Γράφει ο Νίκος Σ.
Δεν παρακολουθώ τηλεόραση. Είδα ένα απόσπασμα απ” την προχτεσινή εκπομπή του Πρετεντέρη σε ένα βίντεο που ανέβασαν οι σύντροφοι του blog Βαθύ Κόκκινο. Σ” αυτό το βίντεο άκουσα τη Ρεπούση, για την οποία οι εκατοντάδες δολοφονίες Ελλήνων της Μικρασίας, οι βιασμοί, τα φριχτά βασανιστήρια, ο εμπρησμός των ελληνικών συνοικιών της Σμύρνης, οι λεηλασίες και ο ξεριζωμός εκατομμυρίων ανθρώπων απ” την πατρίδα τους, ήταν απλώς ένας συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης, να χαρακτηρίζει βία τις καταλήψεις και τις διαδηλώσεις. Άκουσα τη Σώτη Τριανταφύλλου, που μερικά χρόνια πριν είχε επιτεθεί χυδαία στους εργαζόμενους στον Πατάκη, να λέει στον Κατρούγκαλο ότι αυτά που λέει είναι αήθη.
Άκουσα τον Πάγκαλο, που καταδίκασε σε θάνατο τον ελληνικό λαό με τα μνημόνια, που κατά καιρούς έχει βρίσει χυδαία διάφορες κοινωνκές ομάδες, ενώ έχει σηκώσει και χέρι σε πολίτες, να μιλάει για τραμπούκους. Τον άκουσα ακόμα να λέει με κομπασμό ότι ο ελληνικός λαός τον εξέλεγε εκπρόσωπό του για τριάντα χρόνια. Τον ίδιο λαό δεν διστάζει να τον αποκαλέσει δημόσια διεφθαρμένο και άχρηστο. Επίσης κατηγόρησε τον Κατρούγκαλο ότι έχει κάνει το πανεπιστήμιο σκουπίδι, αυτός που το κόμμα του έχει διαλύσει τη δημόσια παιδεία. Στην ίδια εκπομπή ο Γρυσπολάκης έλεγε ότι τον είχαν κλειδώσει για μερικές ώρες στο γραφείο του και ζητούσε απ” τον Κατρούγκαλο να καταδικάσει αυτό το γεγονός. Ο ίδιος ωστόσο που ζητάει την καταδίκη της βίας έχει στείλει μπράβους του να χτυπήσουν φοιτητές.
Ο δε Μιχελάκης, που η κυβέρνησή του κόμματός του την ίδια μέρα της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα χτύπησε με τα Μ.Α.Τ. με προτωφανή αγριότητα την αντιφασιστική διαδήλωση, με αποτέλεσμα ένας διαδηλωτής να χάσει την όρασή του από ευθεία βολή χειροβομβίδας κρότου λάμψης, αφού είπε τερατώση ψέματα για όπλα στα πανεπιστήμια, ζήτησε απ” τον Κατρούγκαλο να καταδικάσει τη βία. Ο παρουσιαστής της εκπομπής Πρετεντέρης έκανε μάθημα ιστορίας σε έναν καθηγητή πανεπιστημίου, λέγοντας την ανοησία ότι ο Διαφωτισμός διακήρυξε ότι το κράτος πρέπει να έχει το μονοπώλιο της βίας. Όλοι αυτοί μαζί, αστοί πολιτικοί, καθεστωτικοί καθηγητές και διανοούμενοι κατηγόρησαν το Κατρούγκαλο ότι έχει αυλή και ότι όσα λέει, τα λέει για να τον ψηφίζουν.
Απ” τη μία ο νηφάλιος και τεκμηριωμένος λόγος ενός πανεπιστημιακού καθηγητή που τιμάει την έδρα του, απ” την άλλη ειρωνείες, προσβολές, ανοησίες και ψευτομαγκιές. Σημειωτέον ότι ο Κατρούγκαλος δεν είπε τίποτα ακραίο αλλά αυτονόητα πράγματα. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Ο Κατρούγκαλος απολαμβάνει την εκτίμηση και τον σεβασμό των φοιτητών του και κάθε έντιμου ανθρώπου. Αυτοί που τον διέκοπταν και τον προπηλάκιζαν φραστικά φοβούνται να κυκλοφορήσουν, γιατί όλος ο κόσμος τους φτύνει. Και όχι αυτοί που τους φτύνουν δεν είναι υποκινούμενοι απ” τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. γιατί αν ήταν έτσι ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. θα είχε πάρει 80% στις εκλογές.
Και μιας και μιλάμε για βία, όλοι αυτοί που την καταδικάζουν τι έκαναν όταν ο Μανώλης Κυπραίος έχασε την ακοή του από χειροβομβίδα κρότου λάμψης και όταν ο Γιάννης Καυκάς χαροπάλευε στην εντατική, μετά την κτηνώδη επίθεση των Μ.Α.Τ. σε διαδήλωση;
Από το vathikokkino.com
Δεν παρακολουθώ τηλεόραση. Είδα ένα απόσπασμα απ” την προχτεσινή εκπομπή του Πρετεντέρη σε ένα βίντεο που ανέβασαν οι σύντροφοι του blog Βαθύ Κόκκινο. Σ” αυτό το βίντεο άκουσα τη Ρεπούση, για την οποία οι εκατοντάδες δολοφονίες Ελλήνων της Μικρασίας, οι βιασμοί, τα φριχτά βασανιστήρια, ο εμπρησμός των ελληνικών συνοικιών της Σμύρνης, οι λεηλασίες και ο ξεριζωμός εκατομμυρίων ανθρώπων απ” την πατρίδα τους, ήταν απλώς ένας συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης, να χαρακτηρίζει βία τις καταλήψεις και τις διαδηλώσεις. Άκουσα τη Σώτη Τριανταφύλλου, που μερικά χρόνια πριν είχε επιτεθεί χυδαία στους εργαζόμενους στον Πατάκη, να λέει στον Κατρούγκαλο ότι αυτά που λέει είναι αήθη.
Άκουσα τον Πάγκαλο, που καταδίκασε σε θάνατο τον ελληνικό λαό με τα μνημόνια, που κατά καιρούς έχει βρίσει χυδαία διάφορες κοινωνκές ομάδες, ενώ έχει σηκώσει και χέρι σε πολίτες, να μιλάει για τραμπούκους. Τον άκουσα ακόμα να λέει με κομπασμό ότι ο ελληνικός λαός τον εξέλεγε εκπρόσωπό του για τριάντα χρόνια. Τον ίδιο λαό δεν διστάζει να τον αποκαλέσει δημόσια διεφθαρμένο και άχρηστο. Επίσης κατηγόρησε τον Κατρούγκαλο ότι έχει κάνει το πανεπιστήμιο σκουπίδι, αυτός που το κόμμα του έχει διαλύσει τη δημόσια παιδεία. Στην ίδια εκπομπή ο Γρυσπολάκης έλεγε ότι τον είχαν κλειδώσει για μερικές ώρες στο γραφείο του και ζητούσε απ” τον Κατρούγκαλο να καταδικάσει αυτό το γεγονός. Ο ίδιος ωστόσο που ζητάει την καταδίκη της βίας έχει στείλει μπράβους του να χτυπήσουν φοιτητές.
Ο δε Μιχελάκης, που η κυβέρνησή του κόμματός του την ίδια μέρα της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα χτύπησε με τα Μ.Α.Τ. με προτωφανή αγριότητα την αντιφασιστική διαδήλωση, με αποτέλεσμα ένας διαδηλωτής να χάσει την όρασή του από ευθεία βολή χειροβομβίδας κρότου λάμψης, αφού είπε τερατώση ψέματα για όπλα στα πανεπιστήμια, ζήτησε απ” τον Κατρούγκαλο να καταδικάσει τη βία. Ο παρουσιαστής της εκπομπής Πρετεντέρης έκανε μάθημα ιστορίας σε έναν καθηγητή πανεπιστημίου, λέγοντας την ανοησία ότι ο Διαφωτισμός διακήρυξε ότι το κράτος πρέπει να έχει το μονοπώλιο της βίας. Όλοι αυτοί μαζί, αστοί πολιτικοί, καθεστωτικοί καθηγητές και διανοούμενοι κατηγόρησαν το Κατρούγκαλο ότι έχει αυλή και ότι όσα λέει, τα λέει για να τον ψηφίζουν.
Απ” τη μία ο νηφάλιος και τεκμηριωμένος λόγος ενός πανεπιστημιακού καθηγητή που τιμάει την έδρα του, απ” την άλλη ειρωνείες, προσβολές, ανοησίες και ψευτομαγκιές. Σημειωτέον ότι ο Κατρούγκαλος δεν είπε τίποτα ακραίο αλλά αυτονόητα πράγματα. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Ο Κατρούγκαλος απολαμβάνει την εκτίμηση και τον σεβασμό των φοιτητών του και κάθε έντιμου ανθρώπου. Αυτοί που τον διέκοπταν και τον προπηλάκιζαν φραστικά φοβούνται να κυκλοφορήσουν, γιατί όλος ο κόσμος τους φτύνει. Και όχι αυτοί που τους φτύνουν δεν είναι υποκινούμενοι απ” τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. γιατί αν ήταν έτσι ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. θα είχε πάρει 80% στις εκλογές.
Και μιας και μιλάμε για βία, όλοι αυτοί που την καταδικάζουν τι έκαναν όταν ο Μανώλης Κυπραίος έχασε την ακοή του από χειροβομβίδα κρότου λάμψης και όταν ο Γιάννης Καυκάς χαροπάλευε στην εντατική, μετά την κτηνώδη επίθεση των Μ.Α.Τ. σε διαδήλωση;
Από το vathikokkino.com
+ σχόλια + 6 σχόλια
Αυτό που βρίζετε τη Ρεπούση και οι ΣΥΡΙΖΑίου με τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα των εθνικιστών να το κοιτάξετε. Είπαμε είσαστε το κακέκτυπο του ΠΑΣΟΚ του '81 αλλά μην ξεφτιλίζεστε και τελείως. Έχετε και τον Τσε Γκεβάρα δίπλα τρομάρα σας. Τρικυμία στο κρανίο.
Καλο το κειμενο.Ωστοσο δεν εχει πει η Ρεπουση οτι ολα αυτα ητανε ενας συνωστισμος.Αναφερθηκε στην επιμαχη στιγμη απ'οτι ξερω της πτωσης. Οπου φυσικα αρχικα συνωστιστηκαν. Δικιο ειχε. Καποτε τα βιβλια λεγανε αλλα και αλλα -και μετα παραπονιουνται καποιοι για την ανοδο της χρυσης αυγης. Διολου τυχαιο βεβαια οτι ολοι αυτοι που την κατηγορουν ΓΙ'ΑΥΤΟ(εκτος φανταζομαι απο τον παραπανω οπως και αλλους) κανουν την παπια για τον Βενιζελο και δεν λενε τιποτα για την εισβολη της Ελλαδας στη Τουρκια. Ουτε φυσικα που παραλιγο να γινει πριν καποια χρονια η Ελλαδα η Αμερικη των βαλκανιων και την ειχε πεσει μαζι με το νατο σε τοσους λαους.
Η Ρεπουση φυσικα στο βιντεο εχει ενα ρολο οπως και αλλου που ειναι κατακριτεος και σωστα
Προς τον πρώτο σχολιογράφο. Δεν είμαι συριζαίος. Από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα δεν ξέρω. Δεν ξέρω τι επιχειρήματα χρησιμοποιούν οι εθνικιστές, αυτό που ξέρω είναι ότι η Ρεπούση στο βιβλίο της πέμπτης δημοτικού έχει γράψει για τη μικρασιατική καταστροφή ότι ήταν ένας συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης. Αν για σένα διεθνισμός είναι η αποσιώπηση των εγκλημάτων του τουρκικού κράτους και η υποστήριξη του τουρκικού εθνικισμού, τότε εσύ έχεις τρικυμία στο κρανίο. Και κάτι που ξεχνάνε κάποιοι "διεθνιστές" είναι ότι πριν ξεκινήσει η μικρασιατική εκστρατεία είχε προηγηθεί η εξόντωση 250.000 Ελλήνων στα τάγματα εργασίας. Σε λίγο θα μας πείτε μερκοί οτι και όσοι μιλάνε για γενοκτονία των Αρμενίων είναι εθνικιστές.
Και για να τελειώνουμε μ' αυτή τη γελοιότητα, τον κοσμοπολιτισμό που εκφράζει η Ρεπούση και οι όμοιοί της τον θεωρώ εξίσου επικίνδυνο με τον εθνικισμό. Και όλοι αυτοί που θεωρούν εθνικιστή όποιον διαφωνεί με τη Ρεπούση είναι γκεμπαιλίσκοι.
Και καταλάβετε επιτέλους μερκοί ότι σε αυτό το blog γράφουν πολλοί άνθρωποι και είναι λογικό να μην ταυτίζονται οι απόψεις τους σε όλα τα θέματα. Εγώ σε όσα κείμενα έχω γράψει μέχρι τώρα εδώ, εκφράζω τις απόψεις μου και όχι τις απόψεις του blog.
Όταν δεν σας αρέσει ένα κείμενο μπορείτε να το προσπερνάτε, αντί να γράφετε σχόλια γεμάτα κακία και κόμπλεξ. Το κακό έχει παραγίνει τελευταία. Ειδικά κάτω απ' τα κείμενα του συντρόφου Αλεξάτου διαβάζω συνέχεια κακιασμένα και προσβλητικά σχόλια, μέχρι και προσωπικές επιθέσεις, από άτομα που αμφιβάλλω καν αν τον ξέρουν. Όσο για το ποιος ξεφτιλίζεται, αυτό άσε να το κρίνουν οι αναγνώστες.
Προς τον δεύτερο σχολιογράφο. Τι εννοείς αναφέρεται στην επίμαχη στιγμή της πτώσης και είχε δίκιο; Όταν μπήκαν οι τσέτες στη Σμύρνη δεν σκότωσαν, δεν βίασαν και δεν έκαψαν τις ελληνικές συνοικίες; Δεν διαφωνώ ότι συνωστίστηκαν, αλλά πέρα απ' αυτό εκδιώχτηκαν βίαια και πολλοί δολοφονήθηκαν και βασανίστηκαν. Και απ' ότι θυμάμαι η πλειοψηφία της Αριστεράς είχε κατακρίνει τα γραφόμενά της.
Νίκος Σ.
@Νίκος Σ.:
Η Τουρκία ήταν σε εμπόλεμη κατάσταση με την Ελλάδα αρκετά χρόνια ΠΡΙΝ την μικρασιατική εκστρατεία επίσης. Το τι απέγιναν οι Τούρκοι που ζούσαν στις απελευθερωμένες από τους βαλκανικούς περιοχές της Ελλάδας, είναι ένα ζήτημα.
Και το θέμα εδώ δεν είναι βέβαια να βρούμε το ποιός έκανε τις περισσότερες σφαγές (ό,τι μπόρεσαν να κάνουν, το έκαναν και οι δύο).
Το θέμα είναι ποιά ιμπεριαλιστικά συμφέροντα εκπροσωπούσε ο Ελληνικός στρατός που πέρασε φωτιά και σίδερο όλη την περιοχή μέχρι το Εσκί-Σεχίρ, αλλά και ποιοί ήταν οι "εγκέφαλοι" που "συμβούλευσαν" την γενοκτονία ως μέσο "άμυνας" στους νεότουρκους.
(http://mikrasiatis.gr/%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%83-%CE%B4%CE%B9%CF%89%CE%B3%CE%BC%CE%BF%CF%83-1913-1918-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CF%84/)
Γιατί στην δική μας περίπτωση ήταν οι αγγλογάλλοι, και στων Τούρκων οι Γερμανοί.
Αλλά όλα αυτά δεν ταιριάζουν με το "πολιτισμένο ευρωπαϊκό ιδεώδες" των ευρολάγνων σαν την Ρεπούση και των συν αυτής, και σπάνε τον μύθο των "απολίτιστων ανατολικών βάρβαρων" και των "πολιτισμένων" δυτικών.
Και επειδή η αλήθεια δεν μπορεί να επιχορηγηθεί από την ΕΕ, αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τους εκατέρωθεν "δικαιωμένους" εθνικιστικούς μύθους (που δεν βόλευαν για τις νέες στρατηγικές του κεφαλαίου), με την λήθη για τα ιμπεριαλιστικά εγκλήματα του παρελθόντος.
προς TRASH... " Το τι απέγιναν οι Τούρκοι που ζούσαν στις απελευθερωμένες από τους βαλκανικούς περιοχές της Ελλάδας, είναι ένα ζήτημα"Λοιπον μετα τη μικρασιατική καταστροφή εγινε ανταλαγη πληθυσμων εξερεθηκαν οι πληθυσμοί της κωνσ/πολης ιμβρου τενεδου απο τι μια πλευρα και δυτικης θρακης απο την αλλη,σε καμια περιπτωση δεν υπηρχαν ταγματα εργασιας απο ελληνικη πλευρα ουτε εθνοκαθαρση αν αυτο εννοεις, καλο θα κανεις να διαβαζεις λιγο ιστορια πριν ανοιγεις γραφεις τετοιες ανιστοριτες ανοησιες(πιστεψε με αν οι τουρκοι ειχανε ακομα και ενα νεκρο απο τουρκικο αμαχο πλυθισμο στους αμαχους που ειχανε μεινει σε ηπειρο και μακεδονια των καιρο εκεινο τωρα θα το εβλεπες σε σηριαλ στον αντεννα)ανορθογραφος
Εκανα ενα σχολιο που πηγε; Eιμαι ο δευτερος σχολιογραφος και το εκανα μετα το 2ο σχολιο ,σαν προσθετικο.
Εγραψα οτι οταν ειπα οτι εχουνε γραφτει αλλα και αλλα στα σχολικα βιβλια εννοουσα χτυπητα πραγματα ,-εθνικιστικα που πολλοι δεν τα αναφερουν.Οταν δεν μπαινει το σχολιο ειναι καπως..
Επισης μιας και μπηκε σχολιο του Νικου Σ αργοτερα οπου με αναφερει-εχω να του πω οτι φυσικα και εγιναν διαφορα μετα την εισβολη απο Τουρκους.
Ομως αφου συμφωνεις και εσι με την Ρεπουση στο θεμα του συνωστισμου τοτε πρωτον πως με κραζεις και δευτερον εσι ειπες οτι η Ρεπουση αποκαλεσε συνωστισμο αυτα που εγραψες στο αρθρο.Αυτο ειναι στη φαντασια σου.Δεν αποκαλεσε αυτα που αναφερεις στην πρωτη παραγραφο συνωστισμο
Δημοσίευση σχολίου