Home » , » Στη ζωή του καθένα μας έρχεται η στιγμή που πρέπει να αποφασίσει με ποιον θα πάει και ποιον θα αφήσει!

Στη ζωή του καθένα μας έρχεται η στιγμή που πρέπει να αποφασίσει με ποιον θα πάει και ποιον θα αφήσει!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013 | 2:03 π.μ.

Πηγή: Της Αννας Μπαχτή, Πρόεδρος Ε ΕΛΜΕ Αν Αττικής - Alfavita.gr

4-5 Σεπτέμβρη οι καθηγητές στις Γ.Σ για άλλη μια φορά αποφάσισαν απεργία διαρκείας .

Η ώρα της προσωπικής ευθύνης του καθένα έχει  φτάσει  Τον ύπνο μας δεν πρέπει άλλο να τον χαλάει ο φόβος και το άγχος για το που θα βρεθούμε την επόμενη μέρα, αν θα είμαστε οι επόμενοι της διαθεσιμότητας-απόλυσης, αν θα πάρουμε το βαλιτσάκι μας για άλλη γη γι άλλα μέρη, αν σήμερα μπορούμε να διδάξουμε το ένα μάθημα και αύριο όχι, αν σήμερα διδάσκουμε σε ένα σχολείο και αν αύριο διδάσκουμε σε δύο ή και τρία γιατί ξαφνικά μειώνονται τα τμήματα και πλεονάζουμε.

Δεν μπορούμε να μένουμε στο σχολείο και να εκτιμάμε το συνάδελφο της διπλανής έδρας με βάση τα μόρια του και αν θα είμαι εγώ που θα φύγω ή ο άλλος. Δεν μπορεί να μένουμε στη τάξη, όταν ξέρουμε πως 15.000 μαθητές μας πετάχτηκαν έξω από τα σχολεία τους ή αναγκάστηκαν να αλλάξουν βίαια ειδικότητα. Δεν μπορούμε να μπαίνουμε στο σχολείο και να ξέρουμε πως χιλιάδες μαθητές πολύ γρήγορα θα εγκαταλείψουν έστω αυτό το κουτσουρεμένο, πληγωμένο δημόσιο σχολείο για να οδηγηθούν στην κατάρτιση  και τη μαθητεία δηλ. την απλήρωτη παιδική εργασία, εκεί που το μόνο «μορφωτικό εφόδιο» που θα πάρουν θα είναι η υποταγή στον εργοδότη και η προετοιμασία  τους για να γίνουν οι σύγχρονοι δούλοι του 21ου αιώνα.

Η δουλειά μας έχει βαρύ φορτίο όχι γιατί αποδεικνύει η ΟΥΝΕΣΚΟ πόσες ώρες γραφείου αντιστοιχούν σε μία διδακτική ώρα, αλλά γιατί το αποδεικνύει η ίδια η ιστορία. Η εκπαίδευση ήταν πάντα μπροστά στους αγώνες για μια καλύτερη ζωή, για ψωμί- παιδεία –ελευθερία.

Ο δάσκαλος μπαίνει μέσα στη τάξη έχοντας χρέος. Αυτό το χρέος πρέπει να ξεπληρώσουμε εμείς και όχι το χρέος στους δανειστές και τις τράπεζες. Έχουμε χρέος να απεργήσουμε γιατί:

·         Τα σχολεία θα πρέπει να ξεκινήσουν με όλους τους συναδέλφους που βγήκαν σε διαθεσιμότητα-απόλυση, που οδηγήθηκαν με το πιστόλι στον κρόταφο στις υποχρεωτικές μετατάξεις, με τους χιλιάδες αναπληρωτές που πετάχτηκαν στον κάλαθο των αχρήστων. Για μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση γιατί και το δικό μας παιδί μπορεί να είναι πτυχιούχος ή φοιτητής καθηγητικής σχολής και δεν θα δει ποτέ την πόρτα του σχολείου και δεν θα μπορούμε να το κοιτάξουμε στα μάτια γιατί δεν κάναμε τίποτα για να σταματήσουμε το κακό.

·         Οι μαθητές μας στην τεχνική εκπαίδευση πρέπει να επιστρέψουν στα θρανία τους στις ειδικότητες που διάλεξαν και να μην επιτρέψουμε να κάνουν έκπτωση στα όνειρα τους, να μην γίνουν λεία στα χέρια των σχολαρχών για νέα κέρδη.

·         Το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία είναι δικαίωμα όλων και δεν το απεμπολούμε στο όνομα της καπιταλιστικής κρίσης και της ανάπτυξης με 1,5 εκατομμύρια ανέργους που οδηγούνται στο κοινωνικό περιθώριο. Θα δώσουμε τη μάχη με το βλέμμα στραμμένο στους άνεργους και απλήρωτους γονείς των μαθητών μας. Η νίκη του δικού μας αγώνα θα ανοίξει δρόμο για όλη την κοινωνία Οι εκπαιδευτικοί δεν ήταν ποτέ συντεχνία.

·         Ο μισθός μας λεηλατείται, οι συντάξεις κόβονται, η δημόσια δωρεάν υγεία διαλύεται. Και αν σήμερα φοβόμαστε πως θα ζήσουμε αν χάσουμε το μισθό με την απεργία αύριο μπορεί να μην τον έχουμε καθόλου. Ας μην εγκλωβιζόμαστε πίσω από το ίσως εγώ μπορεί να τον εξασφαλίσω. Γιατί και αν εσύ τον έχεις δε θα φτάνει ούτε για την επιβίωση. Γιατί το ψωμί της δικής μου οικογένειας, δεν είναι πολυτιμότερο από του διπλανού μας. Όταν θα επιτρέψουμε την δουλεία του 21ου αιώνα, δούλοι θα είμαστε και εμείς και ας διδάσκουμε πως η δουλεία έχει καταργηθεί .

·         Το δημόσιο σχολείο μεταλλάσσεται με το νέο νόμο για την αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης. Το νέο Λύκειο μετατρέπεται σε εξεταστικό κάτεργο που θα αποβάλλει ως ξένο σώμα τους αδύναμους μαθητές που δεν μπορούν να ανταποκριθούν.
Νέο ΓΕΛ πιο επιλεκτικό πιο ταξικό. Εξάλλου η μείωση των εισακτέων στα ΑΕΙ το αποδεικνύει περίτρανα. Αυτό σημαίνει νέα συγχώνευση σχολικών μονάδων νέες υπεραριθμίες .Η Τεχνική εκπαίδευση οδηγείται απευθείας στην αγκαλιά της αγοράς εργασίας με μείωση κατακόρυφη της γενικής παιδείας και τα αναλυτικά προγράμματα των ειδικοτήτων να αλλάζουν κάθε έξι χρόνια για να προσαρμόζονται στις ειδικότητες που χρειάζονται οι επιχειρήσεις. Και αν η ειδικότητα σου δεν έχει αξία πια, μη σκεφτείς πως κάποιος θα σε λυπηθεί και θα σε βολέψει. Πολλές φορές μας έκλεισαν το μάτι φιλικά, κέρδισαν πολιτικό χρόνο και μας την έφεραν.

·         Το δημόσιο σχολείο το πονάμε εμείς οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που προσπαθούμε να το κρατήσουμε όρθιο. Το πονάνε χιλιάδες άλλοι άνθρωποι που ξέρουν πως το πισωγύρισμα στην  Παιδεία θα είναι χτύπημα για όλη την κοινωνία. Όμως πρώτοι πρέπει να βγούμε εμείς. Ο σεβασμός της κοινωνίας προς τους εκπαιδευτικούς θα κατακτηθεί, όχι μπαίνοντας και κάνοντας μάθημα μέσα σε αυτές τις συνθήκες, αλλά στον αγώνα για τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση για τη μόρφωση και το μέλλον των μαθητών μας. Η αποφασιστικότητα, η μαχητικότητα και η αγωνιστική ενότητα μας θα σπάσει το βρώμικο πόλεμο της κυβέρνησης και των ΜΜΕ.
Ας μην ξεχνάμε πως η κοινωνία είναι ένα καζάνι που βράζει από τη βαρβαρότητα που ζει. Ας μην ξεχνάμε πως τα μάτια των μαθητών μας είναι στραμμένα πάνω μας για το αν θα υπερασπιστούμε το δικαίωμα τους να μορφωθούν. Αν ο δάσκαλος τους θα αγωνιστεί γι αυτά τα παιδιά .

·         Δεν μπορεί για τη ζωή μας να αποφασίζει η κυβέρνηση η Ε.Ε και το ΔΝΤ. Δεν μπορεί να ανεχόμαστε να είμαστε οι παράπλευρες απώλειες ενός πολέμου για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα τους, για να βγουν κερδισμένοι από τη βαθιά καπιταλιστική κρίση που τους μαστίζει. Γιατί αυτοί αγωνίζονται για τα κέρδη τους και τις ζημιές τους. Εμείς αγωνιζόμαστε για τις ανθρώπινες ζωές των ανθρώπων του μόχθου για αξιοπρεπή ζωή. Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτούς ενώ αυτοί δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς εμάς.

·         Αυτός ο αγώνας θα είναι δικός μας κόντρα στις συνδικαλιστικές γραφειοκρατίες. Εμείς τον αποφασίσαμε μέσα από τις Γ.Σ, χωρίς να υπάρχει πρόταση. Εμείς θα τον οργανώσουμε και θα τον περιφρουρήσουμε. Τα σχολεία πρέπει να μείνουν κλειστά. Αν θέλουμε να διαμορφώσουμε όρους νίκης πρέπει να μπούμε όλοι χωρίς ταλαντεύσεις.

·         Όποιος  σκεφτεί να σπάσει  την απεργία θα είναι πολύ δύσκολο να εξηγήσει στους μαθητές από το λεξικό του γνωστού κ Μπαμπινιώτη τι σημαίνει «απεργοσπάστης». Όποιος επενδύσει στην ήττα της για να δικαιωθεί και να δικαιολογήσει τη στάση του, τότε η ήττα θα είναι βαριά για όλους .

·         Ξέρουμε πως ο αγώνας δεν είναι μια ζαριά, δεν είναι εύκολος. Ξέρουμε πως έχουμε πολλά εμπόδια να προσπεράσουμε. Η πρώτη ίσως και δυσκολότερη είναι να μάθουμε ξανά να κρατάμε το χέρι του διπλανού μας και να του έχουμε εμπιστοσύνη γιατί χρόνια πολλά το ξεχάσαμε. Η νέα φουρνιά εκπαιδευτικών είμαστε άμαθοι σε μεγάλους αγώνες. Έτσι γίνεται πάντα, ήρθε όμως η ώρα να τολμήσουμε να τους δώσουμε, γι αυτό πρέπει να φτιάξουμε τις απεργιακές μας επιτροπές σε κάθε ΕΛΜΕ για να οργανώσουμε και να περιφρουρήσουμε τον αγώνα μας

          Ας διδάξουμε στο μάθημα της γλώσσας τρεις μόνο λέξεις;

           ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ -  ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ - ΑΝΑΤΡΟΠΗ
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 6 σχόλια

Ανώνυμος
11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:54 π.μ.

Νευριασα βλεποντας πριν λιγο τον Ανθιμο εχοντας ανοιξει την τηλεοραση 20 λεπτα πριν μπει στη κουβεντα οπου καλεσμενες ηταν η Βουλτεψη,Βαλαβανη και Ρεπουση.
Μαλλον εχουν βαλει το βιβλιο των θρησκευτικων στις πανελληνιες στη ''γενικη παιδεια'' φανταζομαι.Για δεκαδες χρονια υπηρχε στο λυκειο αλλα δεν προσμετροταν για να μπεις καπου μιας και υπηρχαν οι δεσμες.Δεν το εδιναν στις πανελληνιες δηλαδη
Μετα οταν αλλαξε το συστημα μπηκε απο το παραθυρο στις εισαγωγικες- πανελληνιως εξεταζομενο μεχρι που ξαναφυγε .
Και τωρα που μετραει ο βαθμος των ταξεων(με το νεο συστημα) ξαναμετραει το κωλομαθημα φανταζομαι.
Θα επρεπε να υπαρχει μαθημα επρεπε να του πουν οι με τιτλο ''τα εγκληματα της εκκλησιας πανω στους λαους''. Και μετα
να του πουνε του Ανθιμου αντε γαμησου ρε εσι και η μαυρη καρνταρομπα σου.

11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 11:30 π.μ.

Τι λεει το ατομο του σαιτ newsbomb εναντια στη Ρεπουση ρε.Διαβαστε σε τι γκαφα πεφτει:

''Προκαλεί και πάλι η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ κα. Μαρία Ρεπούση, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ μιλώντας στη Βουλή όπου συζητείται το νομοσχέδιο για το ενιαίο λύκειο ζήτησε να καταργηθεί η υποχρεωτική διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στην Γ Λυκείου και να είναι υποχρεωτική μόνο για όσους ακολουθήσουν κλασσικές σπουδές.''
Πολυ πιο κατω γραφεται στο παρον αρθρο:
Απαντώντας επίσης, ο κ. Αρβανιτόπουλος στην κα Ρεπούση δήλωσε πως τα λατινικά πραγματικά είναι νεκρή γλώσσα, αλλά ξεκαθάρισε πως σε ότι αφορά στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών 10 ώρες διδάσκονται αρχαία ελληνικά μόνο στην κατεύθυνση των ανθρωπιστικών σπουδών.
...............

Τα αρχαια ουτε στη κατευθυνση πρεπει να υπαρχουν παρα μονο στο γυμνασιο.Για ποιο λογο καποιος που θελει να γινει κοινωνιολογος ή ψυχολόγος ή φιλόλογος να μαθαινει και να δινει αρχαια ελληνικα;
Επισης ο παραπανω δημοσιογραφος εχει μαλλον μια εκπαιδευτικη ελλειψη μιας και το να μπαιναν τα αρχαια στη γενικη παιδεια σημαινει οτι για να γινει καποιος μαθηματικος και να ακολουθησει θετικες επιστημες πρεπει επισης να μαθει /δωσει αρχαια ελληνικα.
Ελπιζω να μην υπαρχουν αρχαια στη β λυκειου και στην α λυκειου τα οποια αν υπαρχουν θα δινονται στις εξετασεις.

Ανώνυμος
11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:40 μ.μ.

@Πρ Η αριστερά δεν είναι μνημείο ανοησίας για να την επικαλείται όποιος γράφει τέτοιες ασυναρτησίες. Η διδασκαλία των "νεκρών" γλωσσών ανήκει συνήθως στις ανώτερες κοινωνικές τάξεις (σήμερα και στο παρελθόν). Το να τη στερούμε από τα παιδιά σημαίνει ότι κάνουμε ακόμη πιο ταξική την εκπαίδευση. Το σχολείο πρέπει να δίνει γενικές γνώσεις και να μας κάνει πιο οξυδερκείς. Αυτό γίνεται και μέσα από τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Κυρίως από αυτές. Τι ωραία να συντάσσονται οι αναγνώστες ενός αριστερού site με την τεχνοκρατική άποψη περί μαθητείας και τεχνικής εκπαίδευσης!!! Το να μη σου αρέσουν φίλε τα αρχαία δε δικαιολογεί τις ανοησίες που γράφεις περί γυμνασίου λυκείου. Όσο για τη Ρεπούση που αποδομεί την ιστορία και τη γράφει όπως συμφέρει την άρχουσα τάξη, δεν είναι παρά ένας "λαγός" της εξουσίας που ντύνει την αντιδραστικότητα με το μανδύα της προοδευτικότητας. Ετσι, ενισχύστε την, αυτή και τα αφεντικά της!

Ανώνυμος
11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:54 μ.μ.

Επισης επειδη κατι ακουσα για μεσαιωνα σε μια ανακοινωση της νδ ο μεσαιωνας ειχε συγκεκριμενα χαρακτηριστικα και σημερα το μαθημα της ιστοριας στο σχολειο(ελπιζω οχι σε ολες τις ταξεις) διαβασα οτι θα το διδασκουν ΚΑΙ θεολογοι !!!
Αν ειναι δυνατον να διδασκουν οι θεολογοι ιστορια.
Ιστορια πρεπει να διδασκουν οι αποφοιτοι ιστοριας

Ανώνυμος
11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 8:05 μ.μ.

Τα θρησκευτικα ειναι ενα απο τα ελαχιστα μαθηματα που διδασκονται απο το δημοτικο.Εχει μπουχτισει ο μαθητοκοσμος

Ανώνυμος
12 Σεπτεμβρίου 2013 στις 3:00 π.μ.

Ποια ταξικη εκπαιδευση προαγει η ελλειψη των αρχαιων ελληνικων στη γενικη παιδεια της 3 λυκειου ρε ασχετε;
Τα αρχαια προαγουν την ταξικη εκπαιδευση μιας και θα αναγκαζονταν οσοι δεν ξερουν (και δεν εχουν προετοιμαστει τοσα χρονια) να δωσουν πανελληνιες σε αυτα. Και θα περνουσαν οι πιο πλουσιοι.
Αντε πηγαινε τωρα στο επαμ και παρατα μας .
Και οσον αφορα τις γενικες γνωσεις αυτες αποκτωνται και στο γυμνασιο.Το σχολειο επισης δεν πρεπει να απευθυνεται μονο σε αυτους που πανε καλα σε ολα τα μαθηματα.Ετσι θα κερδιζαν οσοι εκαναν παντου ιδιαιτερα.Δηλαδη οι πιο πλουσιοι.

Ανωνυμος-αντιθεολογος

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger