«Οι Ελληνες εφοπλιστές απέκτησαν το πρώτο τρίμηνο του 2013 43 bulkers, έναντι 18 το 2011 επενδύοντας 420 εκατ. δολ. έναντι 260,8 εκατ. δολ. το 2012. Επίσης αγόρασαν 20 δεξαμενόπλοια έναντι 16, το 2012, επενδύοντας 352,7 εκατ. δολ. έναντι 319,6 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2012 και 9 containerships δαπανώντας 75,1 εκατ. δολ. έναντι 4 το 2012 αξίας 98 εκατ. Δολ».
Ναυτεμπορική 3/4/2013
Πριν καιρό διαβάζαμε ότι τα ιλιγγιώδη ποσά που επενδύουν οι Ελληνες εφοπλιστές σε ναυπηγήσεις πλοίων έχουν αφήσει άναυδους τους ανταγωνιστές τους. Σήμερα έρχεται αυτό το δημοσίευμα για να επιβεβαιώσει για μια ακόμα φορά, ότι η εκμετάλλευση των ναυτεργατών, η μαύρη και ανασφάλιστη εργασία και η ταξική φιλοεφοπλιστική πολιτική που εφαρμόζουν οι ελληνικές κυβερνήσεις διαχρονικά, κάνουν την ντόπια «εφοπλιστική οικογένεια» να βλέπει τα κέρδη της να εκτοξεύονται σε αστρονομικά μεγέθη.
Κι αυτή είναι η μια πλευρά. Αν υπήρχε περίπτωση να μαθαίναμε τι γίνεται με την εμπλοκή των εφοπλιστών με το λαθρεμπόριο ναρκωτικών και όπλων, και το δουλεμπόριο θα είχε πολύ ενδιαφέρον. Αλλά βλέπεται τα εγκλήματα του «λευκού κολάρου» σπάνια βγαίνουν στην επιφάνεια.
Δημοσίευση σχολίου