Home » , » Αλλά τι να σου πουν εσένα αυτά ρε Κυριάκο;

Αλλά τι να σου πουν εσένα αυτά ρε Κυριάκο;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013 | 4:20 μ.μ.

Της Δέσποινας Κουτσούμπα*

Λοιπόν, παλικάρια, κι εσύ Υπουργέ που ήθελες να σαι Υπουργός της αξιολόγησης και όχι των απολύσεων και που διαπραγματεύτηκες σθεναρά με την Τρόικα να πάνε οι απολύσεις από Σεπτέμβρη (παλιά οι υποσχέσεις των πολιτικών κράταγαν μερικούς μήνες, τώρα δεν τις θυμούνται ούτε την επομένη!), να σας κάνω μια ξήγα.

Όταν παράτησα την ωραία μου δουλίτσα στον ιδιωτικό τομέα, όπου δούλευα λιγότερο, σε πιο εύκολη δουλειά και για πολύ περισσότερα λεφτά και θέλανε να με κάνουν και "υπεύθυνη τμήματος" (σου λέει κάτι κε Μητσοτάκη; ή νομίζεις ότι στο δημόσιο είναι όλοι οι αποτυχημένοι;) και πήγα κι έδωσα στο διαγωνισμό του "σκληρού ΑΣΕΠ" βάζοντας για κάνα εξάμηνο την υπόλοιπη ζωή μου στην άκρη, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩ ΜΙΑ ΔΟΥΛΙΤΣΑ.
Το κανα γιατί ήθελα να είμαι αρχαιολόγος και να δουλεύω όχι για τα κέρδη ενός ιδιώτη αλλά για το δημόσιο συμφέρον. Ήθελα να κάνω αυτό που μου άρεσε, που σπούδασα, που αγαπώ και θαυμάζω. Το κανα γιατί ήθελα να προσφέρω και πίστευα ότι μπορούσα.

Κι αν έδωσα "σκληρό ΑΣΕΠ" δεν το κανα γιατί ήθελα να κάνω την έξυπνη, σε σχέση με τους συναδέλφους μου του "μαλακού" ΑΣΕΠ, αλλά γιατί ήταν ο τρόπος να κάνω αυτό που ήθελα, ήμουν αναγκασμένη να παίξω με τους δικούς σας όρους.

 Κάνετε κάποιο λάθος αν νομίζετε ότι θα σωπάσουμε γιατί θα μας βολέψετε σε καμιά άλλη "δουλίτσα". Ήδη δεν μπορώ να χαρώ τη δουλειά μου εκεί που μας έχετε καταντήσεις τους μισθούς, την καθημερινότητα, την Αρχαιολογική Υπηρεσία και τη χώρα. Αν νομίζεις ότι εγώ του "σκληρού ΑΣΕΠ" θα σου πω κι ευχαριστώ άμα μου βρεις δουλειά διοικητικού σε άλλο Υπουργείο, κάποιος σε πληροφόρησε λάθος. Πολύ λάθος όμως.
Παίρνω τον οματιών μου και φεύγω, και το πολύ πολύ ας ξενιτευτώ, γιατί έχω κάτι που ούτε πουλιέται ούτε αγοράζεται . Ούτε βολεύεται σε μια "δουλίτσα". Λέγεται ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ.

Αλλά τι να σου πουν εσένα αυτά ρε Κυριάκο;

* Σχόλιο της Δ. Κουτσούμπα στο f/b αναφερόμενη στην είδηση
"Υποψήφιοι προς απόλυση 70.000 υπάλληλοι του «μαλακού ΑΣΕΠ»"
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 4 σχόλια

Ανώνυμος
22 Ιουλίου 2013 στις 6:23 μ.μ.

.."Όταν παράτησα την ωραία μου δουλίτσα στον ιδιωτικό τομέα, όπου δούλευα λιγότερο, σε πιο εύκολη δουλειά και για πολύ περισσότερα λεφτά και θέλανε να με κάνουν και "υπεύθυνη τμήματος"..
Μώρε μπράβο πολιτικό επίπεδο και ιδεολογικό βάθος η εκπρόσωπος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην ΑΔΕΔΥ!

Ανώνυμος
25 Ιουλίου 2013 στις 4:45 μ.μ.

ο μαγαλύτερος φόβος είναι,
ανώνυμε 6,23,
να πέσεις στα χέρια
κάποιου που παριστάνει
τον ιδεολογικό εισαγγελέα
αλλά κατά τ' άλλα είναι
εμπαθής και μνησίκακος.
Την έβαψες, τύφλα ναχει ο εισαγγελέας του ΣΤΑΛΙΝ.
Πας κατ' ευθείαν για εκτελεστικό απόσπασμα.

Ανώνυμος
25 Ιουλίου 2013 στις 5:08 μ.μ.

Σε γενικές γραμμές συμπαθώ τη Δέσποινα, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρήθηκε σωστό να αναρτηθεί εδώ ένα προσωπικό σχόλιο της στο f/b λαϊκίστικο, απολίτικο, παραληρηματικό, το οποίο δεν προσφέρει τίποτε απολύτως.

Ανώνυμος
1 Αυγούστου 2013 στις 8:53 μ.μ.

Καλά ρε παιδιά. Αφού λέει ότι είναι ανάρτηση στο φέισμπουκ (και μάλιστα σε προφίλ που είναι κλειστό), πρέπει να κάνετε και πολιτική ανάλυση με βάση αυτό;
Δέσποινα Κουτσούμπα

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger