Πηγή: Νίκος Κραουνάκης - "Unfollow"
Είναι προφανές ότι η Δικαιοσύνη νοιάζεται αρκετά για την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ώστε να την προστατεύσει από την «καθύβριση». Μέχρι εδώ -ας πούμε- καλά. Γιατί τότε δεν διώκεται ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ;
Η ελληνική Δικαιοσύνη καταδίκασε χτες τον Φίλιππο Λοϊζο ή «Γέροντα Παστίτσιο», όπως έγινε γνωστός μέσα από τη σατιρική σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, σε 10 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή. Η κατηγορία είναι «κατ” εξακολούθηση καθύβριση θρησκεύματος» και εδράζεται στα άρθρα 198 και 199 του Ποινικού Κώδικα. Πιο συγκεκριμένα τα παρακάτω άρθρα αναφέρουν:
«Άρθρο 198- Κακόβουλη βλασφημία
1. Με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο το Θεό.
2. Όποιος, εκτός από την περίπτωση της παρ. 1, εκδηλώνει δημόσια με βλασφημία έλλειψη σεβασμού προς τα θεία, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών.
Άρθρο 199 – Καθύβριση θρησκευμάτων
Όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών.»
Είναι προφανές λοιπόν ότι η Δικαιοσύνη νοιάζεται αρκετά για την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ώστε να την προστατεύσει από την επιβουλή ενός ανθρώπου ο οποίος με το άσχημο χιούμορ του θέλει να μειώσει το θρησκευτικό συναίσθημα των Ορθόδοξων συμπολιτών μας. Μέχρι εδώ καλά. Υπάρχει όμως μια ακόμα παράμετρος, την οποία δεν μπορούμε να αφήσουμε απαρατήρητη. Η Δικαιοσύνη ούτε τυφλή είναι, ούτε κουφή, ούτε ενεργεί ανεξάρτητα. Για την ακρίβεια, το κατηγορητήριο για τον «Γέροντα Παστίτσιο» προήλθε από ανθρώπους όπως ο Χρήστος Παππάς, βουλευτής της Χρυσής Αυγής, ο οποίος σήμερα βρίσκεται προφυλακισμένος και ο οποίος πολλάκις έχει καταφερθεί ενάντια στη χριστιανική θρησκεία ως «εβραιοσιωνιστικό κατασκεύασμα». Ένα το κρατούμενο.
Το δεύτερο κρατούμενο που δείχνει ότι η καταδίκη αυτή ήταν υπαγορευμένη είναι το γεγονός ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία και αντίστοιχα η ελληνική Δικαιοσύνη ουδέποτε κινήθηκαν νομικά ενάντια σε κάποιον θρησκευτικό λειτουργό ο οποίος «κατά την ενάσκηση των έργων του ή δημόσια και με την ιδιότητά του προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε εχθροπάθεια κατά της πολιτειακής εξουσίας ή άλλων πολιτών» (Ποινικός Κώδικας, άρθρο 196). Κι αν αναρωτιέστε πού αναφερόμαστε, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ πολλάκις και αντικανονικά (κατά το εκκλησιαστικό δίκαιο) έχει αναθεματίσει το αναγνωρισμένο από το ελληνικό κράτος θρήσκευμα άλλων πολιτών. Όμως εκεί δεν ιδρώνει το αυτί κανενός δικαστικού.
Συγκεκριμένα, βίντεο που είχε αναρτήσει το Romfea.gr τον Μάρτιο του 2012 δείχνει τον Μητροπολίτη Πειραιώς να διαβάζει δημόσια τα Αναθέματα της Ζ” Οικουμενικής Συνόδου, κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Μέχρι εδώ -πάλι- καλά, συμβαίνει πάντα την Κυριακή της Ορθοδοξίας, σε ανάμνηση τόσο της Εικονομαχίας όσο και των Οικουμενικών Συνόδων, να διαβάζονται τα αναθέματα, για να υπενθυμίζεται ότι η Εκκλησία στάθηκε όρθια παρά τις επιθέσεις από τις αιρέσεις, τις αποσχίσεις και την καταδίωξη. Τα αναθέματα βέβαια είναι 7 και συγκεκριμένα, όπως έχουν αποτυπωθεί στις Συνόδους, δεν έχουν προστεθεί -ούτε αφαιρεθεί- άλλα, και αναφέρονται στον σχετικό Συνοδικό Όρο, τον οποίο όλοι οι χριστιανοί σέβονται και επικυρώνουν κατά τη Θεία Λειτουργία της Κυριακής της Ορθοδοξίας, φωνάζοντας τρεις φορές τη λέξη «ανάθεμα».
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, όμως, μέσα στο πάθος του να καταδικάσει τους «εχθρούς της Εκκλησίας» αναθεματίζει επιπρόσθετα: τον Πάπα, τους Καθολικούς, τον Σβίγγλιο, τον Καλβίνο και τους Προτεστάντες, τους Εβραίους, το Ισλάμ, τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, και όσους γενικά προωθούν τον διαθρησκειακό και διαθρησκευτικό διάλογο και την «παναίρεση του Οικουμενισμού». Αυτό όχι μόνο είναι κατάφωρη παραβίαση της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας και των αποφάσεων των Οικουμενικών Συνόδων. Αυτό, αγαπημένοι μου αναγνώστες, το ψευδές, προσβλητικό και αντικανονικό τελετουργικό που λαμβάνει χώρα συχνά στη Μητρόπολη Πειραιά είναι ο ορισμός της «κατ” εξακολούθηση καθύβρισης θρησκεύματος»…
Είναι προφανές ότι η Δικαιοσύνη νοιάζεται αρκετά για την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ώστε να την προστατεύσει από την «καθύβριση». Μέχρι εδώ -ας πούμε- καλά. Γιατί τότε δεν διώκεται ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ;
Η ελληνική Δικαιοσύνη καταδίκασε χτες τον Φίλιππο Λοϊζο ή «Γέροντα Παστίτσιο», όπως έγινε γνωστός μέσα από τη σατιρική σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, σε 10 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή. Η κατηγορία είναι «κατ” εξακολούθηση καθύβριση θρησκεύματος» και εδράζεται στα άρθρα 198 και 199 του Ποινικού Κώδικα. Πιο συγκεκριμένα τα παρακάτω άρθρα αναφέρουν:
«Άρθρο 198- Κακόβουλη βλασφημία
1. Με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο το Θεό.
2. Όποιος, εκτός από την περίπτωση της παρ. 1, εκδηλώνει δημόσια με βλασφημία έλλειψη σεβασμού προς τα θεία, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών.
Άρθρο 199 – Καθύβριση θρησκευμάτων
Όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών.»
Είναι προφανές λοιπόν ότι η Δικαιοσύνη νοιάζεται αρκετά για την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ώστε να την προστατεύσει από την επιβουλή ενός ανθρώπου ο οποίος με το άσχημο χιούμορ του θέλει να μειώσει το θρησκευτικό συναίσθημα των Ορθόδοξων συμπολιτών μας. Μέχρι εδώ καλά. Υπάρχει όμως μια ακόμα παράμετρος, την οποία δεν μπορούμε να αφήσουμε απαρατήρητη. Η Δικαιοσύνη ούτε τυφλή είναι, ούτε κουφή, ούτε ενεργεί ανεξάρτητα. Για την ακρίβεια, το κατηγορητήριο για τον «Γέροντα Παστίτσιο» προήλθε από ανθρώπους όπως ο Χρήστος Παππάς, βουλευτής της Χρυσής Αυγής, ο οποίος σήμερα βρίσκεται προφυλακισμένος και ο οποίος πολλάκις έχει καταφερθεί ενάντια στη χριστιανική θρησκεία ως «εβραιοσιωνιστικό κατασκεύασμα». Ένα το κρατούμενο.
Το δεύτερο κρατούμενο που δείχνει ότι η καταδίκη αυτή ήταν υπαγορευμένη είναι το γεγονός ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία και αντίστοιχα η ελληνική Δικαιοσύνη ουδέποτε κινήθηκαν νομικά ενάντια σε κάποιον θρησκευτικό λειτουργό ο οποίος «κατά την ενάσκηση των έργων του ή δημόσια και με την ιδιότητά του προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε εχθροπάθεια κατά της πολιτειακής εξουσίας ή άλλων πολιτών» (Ποινικός Κώδικας, άρθρο 196). Κι αν αναρωτιέστε πού αναφερόμαστε, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ πολλάκις και αντικανονικά (κατά το εκκλησιαστικό δίκαιο) έχει αναθεματίσει το αναγνωρισμένο από το ελληνικό κράτος θρήσκευμα άλλων πολιτών. Όμως εκεί δεν ιδρώνει το αυτί κανενός δικαστικού.
Συγκεκριμένα, βίντεο που είχε αναρτήσει το Romfea.gr τον Μάρτιο του 2012 δείχνει τον Μητροπολίτη Πειραιώς να διαβάζει δημόσια τα Αναθέματα της Ζ” Οικουμενικής Συνόδου, κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Μέχρι εδώ -πάλι- καλά, συμβαίνει πάντα την Κυριακή της Ορθοδοξίας, σε ανάμνηση τόσο της Εικονομαχίας όσο και των Οικουμενικών Συνόδων, να διαβάζονται τα αναθέματα, για να υπενθυμίζεται ότι η Εκκλησία στάθηκε όρθια παρά τις επιθέσεις από τις αιρέσεις, τις αποσχίσεις και την καταδίωξη. Τα αναθέματα βέβαια είναι 7 και συγκεκριμένα, όπως έχουν αποτυπωθεί στις Συνόδους, δεν έχουν προστεθεί -ούτε αφαιρεθεί- άλλα, και αναφέρονται στον σχετικό Συνοδικό Όρο, τον οποίο όλοι οι χριστιανοί σέβονται και επικυρώνουν κατά τη Θεία Λειτουργία της Κυριακής της Ορθοδοξίας, φωνάζοντας τρεις φορές τη λέξη «ανάθεμα».
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, όμως, μέσα στο πάθος του να καταδικάσει τους «εχθρούς της Εκκλησίας» αναθεματίζει επιπρόσθετα: τον Πάπα, τους Καθολικούς, τον Σβίγγλιο, τον Καλβίνο και τους Προτεστάντες, τους Εβραίους, το Ισλάμ, τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, και όσους γενικά προωθούν τον διαθρησκειακό και διαθρησκευτικό διάλογο και την «παναίρεση του Οικουμενισμού». Αυτό όχι μόνο είναι κατάφωρη παραβίαση της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας και των αποφάσεων των Οικουμενικών Συνόδων. Αυτό, αγαπημένοι μου αναγνώστες, το ψευδές, προσβλητικό και αντικανονικό τελετουργικό που λαμβάνει χώρα συχνά στη Μητρόπολη Πειραιά είναι ο ορισμός της «κατ” εξακολούθηση καθύβρισης θρησκεύματος»…
Δημοσίευση σχολίου