Home » , » Θρησκευτικός σκοταδισμός (Βίντεο)

Θρησκευτικός σκοταδισμός (Βίντεο)

Από giorgis , Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012 | 11:42 μ.μ.

Πραγματικά δυσκολευόμαστε να βρούμε λέξεις να σχολιάσουμε τα όσα ακούμε να μας λέει στο βίντεο που παραθέτουμε ο χριστέμπορας ρασοφόρος Εφραίμ. Και μόνο γ’ αυτόν τον θρησκευτικό σκοταδισμό που πρεσβεύει –που ουσιαστικά εγκληματεί με θύματα όσα θρησκόληπτα χαϊβάνια παίρνουν σαν δεδομένα αυτά που τους λέει- πρέπει να απολογηθεί και να καταδικαστεί.

Είναι δυνατόν να ακούς ρασοφόρο να προτρέπει πιστούς να αποφεύγουν τους γιατρούς για να λύσουν το πρόβλημα τους και να … επιδίδονται στην προσευχή;



Μοιράσου το :

+ σχόλια + 12 σχόλια

2 Ιανουαρίου 2012 στις 1:14 π.μ.

Δεν ξέρω για τα συγκεκριμένα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι αυτά όλα είναι γεγονότα και όχι θεωρίες, ανεξάρτητα αν αναφέρεται σε αυτά ο Εφραίμ ή ο Ζιουγκάνωφ ή ο γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης ο εν Ευβοία.

Δυστυχώς, οι ιδεολόγοι της μαρξιστικής ουτοπίας είναι συμπαθείς, και ο αθεϊσμός τους είναι συμπαθής και έχει ευγενή ελατήρια, αλλά είναι ακριβώς ιδεολόγοι,ιδεαλιστές και δεν διδάσκονται από την πραγματικότητα.

Και κάτι τελευταίο: ο ελληνικός λαός της Μικράς Ασίας έλεγε ότι έμαθε για γιατρούς, όταν ήρθε στην κυρίως Ελλάδα, διότι εκεί υπήρχε ο γνωστός Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης, που είχε ιαματικό χάρισμα. Όταν είχαν κάποιο πρόβλημα, τους θεράπευε ο Άγιος. Από ό,τι φαίνεται, η πραγματικότητα είναι ανορθολογική.

Τα μεταφυσικά ζητήματα είναι πολύ αδύνατο σημείο σας, κατά την γνώμη μου.
Δείτε το, σας παρακαλώ, διότι βουλιάζουμε όλοι μαζί...
Φιλικά.

2 Ιανουαρίου 2012 στις 11:31 π.μ.

Μεσαίωνας

2 Ιανουαρίου 2012 στις 1:36 μ.μ.

Αγαπητοί φίλοι. Επιτρέψτε μου ένα σχόλιο. Λέει ο Φιλαλήθης: "Τα μεταφυσικά ζητήματα είναι πολύ αδύνατο σημείο σας, κατά την γνώμη μου".Ο μέγαλος μαρξιστής διανοούμενος Τέρρυ Ήγκλετον λέει για την "έλλειψη" αυτή στον αριστερό λόγο τα εξής:
"Είναι τώρα πιο αναγκαίο από ποτέ το να πιστέψουν οι άνθρωποι ακριβώς τη στιγμή κατά την οποία ο δυτικός τρόπος ζωής τους στερεί κατά κανόνα τα ερεθίσματα και τα κίνητρα για να το πράξουν" (Τerry Eagleton,Λογική,Πίστη και Επανάσταση, σελ. 192). Ο Ήγκλετον αναδεικνύει το ριζοσπαστικό χαρακτήρα του χριστιανισμού (στηλιτεύοντας ταυτόχρονα τη θεσμική Εκκλησία για προδοσία αυτών ακριβώς των ριζοσπαστικών καταβολών) και φαίνεται στην "ανάγνωση" του να έχει σημασία και η διάσταση της πίστης. Στη δική του ριζοσπαστική σκέψη "δεν περισσεύει κανεις". Σε μια εποχή όπου το Νεο-φιλελεύθερο παρουσιάζεται ως το μόνο αληθές,με αξιώσεις καθολικής κυριαρχίας, σε μια εποχή όπου τα πάντα είναι Αγορά, μια ριζοσπαστική αριστερή φωνή δεν θα πρέπει να παραθεωρεί, κατά τη γνώμη μου, τη μεταφυσική σκέψη και τη δυναμική της μετα-αφήγησης(story). Διότι αυτό που χρειάζεται περισσότερο στους κρίσιμους καιρούς μας είναι το -κατά Λακάν-νόημα.

2 Ιανουαρίου 2012 στις 3:17 μ.μ.

Μερικοί ξεχνάνε ότι ο μαρξισμός είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ (επιστημονικός σοσιαλισμός) και κατ' επέκταση μπορεί κανείς να είναι κομμουνιστής και χριστιανός, όσο ένας εξελικτικός βιολόγος να απορρίπτει τη θεωρία της εξέλιξης του Δαρβίνου!
Το ότι κανείς δεν περισσεύει το δέχομαι όπως και το δικαίωμα του καθ’ ενός να πιστεύει όπου θέλει ΕΦΟΣΟΝ δε βλάπτει το συνάνθρωπο και το κοινωνικό σύνολο εν γένει.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η αριστερά θα πρέπει να απεμπολήσει την απορριπτική της στάση στη θρησκεία, διότι τότε παύει να είναι αριστερά! Ούτε ότι θα κρίνουμε το χριστιανισμό και την εκκλησία με βάση το πώς ξεκίνησε, αλλά ,με το πώς κατέληξε!
Η θρησκεία που ΔΙΔΑΣΚΕΙ την αποδοχή με ΧΑΡΑ της εξαθλίωσης των καταπιεσμένων (δούλων )στους αφεντάδες και την υποταγή στην ΟΠΟΙΑ μορφή εξουσίας με πρόσχημα την ουράνια βασιλεία (χάρισμα σας παρεμπιπτόντως), δε θα κάνει μαθήματα ελευθερίας στην καταματωμένη αριστερά και το σκεπτόμενο άνθρωπο!
Άλλωστε υποτίθεται ότι ενωνόμαστε για ένα κοινό σκοπό, να διώξουμε το μνημόνιο και να ανασάνουμε οικονομικά μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε, ΟΧΙ ότι θα γίνουμε εμείς χριστιανοί ή εσείς μαρξιστές. Ενωμένοι μεν, ο καθένας διαφορετικός ΔΕ!
Σεβασμό στις απόψεις και στις θέσεις γενικότερα του καθενός και ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην κριτική από ποια πλευρά και αν έρχεται όσο σκληρή και αν είναι.

Αυτό λέγετε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!

Τάσος ΠΑΤΡΑ
2 Ιανουαρίου 2012 στις 4:03 μ.μ.

Philalethe Η καλύτερη εκδοχή για τον Θεό (όπως τον πιστεύεις εσύ ) είναι να ΜΗΝ υπάρχει (όπως είμαι πεπεισμένος εγώ ) γιατί αν υπάρχει είναι πουλημένος στους κακούς ή είναι σαδιστής και κάνει χάζι.
Εγώ αν ήμουν θεός με τις ιδιότητες της παντοδυναμίας που του αποδίδετε δεν θα συγχωρούσα ποτέ τον εαυτό μου για την αδράνεια αυτή .Αυτό λέει η στοιχειώδης λογική που μου έδωσε ο....Θεό σου ας με έκανε ηλίθιο να τον προσκυνάω .

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2012 στις 8:52 μ.μ.

Ισως έχουν δίκιο οι σύντροφοι. Η μαρξιστική Αριστερά οφείλει να απορρίπτει το θρησκευτικό φαινόμενο. Δεν μπορείς να είσαι μαρξιστής και να μην το περιφρονείς, τι να κάνουμε.{Ο,τι έλεγε ο Βελουχιώτης στη Λαμία ήταν μία μικρή παρένθεση}. Οπως όμως δεν θα κρίνουμε την εκκλησία με βάση το πώς ξεκίνησε αλλά το πώς κατέληξε, έτσι θα πρέπει να κρίνουμε τον μαρξισμό, έτσι δεν είναι;

Ανώνυμος
2 Ιανουαρίου 2012 στις 11:54 μ.μ.

Eσείς οι μαρξιστές έχετε πρόβλημα με τη Θρησκεία γενικά. Ό Εφραίμ τώρα σας πείραξε.

Νικήτας Αποστόλου
3 Ιανουαρίου 2012 στις 9:28 π.μ.

Herrkstories Η άποψή σου ότι “ Η μαρξιστική Αριστερά οφείλει να απορρίπτει το θρησκευτικό φαινόμενο. Δεν μπορείς να είσαι μαρξιστής και να μην το περιφρονείς”.... έχει έναν απόλυτο δογματισμό. Την εποχή του Χριστού οι πρώτες εκκλησίες που βίωσαν την κοινοκτημοσύνη των υλικών αναγκών τους, που είχαν μεταξύ τους αδελφικές σχέσεις πιστεύοντας σε Θεό πατέρα που θεμελιο των σχέσεών τους ήταν η αγάπη δεν ήταν η Αριστερά της εποχής εκείνης?
Βέβαια ο Χριστιανισμός προδώθηκε από την εποχή του Μεγάλου Κωνσταντίνου , αλλά ο χώρος δεν είναι αρκετός για μια τέτοια μεγάλη συζήτηση.

3 Ιανουαρίου 2012 στις 11:10 π.μ.

Οι άνθρωποι ποτέ δεν κάνουν τόσο κακό τόσο απόλυτα, και με τόσο ενθουσιασμό, όσο όταν για χάρη μιάς θρησκευτικής πεποίθησης.

3 Ιανουαρίου 2012 στις 5:04 μ.μ.

Όχι δε θα κρίνουμε το μαρξισμό όπως κατέληξε, διότι απλούστατα ΔΕΝ ήταν εκείνο το πράγμα μαρξισμός!
Μήπως να κρίνουμε την έννοια της δημοκρατίας με βάση το πώς εφαρμόζετε στην Τουρκία για παράδειγμα?
Μειώνει αυτό καθόλου την αξία της δημοκρατίας? Από τότε που εφαρμόστηκε έστω και στοιχειωδώς το 500πχ στην αρχαία Αθήνα, πέρασαν ΧΙΛΙΑΔΕΣ χρόνια για να την ξαναβρεί ο άνθρωπος! Τι σημαίνει αυτό? Ότι στο διάβα τόσον αιώνων η αξία της μειώθηκε καθόλου? Δεν θα πρέπει αν την αποζητούμε? Και αν την έχουμε να επιδιώκουμε να την κάνουμε συνεχώς καλύτερη?
Ο Χριστιανισμός, όπως και κάθε άλλη θρησκεία είχε ΧΙΛΙΕΤΙΡΙΔΕΣ στη διάθεσή του για να δείξει τι προσφέρει στην ανθρωπότητα!
Εκμετάλλευση, πόνο, δυστυχία και αμέτρητους θανάτους των πιστών του και μη!
Ο μαρξισμός μόλις που γεννήθηκε! Μια προσπάθεια έχει γίνει και αυτή απέτυχε! Όχι μόνο γιατί δεν εφαρμόστηκε (άλλα έγραφε ο Μαρξ, ΑΛΛΑ έκανε ο Στάλιν πώς να το κάνουμε τώρα), αλλά και γιατί έφαγε απίστευτο πόλεμο από τους καπιταλιστές!
Εδώ μια Κούβα έμεινε και την έχουν σε εμπάργκο δεκαετίες τώρα μέχρι να γονατίσει η οικονομία της. Δολιοφθορές, εξαγορές συνειδήσεων, απόπειρες δολοφονιών, ότι θες κάνουνε οι αντίπαλοί τους δεκαετίες τώρα, ΠΟΥ να ορθοποδήσει η καημένη. Τι ελπίδες έχει να βρει το δρόμο της?
Θεωρώ ότι η συζήτηση ξεφεύγει ωστόσο από την ζητούμενη συμμαχία διαφόρων κοινωνικών δυνάμεων για την απεμπόληση του μνημονίου..
Όλα αυτά είναι μια άλλη συζήτηση και ειλικρινά προβληματίζομαι γιατί κάποιοι θέλουν ντε και καλά να ταυτίσουν το Μαρξισμό (άκουσον, άκουσον) με το χριστιανισμό!

5 Ιανουαρίου 2012 στις 10:18 μ.μ.

Nομιζω οτι η συζητηση ..ξεστρατισε ..Το ζητημα δεν ειναι ο ..Χριστιανισμός Γενικά .Αλλά ο ..Εφραιμιος , η ..Αγια Ζωνη ..και ολα τα σχετικά παραφερναλια της καθ 'ημας Δεξιας του Κυριου, και Βατοπεδιου.

7 Ιανουαρίου 2012 στις 2:28 π.μ.

Εγώ πάλι νομίζω ότι η κουβέντα έφτασε σε πιο καίρια ζητήματα απ τον Εφραίμ: Στη φιλοσοφική ένδεια σχολιαστών για ζητήματα όπως ο μαρξισμός, η αριστερά και η θρησκεία. Αν αυτό γίνεται σε ένα από τα σοβαρότερα αριστερά ιστολόγια, η θλίψη είναι διπλή.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger