Home » , » Λιάνα Κανέλλη: «Τσογλάν μπόι», ο Α. Τσίπρας (Βίντεο)

Λιάνα Κανέλλη: «Τσογλάν μπόι», ο Α. Τσίπρας (Βίντεο)

Από giorgis , Τρίτη 25 Μαρτίου 2014 | 3:31 π.μ.

Δεν παρακολουθήσαμε την συζήτηση που είχε προηγηθεί στην τηλεοπτική εκπομπή του Πρετεντέρη και δεν καταλάβαμε για ποιο λόγο ακριβώς η Λιάνα Κανέλλη χαρακτήρισε «τσογλάν μπόι» τον Α.Τσίπρα. (Αν κάποιος αναγνώστης μας έχει ολόκληρο το βίντεο ας μας το παραθέσει. Ακούσαμε ότι πρόκειται για κάποιο ντοκιμαντέρ χωρίς να έχουμε καταλάβει ποια σχέση έχει μ αυτό ο πρόεδρος του Σύριζα).

Αναμενόμενη η αντίδραση του παρευρισκόμενου στην εκπομπή Συνταγματολόγου Γ. Κατρούγκαλου που απευθυνόμενος στην Λ. Κανέλλη της είπε ότι η Αριστερά έχει πολιτικό ήθος και ποτέ δεν χρησιμοποίησε τέτοιες εκφράσεις. Κανένας πολιτικός της αριστεράς, τόνισε, ποτέ δεν έχει χαρακτηρίσει τσογλάνι πολιτικό του αντίπαλο. (Αδιάβαστος κι αυτός και καλά θα έκανε να έριχνε καμιά ματιά σε κείμενα του Ν. Ζαχαριάδη ή του Θ. Κλάρα -του Αρη Βελουχιώτη- όταν αθρογραφούσε στον "Ριζοσπάστη". Δεν θα βρει την λέξη τσογλάνι αλλά θα βρει από "μπασιμπουζούκηδες" μέχρι "μπινέδες").

Απ’την πλευρά της η συνεργαζόμενη με το ΚΚΕ βουλευτής επέμεινε στις απόψεις της. «Φέρνω εγώ την προσωπική ευθύνη να χαρακτηρίσω τσογλάνικη συμπεριφορά, την χρησιμοποίηση του χαστουκιού, –σ.σ. προφανώς από τον Κασιδιάρη-,  για την ηρωοποίησει του Τσίπρα, γιατί εγώ σηκώθηκα να υπερασπιστώ την συνάδελφο υποψηφία Δούρου», υπογράμμισε για να συμπληρώσει: «Ο κ Τσίπρας δεν ολιγωρεί προ ουδενός. Θα πατήσει σε οποιοδήποτε πτώμα ο κ. Τσίπρας και αυτό δεν είναι ήθος της Αριστεράς. Είναι δεξιούρα του κερατά».

Η απάντηση του Συνταγματολόγου –και φίλα προσκείμενου στον Σύριζα- προς την Λ. Κανέλλη: «Αλλοίμονο αν το ΚΚΕ είχε το ήθος το δικό σας. Το Κομμουνιστικό κόμμα, κ. Κανέλλη έχει 90 χρόνια αγώνες και θυσίες και σε καμιά περίπτωση δεν θα φτάσει στον οχετό τον δικό σας. Δε καμιά περίπτωση το ήθος του ΚΚΕ δεν είναι ίδιο με το δικό σας κ. Κανέλλη».

Επί της ουσίας τώρα. Επειδή εγώ που υπογράφω αυτή την ανάρτηση δεν έχω καμιά σχέση με το πολιτικό σαβουάρ βιβρ –έτσι το λένε; - και φυσικά ούτε  έχω  πρόβλημα με το λεξιλόγιο που χρησιμοποίησε η  Λ. Κανέλλη, πολύ θα ήθελα να γνώριζα ποιο ήταν το ερέθισμα γ’ αυτή την έκρηξη της συνεργαζόμενης με το ΚΚΕ βουλευτίνας. Τότε θα μπορούσα να σχολιάσω αν ήταν δικαιολογημένη ή όχι…  

 Γ.  Γ.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 145 σχόλια

25 Μαρτίου 2014 στις 6:20 π.μ.

agapite file i aformi itan to stigmiotipo me to gelaki s auto to video

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=k-S_F711NHc

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 9:20 π.μ.

Λόγω εκλογών ακούγονται πολλά από πάρα πολλούς. Ούτε κι εγώ έχω πρόβλημα με όποια έκφραση χρησιμοποιείται (φτάνει να λέγονται αλήθειες). Κατανοώ την αγανάκτηση της Λιάνας αλλά ο χαρακτηρισμός είναι υπερβολικός. Το συγκεκριμένο περιστατικό πάντως δεν και τόσο σοβαρό.
http://news247.gr/eidiseis/kosmos/news/ektelesan_me_dyo_sfaires_ton_hgeth_toy_deksiou_tomea_sthn_oykrania.2706743.html
Διανύουμε όμως μια μεταβατική εποχή. Αυτό θα έπρεπε να τραβήξει την προσοχή μας μαζί με τα τεράστια οικονομικά και κοινωνικά προβλήματά μας. Η κατάσταση στην Ουκρανία είναι μια "σύνοψη" του τρόπου σκέψης των διαφόρων αντιμαχομένων: Όταν ένας ναζί κάνει επίδειξη δύναμης πάντα υπάρχει κάποιος πιο δυνατός που αναγκαστικά "αμύνεται". Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι Ρώσοι μάλλον "κλείνουν παλιούς λογαριασμούς".
Υπάρχει επίσης μια αποθράσυνση του ναζισμού παγκοσμίως (δεν την λέω ενίσχυση γιατί δεν θεωρώ ότι είναι). Τα φίδια βγήκαν από τις τρύπες τους. Οι ναζί δεν "φύτρωσαν" ξαφνικά. Κρύβονταν μέσα στα αστικά κόμματα και περίμεναν. Πολύ σύντομα ο καπιταλισμός θα παίξει ξανά αυτό το "χαρτί". Ας ετοιμαστούμε. mitsos175.

απορημένος
25 Μαρτίου 2014 στις 9:28 π.μ.

Δεν καταλαβαίνω το νόημα αυτού του άρθρου. Επειδή η Κανέλλη είπε την λέξη "τσογλάνι"; Σιγά τ' αυγά: Πήγαινε άμα θες στο μπλογκ του Μπαλασόπουλου να δεις πολύ χειρότερα. Σε ένα πράγμα κάνει λάθος ο Κατρούγκαλος: Ότι αυτό δεν είναι το στυλ του σημερινού ΚΚΕ. Μα άμα δεν ήταν η Κανέλλη θα είχε βρεθεί στο σκουπιδοτενεκέ του Περισσού, δεν το καταλαβαίνει;

Και μην παραλληλίζεις ΓΓ το Βελουχιώτη με την Κανέλλη. Άλλες εποχές, άλλες καταστάσεις, άλλοι άνθρωποι, άλλοι στόχοι. Είναι σα να συγκρίνεις τον τρόπο που κολυμπά ένας που βρίσκεται σε αγριεμένο ποτάμι προσπαθώντας να σώσει την ζωή του κι ένας που κάνει απλωτές σε θερμαινόμενη πισίνα στο Χάρβαρντ.

Ε όχι να συγκρίνουμε και τον κυνηγημένο με τη φλωρούμπα, επειδή και οι δύο βρέθηκαν σε γλυκό νερό...

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 9:33 π.μ.

Ουτε εγω δεν ειμαι υπερ του ψευτικου καθωπρεπισμου και του υποκριτικου
πολιτικου σαβουαρ βιβρ αλλα τους χαρακτηρισμους και το ολο στυλ της
Κανελλη το βρισκω απαραδεκτο. Κυρια Κανελλη ακομα κι εναν εχθρικα δια
κειμενο προς το ΣΥΡΙΖΑ δεν πηρε το μερος σας, γιατι εισαστε υπερβολικη με
τους ακραιους χαρακτηρισμους απαραδεκτα αγαρπη και επιθετικη. Το ΚΚΕ των
καλων καιρων γενικα δεν το διεκρινε τετοιο ηθος και πολυ καλα τονιστηκε απο τον
κυριο Κατρουγκαλο
melito

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 10:45 π.μ.

Άντε το "τσογλάνι" είναι ανακόλουθο του αριστερού ήθους, να συμφωνήσω.
Η μερική συμπόρευση (ή και ολική) με την ΕΕ, τους βιομήχανους, τους εφοπλιστές και τους σκοταδιστές του Άθω, πόσο ηθική είναι;

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 10:47 π.μ.

Πόσο πιο χαμηλά! ΠΟΣΟ!???

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 11:01 π.μ.

https://www.youtube.com/watch?v=5TAto7zuZiE#t=203

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 11:33 π.μ.

Παραμονες εκλογων το 2012 ο αλεξης διαστρεβλωνοντας το 15ο συνε δριο του 1996 για το ΑΑΔΜ μας ελεγε οτι μιλαει για συνεργασια με τον συ ριζα και γιατι δεν την κανουμε. τα ντοκουμεντα βεβαια υπαρχουν και δειχνουν ακριβως το αντιθετο αρα η σ. ΛΙΑΝΑ και λιγα του ειπε. οσο για το ηθος του οπορτουνισμου απο αυτο εχουμε χορτασει ευχαριστουμε δεν θα παρουμε ΠΑΝ

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 11:49 π.μ.

Σε ντοκιμαντέρ που αφορά στον Τσίπρα υπάρχουν πλάνα με την αντίδρασή του στο χαστούκι του Κασιδιάρη στο οποίο τον αποκαλεί ψυχασθενή και μετά αναφέρει πως η Κανέλλη όμως τον χτύπησε πρώτη. Γενικά διακρίνεται να χαζογελάει στο όλο περιστατικό.

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 12:21 μ.μ.

Εδώ το Video για το «παιδί της αλλαγής» (τρομάρα σας...)

https://www.youtube.com/watch?v=k-S_F711NHc

Και εδώ για να «μπορέσεις να σχολιάσεις» περισσότερο

https://www.youtube.com/watch?v=5TAto7zuZiE

Αλέξανδρος

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 12:34 μ.μ.

προκειται για το ντοκιμαντερ hope on the line το οποιο γυριστηκε τον τελευταιο εναμιση χρονο και αφορα τον Τσιπρα ,το γεγονος ειναι οτι ο Τσιπρας γελουσε οταν ο Κασιδιαρης χτηπησε την Κανελλη και μαλιστα λεει :
Σηκωθηκε η άλλη πρωτη ε ;
Λέει κάποιος: "Θα κάνει τώρα μελανιές ε;"
Λέει ο Τσίπρας: "Αλλά σηκώθηκε η άλλη [η Κανέλλη] να τον μουντάρει"
Αυτο ειναι το ηθος της κυβερνωσας Αριστερας και ο αντιφασισμος του Τσιπρα ο οποιος ασπαζεται το "επιχειρημα " Κασιδιαρη . Απορω γιατι απεσυραν την υποψηφιοτητα Καρυπιδη...

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 1:19 μ.μ.

Ρωτάς πιο ήταν το ερέθισμα?
Μα η γνωστή της ψυχοπάθεια...
Θέλει κι ερώτημα?

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 1:27 μ.μ.

http://www.youtube.com/watch?v=5TAto7zuZiE

Μάλλον τα ίδια χάπια με τον Κασιδιάρη παίρνει η κυρία.

25 Μαρτίου 2014 στις 1:59 μ.μ.

https://www.youtube.com/watch?v=5TAto7zuZiE

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 3:54 μ.μ.

Αναγκαστηκε να γινει ρομπα ολοκληρος καθηγητης πανεπιστημιου σοβα ρος ανθρωπος για να υπερασπισει την αθλιοτητα του τσιπρα που παση θυσια θελει να γινει διαχειρηστης του καπιταλισμου. πολυ σωστα ειπε η ΛΙΑΝΑ οτι δεν δισταζει μπροστα σε τιποτα Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΑΝ.

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 4:16 μ.μ.

Πολυ καλα εκανε. Και εγω ετσι θα τον χαρακτηριζα καποιον εαν χασκογελαγε σαν χαχας με την βιαιοπραγια που εκανε ενας αλλος εναντίον μου. Καλα του ειπε του γελοιου.

απορημένος
25 Μαρτίου 2014 στις 5:10 μ.μ.

Καλά εντάξει η Κανέλλη είναι ψυχάκιας, αυτό είναι γνωστό. Δεν είναι όμως η πρώτη ούτε η τελευταία. Το όλο θέμα θα μπορούσε να είναι το ΚΚΕ, γιατί εκεί δεν είναι ψυχοπαθείς, εκεί από ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ περιθάλπουν διάφορους τύπου Κανέλλη, Μπαλασόπουλους και σία, με μόνο στόχο να προκαλέσουν μίσος ανάμεσα σε κόσμο που είναι στην ίδια όχθη, και το ξέρουν ότι είναι στην ίδια όχθη γι αυτό και φοβούνται. Αυτή η πολιτική επιλογή είναι το κατάπτυστο, αυτό είναι που κάνει σήμερα το ΚΚΕ να πέφτει σε επίπεδο ΛΑΟΣ. Εν τω μεταξύ, δεν ξέρω αν το πρόσεξε κανείς, αλλά ήταν συγκινητική η υπεράσπιση της Κανέλλη από τους δεξιούς του πάνελ ΚΑΙ τον ίδιο τον Πρετεντέρη: ΟΛΟΙ ενάντια στον Κατρούγκαλο!!!!

Τελικά είχε δίκιο κάποιος που κάποτε μου είχε πει "Πιστεύεις ότι θα υπήρχε έστω και μία στο εκατομμύριο πιθανότητα το ΚΚΕ να κάνει επανάσταση κι εγώ δεν θα ήμουν εκεί;" Τότε μου είχε φανεί υπερβολή, ο καθένας μπορεί να έχει μία στο εκατομμύριο πιθανότητες είχα σκεφτεί. Βλέποντας όμως την κατάντια τελικά είχε δίκιο: Μερικοί έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες από μία στο εκατομμύριο. Μάλλον μιλάμε με πολύ αισιόδοξα νούμερα τελικά, παρόλο που φαίνονται μικρά.

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 5:36 μ.μ.

1.19 θα ενοεις βεβαια για την ψυχοπαθεια που εχει ο ανθρωπος να γινει χαλιφης και δεν δισταζει μπροστα σε τιποτα εχεις απολυτο δικιο και λιγα του ειπε η σ. ΛΙΑΝΑ εγω θα του ελεγα περισσοτερα ΠΑΝ

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 5:38 μ.μ.

Ο Παγκαλδημούλης χαρακτήρισε τον χαρακτηρισμό "χυδαιότητα"...
Ο Μπουμπούκος μέσω twitter συμφώνησε με Παγκαλδημούλη!!!

ΥΓ: Όχι πως άλλαξα γνώμη για το περιστατικό, αλλά μήπως ψήνεται η νέα συγκυβέρνηση και ψάχνουν να βρουν το άλλοθι;

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 5:44 μ.μ.

Αυτό είναι το ήθος του ΚΚΕ κ.Κατρούγκαλε.Οχι μόνο της ψυχοπαθούς Κανέλλη.
Ο κατήφορος του ΚΚΕ δεν έχει σταματημό.Στην προσπάθειά του να σώσει το καθεστώς Σαμαρά,μετέρχεται κάθε φασιστική ενέργεια.
Προκειμένου να λασπολογήσει τον ΣΥΡΙΖΑ με αιχμή του δόρατος την εθνικίστρια μουρλοκαμπέρω Κανέλλη,καταβαίνει ένα-ένα τα σκαλιά της πολιτικής ξεφτίλας.
Δεν βλέπει η Κανέλλη τίποτα κακό στην Ελλάδα σήμερα,που αξίζει να ασχοληθεί,παρά μόνο το βίντεο με τον Τσίπρα.
Αυτός είναι ο βαθύς πόνος της,και όχι οι χιλιάδες απολύσεις και η ανθρωπιστική καταστροφή.
Τελικά Κανέλλη και Αδωνης Γεωργιάδης ταυτίζονται απόλυτα γιατί βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο πολιτικής σκέψης,και στο ίδιο ψυχολογικοπαθητικό σύνδρομο στέρησης που οδηγεί κατευθείαν στην σχιζοφρένεια.

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 5:49 μ.μ.

Το ΚΚΕ βαδίζει σε πορεία συρρίκνωσης και χάνει τα χαρακτηριστικά του Μαρξισμού-Λενινισμού και το χειρότερο είναι ότι τέτοιες συμπεριφορές ακόμη και σε συντρόφους με ανοχή απο την Κ.Ε τείνουν να γίνουν ο κανόνας τον τελευταίο καιρό.Το ΚΚΕ διασώζεται σήμερα στα μέλη και τους συνεπείς αγωνιστές που πλαισιώνουν τις γραμμές του.Αυτοί είναι που πρέπει να σταματήσουν έγκαιρα αυτή τη κατηφόρα.

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 5:58 μ.μ.

Επίσης όπως διαβάζω στην ιστοσελίδα του left.gr όσα καταγράφονται στο ντοκιμαντέρ δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τους χαρακτηρισμούς της Λιάνας Κανέλλη. - See more at: http://left.gr/news/oi-dimioyrgoi-toy-ntokimanter-sto-nima-apantoyn-sta-osa-elehthisan-stin-anatropi#sthash.jTnjPwdC.dpuf

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 7:17 μ.μ.

Βιάστηκες Κατρούγκαλε να υπερασπιστεις τον Τσιπρα.......

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 7:34 μ.μ.

Αν όσοι είδατε αυτό:
http://youtu.be/k-S_F711NHc?t=33s

και συνεχίζετε να δικαιολογείτε το παραλήρημα της Καμμένης, είστε για απλά τα μπάζα....

Τόσο απλά!



Κανελλικό Κόμμα Ελλάδας (ΚΚΕ)

ΚΚΕ4ever
25 Μαρτίου 2014 στις 7:38 μ.μ.

@10:45

Κι αυτό εδώ τι είναι μεγάλε?
Μήπως συμπόρευση με το Ελληνοαμερικάνικο κεφαλαιοκρατικό λόμπυ?

http://www.zougla.gr/politiki/article/istoriki-sinantisi-me-to-elino-amerikaniko-emporiko-epimelitirio


Και μιας και μιλάμε για "χάχες", ο βλάκας αριστερά γιατί ακριβώς χασκογελάει?
http://www.capital.gr/images/2014-01/koutsoubas.jpg

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 8:13 μ.μ.

τι γατάκια είναι αυτοί; Πάπια πάρε θέση!!!!

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 10:00 μ.μ.

το βιντεο που παραθετεις 7:34 μ.μ ειναι το τρειλερ η κανελλη αναφερθηκε στο ντοκιμαντερ ,βιαζεστε πολυ ορισμενοι.

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 10:05 μ.μ.

ολη αυτη η αντικομμουνιστικη υστερια καθοδηγουμενη απο ενιαιο κεντρο και με αιχμη του δορατος τον οπορτουνισμο εχει στοχο το χτυπημα του ΚΚΕ στην στρατηγικη του για αλλαγη ταξης στην εξουσια και την μετατροπη του σε οπορτουνιστικο συμπληρωμα του αστικου κρατους ωστε ο λαος να παραμεινει για παντα κατω απο την καπιταλιστικη πανουκλα. Να ξερουν τα τσιρικια του καπιταλι σμου πως οτι και να κανουν δεν προκειται να παρεκλινουμε απο τον στρατηγικο μας στοχο θα ειμαστε απο την αρχη απεναντιβ χωρις καμμια ανοχη σε οποιαδηπο τε νεα κυβερνηση οτι μασκα και να βαλει. το ΚΚΕ υπουργικα κουστουμια για να υπηρετησει την αστικη ταξη δεν θα φορεσει. Ενα μεγαλο μπραβο στην σ. ΛΙΑΝΑ για το σθενος της απεναντι στην θηριωδια του οπορτουνισμου που δεν δισταζει μπροστα σε τιποτα προκειμενου να σωθη ο καπιταλισμος απο την κριση του. μπραβο και παλι συντροφισα ετσι ητανε παντα αδιστακτοι ΠΑΝ

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 10:47 μ.μ.

Καλά τα λέει ο ΠΑΝ. Εμπρός για αλλαγή τάξης στην εξουσία: Ζήτω οι ελληνοαμερικάνοι καπιταλιστές! Εμ πώς; Μόνο οι γερμανοί; Μιλήσαν λέει για εθνική συνενόηση για τη διαφθορά και για την ανάπτυξη! Μεγάλε 7.38 πού το βρήκες;; Κα-τα-πλη-κτι-κό. Α ρε ψευταράδες του κκε... Αστικά τσιράκια που τσίπα δεν έχετε

Ανώνυμος
25 Μαρτίου 2014 στις 10:55 μ.μ.

ο συριζορουφιάνος "απορημένος" 5.10 μιλάει για καποιον Μπαλασοπουλο ..Δεν ντρέπεσαι ρε τρόμπα να δίνεις ονόματα .Αποψη δεν εχεις ρε γελοίε να αντιπαρατεθεις
Η έστω να πας μπροστά σε αυτον που θες να του τα πεις στα μούτρα αν τραβας μεγαλο ζόρι ..
υγ

Το έχετε κανει και με άλλους,παντα πισω απο μια ανωνυμία
.Αντε τσουτσεκια

25 Μαρτίου 2014 στις 11:24 μ.μ.

Είδα όλη την σχετική τοποθέτηση της Λ. Κανέλλη, όπως επίσης διάβασα την απάντηση που τις έδωσαν οι δημιουργοί του ντοκιμαντέρ, οι οποίοι αποδίδουν στην συνεργαζόμενοι βουλευτίνα του ΚΚΕ ότι οι ισχυρισμοί της είναι εγκεφαλικό κατασκεύασμα και δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Ξεκάθαρα χρεώνουν στην Λ. Κανέλλη ότι η συγκεκριμένη παρέμβαση της στην εκπομπή του Πρετεντέρη εξυπηρετούσε πολιτικές σκοπιμότητες.

Μετά απ’ αυτή την εξέλιξη θεωρώ ανεύθυνο να διατυπώσω οποιαδήποτε υποκειμενική γνώμη –αφού δεν έχω δει το ντοκιμαντέρ- αλλά θα με εντυπωσίαζε αν αποδειχθεί το γεγονός, μια τόσο έμπειρη σε κώδικες επικοινωνίας, όπως η Λ. Κ να προχώρησε σε ένα τόσο μεγάλο ατόπημα.

Υ.Γ Δεν μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής –πολιτικά μιλάω πάντα- η Λ.Κ. Με χαλάει η θρησκοληψία της, ότι είχε διευθυντή στο περιοδικό της έναν δεδηλωμένη αντικομουνιστή – τον Γιώργο Μπαχά- ότι στην «Νέμεσις», αρθρογραφούσε για χρόνια ο πρώην βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ Κώστας Αϊβαλιώτης με το ψευδώνυμο «Κώστας Κυδωνιάτης» και ζύμωνε πολιτικοϊδεολογικά τους αναγνώστες του στον εθνικισμό και στην πατριδοκαπηλία. Επίσης αρνητική εντύπωση μου έκαναν οι δηλώσεις της ότι είχε επιλέξει να εργαστεί στον ραδιοφωνικό ραδιοσταθμό της Γιάννας Αγγελοπούλου «γιατί δεν της φτάνει η βουλευτική αποζημίωση».

Υ.Γ2. Οσο για την ιδιαίτερη σχέση που έχει –σαν συνεργαζόμενη που είναι με το ΚΚΕ- σχετικά με τον βουλευτικό μισθό της, τους συνεργάτες της, την πρώην επαγγελματική της δραστηριότητα κλπ είναι κάτι που δεν αφορά την συζήτηση αυτή. (Αυτό το γράφω για ένα σχόλιο που σβήσαμε)

ΚΚΕ4ever
26 Μαρτίου 2014 στις 12:01 π.μ.

@ 10:47

Μα, αυτό που πόσταρα στις 7:38 δεν θα το ακούσεις πουθενά, ούτε στο Βαθύ Κόκκινο.
Αντίθετα άμα περάσει κανένας του Ανταρσύα (για Συριζαίο δε μιλάμε....) έστω και 10 χιλιόμετρα μακριά από το Embassy, θα αρχίσουν οι σπέκουλες με τη μία.

Το ΚΚΕ όμως να το προστατέψουμε, έτσι παιδιά;;;;

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 12:14 π.μ.

@Ανώνυμο 5.49
Δεν σταματάτε πλέον την καραμέλα της ¨βάσης" που εναγωνίως ζητάτε να σταματήσει την "κακιά ηγεσία"? Σε πληροφορώ ότι υπάρχει πλήρης και καθολική αρμονία βάσης και ηγεσίας, (εν αντιθέσει με εσάς που στην μισή Ελλάδα, μαλλιοτραβιέστε για τους υποψήφιους που σας φοράει η ηγεσία σας). Και όσο για την Κανέλλη (δείτε πρώτα το video με τον Τσίπρα να λέει, ότι πρώτη επιτέθηκε στον Κασιδιάρη). Ομως υπάρχει και μία άλλη διάσταση. Με ποιό δικαίωμα και από πού το πήρε ο Τσίπρας, να φτιάξει διαφημιστικό του για τις εκλογές, με βουλευτή άλλου κόμματος, χωρίς καν να ζητήσει την άδεια για να το κάνει, ως όφειλε? Εδώ δεν κρατήθηκε καμμία δεοντολογία, φτάσατε στον κανιβαλισμό, και ζητάτε και τα ρέστα, επειδή αποκάλεσε τον Τσίπρα τσογλάνι. Ηπιος χαρακτηρισμός για να αποδώσει την αυθαιρεσία του, να μην σεβαστεί τίποτα και κανέναν. Ο ίδιος ζήτησε από τους συντελεστές του ντοκιμαντέρ να μην θεαθούν πουθενά τα παιδιά του και η οικογένειά του. Η Κανέλλη δεν έχει παιδί που είδε ή θα δεί αυτό το αίσχος, αυτή την αλητεία? Οταν δεν μπορείς πλέον να αντιπαρατεθείς με πολιτικά επιχειρήματα, πραγματικά γίνεσαι κανίβαλος, γιατί δεν σου μένει και τίποτε άλλο. Και σας πείραξε το "τσογλάνι". Τα ειρωνικά γελάκια που απαξίωναν την Κανέλλη, δεν σας πείραξε. Ούτε ότι η Κανέλλη, χτυπήθηκε από τον Κασιδιάρη, γιατί σηκώθηκε να υπερασπίσει μία δική σας βουλευτή. Και μόνο γι αυτό έπρεπε να την σέβεστε λίγο περισσότερο. Ντροπή σας. Εκ των υστέρων κρίνοντας πολύ κακά έκανε. Επρεπε να έχει αφήσει την Δούρου να φάει κατάμουτρα όχι μόνο το νερό, αλλά και το ποτήρι. Μανώλης

απορημένος
26 Μαρτίου 2014 στις 12:20 π.μ.

Ο ίδιος έχει δώσει το όνομά του δημοσίως καραγκιόζη 10:56. "Ρουφιάνος" είναι όποιος αποκαλύπτει κάποιον που δεν θέλει να βγάλει το όνομά του στην φόρα. Όταν ο ίδιος βγαίνει επώνυμα και καμαρώνει κιόλας, δεν τίθεται θέμα ρουφιανιάς. Εκτός φυσικά κι αν είναι ρουφιάνοι κι όσοι μιλάνε για την Κανέλλη.

Όσο γι αυτά τα "να πας να τα πεις μπροστά του", μ' ανατρίχιασες. Πολύ λεβέντης είσαι ρε ανώνυμε και μάλιστα όχι μόνο λεβέντης. Μη φοβάσαι όμως για τον καλό σου, ησύχασε. Κανείς δεν τον κυνηγά, μάλλον εσύ ψάχνεις λόγο ύπαρξης σα τη συντρόφισσά σου που "αγανάκτησε" με κάτι που δεν έχει δει.

ΥΕΝΕΔ
26 Μαρτίου 2014 στις 12:51 π.μ.

Για να αρχίσουμε σιγά-σιγά να τα βάζουμε σε μια σειρά.

Η Λιάνα Κανέλλη, άνθρωπος της τηλεόρασης, δεν έχει αφήσει εκπομπή-σκουπίδι που να μην έχει πάει: Ρούλα Κορομηλά (http://www.youtube.com/watch?v=zUZ2UPc_Udg). Ελένη Μενεγάκη (http://www.youtube.com/watch?v=PBU0Z84Z9ZY) , Πέτρο Κωστόπουλο ( http://www.youtube.com/watch?v=GqomjD4dtdw ) , Μουτσινά (http://www.youtube.com/watch?v=m7OvHjdAzy0), Καρντάσιανς (http://www.youtube.com/watch?v=aYYjGrA8s-8). Απομένουν, και μάλλον βρίσκονται σε επίπεδο διαπραγματεύσεων, οι συμμετοχές της στην εκπομπή της Αννίτας Πάνιας και στο Πάμε Πακέτο

Θα μου πει τώρα κάποιος, είναι κακό αυτό; Κακό δεν είναι από μόνο του. Κακό γίνεται εάν αυτός που το κάνει, αυτοπλασσάρεται ως ασυμβίβαστος και ως πραγματικός επαναστάτης και όταν καταγγέλλει τους υπόλοιπους ως υποκριτές επαναστάτες.

Κάπου έχει και η υποκρισία τα όριά της. Δεν γίνεται να χρησιμοποιείς από τη μια μεριά τα πιο χυδαία όργανα προπαγάνδας και διαώνισης του συστήματος και από την άλλη να εμφανίζεσαι ως ο μόνος πραγματικός πολέμιός του. Γελάει ο κόσμος, που λέει κι ο Αλέφαντος

ΥΕΝΕΔ
26 Μαρτίου 2014 στις 1:13 π.μ.

Ας συνεχίσουμε όμως ;

Λέγεται – και έχει γίνει του συρμού από τα μέλη και τους φίλους του Κόμματος – πως ¨Τα στερνά τιμούν τα πρώτα”. Είναι πολύ βολικό ρητό για να ρίχνουν στο πυρ το εξώτερον όποιον φίλο του Κόμματος ξεστρατίσει από τον “ίσιο” δρόμο και για να ξεκαθαρίσουν σε όποιον το κάνει αυτό πως δεν έχει καμία σημασία ο πρότερος βίος του και δε θα λειτουργήσει ως ελαφρυντικό.

Ταυτόχρονα, αυτό το ρητό βολεύει τους φίλους του Κόμματος και στην περίπτωση της Λιάνας Κανέλλη. Γιατί σου λέει δεν έχει καμία σημασία το τι έκανες παλιά. Αυτό που μετράει είναι το τώρα. Σαν τη χριστιανική διδασκαλία, δηλαδή, που λέει πως όποιος προλάβει και μετανοήσει – έστω και λίγο πριν το θάνατό του – η θέση στον παράδεισο τον περιμένει.

Ας προσέχει, όμως, η Λιάνα. Αυτή τη στιγμή φαίνεται πως είναι καβάλα στο γάιδαρο και λέει ό, τι ανοησία θέλει χωρίς συνέπειες από το Κόμμα. Δεν αντιλαμβάνεται, όμως, ότι κάποια στιγμή το Κόμμα θα την ξεβράσει – και καλά θα κάνει – . Να δούμε, τότε, ποιοι θα είναι οι πολιτικοί συγγενείς της.

Ας προσέχει, όμως, και το Κόμμα. Δεν είναι δυνατό να αφήνει να εκτίθεται συνεχώς από αυτό το πρόσωπο. Δεν είναι δυνατό να παρασύρεται από το λαϊκίστικο “πατριωτικό” λόγο της που μόνο η Δεξιά ξέρει να εκφέρει για να κοροϊδεύει τον κόσμο και να ταυτίζεται έτσι στα μάτια του κόσμου με μια νευρωτική θεούσα “τουρκοφάγο”

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 2:29 π.μ.

H Kανελη στο διαπλεκομενο καναλι που τωρα τελευταια εχει βρει στασιδι και μεσα απο την εκπομπη προπαγαντας του Πρετεντερη διδασκει ηθος Δυστηχως τωρα τελευταια εχει μεταλαχθει σε μπουρδολογος , ξερολας και διακοπτει συνεχεια οποιον μιλαει ο Αδωνης του ΚΚΕ καταντησε

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 2:37 π.μ.

Άλλοι λένε ότι είναι τρελλή, άλλοι λένε ότι είναι πράκτορας, άλλοι λένε πως είναι απλώς ο ορισμός του "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα". Ό,τι κι αν συμβαίνει από αυτά, είναι διπλή ντροπή για το ΚΚΕ να εκπροσωπείται από ένα τέτοιο πρόσωπο. Τόσο για τις πολιτικές του θέσεις, όσο και για το ήθος του.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 7:47 π.μ.

Ω τί έκπληξη!!!
Η Λιάνα Κανέλλη πάλι στον Πρετεντέρη.
Και τα ΚΚΕδοΑΜΕΑ πάλι στο προσκήνιο.
Εγώ είδα το στιγμιότυπο της αντίδρασης του Τσίπρα,που λέει χαρακτηριστικά ότι "αυτός (ο Κασιδιάρης δηλαδή) είναι ψυχασθενής".
Ποιο "γελάκι" και κουραφέξαλα, τώρα; Λογαριασμούς ξεκαθαρίζει η Κανέλλη έναντι του τηλεοπτικού της οικοδεσπότη.
Το πρόβλημά μας είναι ότι έχει γεμίσει σκουπίδια το κοινοβούλιο.
Το ΚΚΕ και οι παρακεντέδες του, ένα σωτήριο σενάριο, παρακαλούν να γίνει πραγματικότητα. Την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ.Οποιοδήποτε άλλο ενδεχόμενο, θέτει σε κίνδυνο, το ήδη χρεοκοπημένο κόμμα τους.
Υποδυόμενη τη λαϊκιά, η εν λόγω κυρία, αμολά ότι βρισιές ακουγόντουσαν στα υπόγεια σφαιριστήρια της δεκαετίας του '70 και στα ισόγεια UFAδικα της δεκαετίας του '80. Τηλεμαγκιές, ρητορικά σχήματα για ανιάτους, παρόλες και τσιριμόνιες, αυτό είναι το ρεπερτόριο της μαντάμ Κανέλλη.
Δείτε το δυσανάλογο.
Ένα αδιευκρίνιστο χαμόγελο (μισού δευτερολέπτου) από τον Τσίπρα, οχετός από την άλλη.
Και το χειρότερο. Έχει βρεί συμπαραστάτες.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 8:18 π.μ.

Προς
26 Μαρτίου 2014 - 12:14 π.μ.
Ώπα.
Τί είναι αυτά που λές ρε πασά μου;
Την άδεια για να γίνει ένα ντοκιμαντέρ, την ζητούν οι παραγωγοί, όχι ο εμφανιζόμενος, σ 'αυτό.
Έτσι ζητήθηκε και από τον Τσίπρα να εμφανιστούν ή όχι μέλη της οικογένειάς του.

Ύστερα το άλλο ανεκδιήγητο που λες, περί διαφημιστικού ενός πολιτικού που εμφανίζει άλλον πολιτικό.
Δεν αναφέρεται στην Κανέλλη, ούτε παρουσιάζει τμήμα ομιλίας της Κανέλλη, ούτε απευθύνεται ο ίδιος ο Τσίπρας στην Κανέλλη και τέλος ούτε η Κανέλλη σχολιάζει κάτι στο ντοκιμαντέρ. Το επίμαχο τηλεοπτικό στιγμιότυπο είναι σε κοινή θέα, από όλα τα δίκτυα, σε όλο τον πλανήτη.
Αν νόμιζε η Κα Κανέλλη ότι εθίγετο,ας προέβαινε σε έκδοση Ασφαλιστικών μέτρων, έναντι των ΜΜΕ, ακριβώς την επόμενη στιγμή μετά το επεισόδιο, με όποιο σκεπτικό έκρινε εκείνη, ως προσφορότερο.
Τέτοιο γεγονός όμως δεν συνέβη. Αντιθέτως αξιοποιήθηκε, προπαγανδιστικά.

Τώρα να με συγχωρείς, τι "δεοντολογία και καννιβαλισμός";
Που τα είδες αυτά τα στοιχεία στο ντοκιμαντέρ;

Άσε, δηλαδή, που με αυτά που λέτε, κάνετε συμπαθή το ΣΥΡΙΖΑ και συγκαλύπτετε μία σειρά από ζητήματα Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.

Τώρα τα περί αρμονίας μεταξύ βάσης και ηγεσίας, άστα καλύτερα. Θυμίζουν την αρμονία μεταξύ μνημάτων και πτωμάτων στα νεκροταφεία.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 8:45 π.μ.

@Ανώνυμο 7.47
Πολύ επιλεκτικά είδες το video. Την σκηνή που λέει "πρώτη τον μουντάρισε" δεν την είδες? Και να φανταστείς ότι σηκώθηκε να υπερασπίσει μία δική σας βουλευτή.Ούτε καν γι αυτό δεν την σεβαστήκατε. Με ποιό δικαίωμα και ποιός την ρώτησε, αν ήθελε να συμπεριληφθεί σε ένα διαφημιστικό, προεκλογικό του Τσίπρα? Ποιός την έχασε την τσίπα για να την βρείτε εσείς? Καλόπαιδα για δική σας βουλευτή έφαγε το "χαστούκι". Δεν το θυμάστε? Κοιτάξτε ήθος της "αριστεράς" που θέλει κι όλας να κυβερνήσει. Μανώλης

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 8:49 π.μ.

@Ανώνυμος 2.37
Η ντροπή είναι για εσάς, που έχετε χάσει κάθε ίχνος τσίπας. Χωρίς να ρωτήσετε μία βουλευτή, ενός άλλου κόμματος την βάζετε σε προεκλογικό διαφημιστικό του "μεσσίας σας", ο οποίος λέει χωρίς αιδώ, "πρώτη τον μουντάρισε", ανήθικα και προκλητικά τώρα της επιτίθεστε, γιατί είχε το θάρρος να υπερασπίσει (που ούτε εσείς το κάνατε), μία δική σας βουλευτή από τον νεοναζί. Πόσο ερπετά πρέπει να έχετε γίνει!!!!

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 9:28 π.μ.

7.47 ειναι αλητεια να χαμογελαει καποιος μπροστα σε ενα τετοιο επεισοδιο και επισης βουλευτης κομματος να συμμετεχει σε σποτ αλλου κομματος χωρις να ρωτηθει αν σας τυφλωσει η μανια για την καρεκλα ειναι δικο σας προβλημα η αλητεια παραμενει ΠΑΝ

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 9:37 π.μ.

Afto pou vazete oloi einai to treiler kai den anaferete sto treiler i kanelli alla sto ntokimanter, to opio kapoioi eidan kai epivevaionoun osa leei i kanelli.
""Λέει κάποιος: "Θα κάνει τώρα μελανιές ε;"

Λέει ο Τσίπρας: "Αλλά σηκώθηκε η άλλη [η Κανέλλη] να τον μουντάρει"




http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/47175

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 10:29 π.μ.

Η μεγάλη επαναστάτρια της Εκάλης και το απαξιωμένο κόμμα που την αβαντάρει,έστησαν μαζί με τον Τρεπεντέρη το παραλήρημα της Κανέλλη για καθαρά ψηφοφορικούς λόγους,και λόγους αβάντας στην Ν.Δ.του Σαμαρά.Οπως καταγγέλεται,το πανηγύρι της Κανέλλη έγινε με σκηνοθετική εντολή στο τέλος της εκπομπής,ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα ανταπάντησης.Και όλοι γνωρίζουν πως αυτό που μένει απο τις τηλεοπτικές εκπομπές,είναι η τελευταία εντύπωση.Μανούλα σε κάτι τέτοια,σαν παλιά τηλεπερσόνα και σύγχρονη τηλεγλάστρα,η Κανέλλη,έστησε μαζί με τον Τρεπεντέρη και το Μέγκα το άθλιο σόου της απόλυτης ξεφτίλας.
Μόνο ντροπή πρέπει να νοιώθουν όσοι ακόμα υποστηρίζουν τους σταλινικούς προβοκάτορες του Περισσού.
Αν ακόμα τους έχει απομείνει ίχνος φιλότιμου.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 11:42 π.μ.

@Ανώνυμο 10.47
Μάλλον δεν το έδωσαν ολοκληρωμένο το σκονάκι. Το Ελληνοαμερικάνικο επιμελητήριο πήγε στον Περισσό, δεν πήγε ο Περισσός στο Ελληνοαμερικάνικο, όπως πήγε και σε όλα τα κόμματα (συμπεριλαμβανομένου και του δικού σου). Εχει πολύ μεγάλη διαφορά, από αυτό που υπονοείς, δεν νομίζεις? μανώλης

26 Μαρτίου 2014 στις 1:53 μ.μ.

Καλά ρε, 1 ανάρτηση (+ άλλες 2 καπάκι για το ίδιο θέμα) + 39 σχόλια και δεν έχετε πάρει είδηση (ή κάνετε ότι δεν έχετε πάρει είδηση;) ότι η πηγή του θυμού της Κανέλη είναι αυτή:

http://www.ellinofreneianet.gr/sound.php?id=6791

από το 18:15 ως το 20:38

Τσίπρας λάιφσταίλ!

ΥΕΝΕΔ
26 Μαρτίου 2014 στις 2:17 μ.μ.

Για τους "φίλους" ΚΚέδες που πίνουν νερό στο όνομά της:

Αντιγράφω από http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/03/25/25-3-2009/ : "μια από τις ψύχραιμες φωνές ήταν αυτή της βουλευτού του ΚΚΕ Λιάνας Κανέλλη, η οποία στο Δ’ Παγκόσμιο Συνέδριο του Ποντιακού Ελληνισμού, λέγοντας “τα πράγματα με τ’ όνομά τους” και όχι “με προσχήματα διπλωματικά”, δήλωνε: “Και όταν μιλάμε για γενοκτονία των Ποντίων να αρχίσουμε να την φτάνουμε και στη γενοκτονία που έχει γίνει σε άλλες περιοχές, όπως στην πρώην Σοβιετική Ένωση. Συγνώμη, αλλά και εκεί είχαμε μια μορφή γενοκτονίας με τον δικό της τρόπο. Χάθηκαν άνθρωποι και χάνονται ακόμη, αν συνεχίσουμε θα τους χάσουμε όλους. Παίρνω την ευθύνη και το βάρος αυτού του σχολιασμού…..”

ΥΕΝΕΔ
26 Μαρτίου 2014 στις 2:20 μ.μ.

Επίσης για τους "φίλους" του ΚΚΕ που πίνουν νερό στο όνομά της και ηδονίζονται όταν "κατατροπώνει" τους αντιπάλους της, αυτός ο "κομμουνιστής Άδωνις Γεωργιάδης", όπως πολύ εύστοχα αναφέρει παραπάνω ένας ανώνυμος.

Κάτσε πρώτα να την ξεβράσει το Κόμμα και θα διαπιστώσουν "ιδίοις όμμασι" και θα γευτούν τον οχετό της "κυρίας" αυτής όταν αυτός γυρίσει εναντίον τους.

ΥΕΝΕΔ
26 Μαρτίου 2014 στις 2:33 μ.μ.

Άλλη μία αφιέρωση στους ΚΚέδες

Αντώνης Σαμαράς, Λιάνα Κανέλλη, Γιάννης Πρετεντέρης, Νάσος Αλευράς και Αλέξανδρος Λυκουρέζος παρουσιάζουν - σε εκδήλωση στον Ιανό - το βιβλίο του - κατά δήλωσή του - γεννημένου αντικομμουνιστή Μπαλτάκου.

Όταν οι ταξικοί φραγμοί - χάριν του πολιτισμού - σπάνε. Πάντως έχει μία συνέπεια. Στην εκδήλωση αυτή δεν υπήρχε κάποιος από την πλευρά του Σύριζα

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 4:07 μ.μ.

αν αποδεχτουμε τη φραση τσογλανι στα media για καθε τον τσιπρα τότε και εγω δικαιουμαι να αποκαλεσω τσογλαναρια τα στελεχη του κκε που στρογγυλολαθισαν στα σαλονια των αστων με τις συγκεβερνήσεις ζολωτα τζανετακη; επειδη στο δημοσιο πολιτικο λογο αυτα δεν επιτρεπονται φροντιστε κκεδες να ραψετε λιγο το στοματακι της κανελλη. φαινεται απο το 8% στο 4% εχετε ζαλιστει και παρουσιαζετε κρισεις ταλιμπανισμου.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 8:58 μ.μ.

4.07 Πολυ σωστα να τα αποκαλεσεις τσογλανια τα στελεχη αυτα που αναφερεις και να πεις και τα ονοματα τους. απο εκει και μετα αν νομιζεις οτι θα χρησιμοποιειται σε προεκλογικα σποτ τα προσωπα ανθρωπων απο το ΚΚΕ για να βγειτε αστικη κυβερνηση το επαναλαμβανω οπως η σ. λιανα ΤΣΟΓΛΑΝΙ

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 9:28 μ.μ.

@ 26 Μαρτίου 2014 - 4:07 μ.μ
Αν τον τεκμηριώσεις, μπορείς.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αυτοί που πήραν τις "καρέκλες" είναι πλέον στο ΣΥΡΙΖΑ και στη ΔΗΜΑΡ και όχι στο ΚΚΕ...

ΥΓ: "φροντιστε κκεδες να ραψετε λιγο το στοματακι της κανελλη"
Η λογοκρισία είναι ενδεικτικό "αριστερού ήθους";

ΥΓ2: Όσο εκτίθενται τα στελέχη, τα μέλη και οι πολιτικοί υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ, τόσο περισσότερο νιώθω ότι δεν έχω τίποτα κοινό με αυτούς.
Αν εκπροσωπούσα το ΣΥΡΙΖΑ και δεν είχα λερωμένη τη φωλιά μου, θα έβγαζα μια ανακοίνωση όπου θα αντέκρουα τους ισχυρισμούς της Κανέλλη. Για τα περί "χυδαιότητας" υπάρχει η ρήση του ποιητή: «Χυδαία γλώσσα δεν υπάρχει. Υπάρχουσι χυδαίοι άνθρωποι...».
Μου άρεσε η δήλωση Γλέζου για το ζήτημα (μάλιστα για να εκμαιευτεί η δήλωση από τους δημοσιογράφους τσουβαλιάστηκε η Κανέλλη με τον Πάγκαλο). Θα συμφωνούσα μάλιστα με τη δήλωση Γλέζου, αν δεν υπήρχε τεκμηρίωση του χαρακτηρισμού.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 10:03 μ.μ.

Φίλε ΥΕΝΕΔ την γνωρίζω την ομιλία της στο Δ.Ποντιακό Συνέδριο.Δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά η Κανέλλη,αλλά μιλώντας για ''γενοκτονία και σε άλλες περιοχής της ΕΣΣΔ''αναφέρεται παρακάτω και στην λέξη Γκουλάκ!!.
Η εθνικίστρια μπουρζουαζού της Εκάλης πήρε συχωροχάρτι αφού έγινε βουλευτής του ΚΚΕ.Δεν τιμούν μόνο τα στερνά τα πρώτα.Γιατί τα στερνά της Κανέλλη όπως και του ΚΚΕ,είναι ίδια και απαράλλαχτα με τα πρώτα της Κανέλλη.Προς το χειρότερο μάλλον πάνε τα στερνά και των δύο.
Αν συνεχίσουν έτσι Κανέλλη και ΚΚΕ,δεν αποκλείεται να βγάλουν τον Συριζα αυτοδύναμο.Αλλά όταν πάρεις φόρα κατηφόρα τίποτα δεν σε σταματά.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 10:19 μ.μ.

2.20 δεν θα την ξεβρασει το κομμα γιατι πολυ απλα δεν θα επικρατησει ξανα ο οπορτουνισμος. και ειναι χιλιες φορες καλυτερη απο κατι αλλους που λιποτακτησαν απο το ΚΚΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝΕ ΑΓΓΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ενα μεγαλο μπραβο στην σ.ΛΙΑΝΑ ΠΑΝ

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 10:50 μ.μ.

Παν και Ραταπλάν .Εδώ ξέβρασε ολόκληρο Μπογιόπουλο που ήταν κομματικό στέλεχος με ούμπανα,η Κανέλλη θα του γλυτώσει?
Και θα την ξεράσει γιατί τα εθνικιστικά ψηφαλάκια που μάζευε μια φορά και ένα καιρό η Κανέλλη,πάνε αλλού τώρα.Τα μαζεύει ο Σαμαράς και τα χρυσάβγουλα και το ΚΚΕ το έχουν χεσμένο.
Μωρέ θα την ξεράσει και θάναι μέρα μεσημέρι!!.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 10:57 μ.μ.

den χρειάζεται να επισημάνουμε το προφανές πως οι παίδες(μαλλον του συριζα αλλα; για καποιο δικο τους λογο που δεν καταλαβαίνουμε, αποφεύγουν να υπερασπιστούν )
προσπαθούν να μην τοποθετούνται συγκεκριμένα αλλα περνάνε απο θεμα σε αλλο χρησιμοποιώντας χιούμορ πολιτικης αμηχανίας .Και επειδή λογο απώλειας επιχειρημάτων ειναι φανερα εκνευρισμένοι,ας κανουν μια προσπάθεια να διαβάσουν νηφάλια κείμενο απο ριζοσπαστικές φωνες που σίγουρα δεν εχ ουν φιλοκκε συναισθήματα
http://plagal.wordpress.com/2014/03/25/mansplaining/

ΥΓ
Τα λογικοφανή επιχειρήματα γενικά και αόριστα δεν ειναι πολιτικά...απο μονα τους ,αλλα έξοδος κινδύνου και απελπισίας του λιγότερου κακου,, στην συνέχεια βεβαια έρχονται τα και τι να κανουμε τωρα ο καπιταλισμός ειναι ισχυρός ας γινουμ εκαλοικαπιταλιστές και εμεις με μουτσούνα αριστερη για πρόσχημα,κλαψας ηττοπάθειας και συμβιβασμού αντι για το αντίθετο
Οπως παντα κανουν οι αστοι πολιτικοί για να κοροϊδέψουν τους λαους

4.07 Τι να πεις για την συγκυβέρνηση Ζολώτα ,αφου μια ίδια μας σερβίρεις και μαλιστα απελπισμένα..Λες την γνωμη σου,, το καταλάβαμε ,αυτο που δεν καταλαβαίνομαι ειναι γιατι η πρόταση του συριζα ειναι ρεαλιστική για τα συμφέροντα των εργαζόμενων και των ανέργων..Επειδή εχουν καλες προθέσεις (αν?) Πεςκατι συγκεκριμένο μπορεί να εχει ενδιαφέρον και να ειναι ενας λόγος να σας ψηφίσουν

ΚΚΕδοφρένεια
26 Μαρτίου 2014 στις 11:05 μ.μ.

Μανωλάκη 11:42 π.μ.

Άκου τι είπες:
"Το Ελληνοαμερικάνικο επιμελητήριο πήγε στον Περισσό, δεν πήγε ο Περισσός στο Ελληνοαμερικάνικο, όπως πήγε και σε όλα τα κόμματα (συμπεριλαμβανομένου και του δικού σου). Εχει πολύ μεγάλη διαφορά, από αυτό που υπονοείς, δεν νομίζεις?"

Δηλαδή μπορεί το ΔΝΤ, ο Ομπαμα, ο ΓΓ του ΝΑΤΟ, κλπ, κλπ, να πάνε στον Περισσό και ο Περισσός θα τους δεχθεί και να βγάλει και φωτογραφία μαζί ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!

Και μετά εσείς θα είστε οι "Επαναστάτες" και οι άλλοι τα "απολειφάδια"!!!!


Είναι ΤΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟ αυτό που λες που απορώ για το που μπορείτε να φτάσετε στην σπέκουλα και την διαστρέβλωση.

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 11:06 μ.μ.

2.14 Μην στεναχωριέσαι είτε συριζα ειτε ΝΔ ιδια πολιτική θα εφαρμόσουν

http://plagal.wordpress.com/2014/03/25/mansplaining/

το ξανα ποσταρω γιατι μου άρεσε

Ανώνυμος
26 Μαρτίου 2014 στις 11:47 μ.μ.

Γράμμα προς την Εφημερίδα των συντακτών από το μέλος του Σύριζα Λαμίας, Ρούλα-Φαλάρα-Κρανιώτη.
" Ολοι οι έντιμοι και δημοκρατικοί πολίτες αγανακτούν με το ξεπούλημα της χώρας, στα οργανωμένα συμφέροντα, ντόπια και ξένα. Υπάρχουν όμως και χειρότερα. Το ξεπούλημα ιδεολογίας για την εξουσία κι αυτό βιώνουμε τελευταία με θλίψη και οργή, παλαιά και ενεργά μέλη του Σύριζα, που παλέψαμε να τον κάνουμε αξιόπιστο στην κοινωνία. Είχαμε όμως εφόδια τις πολιτικές μας αρχές και τα οράματά μας. Να όμως που οι καιροσκόποι και επαγγελματίες πολιτικοί έκαναν πάλι το θαύμα τους.
Ο λόγος για τον υποψήφιο περιφερειάρχη Στερεάς, Βαγγέλη Αποστόλου, που επιλέχθηκε κεντρικά με αντιδημοκρατικό τρόπο, γιατί δεν ρωτήθηκαν τα τοπικά όργανα και η βάση του κόμματος. Ο ίδιος ήρθε σε διαβούλευση με στελέχη του διεφθαρμένου ΠΑΣΟΚ, που στήριξαν με ζήλο την καλλικρατική μεταρρύθμιση και τις μνημονιακές πολιτικές της συγκυβέρνησης Που ήταν απέναντί μας στους κοινωνικούς αγώνες, που μας ειρωνεύονταν και μας πολεμούσαν. Και τώρα, δεν θα αλλάξουν ούτε καρέκλα, γιατί θα συνεχίσουν την καριέρα τους ως στελέχη του Σύριζα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη Φθιώτιδας, Δημ. Τιμπλαλέξη, εν ενεργεία περιφ/κό σύμβουλο με την παράταξη του ΠΑΣΟΚ.
Κι αυτό γιατί τον έχει επιλέξει προσωπικά, σε πλήρη αντίθεση με τα τοπικά όργανα και τα μέλη του Σύριζα, ο "ηγεμών" στην Στερεά, Β. Αποστόλου, ο οποίος σε μία πολύ κόσμια διαμαρτυρία συντρόφισσας "πώς θα αντικρύσουμε τον κόσμο που μας εμπιστεύτηκε" απάντησε "να βάλετε πλερέζες". Αυτός λοιπόν είναι ο νέος Σύριζα των στελεχών.'
Και μετά από αυτό έχετε το θράσος να απευθύνεστε στο ΚΚΕ. Απαντήστε αν έχετε τα κότσια στο παραπάνω μέλος του σύριζα. Μανώλης

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 12:09 π.μ.

Ομιλία του Δραγασάκη 26/3/2014 ενώπιον Γερμανών βουλευτών μελών της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Ομοσπον. Γερμανικής Βουλής με επικεφαλής τον πρόεδρό της Κριχμπάουμ.
"Εάν ο Ελληνικός λαός αναδείξει τον Σύριζα στην κυβέρνηση, θα ήθελα να διαβεβαιώσετε τον Γερμανικό λαό. ότι θα έχετε στην Ελλάδα, μίαν αξιόπιστη πολιτική δύναμη, η οποία υποστηρίζει τον τερματισμό της λιτότητας και την έξοδο από την κρίση, μέσα στα πλαίσια της ευρωζώνης. Στον σύριζα έχουμε πλήρη επίγνωση ότι η κρίση είναι δικιά μας (!!!!), ότι πρέπει να κάνουμε βαθιές αλλαγές στο φορολογικό σύστημα (σαν του Σταθάκη το σύστημα?), στην δημόσια διοίκηση, στην λειτουργία του κράτους (ποιανού του καπιταλιστικού?), στην αντιμετώπιση της διαφθοράς..............απ' αυτή την σκοπιά αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα και όχι από μια σκοπιά, η οποία θεωρεί ότι μας φταίνε οι ξένοι (η κακιά Μέρκελ δεν έφταιγε μέχρι τώρα?) για το πρόβλημά μας. Εμείς ανησυχούμε για τον δρόμο της Ευρώπης, αλλά δεν συμμεριζόμαστε κριτικές που καλλιεργούν το μίσος ανάμεσα στους λαούς (έλα, τότε τσάμπα οι πλατείες των αγανακτισμένων και η γροθιά που θα βαράγατε στο τραπέζι).......Είμαστε έτοιμοι να μελετήσουμε το πρόγραμμα (του σύριζα))Μέ την Μέρκελ μαζί?)...... Εμείς είμαστε έτοιμοι, εάν υπάρχουν διαφωνίες, να βρούμε ένα τρόπο, να αποτιμήσουμε από κοινού τα αποτελέσματα της πολιτικής, όπως έγινε μια προσπάθεια πρόσφατα από το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο. Θέλουμε να αποκτήσει μία κοινή αντίληψη των εξελίξεων, διότι μας ενδιαφέρει το μέλλον και το δικό μας και το κοινό μέλλον της Ευρώπης." Οι παρενθέσεις δικές μου. Πονηρούληδες!! Αλλη γλώσσα έξω, τσάμπα μάγκες μέσα. Και μας κουνάτε και το δάχτυλο!! Και με τέτοιες "καραδεξιές πολιτικές" μας το παίζετε και "αριστεροί". Σήμερα μετά από αυτό συνειδητοποίησα ακριβώς, για τον μέγιστο κίνδυνο που πέρασε ξυστά από το ΚΚΕ πριν από 21 χρόνια, όταν αυτός ο άνθρωπος υπήρχε έστω και μικρή πιθανότητα να διεκδικήσει την γενική γραμματεία του κόμματος. Χειρότερα και από το ΓΚΚ, θα είχαμε γίνει. Μανώλης

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 12:10 π.μ.

26 Μαρτίου 10.57
Η πρόταση του Σύριζα,αν είναι ρεαλιστική και για το καλό των ανέργων και των απολυμένων δεν θα το κρίνεις εσύ αλλά οι ίδιοι άμεσα θιγόμενοι.
Εσύ το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι δίκη προθέσεων,και υπεράσπιση της Κανέλλη.
Το κυριώτερο όμως που ξεχνάς να αναφέρεις είναι πως η πρόταση του Συριζα,θές καλή θές κακή,θές ρεαλιστική ή όχι,είναι για ΣΗΜΕΡΑ.
Η πρόταση του ΚΚΕ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ.Η θολούρα για το μακρινό και απροδιόριστο μέλλον του σοσιαλισμού και της λαικής εξουσίας του ΚΚΕ που θα πέσει ξαφνικά απο τον ουρανό,δεν συγκινεί κανένα άνεργο,κανένα επισφαλώς εργαζόμενο,κανένα απολυμένο.Δεν περιμένουν να σώσουν την ψυχή τους μετά θάνατον.Θέλουν να ζήσουν σήμερα και το ΚΚΕ όχι μόνο δεν μπορεί να τους το προσφέρει,αλλά βάζει και εμπόδια απο πάνω. Για ΣΗΜΕΡΑ έχεις να τους πείς τίποτα? Δεν έχεις,σου γυρίζουν την πλάτη οριστικά,και κοιτάζουν αλλού.
Και μεταξύ μας για να το μάθει και 11.06,ο πονηρούλης.Αυτοί που σε πήρε ο πόνος και κόβεσαι τάχα για τα συμφεροντά τους,σιχαίνονται τους προφήτες και τις καφετζούδες που προβλέπουν το μέλλον.Τους βαρέθηκαν να του προλέγουν το μέλλον,και να του λένε πως ο Συριζα και η Ν.Δ είναι το ίδιο.Γιαυτό τους ξαποστειλαν στο 4.5% και θα τους κατεβάσουν και άλλο.Και ο Μάιος δεν είναι μακριά.

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 12:18 π.μ.

Και το καλύτερο σας τα φύλαγα για το τέλος.
ETUCE (Ευρωπαϊκή Συνδικαλιστική Επιτροπή για την Εκπαίδευση). Συμμετέχουν όλες οι συνδικαλιστικές δυνάμεις πλήν του ΠΑΜΕ που είναι το μόνο που την έχει καταγγείλει. Δηλαδή συμμετέχουν: ΣΥΡΙΖΑ-ΔΑΚΕ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙς-ΠΑΣΚ. Εχουνε δε αποφασίσει να πληρώνουν συνδρομές οι εκπαιδευτικοί για να κάνει η ETUCE ιμπεριαλιστική διπλωματία. Ιδιαίτερα ο ΣΥΡΙΖΑ υπερθεματίζει της συμμετοχής της ΟΛΜΕ στην ETUCE. Η οποία 13-14 Μαρτίου 2014, έκανε επίσκεψη στην Ουκρανία και συναντήθηκε με τον Υπουργό Παιδείας της νέας Ναζιστικής κυβέρνησης και με εκπροσώπους της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ουκρανία. Μάλιστα ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ (ΣΥΡΙΖΑ) είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ETUCE.
Συγχαρητήρια και εις ανώτερα. Να δείτε που η ιστορία του πρόγονού σας SPD θα ξαναπαιχτεί από τα εγγονάκια του. Μανώλης

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 12:19 π.μ.

10.50 ο σ. ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ειναι μελος του κομματος τα μπερδεψες παλι η σ. ΛΙΑΝΑ σας ποναει αλλαδεν πειραζει ετσι ειναι η ζωη. ΠΑΝ

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 12:28 π.μ.

@ανώνυμο 12.10
Πολλά λόγια λές αλλά ουσία μηδέν. Για να καταλάβουμε τι μας προτείνεις, συμφωνείς με την τοποθέτηση του Δραγασάκη ναί ή όχι? Ασε τα σούξου μούξου και τις υπεκφυγές. Καθαρά λόγια, καθαρές απαντήσεις. Γιατί ξέρεις τι κάνεις? Αφορίζεις για να μην λες τίποτα. Συγκεκριμένα πέρα από αοριστολογίες, κάποιο επιχείρημα έχεις να μας πείς? Μιλάς για θολούρες του ΚΚΕ κ.λ.π. Για τον σύριζα που πιστεύεις έχεις να μας πείς κάτι, να μας πείσεις ότι κάνουμε λάθος? Το κκε όπως λές πήρε όντως 4,5%. και ο σύριζα 27%. Η ζωή σου καλυτέρεψε από την πτώση του κκε και την άνοδο του σύριζα? Πολλαπλασιάστηκαν οι αγώνες, φρενάρισαν τα μέτρα, γιατί με ένα 27% κανονικά θα έπρεπε όχι μόνο τα μέτρα, αλλά και ο καπιταλισμός να έχει ανατραπεί. Τί το κάνατε αυτό το 27%? Το στείλατε σπίτι του? Φαντάζεσαι να είχε το κκε 27%? Επανάσταση θα είχε κάνει. Κι αν θέλεις μου απαντάς. Συμφωνείς με την ομιλία του Δραγασάκη? Μανώλης

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 12:39 π.μ.

12.10 αν ητανε οπως τα λες δεν θα ειχατε τετοιο πανικο συνεχιστε καλα παμε ΠΑΝ.

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 1:19 π.μ.

@Ανώνυμο 12.10
Αύριο στις 10.30 έχουν συγκέντρωση οι επιτροπές ανέργων των σωματείων. Θα είσαι εκεί ή μας το παίζεις "επαναστάτης"από το πληκτρολόγιο? Η πρόταση του κκε είναι αυτή που είναι. του σύριζα όμως ποιά είναι? Δεν μας λές γιατί ειλικρινά δεν έχω καταλάβει. Αλλη είναι την μιά μέρα, άλλη την άλλη. Θα έχεις φαντάζομαι την ευγενή καλωσύνη, να μας αναπτύξεις την θέση του κόμματός σου, του σύριζα για τις ευρωεκλογές για παράδειγμα. Περιμένω. Μανώλης

αντιρρησίας
27 Μαρτίου 2014 στις 2:03 π.μ.

Δυστυχώς για το ΚΚΕ - και για το λαό - , δεν είναι μόνο η Κανέλλη το πρόβλημα.

Αν διαβάσει κανείς το Ριζοσπάστη, τον 902.gr και άλλα ιστολόγια προσκείμενα στο ΚΚΕ, θα διαπιστώσει ότι περισσότερο χρόνο και χώρο αφιερώνουν στο να κατακεραυνώνουν το ΣΥΡΙΖΑ και αυτό που μαντεύουν και εύχονται να κάνει και λιγότερο σε όλους τους άλλους μαζί.

Αυτό μπορεί να φανεί παράλογο σε κάποιον καλοπροαίρετο που νομίζει ότι το ΚΚΕ είναι ένα κόμμα ιδεολογίας. Δεν έχει, όμως, καταλάβει ότι δεν πρόκειται περί αυτού. Για μαγαζάκι πρόκειται που προσπαθεί να κρατήσει την πελατεία του και επειδή το διπλανό μαγαζί που άνοιξε πουλάει πιο πολύ, αντί να κοιτάξει να βελτιωθεί το ίδιο κοιτάζει να συκοφαντήσει το διπλανό μαγαζί.

Οι καιροί, όμως, δεν επιτρέπουν τέτοια παιχνιδάκια και ο λαός που υποφέρει δε θα κάτσει ν'ακούσει αυτόν που στην ουσία δεν του προτείνει τίποτα παρά μόνο φανφάρες.

Ήτανε μια φορά ένα κόμμα που το έλεγαν ΚΚΕ θα γράψει η Ιστορία

27 Μαρτίου 2014 στις 3:17 π.μ.

Πολύ κακό για το τίποτα... αν ο Τσίπρας είναι τσογλάνι είναι απλά και μόνο ως κρυφός σοσιαλδημοκράτης... αυτό και μόνο αρκεί για να τον κατατάξει. Το αυτό ισχύει και για τους υπόλοιπους επίδοξους διαχειριστές που υπόσχονται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 8:07 π.μ.

Παλλά λόγια για το τίποτα. Συνεχίζετε να κάνετε τουμπεκί ψιλοκομμένο για όσα σας ρωτάω. Μόνο γενικούς αφορισμούς ξέρετε να κάνετε. Οταν μπαίνουμε στα πολιτικά επιχειρήματα, κάνετε του "κινέζους". Μανώλης

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 8:19 π.μ.

"Φαντάζεσαι να είχε το κκε 27%"

Μουααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
Ναι, το φαντάζομαι!
Κάθε μέρα Ομόνοια Σύνταγμα να πανηγυρίζει ο λαός για την ήττα του ΣΥΡΙΖΑ!!!!

ΚΚΕ4ever
27 Μαρτίου 2014 στις 10:20 π.μ.

Ναι, μεγάλε ΜΑΝ!
Το ΚΚΕ καμία σχέση με τη θολουρα δεν έχει! Το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα με ρεαλιστικές και αποτελεσματικές λύσεις.

Όπως, πχ για τα Ναρκωτικά, που προτείνει πολύ σωστά την ανατροπή του Καπιταλισμού ως λύση, διότι μόνο έτσι οι άνθρωποι θα είναι ευτυχισμένοι και δεν θα καταφεύγουν στις ουσίες. Μέχρι τότε αυτά τα "τσογλάνια" οι εθισμένοι (που πολλοί μπορεί να είναι τίποτα αριστερίστικα οπορτουνιστικά απολειφάδια), ας ψοφάνε στο δρόμο αβοήθητοι αφού δεν κάνουν τίποτα για να αντρέψουν τον καπιταλισμό.

Επίσης πολύ σωστή πρόταση του ΚΚΕ είναι και ο ελάχιστος μισθός των 1400€ που φυσικά το κόμμα δίνει σε όλους τους εργαζομένους του στο Ριζοσπάστη και αλλού. Βέβαια, το κόμμα επειδή δεν είναι επιχείρηση, δεν έχει εργαζόμενους που παράγουν υπεραξία, αλλά εθελοντές με 600€ αποζημίωση και για να δείτε και πόσο φιλεργατικό είναι τους κολλάει και ένσημα αποπάνω.

Τι δεν καταλαβαίνετε ρε οπορτουνιστικά απολειφάδια;

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 11:36 π.μ.

10.20 ολα τα επαγγελματικα στελεχη του ΚΚΕ περνουν 800 ευρω χωρις καμμια εξαιρεση. 8.19 το σιγουρο ειναι οτι δεν θα κανουμε αστικη κυβερνηση με τα μεσα παραγωγης στους αστους ΠΑΝ

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 1:19 μ.μ.

Τελικά θα μας πείτε τι έλεγαν τα πιτσουνάκια ο Κουτσούμπας και ο άλλος ο χαρούμενος με το ελληνοαμερικάνικο κεφάλαιο; (πήγαν λέει αυτοί στον περισσό και όχι ο περισσός σε αυτούς!! τι άλλη γελοιότητα θα ακούσουμε από τους χωμένους μέχρι το λαιμό στο σύστημα κκεδες;;)

Ρε τους βρωμοοπορτουνιστές συριζαίους - σας έφαγαν τη μπουκιά από το στόμα

27 Μαρτίου 2014 στις 3:14 μ.μ.

@���4ever

Επειδή είδα ότι χρησιμοποιείται το Nickname KKE4ever (ύστερα από ενημέρωση αναγνώστη μας) το οποίο εμμέσως πλην σαφώς οδηγεί σε συμπεράσματα ότι αυτός που το χρησιμοποιεί είναι συντάκτης του K.K.4ever (γνωστό και ως KKE4EVER παλιότερα), δηλώνω σαν δημιουργός του μπλογκ ότι ουδεμία σχέση έχει με μένα και τους συντάκτες μας.

Προφανώς και δεν διεκδικώ από τον συγκεκριμένο χρήστη να χρησιμοποιεί όποιο ψευδώνυμο επιθυμεί, ο καθένας δηλώνει ότι θέλει, αλλά δεν θέλω να δημιουργηθεί καμιά παρεξήγηση.

Τα δικά μου σχόλια αλλά και άλλων συντακτών γίνονται με τα γνωστά ψευδώνυμα μας που βρίσκονται στο μπλογκ μας.

Επί της ουσίας του θέματος, αν ασχοληθούμε με άρθρο γνώμης θα το δείτε στο μπλογκ μας, ή με σχόλιο που θα έχει την δικιά μας υπογραφή.

27 Μαρτίου 2014 στις 3:21 μ.μ.

Επειδή είδα ότι χρησιμοποιείται το Nickname KKE4ever το οποίο εμμέσως πλην σαφώς οδηγεί σε συμπεράσματα ότι αυτός που το χρησιμοποιεί είναι συντάκτης του K.K.4ever (γνωστό και ως KKE4EVER παλιότερα), δηλώνω σαν δημιουργός του μπλογκ ότι ουδεμία σχέση έχει με μένα και τους συντάκτες μας.

Προφανώς και δεν διεκδικώ από τον συγκεκριμένο χρήστη να χρησιμοποιεί όποιο ψευδώνυμο επιθυμεί, ο καθένας δηλώνει ότι θέλει, αλλά δεν θέλω να δημιουργηθεί καμιά παρεξήγηση.

Τα δικά μου σχόλια αλλά και άλλων συντακτών γίνονται με τα γνωστά ψευδώνυμα μας που βρίσκονται στο μπλογκ μας.

Επί της ουσίας του θέματος, αν ασχοληθούμε με άρθρο γνώμης θα το δείτε στο μπλογκ μας, ή με σχόλιο που θα έχει την δικιά μας υπογραφή.

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 4:51 μ.μ.

ΠΡΟΣ Ανώνυμο 26 Μαρτίου 2014 - 12:14 π.μ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΚΚΕ

Και όσο για την Κανέλλη (δείτε πρώτα το video με τον Τσίπρα να λέει, ότι πρώτη επιτέθηκε στον Κασιδιάρη)

Ολοι εσείς που μιλάτε για το βίντεο έτσι και το βίντεο αλλιώς,και παίρνετε το μέρος της Κανέλλη,ότι δήθεν στο video ο Τσίπρας γελώντας λέει,ότι πρώτη αυτή επιτέθηκε στον Κασιδιάρη,ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Η ΕΤΣΙ ΜΙΛΑΤΕ?

Πάντως, ούτε η ίδια η Κανέλλη το είδε απ'ότι λέει η ίδια στο ΜΕΓΚΑ,αλλά ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ.Αγνωστο ποιος της το είπε.Πάντως κάποιος από τη φυλλάδα LIFO ισχυρίζεται ότι είδε το ντοκιμαντέρ και μεταφέρει κάποιοα σημεία μεταξύ των οποίων και το επίμαχο σημείο.Το τονίζω,η Κανέλλη όπως η ίδια λέει δεν είδε την ταινία αλλά της το μεταφέρανε γιαυτό και μη βιάζεστε να την υποστηρίξετε εκτός κιαν δεν κολώνετε λόγω ανωνυμίας.

Αν είναι έτσι, πάσο

υ.γ.στο διαφημιστικό τρέλερ σκηνή με τις καταγγελίες της Κανέλλη,δεν υπάρχει.Υπάρχει μόνο η φάση όπου ο Τσίπρας μετά την επίθεση του Κασιδιάρη,γυυρνάει προς το φακό και λέει ειρωνικά :ο τύπος (ο Κασιδιάρης) είναι ψυχοπαθής.

Λίγο κράτει λοιπόν

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 5:42 μ.μ.

Κανένας ανώνυμος δεν απαντά. αποφεύγετε τις απαντήσεις όπως ο διάολος το λιβάνι. και τί να πείτε άλλωστε. Ξαναρωτάω, κάποιος ευγενής ανώνυμος, έχει την καλοσύνη να με ενημερώσει για το πρόγραμμα και την θέση του σύριζα για τις ευρωεκλογές? Θα μου απαντήσει κάποιος, η Δούρου εκφράζει τον επίσημο σύριζα, γιατί μίλησε για ένα τέλειο αστικό κράτος που θα φτιάξει ο σύριζα. Προσέξτε την λέξη Α σ τ ι κ ό. Ο Δραγασάκης εκφράζει τον επίσημο σύριζα γιατί αυτά που είπε μάλλον για νδ τον κάνουν. Σ΄αυτή την κοπέλλα από την Λαμία, μέλος του σύριζα και σε όλα τα μέλη σας στην Πελοπόννησο που έχουν τις ίδιες αγωνίες, θα απαντήσεις κανείς σας, έστω και ανώνυμα? Μανώλης

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 5:45 μ.μ.

Τι θλιβερά προβλέψιμοι είσαστε πλέον. Και όσο θα αγριεύει η δεξιά στροφή σας και οι προσοχές σας στο κεφάλαιο, τόσο θα αγριεύεται το αντκκε μένος σας και τον αντικομμουνισμό σας. Δεν πειράζει, έτσι μας δείχνετε πόσο καλά πάμε. Οταν θα μας χαιδεύετε, να αρχίζουμε να ψαχνόμαστε. Μανώλης

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 5:59 μ.μ.

2.03 Οταν λες να βελτιωθουμε με μετρο συγκρισης τον συριζα τη ακριβως ενοεις μπορεις να μου εξηγησεις ΠΑΝ

27 Μαρτίου 2014 στις 6:08 μ.μ.

@ΚΚΕ4ever

Σοβαρέψου όσο γίνεται και βάλε ένα ψευδώνυμο που να σε εκφράζει. εκτός αν είσα προβοκάτορας.

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 10:51 μ.μ.

Αντιρρησία, διάβασε την απάντηση της Κανέλλη στον βηματοδότη. Δίνει μια απάντηση πλήρη. Μανώλης

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 11:44 μ.μ.

φαουλ να χρησιμοποιήσει σε ενα κομματικό προπαγανδιστικό βιντεο ενα σκηνικό πολιτικου αντιπαλου με παρελθόν και μελλον,,,, ο καλο σιδερωμένος Αλέξης
σοβαρευτείτε για ενα δευτερόλεπτο και ριχτέ ενα ματι εδω http://plagal.wordpress.com/2014/03/25/mansplaining/

ΚΚΕ4ever
27 Μαρτίου 2014 στις 11:52 μ.μ.

Red Star,
ο ίδιος παραδέχεσαι ότι το blog σου λέγεται Κ.Κ.4ever και όχι ΚΚΕ4ever, άρα τι ζόρι τραβάς;

Και στην τελική εγώ πως ξέρω ότι είσαι αυτός που έχεις το Κ.Κ.4ever ή ακόμα και να είσαι αυτός που λες, πως ξέρω ότι δεν είσαι ασφαλίτης προβοκάτορας σε αποστολή να βλάψεις το ΚΚΕ;

Αλλά για να χαλαρώσεις (φαίνεται πως εκεί στο Περισσό παίρνετε όλοι τα ίδια χάπια που παίρνει η Λιάνα και ο Κασιδιάρης) σου δηλώνω ως disclaimer ότι το ΚΚΕ4ever δεν σημαίνει "Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας for ever" αλλά "Κανελλικό Κόμμα Ελλάδας for ever".

Αλλά Red Star, σοβαρέψου όσο γίνεται και βάλε ένα ψευδώνυμο που να σε εκφράζει. εκτός αν είσαι προβοκάτορας.
To Red Star το έχει κατοχυρώσει ο ................Ερυθρός Αστέρας Βελιγραδίου όταν εσείς ήσασταν αγέννητοι.

Ανώνυμος
27 Μαρτίου 2014 στις 11:58 μ.μ.

Ρεδ σταρ, όταν λες "Επειδή είδα ότι χρησιμοποιείται το Nickname KKE4ever (ύστερα από ενημέρωση αναγνώστη μας)" θέλεις να μας πεις ότι το ΚΚΕ έχει και διαδικτυακούς ρουφιάνους που βαράνε συναγερμό όταν κάποιος κάνει καζούρα στο νέου τύπου (αχαχαχα) Κόμμα σας;;;;

Να υποθέσω ότι οι Μαν και ΠΑΝ είναι επαγγελματικά στελέχη των 800€ που κάνουν αυτή την δουλειά;
Διότι από το πρωί ως το βράδυ τρολλάρουν. Επάγγελμα κανονικό δεν έχουν;

Μαν, εγώ την διάβασα την απάντηση της Καμμένης στον υπερ-αστικό τύπο.
Ξέρεις τι πιστεύω; Διπολική διαταραχή καραμπινάτη....

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 12:01 π.μ.

Red Star 3:14, θέλεις να πεις ότι έχεις αναγνώστες που "περιπολούν" στο διαδίκτυο και σας παίρνουν τηλέφωνο για να την "πέσετε" όταν θίγεται το Κουτσουμπέϊκο;

Αυτό πως λέγεται, "διαδικτυακή περιφρούρηση" ή "διαδικτυακή ρουφιανιά";;;;;;

οπορτουνιστικό απολειφάδι
28 Μαρτίου 2014 στις 1:29 π.μ.

Κάποιος σκέφτηκε - για πλάκα - να ονομάσει τον εαυτό του ΚΚΕ4ever και τι προέκυψε από αυτό; Ότι υπάρχει ιστολόγιο που ονομάζεται ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ KKE4ever!!! και του ζητάει μάλιστα ν'αλλάξει ψευδώνυμο!!! γιατί αλλιώς είναι προβοκάτορας!!!

ΚΚΕ4ever λοιπόν, ό,τι κι αν γίνει, ό,τι κι αν προκύψει, ό,τι κι αν υποστηρίζει, ό,τι κι αν κάνει! Αρκεί να έχει τη σφραγίδα που γράφει πάνω ΚΚΕ! Τέτοια αφοσίωση ούτε οι Γιαπωνέζοι Καμικάζι!

ΚΚΕ4 ever λοιπόν, ΚΚΕ και στη δευτέρα παρουσία. ΚΚΕ στον αιώνα τον άπαντα, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων ΚΚΕ!

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 9:27 π.μ.

Τη στιγμή που ολα τα ΜΜΕ της χώρας κάνουν μονομερή αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση,
υπάρχει ενα κομμουνιστικό κόμμα που συμπλέει μαζί τους.
Θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς πως αυτό συμβαίνει γιατί η αντιπολίτευση που ετοιμάζεται να γκρεμίσει την κυβέρνηση από την εξουσία, είναι ενα ακροδεξιό κόμμα με ακόμα πιο άγριες για το λαό προθέσεις.
Δεν επιδιώκει όμως το ΚΚΕ να προστατέψει το λαό από μια τέτοια εξέλιξη.
Γιατί την εξουσία διεκδικεί με αξιώσεις ενα (να δεχθώ κατ΄ευφημισμό) αριστερό κόμμα.
Και η αγωνία του ΚΚΕ είναι μη τυχόν και εξαπατηθεί ο κόσμος, ο οποίος υποτίθεται θα στραφεί απογοητευμένος στην ακροδεξιά μετά το αριστερό στραπάτσο.
Βλέπεις το πασοκ και η νδ που τον εξαπατούσαν τόσα χρόνια, έχουν αναγκαστεί από ίδια τα αδιέξοδα της καπιταλιστικής διαχείρισης να ρίξουν τις μάσκες της ψευδούς αντιπαλότητας του παρελθόντος.
Έτσι το δικαίωμα τους στην εξαπάτηση του κόσμου απειλείται, και το ΚΚΕ είναι αναγκασμένο να ρίξει και αυτό τη δική του μάσκα προκειμένου να το προστατέψει.
Άλλωστε το πασοκ και η νδ είναι αυτά που τόσα χρόνια είχαν εκχωρήσει τα δικαιώματα υπεράσπισης των εργαζομένων στο ΚΚΕ, μην τυχόν και αυτά πέσουν στα χέρια κάποιου άλλου που θα μπορούσε να απειλήσει τους εργοδότες.
Σήμερα λοιπόν έχουμε και τους τρείς συνασπισμένους μπροστά μας, χωρίς τις μάσκες τους.
Και φυσικά δεν αγωνιούν για την επικείμενη αλλαγή στον τρόπο καπιταλιστικής διαχείρησης, μιας και ο ΣΡΖ δε στοχεύει επ ουδενί σε αυτή.
Η αλλαγή του διαχειριστή είναι αυτή που τους καίει, και η ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ δυσκολία που αυτή θα φέρει στη λειτουργία του μηχανισμού διαπλοκής που έχουν στήσει, και ο οποίος λειτουργεί με όρους παρέας/συμμορίας, πάντα μέσα στο καπιταλιστικό πλαίσιο.
Το οποίο ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ δεν αμφισβητείται από κανέναν κομματικό φορέα σήμερα.
Το κατα πόσο ο ΣΡΖ θέλει να πάρει τη θέση του διαχειριστή, προκειμένου να συντηρήσει το υπάρχον παραμάγαζο ή ακόμα και να στήσει ενα νεο δικό του μένει να το δούμε.
Προσωπικά δε διαβλέπω τέτοια πρόθεση, οσο και αν αμφισβητώ τις φιλολαϊκές προθέσεις του κόμματος της κουμουνδούρου.

ΣΤΡΑΣ
28 Μαρτίου 2014 στις 11:07 π.μ.

Ρε παιδιά τι έγινε ο Μανωλάκης με τον ΠΑΝ;
Ξεβρακώθηκαν επειδή τους είπαν ότι είναι διαδικτυακοί ρουφιάνοι και κρύφτηκαν, ή μήπως έμαθαν ότι τα υπόλοιπα επαγγελματικά στελέχη του ΚΚΕ παίρνουν 800€ και κατάλαβαν ότι τους έριξαν στα φράγκα;
Και τελικά, τι γίνεται εδώ μέσα; Με κάτι ΜΑΝ-ΠΑΝ-RedStar θα αντιπροσωπεύεται το ΚΚΕ; Ο γίγαντας TRASH που είναι;

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 11:52 π.μ.

Όσο κι αν την σιχαίνομαι κ λίγα του σουρε για την συμπεριφορά του στο ντοκ.
Σταύρος Ζαφείρης

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 1:04 μ.μ.

@An;vnymo 11.58
Τώρα αν σε πω προβοκάτορα θα παρεξηγηθείς, ή θα αναγνωρίσεις τον εαυτόν σου. Εγώ ανώνυμε δεν είμαι μέλος του κκε, είμαι σίγουρα συνοδοιπόρος του και 2,5 χρόνια άνεργος του ιδιωτικού τομέα, που μετά από χρόνια δουλειάς, μου είπα να δουλέψω 3 μέρες το μήνα. Κατά τα άλλα οι ¨ασφαλίτες" ανήκουν σε εσάς, και φαίνεται και από το θράσος σας απέναντι στον red star. Μόνο ταυτότητα που δεν του ζητήσατε. Μανώλης

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 1:07 μ.μ.

Απολειφάδι
Οχι, δεν σκέφτηκε ούτε το έκανε από πλάκα. Το έκανε ακριβώς προβοκατόρικα, για να σπείρει σύγχυση σε ανθρώπους που διαβάζουν και το συγκεκριμένο blog. Ούτε αφελείς είστε ούτε βλάκες. Προβοκάτορες ναι. Μανώλης

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 5:04 μ.μ.

11.Ο7 κανεις δεν κρυφτηκε. Ανεργος απο τον ιδιωτικο τομεα λιγο πριν την συνταξη. οσο για τα φραγκα αλλου πρεπει να κοιταξεις ΠΑΝ

οπορτουνιστικό απολειφάδι
28 Μαρτίου 2014 στις 6:42 μ.μ.

Τώρα, νομίζετε σοβαρά ότι υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν το συγκεκριμένο blog και θα πάθουν σύγχυση διαβάζοντας αυτά που έγραψε ο αποκαλούμενος kke4ever στο Βαθύ κόκκινο;

Αν το νομίζετε αυτό, υποτιμάτε πολύ τον κόσμο σας ή μήπως έχετε δίκιο;

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 6:49 μ.μ.

9.27 η κυπρος ειναι διπλα μας και χαραχτηριστικο. το ΑΚΕΛ μπηκε στην λογικη να αναλαβει κυβε ρνηση με τα μεσα παραγωγης στους καπιταλιστες. Μετα απο 5 χρονια τα αποτελεσματα καταστρο φικα για τον λαο. βενεζουελα 15 χρονια με αριστερη κυβερνηση και τα μεσα παραγωγης στους καπιταλιστες ρωσικα και κινεζικα καπιταλιστικα συμφεροντα ο λαος παει για την εξαθλιωση. ανετα οποιος θελει μπορει να βγαλει συμπερασματα ΠΑΝ.

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 7:36 μ.μ.

ΠΑΝ, εσύ είσαι ο άνεργος του ιδιωτικού τομέα λίγο πριν τη σύνταξη?
Εσύ φίλε μου τελείωσες το ΕΠΑΛ Σαλαμίνας πριν 10 χρόνια περίπου και μόλις έκλεισες τα 30.....

Ποιός είναι ο προβοκάτορας λοιπόν, Παναγιώτη "λίγο πριν τη σύνταξη"??
Και αν συνεχίσεις τα ψέμματα θα αποκαλύψω άλλα...

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 8:07 μ.μ.

Πέρα από γενικούς αφορισμούς και λεξιλόγιο ανάλογο του ήθους σας, σαν "αριστεροί" που είστε, κάποια απάντηση θα μου δώσετε που την ζητώ εναγωνίως, για να μιλήσουμε και λίγο πολιτικά? Πώς σας φάνηκαν οι δηλώσεις Δραγασάκη? Αριστερές? Ποιά η θέση του κόμματός σας για την ΕΕ? Ποιό το πρόγραμμά ας για τις ευρωεκλογές? Καπιταλισμός με διαχείριση και υγιείς επιχειρηματίες? αριστερή εκ των έσω ΕΕ? Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει. Βγαίνει ο Σταθάκης με δηλώσεις για την οικονομία και νομίζω ότι μιλάει ο Δασκαλόπουλος του ΣΕΒ, βγαίνει ο Δραγασάκης και νομίζω ότι μιλάει η "κακιά Μέρκελ" (άλλωστε στο ακροατήριό της και στους βουλευτές της μίλησε), βγαίνει η Δούρου και παίρνει αμπάριζα τα μοναστήρια του Αγίου Ορους , ότι παπαδαριό βρεί μπροστά της και στο τέλος μιλάει και για ένα τέλειο αστικό κράτος που οραματίζεται να φτιάξει.
Τελικά βρέ παιδιά έχω μπερδευτεί. Ποιός απ΄όλους τελικά είναι ο "αριστερός", αυτός ντε, που πριν 2 χρόνια, απευθυνόμενος στο ΚΚΕ, το καλούσε για "αριστερή συνεργασία" και που θα μας έφερνε "τον σοσιαλισμό με στάδια και μεταβατικά προγράμματα"? Μανώλης

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 10:14 μ.μ.

7.36 αφου το λες θα εισαι προβοκατορας εγω ειμαι οτι ακριβως δηλωσα ΠΑΝ

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 10:23 μ.μ.

8.07 τον σοσιαλισμο με σταδια στην δευτερα παρουσια αυτο θελανε να πουνε αλλα μπερδευτηκα νε συντροφε ΠΑΝ

ΚΚΕδοφρένεια
28 Μαρτίου 2014 στις 10:31 μ.μ.

Ακόμα και να ήθελε κάποιος να σου απαντήσει, αυτό θα ήταν αδύνατο να το κάνει σε 30 ερωτήματα που θέτεις.
Άρα, δεν αναζητάς απάντηση, θέλεις μόνο να σπεκουλάρεις.

Πάντως, για το τι είπαν ΚΚΕ και Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο στον Περισσό, ακόμα δεν έβγαλες άχνα!
http://www.sofokleousin.gr/archives/160876.html

"Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Γιάννος Γραμματίδης μετά το πέρας της συνάντησης δήλωσε ότι έγινε εγκάρδιος, ειλικρινής και εποικοδομητικός διάλογος με την ηγεσία του ΚΚΕ. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη ανάγκη εθνικής συνεννόησης πάνω σε θέματα που ενώνουν τους πολίτες, όπως η πάταξη της διαφθοράς και η εξισορρόπηση μέτρων δημοσιονομικού χαρακτήρα με αναπτυξιακά, έτσι ώστε να μην συνεχίζεται η επιβάρυνση των πολιτών."

Ώστε Μανώλη:
"Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη ανάγκη εθνικής συνεννόησης πάνω σε θέματα που ενώνουν τους πολίτες"

ΚΚΕ και Ελληνοαμερικάνικο επμελητήριο ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ στην ανάγκη ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ!!!!!
Και μετά έχετε το θράσος να κατηγορείται άλλους για "διαχείριση"??????



Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 10:31 μ.μ.

Μπράβο Μανώλη, καλή προσπάθεια.

Αξιος ο μισθός σου ως "επαγγελματικό στέλεχος" ή μήπως και συ είσαι "συνταξιούχος" σαν τον ΠΑΝ?

Ανταγωνίζεσαι με επάρκεια τα συνεταιράκια σου στην "Ομάδα Αλήθειας" της ΝΔ.

Ανώνυμος
28 Μαρτίου 2014 στις 11:33 μ.μ.

κκεδες απο τοτε που νομιμοποιηθηκε το κκε το 1974 μονιμως σας φτυνει ο κοσμος στις εκλογες και νομιζετε οτι βρεχει. 40 χρονια νομιμοι και το αποτελεσμα οοο! τη μια σας φταιει ο αντρεας που σας εκλεψε τα συνθηματα το 1981. την αλλη σας φταιει ο κυρκος που σας εβαλε στο συνασπισμο και κανατε παρεα στο μητσοτακη στις συγκεβερνησεις ζολωτα-τζανετακη. την επομενη σας φταει ο τσιπρας που με την κυβερνηση της αριστερας σας ρουφηξε και σας πατωσε στο 4,5%!
τι φταει; το κακο σας το κεφαλι φταειι. που δυστυχως ειναι το ιδιο με του καθε γραφειοκρατη μαιλη γοντικα αλεκας. αυτα τα μετρια πολιτικα παιδακια που πηγαιναν στη σοβιετικη ενωση το 70 και το 80 και τα εβρισκαν ολα τελεια. αυτοι οι ιδιοι δουλευαν τον απλο κοσμο μεσα απο το ριζοσπαστη μεχρι το 89 για το σοσιαλισμο του 70 και του 80 στην εσσδ.
κομμα σφραγιδα καταντησε το κκε.

29 Μαρτίου 2014 στις 12:29 π.μ.

@ΚΚΕ4ever

Δεν είσαι σοβαρός, λυπάμαι για λογαριασμό σου, το όνομα μου είναι Βερναδάκης Θοδωρής, στο FACEBOOK μπορεί να με βρει κανείς ως TEO VERN αν θέλει να μου μιλήσει.Δεν είμαι μέλος κανενός κόμματος, και αυτό το ξέρουν οι αναγνώστες μας.Αν θες να χρησιμοποιείς αυτό το ψευδώνυμο, με γεια σου και χαρά σου,ο καθένας με τα βίτσια του, όσο για τον Ερυθρό Αστέρα το σκέφτηκες πολύ για να γράψεις τέτοια παπαριά ;

29 Μαρτίου 2014 στις 12:32 π.μ.

@Ανώνυμος

Έγραψε σχόλιο ο αναγνώστης σε μια ανάρτηση.Κάποιοι θεώρησαν ότι ο χρήστης αυτός εκφράζει το KK4ever, έπρεπε να το ξεκαθαρίσω.

Όσο για την άποψη μου , θα τη δείτε σε σχετική ανάρτηση μου σύντομα στο μπλογκ.Μερικοί από τα αντιΚΚΕ γυαλιά τους βιάζονται να βάλουν λόγια στο στόμα μου.

29 Μαρτίου 2014 στις 12:35 π.μ.

@οπορτουνιστικό απολειφάδι

Δεν ζήτησα ποτέ κάτι τέτοιο ! Δεν απαίτησα ούτε έχω το δικαίωμα να απαιτήσω. Ότι λειτουργεί προβοκατόρικα το αφήνω στη κρίση του καθενός. Ο ίδιος γελοιοποιείται και τρολλάρει , του εύχομαι καλή διασκέδαση και την επόμενη φορά ας γράψει και ως KK4ever ή σαν ΝΔ4ever

Κομμαντάντε Μαΐλης
29 Μαρτίου 2014 στις 12:54 π.μ.

Απευθύνομαι στον KKE4EVER που λέει ότι το red star είναι copyright του Ερυθρού Αστέρα Βελιγραδίου.

Φίλε, είσαι πολύ πίσω! Έχει δοθεί το δικαίωμα της χρήσης του ονόματος του Ερυθρού Αστέρα στη Λιάνα Κανέλλη από τον Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς, τον Ράντοβαν Κάρατζιτς και τον Ράτκο Μλάντιτς, τιμώντας τον αγώνα που έδωσε η Λιάνα κατά των Κοσσοβάρων Αμερικανοκίνητων τρομοκρατών λαθρεμπόρων πρακτόρων του UCK.

Οπορτουνιστές κοσμοπολίτες όλου του κόσμου κρυφτείτε! Έρχονται οι κομμουνιστές πατριώτες! Έρχεται ο askordoulakos! Έρχεται ο Ελ Καμινέρο! Έρχεται η Λιάνα! Κι από πίσω έρχεται στρατιά ολόκληρη: Ο Ζουράρις, ο Παπαθεμελής, ο Καμμένος, ο Καργάκος. Ατελείωτη σειρά ηρώων σε έναν αγώνα που δεν υπάρχει και δε θα δοθεί ποτέ!!!

ΚΚΕ4ever
29 Μαρτίου 2014 στις 11:08 π.μ.

"Κομμαντάντε Μαΐλη",

ΔΕΝ είσαι ο σ. Μαΐλης και δεν έχεις σχέση με το ΚΚΕ!

Σε καταγγέλλω ως προβοκάτορα-ασφαλίτη!

ΚΚΕ4ever
29 Μαρτίου 2014 στις 11:16 π.μ.

@ RED STAR

Αν όπως λες, αναγνώστης του blog σου (Κ.Κ.4ever) διαβάζοντας το σχόλιό μου
".... θεώρησαν ότι ο χρήστης αυτός εκφράζει το KK4ever"
μάλλον ....καθυστερημένους αναγνώστες έχεις, που δεν αντιλαμβάνονται το δούλεμα.
Βέβαια, με τις ανοησίες του ΚΚΕ, είναι κομματάκι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς τι είναι σοβαρό και τι δούλεμα.

Και αν πάλι ένιωσες πως ".... έπρεπε να το ξεκαθαρίσω" γιατί πίστεψες ότι δημιουργείτε σύγχυση τότε
μάλλον συμμερίζεσαι και συ την ίδια άποψη για τους αναγνώστες σου.


Τώρα, για το αν σε λένε έτσι ή αλλιώς, όπως θα έλεγε και ο Σαίξπηρ "Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε".

Μπακαούκας
29 Μαρτίου 2014 στις 11:23 π.μ.

@ ΠΑΝ 10:14

Αφού είσαι αυτός ρε φίλε, με τη γνωστή φωτογραφία με τη μασχάλη
https://plus.google.com/106540394594330966818/posts
και μάλιστα σε προηγούμενες αναρτήσεις σου το Βαθύ Κόκκινο έχει ποστάρει από τον συγκεκριμένο λογαριασμό, με τη συγκεκριμένη φωτογραφία, ΤΙ ΨΕΜΜΑΤΑ μας τσαμπουνάς ότι δήθεν είσαι συνταξιούχος;;;

Δηλαδή σε πιάνω να λες ΨΕΜΜΑΤΑ, στο αποδεικνύω και συ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ;;;;

Και μετά θέλεις να λέγεσαι και Κομμουνιστής;;; Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.


Υ.Γ.: Από δω και πέρα θα λέγεσαι ΠΑΝ ο Ψευτοσυνταξιούχος.

Ανώνυμος
29 Μαρτίου 2014 στις 2:18 μ.μ.

11.33 οποτε πες μας τη γνωμη σου τη επρεπε να ειχαμε κανει κατα την γνωμη σου για να ειμαστε ενταξει ειμαι περιεργος να μαθω ΠΑΝ

Ανώνυμος
29 Μαρτίου 2014 στις 4:50 μ.μ.

11.23 μην εκτιθεσαι αδικα οπως ακριβως τα ειπα ειναι στην φωτογραφια ειναι αλλο προσωπο. πολιτικα να μιλαμε και αυτο ειναι αρκετο εκτος και αν δεν υπαρχουν επιχειρηματα ΠΑΝ

Μπακαούκας
29 Μαρτίου 2014 στις 5:11 μ.μ.

@ΠΑΝ τον Ψευτοσυνταξιούχο 2:18

Ξεκίνα από το να μην λες ψέμματα....

αντιρρησίας
29 Μαρτίου 2014 στις 8:57 μ.μ.

Με αφορμή την παρέμβαση του red star (διαχειριστή του ιστολογίου με το ατυχές όνομα kke4ever) έριξα μια ματιά στο συγκεκριμένο ιστολόγιο και διαπίστωσα ότι δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα φιλικά προς το ΚΚΕ ιστολόγια.

Ούτε με το ταλιμπανικό redfly planet, ούτε με το ψευτο-σοβαρό lenin reloaded που έχουν αναγορεύσει ως υπ’αριθμόν ένα στόχο το ΣΥΡΙΖΑ και όχι τον κύριο ταξικό τους εχθρό. Ιστολόγια που έχουν εκπαιδεύσει τους αναγνώστες τους σε ανόητα αστειάκια και επαναλαμβανόμενα κλισέ.

Είναι ένα ιστολόγιο που δεν έχει πρόβλημα να δημοσιεύσει ένα άρθρο του Δελαστίκ ή μια συνέντευξη του Στρατούλη, χωρίς σχόλια μουτζαχεντίν από κάτω. Έχει links προς την ISKRA, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ

Εξαιρετικά ευχάριστο και μακάρι να υπάρχουν και άλλοι τέτοιοι μέσα στο ΚΚΕ.

ΥΓ. Το μόνο που με χάλασε ήταν αυτή η ενασχόληση και η εμμονή με τη Β. Κορέα, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα έτσι δεν είναι;

Ανώνυμος
29 Μαρτίου 2014 στις 9:45 μ.μ.

8.57 ο ταξικος αντιπαλος ειναι ο καπιταλισμος και με αυτον ασχολουμαστε συνεχεια ΠΑΝ

Ανώνυμος
29 Μαρτίου 2014 στις 9:54 μ.μ.

8.57 ενω βεβαια αν ειχε καπιταλισμο στην ΚΟΡΕΑ δεν θα σε πειραζε. ενταξει ανθρωπινο ΠΑΝ

Μπακαούκας
29 Μαρτίου 2014 στις 10:44 μ.μ.

@ΠΑΝ τον Ψευτοσυνταξιούχο 4:50

Ώστε ψευταράκο αυτός ο πιτσιρικάς που βλέπουμε εδώ
https://plus.google.com/106540394594330966818/posts
είναι δήθεν άλλο ....πρόσωπο,
και εσύ είσαι -όπως ισχυρίζεσαι- ένας άνεργος λίγο πριν τη σύνταξη (28 Μαρτίου 2014 - 5:04 μ.μ).
Δηλαδή λες ΨΕΜΜΑΤΑ και επιμένεις....

Πάρε λοιπόν και αυτό για να δεις ότι τα ΨΕΜΜΑΤΑ σου έχουν κοντά ποδάρια:
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/03/blog-post_243.html
6 Μαρτίου 2014 - 4:31 μ.μ.

Ξεκάθαρα λοιπον, ο πιτσιρικάς από τη Σαλαμίνα με τη φωτό με τη .....μασχάλη που υπογράφει "ΠΑΝ", είσαι ΕΣΥ και βέβαια καμία σχέση δεν έχεις με άνεργο λίγο πριν τη ........σύνταξη

Λίγη ντροπή δεν βλάπτει,.ψευτοσυνταξιούχε.......




Υ.Γ.: Αν θες να μιλάς πολιτικά μην κρύβεσαι πίσω από ΨΕΜΜΑΤΑ

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 12:21 π.μ.

10.44 μην εκτιθεσαι ειναι κριμα. ειπαμε να μιλαμε πολιτικα το να χανεις την ψυχραιμια σου δεν ειναι καλο. μην τσιμπας με μια φωτογραφια, ΠΑΝ.

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 12:32 π.μ.

@Φρενεια
Υποψήφιος δήμαρχος του ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε δίμηνες προσλήψεις. Είναι υποψήφιος ο δήμαρχος στον δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη στην Θεσσαλονίκης, Απόστολος Αντωνούδης (δίκτυο ενεργών πολιτών).Ψήφισε ο τομέας καθαριότητας να περάσει σε ιδιώτες με δίμηνες και τρίμηνες συμβάσεις με μισθούς 250 ευρώ. Ο πάτος σας δεν έχει τέλος. Πού και να γίνεται κυβέρνηση. Μανώλης

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 12:37 π.μ.

@Ανώνυμο 10.31
Εσύ τι είσαι? "ΑΣΦΑΛΙΤΗΣ"? Εναγωνίως ρωτάς τί είμαστε εμείς. Εσύ τί είσαι και τι δουλειά κάνεις? Για να αντιστρέψουμε λίγο τα ερωτήματα. Ξέρω ότι δεν πρόκειται να μου απαντήσεις. Αλλά από πού κι ως πού ρωτάς τί είμαι εγώ? εσύ τί είσαι? Η μήπως θέλεις να σου δείξουμε και ταυτότητα? Εγώ είμαι ο Μαννώλης. Αμα σου κάνει καλώς. Αν δεν σου κάνει ξύδι.

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 12:41 π.μ.

Πολλοί "ασφαλίτες" πλάκωσαν". Τυχαίο? Δεν Νομίζω. Φασίστες. Τα σχόλιά σας κάνουν μπάμ από μακριά. Μαν

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 12:41 π.μ.

10.44 βαλε λιγο το μυαλο σου να σκεφτει ειναι κριμα να εκτιθεσαι ΠΑΝ

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 12:46 π.μ.

@Μπακαούκα
Κάποια απάντηση από ότι σε ρωτάμε τόση ώρα θα δόσεις ή είσαι τελείως νζτούπ? Η μήπως νομίζεις ότι έτσι ξεφεύγεις και απαντάς με αρλούμπες? Καλές και οι αρλούμπες, δεν λέω, αλλά έχουν και κάποιο όριο. Αν έχεις απαντήσεις για πολιτικά θέματα καλώς, αλλιώς άσχετε, κάνε τουμπεκί ψιλοκομένο. Μαν

ΥΕΝΕΔ
30 Μαρτίου 2014 στις 2:37 π.μ.

Η ανάρτηση αυτή είναι αφιερωμένη στη Λιάνα, τον άνθρωπο που ως νέος Σαούλ είδε το φως, μετανόησε και από διώκτης έγινε ιεροκήρυκας.

Παρακαλούμε, λοιπόν, μην αναρτάτε άσχετα σχόλια ένθεν κακείθεν και αποπροσανατολίζετε την κουβέντα.

Μπακαούκες, Παν, Μαν και Ραν-Ταν-Πλαν μην υποβιβάζετε τη συζήτηση.

ΚΚΕδοφρένεια
30 Μαρτίου 2014 στις 12:38 μ.μ.

Εγώ Μανωλάκη περιμένω ακόμα απάντησε σε αυτό:

Για το τι είπαν ΚΚΕ και Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο στον Περισσό, ακόμα δεν έβγαλες άχνα!
http://www.sofokleousin.gr/archives/160876.html

"Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Γιάννος Γραμματίδης μετά το πέρας της συνάντησης δήλωσε ότι έγινε εγκάρδιος, ειλικρινής και εποικοδομητικός διάλογος με την ηγεσία του ΚΚΕ. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη ανάγκη εθνικής συνεννόησης πάνω σε θέματα που ενώνουν τους πολίτες, όπως η πάταξη της διαφθοράς και η εξισορρόπηση μέτρων δημοσιονομικού χαρακτήρα με αναπτυξιακά, έτσι ώστε να μην συνεχίζεται η επιβάρυνση των πολιτών."

Ώστε Μανώλη:
"Οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη ανάγκη εθνικής συνεννόησης πάνω σε θέματα που ενώνουν τους πολίτες"

ΚΚΕ και Ελληνοαμερικάνικο επμελητήριο ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ στην ανάγκη ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ!!!!!
Και μετά έχετε το θράσος να κατηγορείται άλλους για "διαχείριση"??????

Μπακαούκας
30 Μαρτίου 2014 στις 12:51 μ.μ.

@Μανώλη - Μαν

Άκου να δεις φιλαράκο.

Πρώτον,
κοίτα να απαντήσεις στον ΚΚΕδοφρένεια για τα ξεφτιλίκια σας με το Ελληνοαμερικανικό κεφάλαιο.
Θα απαντήσεις ή θα συνεχίσεις να κάνεις το τουμπεκί το ψιλοκομμένο που απαιτείς από εμένα.
Διότι εγώ ψυχούλες μου (όπως θα 'λεγε η Λιάνα η Καμμένη), δε πρόκειται να σωπάσω, ούτε να κάνω τουμπεκί. Εσύ είσαι που το παίζεις "μούγκα στη στρούγκα" όταν δεν σε βολεύει.

Δεύτερον,
βάλε το παιδί για τα θελήματα (ή ΠΑΝ τον ψευτοσυνταξιούχο) να ζητήσει συγγνώμη όταν αποδεδειγμένα λέει ΨΕΜΜΑΤΑ ότι δήθεν είναι ένας άνεργος πριν την σύνταξη, για να δείξει το δήθεν "προλεταριακό" του ήθος (μη χέσω...).
ΠΟΛΙΤΙΚΗ κουβέντα με ΨΕΥΤΕΣ δεν γίνεται.

Τρίτο,
εσείς τα νεοΚΚουέδια της πλάκας ξεκινήσατε τις αναζητήσεις ταυτότητας, όταν κάποιος επέλεξε το γελοίο όνομα ΚΚΕ4ever για να ποστάρει, και παραξηγήθηκε ένας νεοΚΚες διότι ο ίδιος είχε φτιάξει ένα blog με το γελοίο όνομα K.K.4ever και φοβήθηκε μήπως οι οπαδοί σας μπερδέψουν τις γελοιότητες...

Τέλος,
Να απαντάτε στα επιχειρήματα μπορείτε, ή μόνο να λέτε ΨΕΜΜΑΤΑ είστε ικανοί;
(Ρητορικό το ερώτημα, διότι στο ψέμμα έχετε γίνει άσσοι...)


Κι αν σε λένε Μανώλη, εμένα με λένε Μπακαούκα. Και λοιπον;;

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 1:05 μ.μ.

Παρακολουθώντας την πορεία της Κανέλλη τα τελευταία χρόνια στα ΜΜΕ, βλέπω τα εξής:
Έχει σταθερά ανοιχτές πόρτες από όλα τα συστημικά μέσα. Κάτι σαν τον Γιακουμάτο ή τον Ντινόπουλο της ΝΔ.
Κάθε φορά που μιλάει έχει τον μόνιμο εκνευρισμό που έχει και ο Κασιδιάρης. Ακόμα και όταν έχει δίκιο, δεν μπορείς να συζητήσεις με την Κανέλλη, δεν αφήνει κανέναν να μιλήσει, δεν μπορεί να ανταλλάξει επιχειρήματα, όπως κάνει και ο Κασιδιάρης.
Ο τρόπος που αντιμετωπίζει τους συνομιλητές της είναι ο ορισμός του τραμπουκισμού. Ο μόνος που την ανταγωνίζεται σε αυτό είναι ο Ντινόπουλος ή η Βούλτεψη της ΝΔ.
Ο τρόπος εκφοράς του λόγου της, δεν έχει καμία σχέση με τον τρόπο εκφοράς του λόγου των στελεχών του ΚΚΕ που ποτέ, ούτε στο παρελθόν, ούτε τώρα, δεν ήταν εκνευριστικοί, φωνακλάδες ή επιθετικοί.

Πιστέυω ότι το ΚΚΕ μακροχρόνια κάνει λάθος που την χρησιμοποιεί ως επικοινωνιακό frontman.
Το ΚΚΕ ανέκαθεν στηρίζονταν σε επιχειρήματα και σε θέσεις. Η επιθετικότητα της Κανέλλη είναι απωθητική για την προσέλκυση υποστηρικτών για το κόμμα. Εκτός, αν είναι συνειδητή επιλογή του κόμματος η επικοινωνική πόλωση. Μόνο που αυτό ρίχνει νερό στο μύλο όσων θέλουν ένα ΚΚΕ φανατικών οπαδών, περιχαρακωμένο, τρομαγμένο και εν τέλει συρρικνωμένο.


Κατά τα άλλα, παρακαλώ και εγώ να μην αναρτώνται από τους συνομιλητές σχόλια εκτός θέματος.
Εδώ μιλάμε για την Κανέλλη, όποιος θέλει να μιλήσει για τις φωτογραφίες με τις μασχάλες που αναρτά ο ΠΑΝ ή για να κατηγορήσει τον άλλο για Ασφαλίτη, ή για να πετάξει ξεκάρφωτα τα έργα και τις ημέρες ενός δημοτικού συμβούλου άλλου κόμματος στο Κάτω Παρτάλι, ας ποστάρει σε αντίστοιχα θέματα.

Ευχαριστώ

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 3:09 μ.μ.

Μερικοι εχουν πολυ μυαλό και μας το δείχνουν..Αν δεν αλλαξουν συνειδήσεις δεν θα αλλάξει τιποτα .
Εσυ ΥΕΝΕΔ ,θελεις να αλλάξει ο κοσμος ?

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 3:29 μ.μ.

2.37 η σ. ΛΙΑΝΑ πολυ σωστα τον αποκαλεσε ΤΣΟΓΛΑΝΙ πο την στιγμη που χρησιμοποιει το προ σωπο της χωρις να την ρωτησει μεσα στην μανια του να παρει ΚΑΡΕΚΛΑ. οσο για τα υπολοιπα το αντιστροφο ισχυει για αυτους που με κωλοτουμπες αγκαλιασαν την αστικη ταξη ΠΑΝ

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 5:15 μ.μ.

εδω κυκλοφορούν ανίατες περιπτώσεις ηλιθιότητας ..Μπουρδολογουν και παραληρούν ,δικαίωμα ειναι και αυτο

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 5:33 μ.μ.

3.09 κανης κατι ερωτησεις και συ ομως. απλα ο καπιταλισμος να γινει λιγο πιο ανθρωπινος ΠΑΝ

30 χρονος συνταξιούχος
30 Μαρτίου 2014 στις 6:46 μ.μ.

@ ΠΑΝ 3:29
Από τη στιγμή που η Κανέλλη συμμετείχε σε δημόσια εκπομπή και εκεί έγινε η δικαιοπραξία εναντίον της, τότε το βίντεο δεν της ανήκει. Είναι δημόσιο υλικό. Και σε κάθε περίπτωση, αν κάποιος έχει διακιώματα στο υλικό αυτός είναι ο ΑΝΤ1 και όχι η Κανέλλη, ή όποιος άλλος συμμετείχε στο επεισόδιο.

Αλλιώς ούτε η Ελληνοφρένεια, ούτε το Ράδιο Αρβύλα, ούτε κανένας άλλος δεν θα είχε δικαίωμα να αναπαράγει το βίντεο, χωρίς την άδεια της Κανέλλη.

Μπέρια
30 Μαρτίου 2014 στις 6:49 μ.μ.

@ 3:29
H Κανέλλη δεν είναι μέλος του ΚΚΕ, άρα λαθεμένα την αποκαλείς "συντρόφισσα".

Ανώνυμος
30 Μαρτίου 2014 στις 7:31 μ.μ.

6.46 Ακριβως για αυτο δεν επρεπε να σηκωθει οταν πεταξε ο κασιδιαρης το ποτηρι στην δουρου φερθηκε σαν ανθρωπος απεναντι σε αγρια θηρια αυτο ητανε το λαθος της, 6.49 ειναι ομως συν τροφισα 1000 ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ασ μη πουμε ονοματα ΠΑΝ.

Δημοσθένης Λιακόπουλος
31 Μαρτίου 2014 στις 12:20 π.μ.

Αν θυμάστε, μία από τις εκπομπές που έκανε η Λιάνα Κανέλλη κατά τη μεγάλη της θητεία στην τηλεόραση, ήταν το «Ομιλείτε Ελληνικά». Διακρίνεται, επίσης, για τη μεγάλη της ευχέρεια να χρησιμοποιεί τη σωστή ελληνική λέξη την κατάλληλη στιγμή.

Γιατί, όμως, όταν αναφέρθηκε στον Τσίπρα ΔΕΝ χρησιμοποίησε μία ΕΛΛΗΝΙΚΗ λέξη και προτίμησε μία ΤΟΥΡΚΙΚΗ και όχι με την εξελληνισμένη της μορφή (τσογλάνι) αλλά με την τουρκική της εκφορά (τσογλάν); Τυχαίο;

Γιατί, επίσης, προτίμησε να τη συνοδεύσει με την ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ λέξη boy (αγόρι) θέλοντας μάλλον να πεί ότι είναι μικρό τσογλάνι και όχι μεγάλο, δηλαδή τσόγλανος; Τυχαίο πάλι;

Αναρίθμητα είναι πλέον τα ερωτήματα που γεννούνται. Μήπως πρόκειται για ξένο δάκτυλο και δη τουρκικό ή ακόμη χειρότερα τουρκοαμερικάνικο;

Μήπως επιβεβαιώνεται η θεωρία μου ότι η Λιάνα Κανέλλη που βλέπουμε τον τελευταίο καιρό δεν είναι η αυθεντική αλλά ένας ΚΛΩΝΟΣ της και η πραγματική έχει απαχθεί και βρίσκεται στα υπόγεια της CIA ή της ΜΙΤ και υποβάλλεται σε πλύση εγκεφάλου με σκοπό να ξαναγίνει δεξιά όπως ήταν στα νιάτα της;

Ο καιρός γαρ εγγύς

Ανώνυμος
31 Μαρτίου 2014 στις 8:48 π.μ.

@Μπακαούρα
Ποιός νομίζεις ότι είσαι "ασφαλιτάκο" που θα πείς αν είμαι ο μανώλης ή ποιός είμαι? Εσύ ποιός είσαι? Σας έχω κάνει τόσα ερωτήματα και δεν απαντάει κανείς. Ακριβώς γιατί δεν κάνετε πολιτική αντιπαράθεση, απλά βρίζετε αντικομμουνιστικά. Μανώλης

Ανώνυμος
31 Μαρτίου 2014 στις 7:15 μ.μ.

Αφιερωμένο στο Μανώλη και του συνιστώ ψυχραιμία. Ένας αγωνιστής πρέπει να είναι προετοιμασμένος για όλα, πόσο μάλλον για λεκτικές αντιπαραθέσεις που στο κάτω κάτω δεν είναι και οι χειρότερες που θα μπορούσαν να υπάρξουν

Τι σε μέλλει εσένανε
από πού είμαι εγώ
απ’ το Καραντάσι φως μου
ή απ’ το Κορδελιό

Τι σε μέλλει εσένανε
κι όλο με ρωτάς
από ποιο χωριό είμαι εγώ
αφού δε μ’ αγαπάς

Ανώνυμος
31 Μαρτίου 2014 στις 7:19 μ.μ.

Παρακαλώ πολύ, αν ακούει κανείς να απαντήσει στο Μανώλη. Σας έχει κάνει τόσες ερωτήσεις και δεν του απαντάει κανείς. Δηλαδή, τι άλλο πρέπει να κάνει ; Άνθρωπος είναι κι αυτός και θέλει πολιτική αντιπαράθεση. Πού να την κάνει; Στο protagon; Μοναχοφάηδες!!!

Μπακαούκας
31 Μαρτίου 2014 στις 7:37 μ.μ.

@Μανώλης

Σου είπα το όνομά μου, όπως και συ το δικό σου.

Αφού λοιπόν απαντάς μόνο πολιτικά, απάντα μόνο πολιτικά στον ΚΚΕδοφρένεια σχετικά με τα ξεφτιλίκια σας με το Ελληνοαμερικανικό κεφάλαιο.
Μέχρι να πάρεις το θάρρος να απαντήσεις, μπορείς να αλλάξεις όνομα σου και από "Μανώλης" να ονομαστείς σε "κότα που κάνει την πάπια".

Ψυχίατρος της Λιάνας και του Ηλία
31 Μαρτίου 2014 στις 10:25 μ.μ.

Ο Μανώλης λέει στον άλλο "Ποιός νομίζεις ότι είσαι [...ακολουθεί μπινελίκι] που θα πείς αν είμαι ο μανώλης ή ποιός είμαι?"

Παιδιά με το μαλακό. Τον έχετε βγάλει από τα ρούχα του και δεν είναι και πολύ καλά τελευταία. Μιλάω σαν επιστήμονας.

Προσέξτε:
Ο τύπος δεν ξέρει ποιος είναι, περιμένει από έναν άγνωστο να του επιβεβαιώσει την ταυτότητα, δεν τον παίζει κανείς για να του απαντήσει πολιτικά σε όλες του τις απορίες, και στα καπάκια ενώ νομίζει ότι είναι κομμουνιστής πρέπει ταυτόχρονα να υπερασπιστεί τα σαλιαρίσματα ΚΚΕ και Αμερικανικού Κεφαλαίου (http://www.sofokleousin.gr/archives/160876.html)

Τι να σου κάνει ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι;

Ανώνυμος
31 Μαρτίου 2014 στις 10:43 μ.μ.

@Μπακαούκα
Δεν απαντώ ποτέ σε σχόλια που έχουν προβοκατόρικο ψευδώνυμο. Μανώλης

Ανώνυμος
31 Μαρτίου 2014 στις 11:40 μ.μ.

Please, μη μαλώνετε. Υπάρχει ανάγκη εθνικής συνεννόησης.

Συνδικάτο Μετάλλου Ελληνοαμερικάνικου Επιμελητηρίου

Επώνυμος
2 Απριλίου 2014 στις 2:32 π.μ.

Δε μου κάνει εντύπωση που η Κανέλλη παλιά ήταν δεξιά. Όλοι έχουν δικαίωμα στη μετάνοια. Αυτό λέει άλλωστε και η χριστιανική θρησκεία στην οποία δηλώνει πλήρη αφοσίωση η κυρία αυτή.

Δε μου κάνει εντύπωση που μένει στην Εκάλη και δηλώνει κομμουνίστρια. Άλλωστε οι πλούσιοι δεν έχουν δικαίωμα να είναι κομμουνιστές;

Δε μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι αποκάλεσε τσογλάνι τον Τσίπρα, κάτι που δεν έχει κάνει με κανένα άλλο πολιτικό αρχηγό. Άλλωστε, όλοι έχουν δικαίωμα στη ζήλεια.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι όλοι οι παραπάνω σχολιαστές – πλην μιας εξαίρεσης αν δεν κάνω λάθος – στέκουν σε όλα τα παραπάνω και δε μένουν στο σημαντικότερο: Ότι αυτό το πρόσωπο εκφράζει ένα ιδεολογικό ρεύμα που ενώ είναι εθνικιστικό, καμουφλάρεται πίσω από μια αριστερή φρασεολογία, την ανακατεύει με λίγο από ορθοδοξία και την περιλούζει με συνωμοσιολογίες περί ενός έθνους – του Ελληνικού - που απειλείται από όλους.

Είναι ένα ρεύμα που άρχισε να δημιουργείται και να αποκαλύπτεται με το θέμα των Σκοπίων, να θρέφεται από τον Γιουγκοσλαβικό εμφύλιο στον οποίο δεν ξεχώριζαν οι απόψεις του από αυτές ενός χρυσαυγίτη, να μεγαλώνει με το θέμα των Ιμίων, να γιγαντώνει με το σχέδιο Ανάν και να απογειώνεται με το θέμα της Κριμαίας.

Όλα γλυκά μπερδεύονται στο κεφάλι αυτών των ηλιθίων. Οι Έλληνες που απειλούνται από όλους, οι Κοσσοβάροι που είναι πράκτορες των Αμερικανών και δεν έχουν το δικαίωμα να ζουν ανεξάρτητοι, οι κάτοικοι της Κριμαίας που έχουν αυτό το δικαίωμα επειδή είναι Ρώσοι, δηλαδή ορθόδοξοι και οι μόνοι που μπορούν να τα βάλουν με τους Αμερικάνους, οι οποίοι είναι εχθροί μας επειδή – στο μυαλό αυτών των ηλιθίων – μας ζηλεύουν και μας φοβούνται ( αυτά έγραφε το περιοδικό «Νέμεσις» της Κανέλλη, του Αιβαλιώτη και πολλών άλλων ακροδεξιών καλόπαιδων, αποδίδοντας στο Νίξον έναν αστικό μύθο που ποτέ όπως αποδείχτηκε δεν είχε πει)

Βάζουμε λίγο από Εβραίους, από Ρότσιλντ, από Μοσάντ, από ΜΙΤ, από CIA, από UCK , από Σκοπιανούς παραχαράκτες, από Αλβανούς μεγαλοιδεάτες, από Τούρκους προαιώνιους εχθρούς και έχουμε βρει τους εχθρούς του έθνους μας, τους ιδανικούς βαρβάρους που θα δώσουν νόημα στην ύπαρξή μας. Αντίθετα, οι Σέρβοι ήταν τα θύματα, οι Ρώσοι είναι παλικάρια κλπ



Θα μπορούσε κανείς να τους αποκαλέσει πατριδοκάπηλους. Δυστυχώς, γι’ αυτούς, όμως είναι απλώς ηλίθιοι. Κρίμα, μόνο που κάποιοι από αυτούς βρίσκουν καταφύγιο μέσα στην Αριστερά

Ανώνυμος
2 Απριλίου 2014 στις 1:00 μ.μ.

2.32 Το προβλημα ειναι ολοι αυτοι που ενω στα νιατα τους εκαναν πως ειναι κομμουνιστες και αργοτερα γονατισαν μπροστα στην αστικη ταξη παρακαλωντας να γινουνε διαχειρηστες της φο ρωντας αριστερο κουστουμι ΠΑΝ

Επίκαιρο
2 Απριλίου 2014 στις 8:35 μ.μ.

Αφιέρωμένο σε όσους ΚΚεδες κοιμούνται ακόμα.

Η "κομουνίστρια-θεούσα-εθνικίστρια" σ. Κανέλλη και η παρέα των καλών φίλων της:
http://1.bp.blogspot.com/-tyH-vIwGLiI/UzSzqG4bTGI/AAAAAAAAWnk/ZciZi0YUSnw/s1600/%CE%9A%CE%91%CE%9D%CE%95%CE%9B%CE%97-%CE%A3%CE%91%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A3+%CE%BA+%CE%A3%CE%99%CE%91+2.jpg

Αριστερά διακρίνεται ο κος Μπαλτάκος και δίπλα της ο Σαμαράς, αμφότεροι κολλητοί της και διόλου "τσόγλαν-μπόϋς" όπως ο οπορτουνιστής Τσίπρας



Ευτυχώς που η Λιάνα "δεν γονάτισε απέναντι στην Αστική τάξη"......................

Ανώνυμος
3 Απριλίου 2014 στις 1:45 μ.μ.

8.35 Ασφαλως και δεν γονατισε ουτε υποψηφια προεδρος για την ΚΟΜΙΣΙΟΝ ειναι ΟΥΤΕ ΦΟΡΕΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ για να γινει διαχειρηστης του καπιταλισμου. ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΝ

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger