Home » , » Α. Φατούρου: Τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του

Α. Φατούρου: Τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 17 Μαΐου 2013 | 7:53 μ.μ.


Λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο:

ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει συνεδριάζει το Διοικητικό Συμβούλιο και δυο μέλη δε συμμετέχουν [δηλ το ΠΑΜΕ που δεν τοποθετήθηκε στην κλειστή συνεδρίαση του ΔΣ], εγώ έκανα πρόταση και πήρα την ευθύνη της πρότασής μου και πήρα 1 ψήφο. Αυτό δεν καταλαβαίνω. Εν τοιαύτη περιπτώσει όμως, επειδή στη συνέχεια θα τοποθετηθώ για τους όρους και τις προϋποθέσεις, θέλω να ενημερώσω το Σώμα για την πρόταση που έκανα στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ εκ μέρους των Παρεμβάσεων.
Θεωρούμε ότι η πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΜΕ η οποία έφερε στις Γενικές Συνελεύσεις 20.000 εκπαιδευτικούς, λειτούργησε ενοποιητικά για έναν κλάδο που τον έλεγαν πεθαμένο, για έναν κλάδο που τον έλεγαν παραιτημένο, είχε τεράστια σημασία και δημιούργησε σοβαρά ζητήματα σε ολόκληρο το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα.

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Αγγελική την πρότασή σου.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Θα είμαι επιγραμματική. Ως εκ τούτου, θεωρώ και μετά απ’ ό,τι άκουσα απ’ όλους τους συναδέλφους Προέδρους, ότι είναι σοβαρότατο λάθος, κρεμάει τον κλάδο η αναστολή της απεργίας τουλάχιστον για την Παρασκευή και έκανα εναλλακτικές προτάσεις για το πώς μπορούμε να πάμε την Παρασκευή στην απεργία, καλώντας το σύνολο του εργατικού συνδικαλιστικού κινήματος, αλλάζοντας την ατζέντα.
Το πρόβλημα πλέον δεν είναι εκπαιδευτικό, δεν αφορά τα εκπαιδευτικά αιτήματα, αφορά τη συνταγματική εκτροπή και σαν τέτοια έπρεπε να καταγγελθεί και να σπάσει η επιστράτευση της Παρασκευής. Έκανα διάφορες εναλλακτικές προτάσεις και εν τοιαύτη περιπτώσει, η πρότασή μου ήταν αυτή χονδρικά και στη συνέχεια θα τοποθετηθώ αναλυτικά για τους όρους και τις προϋποθέσεις.

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Αναστολή από Δευτέρα είπες εσύ.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Όχι, είπα να πάρει η Γενική Συνέλευση Προέδρων, ή να κάνουμε έκτακτη Γενική Συνέλευση Προέδρων την Κυριακή, έτσι είπα ακριβώς, έκτακτη Γενική Συνέλευση Προέδρων των Κυριακή για να δούμε εάν θ’ αναστείλουμε ή όχι την απεργία εκτιμώντας την Παρασκευή. Έκανα κάποια λαθροχειρία;

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Συγνώμη Αγγελική, για την ακρίβεια, είπες να πάνε οι καθηγητές στο σχολείο και οι 500 συνδικαλιστές να κάνουν απεργία. Αυτό είπες μέσα.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Λοιπόν, αφού θέλετε να τα πω όλα όσα είπα μέσα, να τα πω τώρα γιατί θα τα έλεγα μετά. Είπα λοιπόν ότι οι συνάδελφοι που είναι επιταγμένοι και οι οποίοι πρέπει να είναι 8 με 2 στα σχολεία τους την Παρασκευή, να μην είναι στα σχολεία τους, δηλαδή να είναι απεργοί, να είναι έξω από τα εξεταστικά κέντρα, να μην εμποδίσουμε είπα κανέναν να μπει μέσα, να κάνουμε διαδηλώσεις είπα έξω από τα εξεταστικά κέντρα και να καλέσουμε σε μεγάλο παλλαϊκό συλλαλητήριο όλο το συνδικαλιστικό κίνημα την Παρασκευή το βράδυ στο Σύνταγμα. Και στην επόμενη θα πω κι άλλα, να τα πω και στους άλλους, τους Μουτζαχεντίν.. Θα σας τα πω μετά.
Θέλετε να σας πω κι άλλα; Να σας πω όλη την τοποθέτησή μου στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ;

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Όχι Αγγελική.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Να σας την πω μετά.

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Οι προτάσεις που βγαίνουν μέσα στο Διοικητικό Συμβούλιο, γιατί εγώ προήδρευα της διαδικασίας και κανονικά θα έπρεπε να σας τις ζητήσω γραπτά, αποτυπώνονται πλήρως και χωρίς παρερμηνείες. Είπες: «Οι καθηγητές πηγαίνουν όλοι στα σχολεία, όλοι ανεξαιρέτως. 500 συνδικαλιστές οι οποίοι δηλώνουν ότι κάνουν απεργία...». Αυτό είναι αναστολή στην πραγματικότητα. Είναι αναστολή για το 99%..

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Είπα ότι όλοι οι συνάδελφοι δεν είναι στα σχολεία 8 με 2 αλλά είναι έξω από τα εξεταστικά κέντρα. Το άκουσες Κοτσιφάκη αυτό που είπα;

Θ. ΚΟΤΣΙΦΑΚΗΣ: (Τοποθέτηση εκτός μικροφώνου)

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Το άκουσες. Ευχαριστώ πολύ.
-----------------------------
Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Ψυχραιμία συνάδελφοι Είχαμε την τύχη ή την ατυχία, να ζούμε σε ιστορικές στιγμές. Τόσο ιστορικές οι άτιμες, που κάθε μία ώρα που περνούσε τις τελευταίες 5 ημέρες, το πολιτικό κλίμα διαμορφωνόταν. Διαμορφωνόταν συνέχεια και διαφοροποιούνταν. Αν με ρωτούσε κάποιος το περασμένο Σάββατο «μπορείτε να δώσετε μια κεντρική πολιτική μάχη και να σπάσετε την επιστράτευση;» θα του έλεγα ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο και θα σκεφτόμουν με ποιους τρόπους μπορώ ή όχι να το επιδιώξω.

Πώς διαμορφώθηκε η κατάστασή από το προηγούμενο Σάββατο; είχαμε μια τεράστια συσπείρωση του κλάδου τόση που δεν την περιμέναμε οι περισσότεροι, παρ’ ότι οι εκτιμήσεις μας τις τελευταίες μέρες έλεγαν όντως ότι ο κόσμος που θα έρθει στις συνελεύσεις θα είναι εντυπωσιακά πολύς. Πρώτο ζήτημα. Αυτό ήταν το θετικό θέμα.

Το δεύτερο θέμα που διαμορφωνόταν και ήταν εντυπωσιακό και αυτό, αρνητικά εντυπωσιακό και στην πραγματικότητα έδειχνε κεντρικές πολιτικές συμφωνίες κομμάτων, όχι παρατάξεων, αποφασισμένων να επιδιώξουν με κάθε τρόπο τη μη πραγματοποίηση της απεργίας –κι εδώ αναφέρομαι συγκεκριμένα στην απόφαση της ΑΔΕΔΥ για την «απεργία» της Τρίτης.
Θεωρώ ότι ήταν ένα πολύ μεγάλο χτύπημα και οι πολιτικές Οργανώσεις που εκφράζουν συγκεκριμένα πολιτικά κόμματα στην ΑΔΕΔΥ, δηλαδή η ΔΑΚΕ, η ΠΑΣΚ και το ΠΑΜΕ, που πήραν αυτή την απόφαση, στην πραγματικότητα έδρασαν απεργοσπαστικά στην ΟΛΜΕ, έδωσαν μια πισώπλατη μαχαιριά στην ΟΛΜΕ και εδώ ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του. Πρώτο ζήτημα αυτό.

Δεύτερον: Παρ’ όλα αυτά, παρά το χτύπημα δηλαδή αυτό και παρ’ όλη την απίστευτη απουσία των Ομοσπονδιών, ούτε μία Ομοσπονδία πλην της ΔΟΕ, παρ’ όλες και τις γενικές εκκλήσεις μας και τις ειδικές εκκλήσεις μας τις προσωπικές, ούτε μία, επαναλαμβάνω, Ομοσπονδία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, δηλαδή ούτε μία Ομοσπονδία του ΠΑΜΕ, δεν έχει κηρύξει απεργία για την Παρασκευή. Είναι εντυπωσιακό πραγματικά και χρήζει σοβαρής πολιτικής ερμηνείας για τους σκεπτόμενους ανθρώπους αυτής της χώρας.

Τρίτο ζήτημα: Παρ’ όλα αυτά, παρ’ όλο δηλαδή που οι Συνομοσπονδίες και οι Ομοσπονδίες μας έχουν πραγματικά βάλει σε υγειονομική ζώνη και παρ’ όλο που έχει προκύψει –ποια ΟΛΜΕ ρε παιδιά; Ποια αιτήματα εκπαιδευτικά; Εδώ ένα κεντρικό ζήτημα υπάρχει, το ζήτημα της εκτροπής. Εδώ έχουμε συνταγματική εκτροπή. Εδώ μας βάζουν στο γύψο. Είναι ζήτημα της ΟΛΜΕ πια; Είναι ζήτημα του λαϊκού κινήματος.

Έκανα εκκλήσεις, και προσωπικά έκανα εκκλήσεις παντού, και στο Διοικητικό Συμβούλιο, έκανα εκκλήσεις χτες και στον κ. Τσίπρα με τον οποίο συναντηθήκαμε, έκανα εκκλήσεις σε παρατάξεις και επίσης συνάδελφοί μου είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι γι’ αυτή την εκτροπή πολιτικά κόμματα της Αριστεράς δεν έχουν καλέσει μέχρι τώρα [δεν περίμενα ούτε από τη Νέα Δημοκρατία ούτε από το ΠΑΣΟΚ ούτε από τη ΔΗΜΑΡ ούτε από τη Χρυσή Αυγή, τους έχω κατατάξει στο αντισυνταγματικό τόξο, με δημόσια δήλωσή μου] να καλέσουν ένα παλλαϊκό συλλαλητήριο κόντρα στην επιστράτευση και κόντρα στη συνταγματική εκτροπή.

Λέω λοιπόν: Παρ’ όλα αυτά όμως, τι είδαμε χτες στις Γενικές Συνελεύσεις; Είδαμε να έρχονται Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων, Πρωτοβάθμια Σωματεία, όχι πολλά αλλά ήρθαν πολλά, έχει βγάλει ο ΣΕΦΚ απεργία, θα μου πείτε ο ΣΕΦΚ είναι μικρό Σωματείο, σωστά, Σωματεία Πρωτοβάθμια Δασκάλων, Σωματεία Πρωτοβάθμια των ΟΤΑ, είδαμε δηλαδή να δημιουργείται μια στοιχειώδης λαϊκή ασπίδα.

Γι’ αυτό έκανα έκκληση ότι είναι λάθος τραγικό για τον κλάδο ν’ ανασταλεί η απεργία σήμερα που ο πολιτικός χρόνος διαμορφώνεται. Μέχρι την Παρασκευή το πρωί, μπορεί να διαμορφώνεται ο πολιτικός χρόνος εάν δεν έχουμε αναστολή της απεργίας. Και πρότεινα στο Συμβούλιο, για να μη θεωρηθεί ότι πάμε σε μια τυφλή απεργία, να κάνουμε έκτακτη Γενική Συνέλευση Προέδρων την Κυριακή προκειμένου να εκτιμήσουμε το πώς πήγε η Παρασκευή, να καλέσουμε σε παλλαϊκό συλλαλητήριο την Παρασκευή μετά από το ότι γίνει την Παρασκευή.

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Αγγελική, για την ακρίβεια, ως Πρόεδρος θέλω να πεις την ακριβή πρόταση που είπες. Την ακριβή πρόταση.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Την ακριβή πρόταση θα πω. Είπα στο Διοικητικό Συμβούλιο, παρόντες όλοι, δε μπορεί να με διαψεύσει κανένας, ότι ακόμα και την πρωτοβουλία 500 συνδικαλιστών επώνυμων που βγάζουν δημόσια μια δήλωση, δικών μας συνδικαλιστών εννοώ, της ΟΛΜΕ, 500 συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ που βγάζουν σήμερα το βράδυ, την Πέμπτη το πρωί, δήλωση ότι σπάνε την επιστράτευση την Παρασκευή, δημόσια δήλωση, και είμαστε στα εξεταστικά κέντρα όλοι, όχι για να εμποδίσουμε αυτούς που θέλουν να μπουν μέσα, γιατί με την παρουσία μας σπάμε την επιστράτευση και καλούμε τους συναδέλφους που δεν εμπλέκονται με τις εξετάσεις εκεί έξω, και να μην είναι στα σχολεία 8 με 2 αλλά να είναι εκεί [δηλ. στα εξεταστικά] και να μετατρέψουν αυτές τις συγκεντρώσεις σε συλλαλητήρια και παλλαϊκό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα την Παρασκευή το βράδυ..

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Και οι άλλοι συνάδελφοι είναι μέσα στα κέντρα και κάνουν τις εξετάσεις, αυτό είπες, έτσι; Για την ακρίβεια λέω.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Έχει φύγει το πρόβλημα από τις εξετάσεις.

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Εγώ ως Προεδρεύων, επειδή δεν κρατήθηκαν πρακτικά, δεν παρεμβαίνω σε κανέναν. Θέλω να πεις την ακριβή σου πρόταση. Την έχεις αλλάξει τρεις φορές.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Είπα αυτό, ότι δεν εμποδίζουμε κανέναν να μπει να γίνουν εξετάσεις. Ότι το επίδικο της στιγμής δεν είναι αν θα γίνουν εξετάσεις την Παρασκευή, το επίδικο της Παρασκευής είναι αν θα σπάσει η επιστράτευση. Και την Κυριακή να κάνουμε έκτακτη Γενική Συνέλευση Προέδρων.

ΜΕΛΟΣ: (Τοποθέτηση εκτός μικροφώνου)

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Εν τοιαύτη περιπτώσει, εάν αποφασίσει η κυβέρνηση να απολύσει 500 συνδικαλιστές, τότε εκτιμώ ότι θα γίνει ο κακός χαμός σε όλα τα Συνδικάτα της χώρας. Το έχω πει αυτό απ’ το πρωί.

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Ο συνάδελφος Πατίδης έχει το λόγο.

Η. ΠΑΤΙΔΗΣ : Για την αποκατάσταση της αλήθειας και για να καταγραφεί στα πρακτικά, η συναδέλφισσα Φατούρου δεν είπε τα πράγματα όπως τα πρότεινε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ. Δε λέει την αλήθεια. Μέσα στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ πρότεινε καθαρά να απεργήσουν μόνο 500, εκπρόσωποι συνδικαλιστές, όχι απεργία απ’ όλο τον κλάδο, μόνο 500 και μάλιστα λέει επί λέξει: «Οι υπόλοιποι θα μπουν για δουλειά και όσοι δεν εμπλέκονται με τις πανελλαδικές να μην είναι απεργοί αλλά να είναι απ’ έξω για να κάνουμε συλλαλητήρια». Δήλωσε καθαρά μόνο για 500 απεργούς.

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Μόνο για 500 είπες Αγγελική.

Η. ΠΑΤΙΔΗΣ: Μόνο για 500 καθαρά. Και μάλιστα μπορώ να σας πω όλη της την τοποθέτηση. Είπε ότι από τους 13.000 ψήφισαν τις αποφάσεις, κάποιες χιλιάδες είναι αποφασισμένοι για απεργία..

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Οι 3.000..

Η. ΠΑΤΙΔΗΣ: Οι 3.000, οι 10.000 δεν είναι, συνεπώς δε μπορούμε να πάμε σε απεργία, αλλά επειδή δε μπορούμε να μην κάνουμε και τίποτα, τους χαρακτήρισε μάλιστα «Μουτζαχεντίν» τους 3.000, επειδή λέει «δε μπορούμε να κάνουμε και τίποτα, προτείνω 500 συνδικαλιστές ν’ απεργήσουν και οι υπόλοιποι να κάνουν συλλαλητήριο και όχι απεργία». Αυτή είναι η αλήθεια.
---------------------------
Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Συνάδελφοι τελείωσε η διαδικασία, πριν όμως, ως Πρόεδρος, οφείλω να πω το εξής: Είναι πρωτοφανές σε Διοικητικό Συμβούλιο έστω και έκτακτο, έστω και χωρίς πρακτικά, έστω και έτσι όπως έγινε και ύστερα από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, άλλα πράγματα να κατατίθενται κεκλεισμένων των θυρών και άλλα πράγματα να έρχονται μετά.

Επί της ουσίας εγώ ως Πρόεδρος που προήδρευσα στη συγκεκριμένη συνεδρίαση των 15’, κατέγραψα τα εξής: «Ψήφισαν 20.000» είπε η συναδέλφισσα Φατούρου, 13.000 « ψήφισαν υπέρ, από τους οποίους οι 10.000 ψήφισαν για το γαμώτο, για να κάνουν κριτική στην κυβέρνηση κτλ. και 3.000 Μουτζαχεντίν. Συνεπώς δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να γίνει η κινητοποίηση, επειδή όμως δε μπορούμε να πουλήσουμε και τους 3.000 Μουτζαχεντίν, προτείνουμε απεργιακή κινητοποίηση των 500 συνδικαλιστών. 500 συνδικαλιστές θα απεργήσουν, οι υπόλοιποι θα πάνε κανονικά στις εργασίες τους που έχουν επιταχθεί και οι υπόλοιποι οι οποίοι δεν έχουν επιταχθεί, να έρθουν απ’ έξω».
Εκεί της επεσήμανα ότι στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής έχουν κληθεί όλοι να πάνε στα διπλανά σχολεία, άρα δεν υπάρχει κανένας απ’ έξω.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Κι εγώ τι σου είπα; Ότι αυτοί αντί να πάνε στα διπλανά σχολεία θα είναι έξω από τα εξεταστικά κέντρα, δηλαδή θα είναι απεργοί Παπαχρήστο. Επί του προσωπικού λοιπόν: Όπως είδα, ο συνάδελφος Πατίδης του ΠΑΜΕ, έδωσε ένα σκονάκι στο συνάδελφο Πρόεδρο και ο συνάδελφος Πρόεδρος ακριβώς αυτό έγινε, έκανε την τοποθέτηση αυτή

Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ: Ο συνάδελφος Πρόεδρος γνώριζε τι ακριβώς είπες, εκτός αν μιλάς Κινέζικα και δεν καταλαβαίνω τι είπες.

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Εγώ είμαι καθαρή: Είπα το εξής: Ότι είναι προφανές και το είπα και στην τοποθέτησή μου στην αρχή, ότι δεν έχουμε τους καλύτερους όρους που θέλαμε. Δεν είπα ότι πάμε σε μια εύκολη μάχη και ούτε είπα ότι τραβάμε την απεργία τυφλά. Γι’ αυτό και έκανα πρόταση την Κυριακή να πάμε σε νέα Γενική Συνέλευση Προέδρων και να εκτιμήσουμε αν πρέπει να κάνουμε αναστολή ή όχι. Ήμουν σαφής.

Εν τοιαύτη περιπτώσει, επαναλαμβάνω ότι η αναστολή της Παρασκευής είναι η χειρότερη δυνατή υπηρεσία που μπορούμε να προσφέρουμε στον κλάδο. Αν όντως θέλουμε, και κάνω έκκληση, αν όντως θέλουμε να πάμε και σε συνέχεια, όχι σώνει και καλά απεργία 5νθήμερη αλλά σε συνέχεια, προτείνω να το ξανασκεφτούμε να πάμε την Παρασκευή με τους καλύτερους όρους και να κάνουμε έκτακτη Γενική Συνέλευση Προέδρων την Κυριακή.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 38 σχόλια

Ανώνυμος
17 Μαΐου 2013 στις 8:18 μ.μ.

Ασε κα Φατούρου δεν το σώνεις με τίποτα.
Ξεφτιλιστίκατε εντελώς. Αφου υιοθετήσατε την πρόταση της ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚΕ για απεργία διαρκείας και σείρατε ένα ολόκληρο κλάδο να ψηφίσει την πρόταση σας ο ΣΥΡΙΖΑ που σε πολλές ΕΛΜΕ κατεβαίνετε στο ίδιο ψηφοδέλτιο σας πούλησε. Όλα τ'άλλα που αναφέρεις είναι άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.
Να γινόταν οι επαναστάσεις μέσα σε μια εβδομάδα κατ'αυτόν τον τρόπο μάλλον κα Φατούρου πρέπει να το ξανασκεφτείτε.

Ανώνυμος
17 Μαΐου 2013 στις 9:14 μ.μ.

Η πρόταση της Φατούρου ήταν ξεκάθαρη για οποιονδήποτε γνήσιο και τίμιο επαναστάτη,ο Λαος σε τετοιες συνθηκες επρεπε να ήταν απ εξω.Απο τον ΠΑΤΙΔΗ δεν περιμενα τέτοιο αντεπαναστατικο ελιγμό τουλαχιστον τώρα.Κατ αρχας δεν χρειαζοταν να πει τιποτα η Φατουρου αλλα Ο ΚΟΣΜΟΣ που έκανε το πρωτο βήμα.Απεργια διαρκειας ποιος δεν θέλει; να σηκώσει το κουλό του τώρα.

"...500 είπες Αγγελικη"
Καλα ο επαναστατικα πουριτανος Παπαχρηστος δεν μπορει να έχει την αίσθηση της μαζικοτητας γιατι δεν τον συμφέρει αλλά και ο Πατίδης.ΕΛΕΟΣ.

Κοιν.Απροσάρμοστος.

Ανώνυμος
17 Μαΐου 2013 στις 9:35 μ.μ.

καλα τωρα εσυ σοβαρα μιλας? πρωτα απ ολα ξεφτιλιστηκαν οι ΠΑΣΚΕΔΑΚΕΠΑΜΕ κι ο κυβερνοΣΥΡΙΖΑ.
και μιλας για τη Φατουεου κ τις Παρεμβασεις?
τι μυωπια ειναι αυτη πια

17 Μαΐου 2013 στις 10:15 μ.μ.

Για μια απεργία που δεν έγινε ποτέ

Τα καραγκιοζιλίκια που έλαβαν χώρα στη συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ δεν έπρεπε κανονικά να εκπλήσσουν κανέναν. Για τη στάση των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚΕ δεν χρειάζεται να γίνει καν λόγος, ούτε έχει και κάποιο νόημα να τους φορτώνει κανείς την ευθύνη για ότι συνέβη. Οι άνθρωποι βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία και κάθε άλλη απαίτηση από δαύτους είναι μόνο χαμένος χρόνος, εκτός αν ορισμένοι ψάχνουν για επιπλέον άλλοθι. Αυτό που έχει τη σημασία του είναι η στάση της αριστεράς και εννοούμε όλης της αριστεράς και όχι μόνο της ΣΥΝΕΚ(παράταξη του Συριζα), που από κοινού με τα φερέφωνα της κυβέρνησης στην ΟΛΜΕ πρωταγωνίστησε στα τερτίπια που ματαίωσαν την ήδη υπονομευμένη απεργία στη διάρκεια των εξετάσεων ....Συνεχεια: http://wp.me/pryYN-1k7

Ανώνυμος
17 Μαΐου 2013 στις 10:20 μ.μ.

Φατουρου εισαι πια η ΔΗΜΑΡ του κλαδου

Συμβολικες κινησεις για να καλυψεις την πολιτικη

σου κωλοτουμπα.


Εκπαιδευτικος ΕΛΜΕ Ιωαννινων
17 Μαΐου 2013 στις 11:18 μ.μ.

Παρεμβασεις ΔΑΚΕ ΠΑΣΚΕ ΣΥΝΕΚ(ΣΥΡΙΖΑ) ΟΛΟΙ μαζι για την απεργια διαρκειας.φατε τωρα την πικρα σας με τους ξεπουλημενους που στηριξατε κ μουγκα ξεφτιλες

Ανώνυμος
17 Μαΐου 2013 στις 11:20 μ.μ.

Για μια απεργία που δεν έγινε ποτε και θα αποτελεσει μοντέλο στο πως δεν θα γίνουν αλλες.Εγώ δεν μπορω αλλα σκατα μετρα και θελω να κατεβώ στον δρομο και αλλιμονο σε οποιον με σταματησει εκεινη τη φορα.

Ανώνυμος
17 Μαΐου 2013 στις 11:35 μ.μ.

Φατουρου ......η ατμομηχανη της απεργιας

που δεν εγινε !!

Μουτζαχεντιν !!! το νεο ανεκδοτο

για την επαναστατικη γυμναστικη

Ανώνυμος
17 Μαΐου 2013 στις 11:43 μ.μ.

@ ανώνυμος 10:20μμ
κοιτα το δάσος και ασε το δέντρο σου χρειάζεται ο ίσκιος του. Όταν δεις από κοντά ΔΗΜΑΡ τότε θα καταλάβεις τι θα πει κωλοτούμπας.
Αλήθεια πως λέγεται στην πολιτική η αλλαγή ανά βδομάδα θέσης και επιχειρηματολογίας;
α΄ βδομάδα : απεργία 14-15 / 5 και όχι στις εξετάσεις ..με τίποτα (φαντάζομαι τα γνωστά σεβασμός στα παιδιά του λαού , αυτά δίνουν εξετάσεις)
β΄ βδομάδα : απεργία 16-17* /5 μέσα στις εξετάσεις ...οπωσδήποτε.(ξαναφαντάζομαι ότι μάλλον τα παιδιά του λαού δεν δίνουν εξετάσεις και ανακαλύφθηκε η απάτη των αστών - τα δικά τους παιδιά είναι υποψήφιοι άρα απεργία φουλ;)

Βγάλτε σύντροφοι τα συμπεράσματά σας για την γραμμή του ΚΚΕ ( ΝΙΚΗΦΌΡΑ , ΔΥΝΑΤΉ , ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ )
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤ/ΔΡΟΣ ΕΛΜΕ ΛΑΡΙΣΑΣ

αλήθεια όταν παίρνεις σε μια συνέλευση 7 ψήφους με την γραμμή σου , μήπως να ψαχτείς λιγάκι;

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 12:30 π.μ.

10:20
Φατουρου εισαι πια η ΔΗΜΑΡ του κλαδου
αυτο δε λες;
μια που δε διαβαζεις ουτε τα πρακτικα, αν η φατουρου ειναι δημαρ με τη σταση της, εσυ πρεπει να εισαι τουλαχιστον ο λενιν!
επειδη σιγουρα δεν εισαι παρτο χαμπαρι την απεργια την εθαψαν σε 2 φασεις οι:
1) κκε (δηλωσεις του καλοπαιδου του σοφιανου) και παμε με αδεδυ
2)ολες οι υπολοιπες παραταξεις
αν θες να κατηγορησεις τη φατουρου απλα να της προσαψεις οτι δεν ειχε γρηγορα αντανακλαστικα ειδικα στη 2η φαση.
ολα τα υπολοιπα ειναι οδοντοκρεμες για ανιδεους κνιτες!

18 Μαΐου 2013 στις 1:49 π.μ.

Ευχαριστούμε την κα Φατούρου, που έδωσε οικειοθελώς στην δημοσιότητα τα ίδια της τα χάλια, για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα αργήσει να βγάλει και οριστικά τα συμπεράσματά του ο λαός για το τι κουμάσια είστε.
Ξεφτίλες! Με αηδιάζετε...
Ζήτω το ΠΑΜΕ!

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 1:51 π.μ.

Tα πολιτικά αυτιστικα του Περισσού δεν λένε τιποτα αλλο εδω και δυο μέρες εκτός από τη λέξη Φατούρου.Ελπίζω να μην χέζονται στον ύπνο τους.

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 9:06 π.μ.

Αληθεια σε τι διαφερει η σταση της Φατουρου απ` αυτην του Παπαχρηστου ;

Απλα ο Παπαχρηστος ελεγε ξεδιαντροπα οτι θα λακισει στην επιστρατευση απο πριν

και η Φατουρου εκρινε ...... το βραδυ της Τεταρτης οτι ηταν λιγοι οι Μουτζαχεντιν

και προσχωρησε σε γιαπωνεζικες τακτικες διαμαρτυριας ( συμβολικες διαδηλωσεις εξω απο τα

εξεταστικα κεντρα )

Βερμπαλισμος , ανεξοδες κορωνες και η ουρα κατω απο τα σκελια

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 9:16 π.μ.

Ανωνυμε των 12.30 πμ


Μετά την ΠΑΣΚ, τη ΔΑΚΕ και τη Συνεργασία που κατέβασαν πρόταση για αναστολή της απεργίας, η εκπρόσωπος των Παρεμβάσεων στο ΔΣ της ΟΛΜΕ Αγγελική Φατούρου, έκανε την εξής -αποκαλυπτική για το ρόλο των Παρεμβάσεων - δήλωση κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης των προέδρων των ΕΛΜΕ:
«Στις γενικές συνελεύσεις συμμετείχαν 20.000 εκπαιδευτικοί. Οι 13.000 περίπου υπερψήφισαν την πρόταση της ΟΛΜΕ. Απ'αυτούς οι 10.000 για το γαμώτο και 3.000 αποφασισμένοι να κάνουν απεργία που είναι μουτζαχεντίν. Συνεπώς δεν υπάρχουν όροι να πάμε σε απεργία. Επειδή όμως δεν μπορεί να μην γίνει και τίποτα, προτείνω την Παρασκευή να απεργήσουν 500 συνδικαλιστές. Οι επιτηρητές να πάνε κανονικά στα εξεταστικά κέντρα και οι υπόλοιποι που δεν εμπλέκονται στη διαδικασία των πανελλαδικών να πραγματοποιήσουν συλλαλητήρια έξω από τα εξεταστικά κέντρα χωρίς να υπάρχουν απεργιακές φρουρές έξω από τα εξεταστικά κέντρα».

και επειδη ανωνυμε των 12.30 πμ εισαι πολυ καλος στην αναγνωση δες και τι λεει ανερυθριαστα η ατμομηχανη της απεργιας Φατουρου στηΔΣ των προεδρων ( δικη της αναρτηση )

Α. ΦΑΤΟΥΡΟΥ: Την ακριβή πρόταση θα πω. Είπα στο Διοικητικό Συμβούλιο, παρόντες όλοι, δε μπορεί να με διαψεύσει κανένας, ότι ακόμα και την πρωτοβουλία 500 συνδικαλιστών επώνυμων που βγάζουν δημόσια μια δήλωση, δικών μας συνδικαλιστών εννοώ, της ΟΛΜΕ, 500 συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ που βγάζουν σήμερα το βράδυ, την Πέμπτη το πρωί, δήλωση ότι σπάνε την επιστράτευση την Παρασκευή, δημόσια δήλωση, και είμαστε στα εξεταστικά κέντρα όλοι, όχι για να εμποδίσουμε αυτούς που θέλουν να μπουν μέσα, γιατί με την παρουσία μας σπάμε την επιστράτευση και καλούμε τους συναδέλφους που δεν εμπλέκονται με τις εξετάσεις εκεί έξω, και να μην είναι στα σχολεία 8 με 2 αλλά να είναι εκεί [δηλ. στα εξεταστικά] και να μετατρέψουν αυτές τις συγκεντρώσεις σε συλλαλητήρια και παλλαϊκό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα την Παρασκευή το βράδυ..

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 9:31 π.μ.

ανωνυμε των 12.30 πμ

Η Προταση του ΠΑΜΕ δεν πηρε παρα ελαχιστες ψηφους

στις συνελευσεις σ`ολη την Ελλαδα.

Αντιθετα Η προταση της ΟΛΜΕ (ολοι πλην ΠΑΜΕ )

πηρε ποσοστα της σχεδον απολυτης ομοφωνιας

Γιατι το ξεχνας ;

Ποιος πουλησε στη συνελευση των προεδρων αυτην

την εντολη του κλαδου ;

ΔΑΚΕ , ΠΑΣΚ ηταν αναμενομενο

ΣΥΝΕΚ το λεγαν σε τοσες συνελευσεις για

συμβολικη διαμαρτυρια την Παρασκευη

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ το απολυτο ξεβρακωμα το βραδυ της

Τεταρτης

Ολα τα αλλα ειναι για την εκτονωση της πολιτικης

σου εμπαθειας


Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 9:45 π.μ.

Τα πολιτικά αυτιστικά του Περισσού ανώνυμε των 1:51 σας προειδοποίησαν ότι δεν πάνε κατ'αυτόν τον τρόπο σε απεργία διαρκείας. Επειδή όμως το αντικομουνιστικό μένος για τις Παρεμβάσεις είναι πλέον σε τέτοιο επίπεδο, δεν διστάζουν να ψηφίζουν οτιδήποτε αρκεί να μην είναι πρόταση του ΠΑΜΕ. Σιγά που θα καθήσουμε να ασχολειθούμε με την κ. Φατούρου. Μόνη της έδωσε οικειοθελώς στην δημοσιότητα τα ίδια της τα χάλια, για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

Για ανώνυμο των 12:30π.μ
Δεν είναι έκπληξη να αναφέρεις ότι φταίει ο Σοφιανός και το ΚΚΕ για την αποτυχία της απεργίας.Το θράσος σας έστω και τώρα δεν έχει όρια. Αφου δεν καταφέρατε να διαχειριστείτε την πρότασή σας που πλοιοψήφησε στις ΕΛΜΕ και αφού σας άδειασε ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορείτε το ΠΑΜΕ. Το ΠΑΜΕ κατέβασε τη δική του πρόταση και μειοψήφησε. Κάντε τουλάχιστον την αυτοκριτική σας και πάψτε να κατηγορείτε το ΠΑΜΕ.
23 χρόνια τώρα έχετε λυσσάξει εναντίον του ΚΚΕ.
Και να σκεφτεί κανείς ότι οι περισσότεροι απο εσάς των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ προέρχεστε απο ΚΚΕ.
Κατα τα άλλα θέλετε συνεργασία στη βάση.

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 12:39 μ.μ.

Ρόμπες ξεκούμπωτες είναι όλοι εκεί στην ΟΛΜΕ. Εκτός από το ΠΑΜΕ!!!

Αυτή η ΦΑΤΟΎΡΟΥ είναι και ξεβράκωτη!!!
Με τα κείμενα, που δημοσίευσε παραπάνω, ξεβρακώθηκε εντελώς. Και αυτή και τα συντροφάκια της (ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΡΑΣ, ΛΑΜΠΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΡΑΣ), που τις προηγούμενες μέρες κάναν βαρύγδουπες δηλώσεις για το ΠΑΜΕ, ότι είναι δήθεν "ηλίθιοι και προβοκάτορες".
Η δε ΦΑΤΟΥΡΟΥ έβγαινε στα κανάλια και φορτωμένη 300 οκάδες μαγκιά έλεγε για το ΠΑΜΕ "...θα τους πάμε στις Συνελέυσεις των ΕΛΜΕ και θα τους πάρουμε και τα σώβρακα..." (παραφράζοντας, αυτή είναι περίπου η ουσία).

Τι έγινε μανταμίτσα;
Η επανάσταση μάλλον δεν είναι λαχανόριζο να μαγειρεύεις κάθε βδομάδα κι από μία!!!
Αλλά η μικροαστική σου ηλιθιότητα σ' εξέθεσε ακόμη μία φορά. Σιγά, σιγά αποκαλύπτεστε και σας παίρνουν πρέφα όλο και περισσότεροι συνάδελφοι.
Ο μικροαστισμός σας ξεχειλίζει από παντού. Κι ο μικρομεγαλισμός σας.
"Έκανε και η μύγα κώλο κι έχεσε τον κόσμο όλο". Χα, χα για να σε δω πως θα εμφανιστείς τώρα στα σχολειά. Από μας πάντως μην έρθεις, θα πέσει πολύ ροχάλα!!!

Εδώ σε μας το πήραμε απόφαση: από δω και μπρος μόνο ΚΚΕ!!!
Οργανωμένα με το ΠΑΜΕ, με σχέδιο και με πίστη.
Με το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ, και τώρα, και πάντα!!!

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 2:25 μ.μ.

Θα ήθελα να δημοσιεύσετε από το MLKKE.GR και το 902.GR τις απόψεις ΠΑΜΕ" Ένα ψέμα με πολύ κοντά πόδια του Γιώργου Σαρρή"και ΕΡΓΑΣ.Ποιός είναι τελικά ο μπούσουλας για αποτελεσματικούς αγώνες αύριο;Νομίζω ότι μ αυτό θα έπρεπε ν ασχοληθούμε και όχι με αλληλοκατηγορίες για μια ακόμη ήττα που προήλθε από το ότι όλοι μας και όχι μόνο οι καθηγητές ήμασταν "λίγοι".

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 3:44 μ.μ.

ανωνυμε αν εχω πολιτικη εμπαθεια (προφανως στο κκε εννοεις)εσυ εχεις πολιτικη τυφλωση μαλλον ή εισαι πολυ νεος και δε γνωριζεις. οτι λεω το στηριζω σε ντοκουμεντα. κοιτα λοιπον το κκε (ναι ναι αυτο το κομμα που το 2008 υποστηριζε η γραμματεας του οτι στην εξεργεση που θα κανουν καποτε δε θα σπασει τζαμι!) πως στηριξε 2 απεργιες το 1988 (κερδη μεγαλα για ολους τους εκπαιδευτικους-αποδοχες τριμηνων)και το 2013:

1)παπαρηγα 1988!!!(«Ριζοσπάστης», 23/3/1988).
για τις κινητοποιήσεις των Καθηγητών: «ποιές είναι αυτές οι διαθέσεις; Μήπως για απεργία στις εξετάσεις; Αυτό έχουν συνειδητοποιήσει οι καθηγητές; Την απεργία στις εξετάσεις σαν ανώτερη μορφή πάλης; Σ’ αυτήν την περίπτωση οι διαθέσεις της μάζας, των γονιών και των παιδιών τους δεν πρέπει να παίρνονται υπόψη; Εμείς το ξεκαθαρίζουμε: Όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, λέμε όχι στην απεργία στις εξετάσεις»!!!

2)σοφιανος μαιος 2013!!
«στην ΟΛΜΕ, οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ ήταν οι μόνοι που είναι αντίθετοι σε απεργία στις πανελλαδικές εξετάσεις. Οι μόνοι!», και: «Εμείς λέμε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι εξετάσεις οι πανελλαδικές σαν μέσο εκβιασμού της κυβέρνησης».

αν δεν εχεις πολιτικη τυφλωση διαβασε τα αναλυσε τα και μετα μιλαμε. ετσι συμπεριφερεστε στην αρχη καθε απεργιας που δεν ελεγχετε.παντα υπαρχουν και αλλα ντοκουμεντα (π.χ απεργια δασκαλων 2006). τα υπολοιπα γιατο τι ειπε η φατουρου και αλλοι αστα για κανα νεοτερο στην πιατσα. οταν ξεκινας μια απεργια με τετοιες δηλωσεις ενος επαναστατικου (υποτιθεται γιατι ειναι κομμα νυκοκυραιων εδω και πολλα χρονια) οι υπολοιποι μη επαναστατες-οορτουνιστες πώς περιμενεις να συμπεριφερθουν; καλο σου διαβασμα στα κειμενα που σου εστειλα.αν δε θες να τα διαβασεις μπορεις πολιτικα να φαντασιωνεις οτι θες

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 3:49 μ.μ.

Απ` οτι γνωριζουμε οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

δεν λειτουργουν στη βαση του δημοκρατικου

συγκεντρωτισμου.

Ανοιχτα λενε τη γνωμη τους και πολλες φορες

διακριτα διαχωριζουν τη θεση τους απο την

κεντρικη , οταν υπαρχει σημαντικος λογος

διαφωνιας .

Επειδη ως ψηφοφορος σας σε ΕΛΜΕ της ΑΘΗΝΑΣ

αισθανομαι οτι η εκπροσωπος σας στο ΔΣ της ΟΛΜΕ

παραχαραξε το νοημα της ψηφου μου και

τις αποφασεις ολων των ΕΛΜΕ ζητω

την παραιτηση της.

Μεχρι τωρα δεν ειδα απο κανενα σας τη στοιχειωδη

κριτικη και αυτοκριτικη

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 3:52 μ.μ.

12: 39 μπραβο ταλιμπαν του κομματος!
μας λες βαρυγδουπα : οργανωμένα με το ΠΑΜΕ, με σχέδιο και με πίστη
λοιπομν κοιτα: οτι πετυχατε με τη φωτισμενη ηγεσια σας (παπαρηγα μαιλης γοντικας κ.λπ) στη απεργια της χαλυβουργιας, την οποια καθοδηγησατε, το ιδιο θα πετυχετε και στη μεβγαλ! ενα απολυτο 0!
ανικανοικαι πολιτικα νανοι απο το 1945

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 5:57 μ.μ.

Μπράβο ΚΚΕ!!!

Κατάφερεις να σύρεις στη γραμμή σου, τη γραμμή της ηττοπάθειας και του συμβιβασμού, ΠΑΣΚΕ/ΔΑΚΕ/ΣΥΡΙΖΑ!!!

Ευγε!! Κατάφερες να πείσεις τη συμδικαλιστική γραφειοκρατία, ότι έχεις δίκιο ΚΚΕ!!!!!!!!!!

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 6:09 μ.μ.

Προς: 18 Μαΐου 2013 - 3:52 μ.μ.

Ταλιμπάν και ανεγκέφαλους 3000 "μουτζαχεντιν", που λέει και η "κόκκινη Ροζα" - ΦΑΤΟΥΡΟΥ, ζητάτε εσείς αγαπητέ μου. Που να λεν "πετάει ο γάιδαρος" και γιούργια, αφού έτσι προστάζει η "επαναστατική ηγεσία" ΦΑΤΟΥΡΟΥ, και την επόμενη στιγμή να κάθονται φρόνημα στο ΑΝΤΑΡΣΥΑκο κοτέτσι, αφού η "ηγεσία" τα 'χει κάνει πλακάκια με ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ.

Εμείς στο ΠΑΜΕ γλυκέ μου και συζητάμε, και αναλύουμε, και σχεδιάζουμε και αγωνιζόμαστε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ και ΟΜΑΔΙΚΑ!!! Και προπαντός δεν επιτρέπουμε σε κανένα σαλτιμπάγκο και καιροσκόπο οπορτουνιστή (ευκαιριατζή ελληνιστί) να μας σέρνει πίσω από τις μικροαστικές του ιδεοληψίες και "επαναστατικές" ονειρώξεις.

Ξερνάω πάντως βλέποντας τις οβιδιακές σας, "επαναστατικές" μεταμορφώσεις. Υποτίθεται ότι στη ΧΑΛΥΒΟΡΓΙΑ είσασταν δίπλα στους απεργούς. Τώρα προκύπτει, ότι είσασταν απέναντι.

Πότε λέτε την αλήθεια; Όταν ζητάτε την ανεδαφική απεργία διαρκείας στους καθηγητές ή όταν χλευάζετε τον ηρωικό πραγματικό αγώνα των χαλυβουργών;

ΑΙΔΟΣ ΑΡΓΙΟΙ!!!
Όσο γρηγορότερα ξεβρομίσει το κίνημα από εσάς τόσο γρηγορότερα θα πάει μπροστά!!!

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 6:16 μ.μ.

Προς: 18 Μαΐου 2013 - 3:52 μ.μ.

Ξέχασα να σε ρωτήσω: η λέξη ΑΞΙΟΠΡΕΠΙΑ σου λέει τίποτα ή δεν την έχεις γνωρίσει ποτέ στην μικροαστική σου ζωούλα.
Γιατί οι χαλυβουργοί μας δίδαξαν τι σημαίνει αξιοπρέπια ενώ εσύ και οι όμοιοί σου διδάσκετε τι σημαίνει οσφιοκαμψία και κωλοδόσιμο.

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 7:17 μ.μ.

3:52 ανίκανοι πολιτικά απο το 1945!

Περιμέναμε εσάς να ψηλώσετε και μέσα σε μια εβδομάδα να κάνετε επανάσταση. Τέτοιος ξεπεσμός πια τι να πεί κανείς για την κατάντια σας.
Όσον αφορά τη χαλυβουργία δεν σας είδα να πέρνετε καμια πρωτοβουλία για να καθογήσετε εσείς τον αγώνα, αφου το ΠΑΜΕ απέτυχε. Τους αγανακτησμένους της παλτείας συντάγματος γιατι δεν τους φωνάξατε να τους συμπαρασταθούν;
Εν πάση περιπτώση συνεχίστε τον τυχοδιωκτισμό σας.

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 7:31 μ.μ.

1. H εσωτερική υπονόμευση της συνδικαλιστικής γραφεικρατίας ήταν το τελευταίο και πιο ύπουλο χαρτί που μπορούσε να ριχτεί από την πλευρά της κυβέρνησης για την υπονόμευση της απεργίας. Μέχρι εκείνη τη στιγμή όλα τα μέτρα που έιχαν παρθεί ενάντια στην απεργία , μηδέ εξαιρουμένης και της πολιτικής επιστράτευσης , δεν είχαν αποδόσει τα αναμενόμενα. Οι καθηγητές δεν τρομοκρατήθηκαν και απαντησαν με το καταλυτικό ποσοστό συμμετοχής στην απεργία 92% , όπως φάνηκε από τ' αποτελέσματα των συνελέυσεων τους. Αυτό απαιτούσε επεξεργασία καινούργιας τακτικής από την πλευράς της κυβέρνησης. Η επιστράτευση στων εργατοπατέρων στην ανοιχτή απεργοσπασία είναι παλιά και δοκιμασμένη τακτική από την πλευρά του κράτους. Η τρικλοποδιά έπρεπε τώρα να δοθεί από τα μέσα και το χτύπημα να είναι πισώπλατο. Και ακριβώς αυτό το ρόλο έπαιξε η γραφειοκρατία. Η στάση της ήταν διατετεγμένη υπηρεσία προς το μνημονιακό καθεστώς και την κυβέρνησή του. Δεν ήταν απλός σχεδιασμός της τελευταίας στιγμής μιας ηγεσιας που έτσι κι αλλιώς και από άλλες ενέργειές είχε αποδειχτεί κατώτερη των περιστάσεων.
2. Ο ΣΥΡΙΖΑ έδωσε σοβαρές εξετάσεις στο αστικό πολιτικό κατεστημένο στο κρίσμο πεδίο της υπονόμευσης ενός πολύ σοβαρού κοινωνικού αγώνα για να πολιτογραφηθεί υπευθυνη πολιτική δύμαμη στο αστικό πολιτικό σύστημα. Οι πολιτικές κωλοτούμπες δεν αρκούν όσο σοβαρές κι αν είναι , χρείαζονται και έπρακτες αποδείξεις. Και στις εξετάσεις αυτές τα πήγε περίφημα. Καλύτερα δεν γίνονταν. Απέδειξε ότι είναι μια καινούργια ΠΑΣΚ που άνετα μπορεί ν' αντικαταστήσει την παλιά και συνδιακλιστικά ξεδοντιασμένη Πασοκική ΠΑΣΚ.Έδωσε έμπρακτα μια απόδειξη ότι στην κρίσιμη στιγμή κάθε σοβαρού κοινωνικού αγώνα θα είναι με την πλευρά του αστικού κράτους. Η λεγόμενη ανανεωτική αριστερά αποδεικνύεται σάπια πολύ πιο πέρα από τα σύνορα της ΔΗ.ΜΑ.Ρ
3. Το ΠΑΜΕ καταγράφτηκε συστημικό και απεργοσπαστικό από την πρώτη στιγμή. Για τους δικούς του λόγους . Γιατί είναι ένας γραφειοκρατικός μηχανισμός που θεωρεί ότι πρέπει να κηδεμονεύει πολιτικά , οργανωτικά και ιδεολογικά τους κοινωνικούς αγώνες , να μην εμπειστεύεται και ν' απορρίπτει ότι δεν ελέγχει και να συγρούεται με ότι ριζοσπαστικό ή έξεγερτικό πάει έστω και λίγο πιο πέρα από την περίφημη "μέση συνείδηση" (αυτόν τον θαυμαστό κήπο της κυρίαρχης) ιδεολογία. Το ΠΑΜΕ έπαιξε σοβαρό απεργοσπαστικό ρόλο τόσο με την περίφημη δήλωση Σοφιανού όσο και με την στάση του στην ΑΔΕΔΥ , όπου ενεργοποίησε τη συνδικαλιστική γραφεικρατία να κινηθεί υπονομευτικά ενάντια στην απεργία. (απεργία 13/5) Όρθωσε από την πρώτη στιγμή τείχη στην υποστήριξη της απεργίας στον κρίσιμο γι'αυτην πολιτικά και συνδικαλιστικά χρόνο δηλ. μετά από 17/5. Δεν πρέπει να παραβλέψουμε ότι στις συνελεύσεις υπέστη μια τεράστια πολιτική και συνδικαλιστική ήττα και η πρόταση του όπου κι αν μπήκε, πάτωσε. Διαχρονικά στάθηκε πάντα ενάντια στις απεργίες διαρκείας, από την απεργία της ΟΛΜΕ το 1988 ( Γρ. Φαράκος , καθηγητές ξανσκεφτείτε το ) μέχρι τη μεγάλη απεργία τη δική μας του 2006. (άρθρο του Γ.Δελλή στον Ριζοσπάστη, Ιούλιος 2006)
4. Eίναι βέβαιο ότι αγωνιζόμενοι κλάδοι και ταξικά σωματεία ότι θα βρίσκουν μπροστά τους την ΑΔΕΔΥ και τη ΓΕΣΕΕ ως τις πιο άθλιες καθεστωτικές υπάρξεις μέσα στο εργατικό κίνημα. Η αθλιότητα αυτών των μηχανισμών είναι ιστορικά αποδεδειγμένη και είναι πια αργά για αυταπάτες ότι τα πράγματα μπορεί ν' αλλάξουν μεσα απ' αυτούς και μέσα σ' αυτούς. Άμεσα ΔΟΕ και ΟΛΜΕ , κάτω από την καθοριστική επίδραση της βάσης πρέπει να επανεξετάσουν τη συμμετοχή τους στο συνδικαλιστικό νεκροταφείο που ονομάζεται ΑΔΕΔΥ.

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 10:15 μ.μ.

Antigrafi apo sxolio sto alfavita:

αυτό ήταν το καλύτερο που μπορείς να αρθρώσεις?

Θαυμάστε επιχειρήματα:
Φαντάζεσαι να εξείγγηλε απεργία το ΠΑΜΕ στις 17 ΧΩΡΙΣ να ΑΠΕΡΓΕΙ η ΟΛΜΕ?
Μα τέτοιο θράσος έχετε? σε ποιους μιλάτε? σε χαιβάνια?

Στην ΓΣ των προέδρων είπες να γίνουν ΓΣ την Κυριακή ουσιαστικά αυτή ήταν και η αρχική Πρόταση του ΠΑΜΕ Αγγελικούλα από τις γιορτές ακόμα

γιατί συρθήκατε πίσω από ΠΑΣΚ - ΣΥΝΕΚ και ΔΑΚΕ?

Δεν ήταν βέβαια κι η πρώτη φορά έτσι?

Μιλάς Αγγελικούλα για νέες προτάσεις και αγωνιστικές προσπάθειες να βγει η απεργία έστω την Παρασκευή 17/5 που κατέθεσες στην ΓΣ των προέδρων!!

Να απεργήσουν ΜΟΝΟ όσοι δεν εμπλέκονται στις εξετάσεις πρότεινες Φατούρου και αυτό το λές πάλη για απεργία? Αυτό ψηφίσαμε στις ΓΣ 20000 συνάδελφοι?
Απεργία δια αντιπροσώπων?

Αν αυτό δεν είναι αναστολή της απεργίας τι είναι?

Πες όμως πως έχεις δίκιο σε αυτό (δεν έχεις αλλά το προσπερνώ)...
Πως θα ψήφιζαν οι πρόεδροι προτάσεις ΔΙΧΩΣ εξουσιοδότηση από τις ΓΣ τους?
Ε? ΠΩΣ? Με ένα άλλο πραξικόπημα?

Όσο και να χτυπιέσαι, οι συνάδλεφοι έχουν πια γνώση των διαδικασιών και κουτόχορτο δεν τρώνε!!!

Γιατί κατηγορούσατε το ΠΑΜΕ που έβαζε από πριν την επιστράτευση να γίνει πρώτα η 48ωρη πριν τις εξετάσεις μετά εκτίμηση και αν τότε συμφωνόυσε ο κλάδος για απεργία δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα να βγει!! θα βγάζαμε την απεργία και μάλιστα δίχως επιστράτευση...
Τι δεν καταλαβαίνεις?

Αλλά εσείς εκεί! Το υπερεπαναστατικό εγωκεντρισμό σας και συρατε τον κλάδο σε ΓΣ ΧΩΡΙΣ πρόταση και ΧΩΡΙΣ σχέδιο!!! Αλλά στις γιορτές σκούζατε στα κανάλια και στο διαδίκτυο Απεργία απεργία διαρκείας!!!

Δώσατε τρελό πάτημα στην κυβέρνηση και στα κανάλια να μας κράζουν μισό μήνα τώρα!!!
και συν τοις άλλοις μας φορτώσατε και την επιστράτευση!!! Και τις διπλές επιτηρήσεις και το ξενίτεμα στα σχολεία που δεν ανήκουμε... Με λίγα λόγια σκατά τα κάνατε και ξεφτιλισατε ολόκληρο κλάδο!!!

Ντροπή σας κωλοτούμπες... Αριστεροί λέγεστε εσείς μωρέ?

Που με την ανευθυνότητά σας φορτώσατε σε έναν ολόκληρο κλάδο την δαμόκλειο σπάθη της επιστράτευσης?

Ντροπή σας... κι έχετε και θράσσος να πιάνετε στο στόμα σας τους συνεπείς και να γλύφετε εκεί που φτύνατε!!

Μια ερώτηση ακόμα: ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΓΙΑΤΊ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ 22 ΕΛΜΕ ΣΕ ΚΟΙΝΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ? Για να το παίζετε εντελώς Αντι-ΠΑΜΕ κεντρικά αλλά να δείχνεται και ενωτικοί τοπικά?

Ποιος σας πιστεύει πια?

Αλλά είστε τόσο τυχεροί ΟΛΟΙ ΣΑΣ (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ) γιατί προλάβατε σε 55 ελμέ να κάντετε τις εκλογές πριν το φιάσκο και το ξεβράκωμα!!!

Και μαζέψατε και έδρες για να κάνετε ξανά τα ίδια και τα επόμενα δύο χρόνια...(ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΣΚ ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΊ ΑΥΤΗ ΈΧΕΙ ΗΔΗ καταρρεύσει εκλογικά!!)

Ραντεβού τώρα στο Συνέδριο... κι εκεί να δούμε αν θα καταθέσετε πρόταση για "Αριστερή ΟΛΜΕ" μαζι την ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΕ εκτός βέβαια από το ΠΑΜΕ!!!

Αντε από εδώ κεραμιδόγατα... σούπερ ντούπερ ουάου συνδικαλιστές...
Ου να μου χαθείτε!!!

Ανώνυμος
18 Μαΐου 2013 στις 10:34 μ.μ.

Τέτοιο ξεπούλημα είχε ο κλάδος να δει χρόνια. Καθολική ήττα άντε να δούμε πως θα σηκώσουμε κεφάλι. Τι θα γίνει το Σεπτέμβρη όταν θα μας πυροβολεί αλύπητα η κυβέρνηση; Tότε σας θέλω να μιλάτε για απεργία διαρκείας αλλά κανείς δεν θα σας ακολουθεί.Τουλάχιστον το ΠΑΜΕ έχει μία τακτική και την ακολουθεί συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί του, δεν σε κοροιδεύει.Όλοι οι άλλοι λόγια λόγια σαχλαμάρες δήθεν επαναστατικές και στο τέλος άντε να κάνετε νάνι...Αρχίζει και μου καρφώνεται η ιδέα ότι το παιχνίδι είναι στημένο από την κυβέρνηση και η ΟΛΜΕ έπαιξε το δικό της ρόλο. ΝΤΡΟΠΗ.

Ανώνυμος
19 Μαΐου 2013 στις 12:12 π.μ.

Οι φτηνοί χαφιέδες της αστικής τάξης κουκουέδες πανηγυρίζουν που ελπίζουν ότι για τις υπηρεσίες τους, η κυβέρνηση θα τους δώσει κάτι. Αλλαξαν οι εποχές φουκαράδες. Τζάμπα η δουλοπρέπεια στο σύστημα. Σας χρησιμοποιεί και θα σας πετάξει. Κακόμοιροι κολαούζοι του συστήματος, σιχαμένοι εργατοπατέρες...

Ανώνυμος
19 Μαΐου 2013 στις 12:15 π.μ.

Ντροπη στον ΣΥΡΙΖΑ...Τιποτε αλλο.
ΟΥΡΑ στην ΠΑΣΚΕ ΔΑΚΕ..Δεν το περιμενα.ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ...

Ανώνυμος
19 Μαΐου 2013 στις 12:53 π.μ.

προς 6.16 και 7.17
χλευαζουμε τους απεργους της χαλυβουργιας; ειστε αρρωστοι βαρια. μαθετε να απαντατε σε αυτο που σας ρωτανε. την καθοδηγησε την απεργια το παμε και την εχασε.το ιδιο θα γινει και στη μεβγαλ.εδω ειμαστε
τωρα επειδη σας βλεπω κομματικα στρατιωτακια πηγαινετε και στην αναρτηση 3:44.εγω την εστειλα.
διαβαστε τη προσεχτικα και ζητηστε εξηγησεις απο παπαρηγα 1988(παλι και εκει οι συνθηκες δεν ήταν ωριμες για απεργια διαρκειας αλλα τα εξαιρετικα της οικονομικα αποτελεσματα τα τσιμπησαν και οι κκεδες)και σοφιανο για τιςς δηλωσεις πολιτικης βλακειας!
το σαμποταρισμα της απεργιας εσεις το αρχισατε.
εξηγηστε επισης γιατι απο το 2007 χανετε συνεχως δυναμεις σε εργατογειτονιες της αθηνας;μη μιλησουμε για το 2012. ενα συνθηματακι για κυβερνηση της αριστερας πεταξε ο τσιπρας και σας ξεγυμνωσε κατα 50%. αν δηλωνε οτι θα κανει και ανταρτικο ενα 90% για πλακα θα σας το επαιρνε!! δυστυχως αυτοι οι οπορτουνιστες κρυβονται παντου!! στις δηλωσεις μπογιοπουλου στην ανταρσυα στο λαφαζανη κλπ
για να χαλαρωσετε λιγο προτεινω εντατικο διαβασμα των συγχαρητηριων τηλεγραφηματων στο συνεδριο σας απο τους συντροφους του κκ κινας και ρωσιας!!!αυτοι ειναι οι πραγματικοι φιλοι των λαων!οχι φατουρου και αλλες αηδιες! αυτοι ειναι ταξικοι εχθροι.μακρια τους κινδυνευετε!

Ανώνυμος
19 Μαΐου 2013 στις 1:05 π.μ.

ρε μεγαλε επαναστατη εξηγησε μας :
1)το επιχειρημα οχι στις εξετασεις απεργια πως χαθηκε μετα και εγινε ναι στις εξετασεις ;
2)γιατι δεχθηκατε βρε "πανεξυπνε" επαναστατη να βγει απεργια της αδεδυ μονο την τριτη 14 και οχι και 17 ;
3)επειδη δουλευω στη λαρισα να σου επισημανω πως ουτε ενα σωματειο δεν κινητοποιηθηκε , ουτε μια ενωση γονεων , ουτε το εργατικο κεντρο που την πλειοψηφια εχει το κκε

ακου συναγωνιστη του παμε , αυτη η προσπαθεια σου ειναι ματαιη. καταλαβαινω το αγχος σου αλλα μαλλον δεν βγαινουν παντα ολα οπως θελουμε. δεν θα μπω στον πειρασμο να σου θυμισω κατι αναλογα το 2006 σε μια αλλη απεργια που επισης εισασταν μεχρι τελευταια στιγμη εξω .......εσυ ξερεις.
Δ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΡΙΣΑ

Ανώνυμος
19 Μαΐου 2013 στις 2:00 μ.μ.

μπραβο 1:05
οχι μονο απεργια γενικα δε ηθελε το κκε αλλα και εκει που επηρεζε συλλογους σωματεια κ.λπ εκανε την παπια.μη φοβισει τους νυκοκυραιους.αδιστακτο. και το 2006 τα ιδια στους δασκαλους. 1 εβδομαδα πριν την απεργια στο ριζοσπαστη απεργια δεν υπηρχε. μολις ειδαν οτι ειχε 90% συμμετοχη τοτε αρχιζαν να ασχολουνται. κοιτα παραπανω τι εχω στειλει για τις δηλωσεις παπαρηγα (1988) σοφιανου (2013). ιδιες ακριβως.αντιγραφα!

Ανώνυμος
20 Μαΐου 2013 στις 3:30 μ.μ.

Ανώνυμε 12:39
Δεν σε απασχολεί ότι μπορεί να διαβάσουν και οι μαθητές σου τα εξόφθαλμα ξεπουληματα απεργιων απο το σοφιανο (2013) και παπαρηγα (1988);
οι δηλωσεις τους ειναι παραπανω. διαβασε (12:53 19/5) τες και αν μπορεις να τις διαψευσεις. μετα μιλαμε οσο θες΄.τερμα οι αρλουμπες στον κοσμο

Ανώνυμος
20 Μαΐου 2013 στις 9:00 μ.μ.

3:30, αναφέρεσαι σε πολιτικές ε κ τ ι μ ί σ ε ι ς και θ έ σ ε ι ς για τις απεργίες για τη δυνατότητα επιτυχίας, τη διάρκειά τους, το βαθμό συσπείρωσης, τις κοινωνικές συμμαχίες κα.

Για τις θέσεις να κονταροχτυπηθούμε όσο θέλεις. Με ιστορικές αναφορές, με τις καταγεγραμμένες δηλώσεις των στελεχών που αναφέρεις, με παραδείγματα αυτοθυσίας, με εμπειρίες από άλλους κλάδους. Γιαυτά θα κουβεντιάσω με σένα με τους μαθητές μου με τους γονείς τους. Με πραγματικά στοιχεία θα θεμελιώσω την πρόταση μου. Θα κάνω και θα δεχθώ κριτική.

Ειναι άλλο όμως αυτό και άλλο η π α ρ α χ ά ρ α ξ η της π ρ α γ μ α τ ι κ ο τ η τ α ς. Να κατασκευάζω δηλαδή στοιχεία για να στηρίξω την πολιτική μου θέση. Αυτό είναι κοινή απάτη. Συνειδητή μάλιστα, καθώς ο συγκεκριμένος (αντιπρόεδρος της ΕΛΜΕ Λάρισας) κατά τεκμήριο γνωρίζει. Ένας τέτοιος δάσκαλος είναι για φτύσιμο. Τελεία και παύλα.

Ο 12:39.

Ανώνυμος
21 Μαΐου 2013 στις 8:23 π.μ.

@ ανώνυμε 9:00 μμ
δεν συνηθίζω να γράφω ανώνυμα γιατί βαριέμαι τις μπουρδολογίες που βρίσκω στο ίντερνετ.
1) ποστάρισα αρκετά πιο πάνω την άποψή μου και μπορείς να την διαβάσεις έτσι που εγώ την έγραψα.
2) ασχολήσου με την ουσία αν θέλεις και άσε τα κολπάκια με τους χαρακτηρισμούς. Για τους μαθητές μου μπορείς να ΄ρθεις να τους ρωτήσεις στο ΕΠΑΛ που δουλεύω.
3) επειδή είμαστε στο χώρο της αριστεράς 3 παπαδόπουλοι στην λάρισα και μάλιστα δημήτρηδες να μην προχωρήσω....
4)το τι έκανε ή δεν έκανε το ΠΑΜΕ ας το κρίνει ο κόσμος γύρω μας στην τελική. Δεν μπορώ όμως να ακούω και να διαβάζω τρελίτσες : - είσασταν κατά της απεργίας ναι ή όχι ;
- μπήκατε μετά αλλάζοντας θέση για τις εξετάσεις ναι ή όχι;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΜΕ ΛΑΡΙΣΑΣ

Ανώνυμος
21 Μαΐου 2013 στις 9:51 π.μ.

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ....ντροπή σου....δάσκαλος εισαι εσύ η φερέφωνο της συνεργασίας ΠΑΣΚΕ -ΔΑΚΕ-ΣΥΝ-ΆΝΤΑΡΣΥΑ?΄΄Αξιος΄΄ να φέρεις τέτοιο ΄΄επωνυμο΄΄. ντροπή .....την αλήθεια ρεεεεε!ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Υγειονομικος-Πατρα

Ανώνυμος
21 Μαΐου 2013 στις 11:43 μ.μ.

@ Υγειονομικος-Πατρα
την αλήθεια ρεεεεεε την έγραψα όταν έθετα ένα απλό ερώτημα ποιά ήταν η γραμμή του κόμματος (το οποίο όχι απλά σέβομαι αλλά υπήρξα και μέλος του πριν το 1989).Τα συμπεράσματά του τα έβγαλε ο καθένας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤ/ΔΡΟΣ ΕΛΜΕ ΛΑΡΙΣΑΣ
Για το επιθετό μου αν πάρει την εξουσία το κόμμα θα πρέπει μαλλον να κάνω αλλαγή αν εσύ έτσι νομίζεις..πως σε είπαμε; σουσλώφ ;

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger