Του Γ. Γ.
Θα γράψω ένα κατεβατό σε πασαλιμανιώτικο λακιρντί γιατί έτσι γουστάρω. Κι άμα λάχει κάποιος απ’ τους συντρόφους του μπλοκ μας το δει «φευγάτο», ή ότι δημιουργεί προβλήματα στην φυσιογνωμία του μπλόκ μας, ας το «κατεβάσει». Εχει ξαναγίνει στο παρελθόν και δεν με χαλάει καθόλου.
Πάμε παρακάτω,
Στραγγίζω την τελευταία κανάτα απ’ το αγαπημένο μου ούζο, σφύριξα στον ραδιοσταθμό μας να μουρμουρίσει κάποια ρεμπέτικα άσματα από δίσκους 78 στοφών, έστριψα τσιγάρο και λαρύγγιασα μια καλή τζούρα από ούζο. Μιλάμε για ένα γαμάτο ούζο. «Κρόνος» το λένε, είναι Μυτιληνιό, φτιάχνεται στο χωριό μου, και το προτιμούν οι μερακλήδες του νησιού μου. Αν σύρεις το τρίτο νεροπότηρο φτιάνεις «κεφάλι» και αν τυχόν έχεις νταλγκάδες πας αδιάβαστος.
Εριξα, που λέτε, ένα βλέφαρο, τι παίζει στην μπλογκόσφαιρα και είδα ότι συνεχίζεται το ίδιο γαϊτανάκι που είχε ξεκινήσει απ’ το πρωί με τα μπουζουριάσματα που έγιναν σε κάποιους χρυσαυγίτες.
Να πω λοιπόν κι εγώ δυο πράγματα έτσι όπως τα χαμπαριάζει η γκλάβα μου.
Ρε αλάνια πάμε καλά; Λίγο ακόμα και θα πανηγυρίζατε που βρέθηκαν στην ψειρού κάποια πρωτοπαλίκαρα της συμμορίας Μιχαλολιάκου. Λες και δεν ξέρετε ότι όλοι αυτοί είναι για το σύστημα αναλώσιμα τομάρια. Το πολιτικό σύστημα τους ταϊζει, τους αναθέτει την βρόμικη δουλειά, κάποιες φορές, αργότερα, τους αφομοιώνει στα συστημικά κόμματα, κι όποτε δει ότι πάνε να ξεφύγουν από το έλεγχο του τα χαστουκίζει.
Η μπάτσα που συνέλαβε τον ναζιστή δολοφόνο του αντιφασίστα μουσικού Φύσσα, μέσα στην αφέλεια της έκανε ολόκληρη πολιτική ανάλυση, χωρίς να το καταλάβει φυσικά, μέσα σε λίγες λέξεις. «Ε, όχι και μαχαίρια, ρε παιδιά» φέρεται ότι είπε πριν συλλάβει τον φονιά. Αν σπάσεις και ξαναρίξεις την πρόταση της είναι να λέει: Εντάξει, σαπίστε στο ξύλο τους εχθρούς του κράτους μας, κατεβάστε καμιά μάπα, αλλά όχι και να τους σκοτώνετε.
Τέσπα. Θα δούμε που θα εξελιχθεί όλη αυτή η ιστορία με τα ναζιστικά τσογλάνια. Και διαφωνώ με την εκτίμηση συντρόφων ότι η μιζέρια και η φτωχοποίηση του λαού αναγκαστικά οδηγούν τις μάζες στην συντηριτικοποίηση και σαν συνέπεια κάποιες απ’ αυτές να στελεχώνουν ναζιστικά μορφώματα. Και πραγματικά γμτ μου την δίνει που κανένας δεν κάθεται να ψάξει γιατί οι όποιοι εργατικοί αγώνες γίνονται πάνε «άκλαυτοι»- με τελευταίο την απεργία της ΟΛΜΕ. Από πότε έχει να κερδηθεί μια ουσιαστική απεργιακή μάχη; Ρε μπας και φταίνε οι μορφές πάλης που ακολουθούνται;
Μεγάλο θέμα αυτό και ας το προσπεράσω ξαναμιλώντας για τους ναζιστές-μαφιόζους του Μιχαλολιάκου.
Πριν μερικές μέρες που λέτε και ενώ είχα πιει τα κανονικά μου ρίχνω σύρμα απ’ το μικρόφωνο του διαδικτυακού ραδιοσταθμού μας όποιος/α γουστάρει να ρθει στο ρουμ του σταθμού μας να μου κάνει παρέα.
Σκαν που λέτε τρία άτομα και η πρώτη ακροάτρια με αντιμετώπισε εντελώς τσαμπουκαλίδικα..
«Τι γράφεις ρε μαλάκα», μου λέει «ότι η χρυσή αυγή, φτιάχνει δουλεμπορικά γραφεία δίνοντας δουλεία σε έλληνες με μεροκάματο 17-18 ευρώ;», αναφερόμενη σε ανάρτησή μου. Πριν καν προλάβω να γράψω το οτιδήποτε συνεχίζει «Εμένα όποιος μου δώσει 18 ευρώ μεροκάματο θα τον κάνω θεό….».
Προσπάθησα να κάνω διάλογο μαζί της. Τελικά έμαθα ότι ήταν μια χωρισμένη μεσήλικη γυναίκα με δυο παιδιά, άνεργη και καμιά συμπαράσταση απ τον πρώην άντρα της, Ότι η ίδια και τα παιδιά της δεν είχαν ούτε ψωμί να φάνε και ήταν ζήτημα χρόνου να βρεθούν άστεγοι αφού δεν είχαν ούτε τα 150 ευρώ να δώσουν ενοίκιο σε μια άθλια γκαρσονιέρα που μένουν όπως μου είπε.
Μου πρόσθεσε ότι βρέθηκε στο σπίτι μιας γνωστής της και μπήκε στο Ιντερνέτ κάτι που το προσπαθεί για να διαβάζει το μπλοκ μας.
Πέρα απ’ οποιεσδήποτε αναλύσεις θα δώσει κάποιος μια απάντηση τι έχει κάνει η αριστερά γ αυτή την γυναίκα;
Θα γράψω ένα κατεβατό σε πασαλιμανιώτικο λακιρντί γιατί έτσι γουστάρω. Κι άμα λάχει κάποιος απ’ τους συντρόφους του μπλοκ μας το δει «φευγάτο», ή ότι δημιουργεί προβλήματα στην φυσιογνωμία του μπλόκ μας, ας το «κατεβάσει». Εχει ξαναγίνει στο παρελθόν και δεν με χαλάει καθόλου.
Πάμε παρακάτω,
Στραγγίζω την τελευταία κανάτα απ’ το αγαπημένο μου ούζο, σφύριξα στον ραδιοσταθμό μας να μουρμουρίσει κάποια ρεμπέτικα άσματα από δίσκους 78 στοφών, έστριψα τσιγάρο και λαρύγγιασα μια καλή τζούρα από ούζο. Μιλάμε για ένα γαμάτο ούζο. «Κρόνος» το λένε, είναι Μυτιληνιό, φτιάχνεται στο χωριό μου, και το προτιμούν οι μερακλήδες του νησιού μου. Αν σύρεις το τρίτο νεροπότηρο φτιάνεις «κεφάλι» και αν τυχόν έχεις νταλγκάδες πας αδιάβαστος.
Εριξα, που λέτε, ένα βλέφαρο, τι παίζει στην μπλογκόσφαιρα και είδα ότι συνεχίζεται το ίδιο γαϊτανάκι που είχε ξεκινήσει απ’ το πρωί με τα μπουζουριάσματα που έγιναν σε κάποιους χρυσαυγίτες.
Να πω λοιπόν κι εγώ δυο πράγματα έτσι όπως τα χαμπαριάζει η γκλάβα μου.
Ρε αλάνια πάμε καλά; Λίγο ακόμα και θα πανηγυρίζατε που βρέθηκαν στην ψειρού κάποια πρωτοπαλίκαρα της συμμορίας Μιχαλολιάκου. Λες και δεν ξέρετε ότι όλοι αυτοί είναι για το σύστημα αναλώσιμα τομάρια. Το πολιτικό σύστημα τους ταϊζει, τους αναθέτει την βρόμικη δουλειά, κάποιες φορές, αργότερα, τους αφομοιώνει στα συστημικά κόμματα, κι όποτε δει ότι πάνε να ξεφύγουν από το έλεγχο του τα χαστουκίζει.
Η μπάτσα που συνέλαβε τον ναζιστή δολοφόνο του αντιφασίστα μουσικού Φύσσα, μέσα στην αφέλεια της έκανε ολόκληρη πολιτική ανάλυση, χωρίς να το καταλάβει φυσικά, μέσα σε λίγες λέξεις. «Ε, όχι και μαχαίρια, ρε παιδιά» φέρεται ότι είπε πριν συλλάβει τον φονιά. Αν σπάσεις και ξαναρίξεις την πρόταση της είναι να λέει: Εντάξει, σαπίστε στο ξύλο τους εχθρούς του κράτους μας, κατεβάστε καμιά μάπα, αλλά όχι και να τους σκοτώνετε.
Τέσπα. Θα δούμε που θα εξελιχθεί όλη αυτή η ιστορία με τα ναζιστικά τσογλάνια. Και διαφωνώ με την εκτίμηση συντρόφων ότι η μιζέρια και η φτωχοποίηση του λαού αναγκαστικά οδηγούν τις μάζες στην συντηριτικοποίηση και σαν συνέπεια κάποιες απ’ αυτές να στελεχώνουν ναζιστικά μορφώματα. Και πραγματικά γμτ μου την δίνει που κανένας δεν κάθεται να ψάξει γιατί οι όποιοι εργατικοί αγώνες γίνονται πάνε «άκλαυτοι»- με τελευταίο την απεργία της ΟΛΜΕ. Από πότε έχει να κερδηθεί μια ουσιαστική απεργιακή μάχη; Ρε μπας και φταίνε οι μορφές πάλης που ακολουθούνται;
Μεγάλο θέμα αυτό και ας το προσπεράσω ξαναμιλώντας για τους ναζιστές-μαφιόζους του Μιχαλολιάκου.
Πριν μερικές μέρες που λέτε και ενώ είχα πιει τα κανονικά μου ρίχνω σύρμα απ’ το μικρόφωνο του διαδικτυακού ραδιοσταθμού μας όποιος/α γουστάρει να ρθει στο ρουμ του σταθμού μας να μου κάνει παρέα.
Σκαν που λέτε τρία άτομα και η πρώτη ακροάτρια με αντιμετώπισε εντελώς τσαμπουκαλίδικα..
«Τι γράφεις ρε μαλάκα», μου λέει «ότι η χρυσή αυγή, φτιάχνει δουλεμπορικά γραφεία δίνοντας δουλεία σε έλληνες με μεροκάματο 17-18 ευρώ;», αναφερόμενη σε ανάρτησή μου. Πριν καν προλάβω να γράψω το οτιδήποτε συνεχίζει «Εμένα όποιος μου δώσει 18 ευρώ μεροκάματο θα τον κάνω θεό….».
Προσπάθησα να κάνω διάλογο μαζί της. Τελικά έμαθα ότι ήταν μια χωρισμένη μεσήλικη γυναίκα με δυο παιδιά, άνεργη και καμιά συμπαράσταση απ τον πρώην άντρα της, Ότι η ίδια και τα παιδιά της δεν είχαν ούτε ψωμί να φάνε και ήταν ζήτημα χρόνου να βρεθούν άστεγοι αφού δεν είχαν ούτε τα 150 ευρώ να δώσουν ενοίκιο σε μια άθλια γκαρσονιέρα που μένουν όπως μου είπε.
Μου πρόσθεσε ότι βρέθηκε στο σπίτι μιας γνωστής της και μπήκε στο Ιντερνέτ κάτι που το προσπαθεί για να διαβάζει το μπλοκ μας.
Πέρα απ’ οποιεσδήποτε αναλύσεις θα δώσει κάποιος μια απάντηση τι έχει κάνει η αριστερά γ αυτή την γυναίκα;
+ σχόλια + 6 σχόλια
Γιώργο η ερώτηση είναι άλλη:
Είναι, τί είχαν κάνει αυτή η γυναίκα και ο άντρας της όλα αυτά τα χρόνια για να μην βρεθούν σε αυτήν την θέση;
Ήταν στα σωματεία τους; Είχαν κάνει μία απεργία ποτέ; Είχαν κατέβει σε μία διαδήλωση; Τι ψήφιζαν χρόνια;
Όχι αυτοί προσωπικά, αλλά όλοι όσοι βρίσκονται στην ίδια θέση.
Γιατί αν ενάμισι εκατομμύριο άνεργοι είχαν κάνει κάτι από όλα τα παραπάνω, τώρα θα υπήρχε ένα πλαίσιο για τις απολύσεις που δεν θα επέτρεπε να είχαμε ενάμισι εκατομμύριο άνεργους π.χ.
Όσο για την αριστερά δεν ξέρω (ούτε με ενδιαφέρει κιόλας) το τι έκανε και το τι δεν έκανε.
Το προφανές είναι πως ήταν απασχολημένη στο να κουνάει την γαλανόλευκη στην πλατεία συντάγματος, και να μετράει τα δημοσκοπικά ποσοστά της.
Η δουλειά των κομμουνιστών πάλι δεν είναι "να κάνουν κάτι για αυτούς τους ανθρώπους", αλλά να οργανώσουν αυτούς τους ανθρώπους ώστε να μπορέσουν οι ίδιοι να κάνουν κάτι για τον εαυτό τους.
Υ.Γ.
Όσο για την ήττα κάποιων αγώνων που δίνονται ή πάνε να δωθούν, κάτι λέει εδώ η "Κόντρα":
http://www.eksegersi.gr/issue/744/%CE%9D%CE%B5%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1/19939.%CE%97-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AE%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5
Αγαπητέ φίλε:
εμένα το ούζο με χαλάει, με κάνει επιθετικό και έχω παρεκτραπεί πολλές φορές.
Γι' αυτό θα σου λεγα να το πίνεις με μέτρο.
Έγώ το 'κοψα.
Όσο για το ερώτημα που θέτεις:
"τι κάνει η αριστερά γι'αυτή τη γυναίκα;"
Η δικία μου απαντηση είναι:
Στην έλλαδα δεν έχουμε μιά προλεταριακή αριστερά, έχουμε μιά αριστερά των μικροαστών.
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα ρε μάγκα. Όταν η αριστερά (όχι στο σύνολό της) έκανε δράσεις κοινωνικές όπως συσσίτια, ανταλλακτικά-χαριστικά παζάρια, επανασυνδέσεις κομμένου ρεύματος, άνοιγμα διοδίων,διαμαρτυρίες και καταλήψεις για επαναπρόσληψη απολυμένων κτλ αυτά ΠΟΤΕ δεν τα έδειξαν τα κανάλια. Πώς θες λοιπόν να τα μάθει αυτά η καθεμιά και ο καθένας μου λές? Ενώ αντιθέτως τα κανάλια έδειχναν συνέχεια τα συσσίτια των Νεοναζί της Χ.Α. Για αυτό πρέπει να ρίξουμε μεγάλο βάρος στην ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.
