσκάφη και ελικόπτερα: το ελληνικό EMBRAER EMB-145H και το ελικόπτερο PUMA, 2 αμερικανικά αεροπλάνα έγκαιρης προειδοποίησης BOEING RC-135,2 ελικόπτερα SIKORSKY MH-60S, 3 μεταφορικά LOCKHEAD C-130HERCULES και 250πεζοναύτες, 14 γαλλικά MIRAGE και 50 άτομα προσωπικό, 6 MIRAGE2000-5 από το Κατάρ και 1 μεταφορικό BOEING C-17A με 200 άτομα προσωπικό εδάφους, αλλά και νορβηγικά F-16 με 20άτομα προσωπικό εδάφους.
Το κόστος της φρεγάτας Λήμνου F451 που έλαβε μέρος στην επιχείρηση UNIFIED PROTECTOR, το διάστημα από 26 Μαρτίου έως 11 Μαΐου, με συνολικό αριθμό επιβαινόντων τα 175 άτομα (επιπλέοντου πληρώματος ήταν 10 μέλη της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών και 15 στελέχη της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού) υπολογίζεται στα 4 εκατ. ευρώ.
Όμως η Ελλάδα καλύπτει και το κόστος χιλιάδων γευμάτων των νατοϊκών στρατευμάτων που καταναλώνονται καθημερινά, αλλά και κόστος των καυσίμων των νατοϊκών αεροσκαφών που επιχειρούν από τα ελληνικά πολεμικά αεροδρόμια. Ένα κόστος που υπολογίζεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ μηνιαίως.
Στρατιωτικοί αναλυτές αναφέρουν ότι τα τελευταία κόστη αφορούν τις χώρες που έστειλαν στην Ελλάδα τα πολεμικά τους μέσα και τους μισθοφόρους τους, αλλά προς το παρόν ούτε τα καλύπτουν, αλλά και ούτε έχουν υπογραφεί οι απαραίτητες διμερείς συμβάσεις ανάμεσα σε αυτές και την κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου, για την καταβολή των χρημάτων. Ο μύθος των συμμαχικών υποχρεώσεων καταρρέει αν αναλογιστεί κανείς ότι στην Ελλάδα σταθμεύουν και πολεμικά μέσα του Κατάρ, που φυσικά αξιοποιεί τις ελληνικές πολεμικές εγκαταστάσεις χωρίς να είναι μέλος του ΝΑΤΟ!
Άμεση ανάγκη ανατροπής της κυβέρνησης της αντεργατικής λαίλαπας, της ακραίας κρατικής καταστολής και του πολεμικού τυχοδιωκτισμού.
Απαιτούμε την άμεση έξοδο της χώρας από ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ και τη διάλυση αυτών.
Ούτε ένα ευρώ για τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και για αγορές όπλων.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com
Κόστος που το υφίσταται ο λαόςμας που καλείται να πληρώσει εκατομμύρια ευρώ καθημερινά για την ελληνική εμπλοκή στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, αλλά κυρίως οι καταπιεζόμενοι λαοί που έχουν στοχοποιηθεί από τη φονική ιμπεριαλιστική συμμαχία. Οι ανθρωπιστές του ΝΑΤΟ δεν υπολογίζουν τους αμάχους, δε λογαριάζουν τέτοιες λεπτομέρειες. Οι «παράπλευρες απώλειες» πάντα και παντού συνόδευαν τις επεμβάσεις τους για τον έλεγχο πλουτοπαραγωγικών πηγών και δρόμων ενέργειας, έχοντας ως παραπέτασμα καπνού τον ανθρωπισμό και την εισαγωγή της Δυτικού τύπου Δημοκρατίας.
Σε όλες αυτές τις επιχειρήσεις, οι ελληνικές κυβερνήσεις των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ έδωσαν το παρόν, βοήθησαν τα μέγιστα. Η Σούδα ιδίως, με τις τεράστιας σημασίας στρατιωτικές εγκαταστάσεις, πλέον θεωρείται κομβικό σημείο για τις επιθέσεις και τον ιμπεριαλιστικό έλεγχο σε Αφρική-Μ.Ανατολή και Ασία.
Η αναβάθμιση όμως της σημασίας της σημαίνει αυξημένη επιχειρησιακή εμπλοκή και επιφέρει την ανάγκη άμεσης ικανοποίησης των νέων αναγκών.
Στο πλαίσιο αυτό, ο νέος υπουργός Εθνικής Άμυνας Π.Μπεγλίτης αποφάσισε να επιτάξει πέντε ακίνητα με συνολική έκταση 28 στρεμμάτων στο Ακρωτήρι Χανίων προκειμένου να προχωρήσει το έργο κατασκευής νέου αγωγού μεταφοράς κηροζίνης από το Μαράθι (κόλπος Σούδας) μέχρι την αεροπορική Αμερικανική Βάση και την 115 Πτέρυγα Μάχης.
Πρόκειται για ακίνητο της Ιεράς Μονής Γουβερνέτου 3.400 τετραγ. μέτρων, τρία ακίνητα ιδιωτών συνολικής έκτασης5.659 τετραγ. μέτρων και μια έκταση 18,7 στρεμμάτων η οποία, σύμφωνα με το υπουργείο ανήκει στο δημόσιο, αλλά σύμφωνα με τον Δήμο, αποτελεί δημοτική έκταση.
Παρά τις αντιδράσεις σε επίπεδο δήμου Χανίων, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δείχνει αποφασισμένο να προχωρήσει η επίταξη προκειμένου να ξεπεραστούν προβλήματα και εμπλοκές υπηρεσιών, έτσι ώστε να προχωρήσει άμεσα το έργο κατασκευής του νέου αγωγού μεταφοράς καυσίμων.
Στην συνέχεια οι εκτάσεις αυτές θα απαλλοτριωθούν και στους ιδιοκτήτες τους θα καταβληθούν οι αποζημιώσεις που προβλέπονται από το Ελληνικό Δημόσιο. Δηλαδή ενώ η κυβέρνηση και τα καθεστωτικά ΜΜΕ προβάλλουν με τρομοκρατικό στόμφο το φόβο της Χρεωκοπίας προκειμένου να περάσουν την αντιλαϊκή λαίλαπα του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, ο φορολογούμενος κόσμος της εργασίας επιβαρύνεται με εκατομμύρια ευρώ για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του ΝΑΤΟ.
Οι ανώνυμες, πάντα, πηγές του Πενταγώνου προβάλλουν ως αιτία της κατασκευής του νέου αγωγού «την ανάγκη αντικατάστασης του υπάρχοντος αγωγού μεταφοράς κηροζίνης στις αεροπορικές πολεμικές εγκαταστάσεις καθώς κατασκευάστηκε διερχόμενος έξω από τα όρια του χωριού Στέρνες Ακρωτηρίου στην δεκαετία του ’60. Σήμερα πάνω από την διαδρομή του αγωγού έχουν ανεγερθεί κατοικίες και έχουν κατασκευαστεί υποδομές (δρόμοι κλπ). Έτσι είναι αναγκαίο να γίνει νέα χάραξη εκτός κατοικήσιμων περιοχών».
Το θέμα είχε απασχολήσει και πριν από χρόνια τον πρώην δήμο Ακρωτηρίου και μάλιστα είχαν συμφωνηθεί – με τους Αμερικανούς που έχουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον - και αντισταθμιστικά οφέλη όπως να αναλάβουν οι ίδιοι την κατασκευή δρόμου που να συνδέει τα χωριά Μαράθι – Μουζουράς ( η είσοδος της Αμερικανικής βάσης), αλλά και την κατασκευή δρόμου που να παρακάμπτει το χωριό Μουζουράς. Το πρώτο έργο προϋπολογισμού18 εκατομ ευρώ προχωρά και έχει ήδη δημοπρατηθεί, ενώ για το δεύτερο προχωρά ημελέτη.
Θα μας κάνουν την χάρη, να σταματήσουν να μας δουλεύουν. Ξαφνικά τους έπιασε ο πόνος για την ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής, που όλως τυχαίως παρουσιάζει από τα μεγαλύτερα ποσοστά καρκίνου σε όλη την Ελλάδα. Με την εκδήλωση της επάρατου νόσου φυσικά συνδέεται ο τεράστιος αριθμός πτήσεων πολεμικών αεροσκαφών του ΝΑΤΟ, η παρουσία πυρηνοκίνητων πολεμικών σκαφών που φτάνουν για συντήρηση στην ναυτική βάση και παραμένει απόρρητο μυστικό, παρά τις επανειλημμένες καταγγελίες, η τύχη των πυρηνικών αποβλήτων κλπ.
Ο πραγματικός λόγος της κατασκευής του νέου αγωγού είναι οι αυξημένες νατοϊκές ανάγκες. Πρόσφατα, κατά τη διάρκεια της κλιμάκωσης των αεροπορικών βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ στη Λιβύη, είχε υπάρξει διαταγή από το ΓΕΑ για εκτροπή του αγωγού της 115 Π.Μ. της Πολεμικής Αεροπορίας ώστε να καλύπτονται αποκλειστικά οι έκτακτες νατοϊκές ανάγκες. Βάζοντας φυσικά σε δεύτερη μοίρα τις προβαλλόμενες απαιτήσεις υπεράσπισης του εθνικού εναέριου χώρου από την συγκεκριμένη Πτέρυγα Μάχης, που έχει αναβαθμισμένο ρόλο στο πλαίσιο του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού στο Αιγαίο.
Σε πρώτη μοίρα μπήκαν οι ανάγκεςτου ΝΑΤΟ.
Να θυμίσουμε ότι ο ουσιαστικά νυναρχηγός της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ Ευ.Βενιζέλος, ως υπουργός Εθνικής Άμυνας θέλοντας να κατευνάσει τις διαμαρτυρίες για την ελληνική συμμετοχή στην επέμβαση στη Λιβύη, με το τεράστιο οικονομικό κόστος, είχε πει ψέματα ότι το κόστος για το ελληνικό κράτος υπολογίζεται σε 25 εκατ. ευρώ αν η επέμβαση διαρκέσει 3 μήνες, όμως το κόστος ήδη φτάνει τα 100 εκατ. ευρώ!!!
Ας επαναφέρουμε ορισμένα στοιχεία:
Το αεροσκάφος έγκαιρης προειδοποίησης της Πολεμικής Αεροπορίας έχει ημερήσιο πρόγραμμα πτήσης 6 ώρες,καταναλώνει 33.000 ευρώ ανά ώρα πτήσης, άρα το κόστος του φτάνει τα 198.000 ευρώ τη μέρα.
Η Ελλάδα συμμετέχει επίσης με μια φρεγάτα, ένα ελικόπτερο έρευνας-διάσωσης, ενώ η Σούδα, το αεροδρόμιο του Αράξου και σειρά άλλων πολεμικών βάσεων βρίσκονται σε 24ωρη επιφυλακή.
Από το αεροδρόμιο της Σούδας, το πιο κοντινό προς την Λιβύη, επιχειρούν σε μόνιμη βάση 38 αεροσκάφη και ελικόπτερα: το ελληνικό EMBRAER EMB-145H και το ελικόπτερο PUMA, 2 αμερικανικά αεροπλάνα έγκαιρης προειδοποίησης BOEING RC-135,2 ελικόπτερα SIKORSKY MH-60S, 3 μεταφορικά LOCKHEAD C-130HERCULES και 250πεζοναύτες, 14 γαλλικά MIRAGE και 50 άτομα προσωπικό, 6 MIRAGE2000-5 από το Κατάρ και 1 μεταφορικό BOEING C-17A με 200 άτομα προσωπικό εδάφους, αλλά και νορβηγικά F-16 με 20άτομα προσωπικό εδάφους.
Το κόστος της φρεγάτας Λήμνου F451 που έλαβε μέρος στην επιχείρηση UNIFIED PROTECTOR, το διάστημα από 26 Μαρτίου έως 11 Μαΐου, με συνολικό αριθμό επιβαινόντων τα 175 άτομα (επιπλέοντου πληρώματος ήταν 10 μέλη της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών και 15 στελέχη της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού) υπολογίζεται στα 4 εκατ. ευρώ.
Όμως η Ελλάδα καλύπτει και το κόστος χιλιάδων γευμάτων των νατοϊκών στρατευμάτων που καταναλώνονται καθημερινά, αλλά και κόστος των καυσίμων των νατοϊκών αεροσκαφών που επιχειρούν από τα ελληνικά πολεμικά αεροδρόμια. Ένα κόστος που υπολογίζεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ μηνιαίως.
Στρατιωτικοί αναλυτές αναφέρουν ότι τα τελευταία κόστη αφορούν τις χώρες που έστειλαν στην Ελλάδα τα πολεμικά τους μέσα και τους μισθοφόρους τους, αλλά προς το παρόν ούτε τα καλύπτουν, αλλά και ούτε έχουν υπογραφεί οι απαραίτητες διμερείς συμβάσεις ανάμεσα σε αυτές και την κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου, για την καταβολή των χρημάτων. Ο μύθος των συμμαχικών υποχρεώσεων καταρρέει αν αναλογιστεί κανείς ότι στην Ελλάδα σταθμεύουν και πολεμικά μέσα του Κατάρ, που φυσικά αξιοποιεί τις ελληνικές πολεμικές εγκαταστάσεις χωρίς να είναι μέλος του ΝΑΤΟ!
Άμεση ανάγκη ανατροπής της κυβέρνησης της αντεργατικής λαίλαπας, της ακραίας κρατικής καταστολής και του πολεμικού τυχοδιωκτισμού.
Απαιτούμε την άμεση έξοδο της χώρας από ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ και τη διάλυση αυτών.
Ούτε ένα ευρώ για τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και για αγορές όπλων.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com
Δημοσίευση σχολίου