Αναρωτιεται ο Γιωργος; "Από πότε έχει να κερδηθεί μια ουσιαστική απεργιακή μάχη; Ρε μπας και φταίνε οι μορφές πάλης που ακολουθούνται;"
Αυτό είναι ένα ερώτημα που θα έπρεπε να προβληματίσει,να αναλυθεί εδώ και χρονια και να δεχτεί γενναίες κριτικές για να ξεβαλτώσουμε. Όσοι από εμάς λένε ότι η απεργία με τον τρόπο που ασκήθηκε και χρησιμοποιήθηκε, καταδίκασε τους πραγματικούς αγωνιστές σε ηττοπάθεια, απόγνωση και σε καταρακωμενο ηθικό, μας χαρακτηρίζουν ως μεμψίμοιρους ακομα και πουλημένους. Αλλα το πρόβλημα παραμένει .
Δες το εξωτερικό, ποτε γίνονται απεργίες; Σπανια.Οποτε όμως γίνονται είναι πρώτο θέμα σε όλες τις ειδήσεις και προκαλούν πανικό στις κυβερνήσεις. Η κοινωνία τρανταζεται και ξυπνά βλεποντας κατάματα τα προβληματα. Εδώ, με βάση μια αρρωστημένη απεργιολαγνεια, πορειες και κινητοποιησεις οργανώνονται αποσπασματικα σχεδόν κάθε 3 μέρες και το μονο που κερδίζουμε είναι κάνα τρίστηλο στις εφημερίδεςκαι την μήνη των οδηγών του κέντρου που τους χαλάμε τη βόλτα τους...
Το χειροτερο; Εχουμε σαφές ενδείξεις για κομματικά οφέλη από κινητοποιήσεις που τελικα υπομονεύουν τον κόσμο και τον ιδρώτα του να κατεβει στους δρόμους. Ο παραπάνω χρηστης για ποίες απεργίες καλεί να κάνουμε; Εκείνες τις απεργίες που σχεδιάζονται από κομματικά στελέχη με ύπουλο τρόπο ώστε νομοτελειακά να φτάσουν σε αδιέξοδο και οι εργάτες να χάσουν ακόμα την αξιοπρέπεια τους και να γυρίσουν ακόμα πιο ταπεινωμένοι στη μισθωτή σκλαβιά τους;
Είναι γνωστό ότι στο χώρο της αριστεράς υπάρχουν τάσεις και κόμματα που δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να βελτιώσουν τις συνθήκες του κάθε εργαζομενου κάτω από καπιταλιστικό πλαίσιο και πολύ πονηρά, οδηγουν απεργίες πάνω σε βράχια ώστε η εργατική τάξη να φτάσει σε σημείο απελπισίας και εξαθλίωσης μπας και τότε αναγκαστεί να συρθεί στο κόμμα που θα κηρύξει την επανάσταση με τους δικούς του ορους και μονο με αυτούς. Ειμαστε ολοι γνωστοι σε αυτό το χωρο, ξέρουμε τι συμβαίνει.
Αυτοί λοιπόν που κηρύσσουν μια απεργία, είμαστε σίγουροι ότι θέλουν να πετύχει κιόλας; Και ο νοών νοείτο.
Το παρακάτω σχόλιο το έγραψε ένας Μικροαστός και τον ξέρω
"Αγαπητέ φίλε:
εμένα το ούζο με χαλάει, με κάνει επιθετικό και έχω παρεκτραπεί πολλές φορές.
Γι' αυτό θα σου λεγα να το πίνεις με μέτρο.
Έγώ το 'κοψα.
Όσο για το ερώτημα που θέτεις:
"τι κάνει η αριστερά γι'αυτή τη γυναίκα;"
Η δικία μου απαντηση είναι:
Στην έλλαδα δεν έχουμε μιά προλεταριακή αριστερά, έχουμε μιά αριστερά των μικροαστών."
Η μικροαστική σου μνησικακία σε τυφλώνεί!
Δεν είμαι μικροαστός, ΑΣΤΟς είμαι.
Η θέση μου, μου δίνει την δυνατότητα να καταλάβω, αυτό που εσύ δεν μπορείς να δείς.
Δημοσίευση σχολίου