Home » , » Το ΚΚΕ στα δίχτυα των illuminati

Το ΚΚΕ στα δίχτυα των illuminati

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014 | 5:32 μ.μ.

Πηγή: Γιώργος Ανανδρανιστάκης  - "Αυγή"

"Μόνο ως προσβολή και θράσος αντιμετωπίζουν πλέον τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ τέτοιες προσχηματικές προτάσεις". Έτσι απάντησε η ηγεσία του ΚΚΕ στην πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για πολιτικό διάλογο. Ωραία απάντηση, ευγενική, μετριοπαθής, διαλλακτική, χωρίς υπεροψία και έπαρση.
Θα μου πεις, μπροστά σε όσα έχουν σούρει κατά καιρούς, τα περί προσβολής είναι χάδι με πούπουλο χήνας που έχει τραφεί αποκλειστικά με άνθη κερασιάς. Εδώ κατηγορούν τους συριζαίους ότι προωθούν συνειδητά τη ναρκοκουλτούρα, ότι ρίχνουν δηλαδή τον κοσμάκη στην πρέζα για να θολώνει η κρίση του και να μην ψηφίζει το Κόμμα. Σιγά μη διστάσουν να μιλήσουν για προσβολές.

Η φοβερή και τρομερή ηγεσία του ΚΚΕ, το ιερατείο που κάθεται στο όρος Αραράτ και συνομιλεί απευθείας με τον Θεό του Κομμουνισμού, που, κοίτα να δεις φίλε μου, είναι φτυστός ο Κουτσούμπας. Οι σύγχρονοι illuminati, οι πεφωτισμένοι που φυλάνε την Κιβωτό με τις Δέκα Εντολές, «Αγάπα τον Ιωσήφ σου ως εαυτόν», «Έξι ημέρες να συνεδριάζεις, την δε ημέρα την εβδόμη να εκλέγεις την ηγεσία με 99,4%», «Πούλα τη συχνότητα που σου έδωσε το κράτος στους δεξιούς» κ.ο.κ.

Όταν είσαι ιερατείο για πολύ καιρό, κάποια στιγμή ζαλίζεσαι και νομίζεις ότι είσαι ιερός. Κάτι σαν τον Γιαχβέ, που μόλις τον πιάσεις στο στόμα σου, πέφτει φωτιά από ψηλά κι αν δεν πέσει φωτιά από ψηλά, πέφτει πέτρα από χαμηλά, τι να κάνει κι ο Θεός, δεν προλαβαίνει να τσουρουφλίσει όλους τους βλάσφημους. Ζαλίστηκε το ιερατείο του ΚΚΕ, πίστεψε το παραμύθι που έχει πλάσει για τους άλλους, δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του το ιερατείο, δεν δέχεται κριτική και αμφισβήτηση. Τρώνε πέτρα οι βλάσφημοι με τα καντάρια κι όταν δεν προλαβαίνει η ηγεσία, αναλαμβάνουν οι πρόθυμοι του Διαδικτύου, απύθμενο το κουκουεδίστικο μίσος στο Διαδίκτυο, σε πονάει η ψυχή σου από το μίσος.

Τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ προσβλήθηκαν, λέει, από την πρόσκληση για συνεργασία των δυνάμεων της Αριστεράς. Από τη διακυβέρνηση της Δεξιάς με την Ακροδεξιά δεν προσβάλλονται τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ; Που τους πατάνε χάμω κάθε μέρα, τους παίρνουν τους μισθούς, τις δουλειές, τα δάση, το νερό, το ρεύμα, τις παραλίες. Από αυτά δεν προσβάλλονται τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ; Από την ηγεσία του κόμματος που λέει «όλοι ίδιοι είναι, τίποτα δεν αλλάζει». Ε, αφού δεν αλλάζει τίποτα και όλοι ίδιοι είναι, ας μείνουν κι άλλο στην εξουσία οι Σαμαράδες και οι Βενιζέλοι. Από αυτήν τη στάση δεν προσβάλλονται τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ;

Προσβάλλονται τα μέγιστα, γι' αυτό το ΚΚΕ πήρε 9% στις περιφερειακές και 6% στις ευρωεκλογές. Το κόμμα έχασε το ένα τρίτο της δύναμής του μέσα σε μία εβδομάδα κι οι illuminati της ηγεσίας δεν είδαν τίποτα. Παρέμειναν τυφλωμένοι από το Θαβώρειο φως της αρχέγονης αλήθειας που φυλάνε στις κρύπτες τους.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 149 σχόλια

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 5:57 μ.μ.

Ολος αυτος ο αντικομμουνιστικος οχετος δειχνη οτι το ΚΚΕ βαδιζει στο σωστο δρομο και προκαλει ζαλαδες στους οπορτουνιστες που τα αφεντικα τους μαλωσανε γιατι δεν εχουνε καταφερει να διαλυθει το ΚΚΕ. ολα αυτα τα μετρα που ειναι στρατηγικες επιλογες της Ε.Ε και του ελληνικου κεφαλαιου οι αθλιοι στο συριζα τα περιοριζουνε ταχα μου στην κυβερνηση και μας λενε οτι αν ερθουνε αυτοι ο καπιταλισμος θα γινει ανθρωπινος. οσο και να χτυπηθουνε κατω θα το χωνεψουνε θελουνε δεν θελουνε. το ΚΚΕ απο 4.5% το 2012 σημερα πηρε 6.1% δεν εγκλοβιστηκε σε αστικη διαχειρηση και συνεχιζουμε τον αγωνα για το δυναμωμα της ΛΑ ΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ με στοχο την αλλαγη ταξης στην εξουσια. Αφηνουμε τους αθλιους συκοφαντες πισω να γαυγιζουνε οσο θελουνε. Στις ευρωεκλογες χασανε 134.000 ψηφους χωρις να εχουνε βγει κυβερνηση ακομα. Η τραγωδια για αυτους ειναι μπροστα τετοιο ξεβρακωμα δεν θα εχει γινει ξανα ΠΑΝ

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 6:15 μ.μ.

Eίστε λίγο εκνευρισμένος κύριε Ανανδρανιστάκη ή μου φαίνεται; Να φταίει ότι στις 25 ψήφισαν αλλά στις 26 δεν έφυγαν; Μπα!!! Αυτό το ξέρατε από πριν. Να φταίει ότι ο αξιοτιμος πρόεδρός σας δεν θα γίνει και πρόεδρος της Κομισιόν;; Μπα!!! Κι αυτό το ξέρατε. Να φταίει ότι βλέπετε ότι για να γίνετε κυβέρνηση πρέπει να τα βρείτε με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ κι άρα να ξεβρακωθείτε ; Μπα!!! Κι αυτό σας το είχε πει ο Γλέζος εδώ και καιρό. Και δεν νομίζω ότι έχετε κανένα πρόβλημα σ' αυτό. Να φταίει που ο κ. Γούδης -ναι ο χρυσαυγίτης- έστειλε μήνυμα στον κ. Σακελαρίδη σας συγχαίροντάς τον για την επιτυχία του και λέγοντάς του ότι ελπίζει στο β γύρο να μην ψηφίσει κανένας εθνικιστής τον Καμίνη, κι άρα να ψηφίσουν τον Σακελαρίδη; Μπα!!! δεν έχετε πια τέτοια προβλήματα με την ναζιστική χρυσή αυγή. Εκτός του ότι γλειψατε μεχρι δακρύων τους ψηφοφόρους της για τα ψηφαλάκια, καταψηφίσατε και στο Δήμο Αθηνών την προταση της Λαϊκής συσπείρωσης να μη δοθούν διευκολύνσεις στην εγκληματική αυτή οργάνωση. Να φταίει που ο Σύριζα δεν ψήφισε τις προτάσεις του ΚΚΕ για τους ανέργους στη βουλή; Μπα!! Ούτε και μ' αυτό έχετε πρόβλημα. Εσείς έχετε σταθερές ημερήσιες θεσεις για το πώς θα καταπολεμηθεί η ανεργία. Γιατί είστε λοιπόν τόσο εκνευρισμένος κύριε Ανανδρανιστάκη; τι ναφταίει;

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 6:19 μ.μ.

Αυτά τα άρθρα γιατί τα βάζει το Βαθύ Κόκκινο; Για να διασκεδάζει από κάτω με τα μπινελίκια;
Έχουν κάποια πρακτική χρησιμότητα πέραν του να εκνευρίζουν τους ΠΑΝ, ΜΑΝ, ΒΑΝ, ΣΑΝ κλπ.;
Δεν έχετε ακούσει ότι είναι λάθος να δίνεις τέτοια ερεθίσματα στον (ψυχ)ασθενή;

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 6:20 μ.μ.

Σκυλιασατε ρε, που δεν μπορειτε να μας βαλεται στο χερι. "αριστεροι" της κακιας ωρας. Ζητανε και τα ρεστα αυτοι που χασκογελαγαν με την επιθεση του κασιδιαρη στην Κανελη. ξεφτυλες...

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 6:28 μ.μ.

Τωρα αυτο ειναι σοβαρη τοποθετηση μιας πολιτικης εφημεριδας,,,,αχαχαχαχα

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 6:34 μ.μ.

Eρώτηση κρίσεως. Αφού το ΚΚΕ όπως μας λέτε έχει χάσει τη δύναμή του. Τι το θέλετε στη συνεργασία; Δηλαδή τι θα κερδίσετε απ' αυτό; Προχωρείστε παραπέρα. Τόσα κόμματα υπάρχουν. 'Εχετε κολλήσει στο ΚΚΕ. Κι όχι τίποτα άλλο παθαίνετε και ψυχικό τραλαλα όταν βλέπετε το μίσος των ΚΚΕδων. Πονάει η ψυχή σας. Την ψυχούλα σας δεν την λυπάστε; Μα κι αυτοί οι ΚΚΕδες τι άξεστοι άνθρωποι. Να νιώθουν μίσος για σας που προσπαθήσατε να τους διαλύσετε. Καλά, ε; Μιλάμε για θράσος. Σα δεν ντρέπονται λιγάκι λέω εγώ.

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 7:08 μ.μ.

ο σεναριογραφος της αυγης σαν συγχρονος γκαιμπελς νομιζει οτι θα πεταει την λασπη μεσα απο τον βοθρο και δεν θα του απανταει κανενας. θα προσπαθει να διαλυσει το ΚΚΕ και θα καθομαστε να τον κοιταμε. Αρε φουκαρα μου τσιρακι του ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΒ κουνια που σε κουναγε. Αυτος ο πολεμος που ξεκινησατε θα ειναι χωρις ελεος. Αν νομιζεις οτι θα επαναληφθουνε τα λαθη του παρελθοντος εισαι μακρια νυχτωμενος

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 7:30 μ.μ.

6.19 Κανενας εκνευρισμος να εισαι σιγουρος. απο την αντιθετη μερια βλεπω πανικο. Υπο μονη ακομα δεν εχετε δει τιποτα

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 7:45 μ.μ.

Το ΚΚΕ στα δίχτυα των illuminati
Ναι, αρθρογράφε είσαι δικαιολογημένος ό,τι κι αν γράφεις. ΄Εχουν σφίξει πια πολύ οι ζέστες. Και τα πράγματα . Τι να σου γράψει κι ένας ταλαίπωρος οπορτουνιστής; Αμαρτάνει κι αυτός για το όνειρό του. Να γίνει κυβέρνηση.

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 7:46 μ.μ.

αφου ειμαστε σε καπιταλισμο δε βαριεσαι. ασε το νερο το ρευμα στους ιδιωτες. οι πολιτικα ηλιθιοι κκεδες αυτα πιστευουν.
απορω γιατι καλειται τον κοσμο σε απεργια!! αφου καπιταλισμο εχουμε. δεν αλλαζει τιποτα. αστο να παει στο διαολο. οταν θα ρθει η λαικη εξουσια καποτε θα τα δουμε αυτα τα θεματα.

α! ξεχασα. θα κανει πορειες για τη δεη ομονοια-συνταγμα συνεχεια!!! αφου δεν σας εχουν πλακωσει στα γιαουρτια οι αναρχικοι ειστε τυχεροι

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 7:53 μ.μ.

Ντροπή στο Βαθύ Κόκκινο για αυτές τις φαιδρές αναρτήσεις. Η Αυγή εξελίσεται σε φυλλάδα τύπου Τριανταφυλόπολου.Αρθρογράφοι που δεν έχουν καμία ιστορική συνέχεια με την αριστερά, το ήθος και το επίπεδο που απαιτεί ένα πολιτικό ρεπορταζ ή ένα κείμενο κριτικής. Με ενοχλεί ιδιαίτερα όταν συναντάω τόσο αντι-ΚΚΕ μένος από χώρους που υποκριτικά κάνουν καθημερινά επιθέσεις φιλίας και συνεργασίας στο ΚΚΕ , που ταυτόχρονα θεωρούν......προδοτικό, συντηρητικό, ιερατικό, ανθρωποφάφο, συστημικό, απομονωμένο, ξεπερασμένο. Ας συνεχίσουν την πορεία τους με τους νέους τους φίλους, ΑΝΕΛ, πρώην Πασοκοσιχάματα, κρυφοφασίστες εθνοκεντρικούς, αλλά και κατά περίπτωση Ανταρσύες . Μόλις χθές στην π΄ροσκληση του Συριζα για μέτωπο απέναντι στην "πώληση της μικρής ΔΕΗ¨", ανταποκρίθηκε όλο το παραπάνω ποτ-πουρι εθνοσωτήρων μη ιδεολογικών φραγμών ταγών!!!!!. Μόλις προχθές Συριζα-Ανταρσύα σε ακόμα ένα σωματείο (ευαγγελισμός) συντάχθηκαν μαζί με κοινό στόχο?????!!!!!!.......μια λαική υγεία με κανόνες συνύπαρξης με την ιδιωτική επιχειρηματικότητα!!!!......παράξενος Μαρξισμός.
Τελικά σοβαρά. Τώρα πιά Κ.Κ.Ε..
Chris.

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 9:16 μ.μ.

7.46 η ΔΕΗ ειναι ειδη ιδιωτικη επιχειρηση με μετοχους εδω και χρονια και υπαρχουνε και αλλες εταιριες ιδιωτικες. Ολα αυτα ειναι στρατηγικες επιλογες της Ε.Ε και της αστικης ταξης. Και αγωνες πρεπει να γινουνε και απεργιες με στοχο τον πραγματικο αντιπαλο και οχι εγκλοβισμος σε αστικη διαχειρηση

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 9:49 μ.μ.

@ Chris
Απεναντίας εγώ πιστεύω ότι καλά κάνει και τα βάζει το Βαθύ Κόκκινο. Γιατί; Διαβάζεις εσύ την Αυγή ή εγώ ή ο περισσότερος κόσμος; ΄Ετσι όμως βλέπουμε ότι για κάποιους δεν υπάρχει πάτος στο βαρέλι της γελοιότητας.

οπορτουνιστικό απολειφάδι
27 Ιουνίου 2014 στις 11:17 μ.μ.

Μα είναι δυνατό να σατιρίζεται το ΚΚΕ; Ευτυχώς που ο πανταχού παρών ΠΑΝ δεν αφήνει χώρο για κανέναν. Όσο εσείς κοροϊδεύετε, ο ΠΑΝ θα σας κατακεραυνώνει ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΕΣ του κερατά. ΡΕΦΟΡΜΙΣΤΕς του αισχίστου είδους! ΕΣΕΡΟΙ και ΜΕΝΣΕΒΙΚΟΙ του σήμερα. Ο εκβιασμός σας δεν πιάνει. Το τιμημένο ΚΚΕ δεν συνεργάζεται με ΚΑΝΕΝΑΝ, Μόνο του θα μετράει ψήφους που και λίγοι να είναι , θα είναι εντελώς δικοί του. Το μαγαζί δεν κάνει ανοίγματα. Λίγη πελατεία, καλή και σίγουρη.

Ανώνυμος
27 Ιουνίου 2014 στις 11:55 μ.μ.

11.17 Τα εχουμε ξανα πει. Η ΛΑ ΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ υπαρχει και οποιος θελει ειναι καλοδεχουμενος σε ταξικη βαση. ειναι η πιο πλατια συμμαχια με στοχο τον πραγματικο αντιπαλο ιδου η ροδος ΠΑΝ

ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ
28 Ιουνίου 2014 στις 11:54 π.μ.

Καντε εσεις τις συμμαχιες σας με τις ΠΑΣΟΚΟΓΕΝΕΙΣ δυναμεις του παλαι ποτε λεφτα υπαρχουν κ αφηστε εμας στον απομονωτισμο μας κ μην ασχολειστε με την γραμη μας που ειναι λαθος κ θελετε ντε κ καλα να μας βαλετε στο σωστό δρομο.ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ

ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ
28 Ιουνίου 2014 στις 12:00 μ.μ.

Κατι ακομα μαγκες του ΣΥΡΙΖΑ.Σας ευχομαι γρηγορα να κυβερνησετε για να ξεβρακωθειτε πιο γρηγορα.

Ανώνυμος
28 Ιουνίου 2014 στις 12:03 μ.μ.

Η μόνη απάντηση που σας ταιριάζει είναι αυτή ακριβώς. Ντροπή και προσβολή για τα μέλη, φίλους και συνοδοιπόρους του ΚΚΕ, η καιροσκοπική πρόταση από ένα τυχοδιωκτικό κόμμα σαν τον σύριζα. Μετά από την τελείως δεξιά στροφή του, που κάλυψε πλέον τον χώρο της παραδοσιακής δεξιάς και την άφησε χωρίς αντικείμενο, θέλει πολύ θράσος για να απευθύνετε τον λόγο στο ΚΚΕ. Μπράβο και της ηγεσίας του ΚΚΕ και των μελών του, για την περήφανη απάντηση που σαν έδωσαν, όπως ταιριάζει σε ένα επαναστατικό κόμμα, όταν απαντάει στα ταξικά ράκη που εγκατέλειψαν και πρόδωσαν την υπόθεση της εργατικής τάξης. Θέλει πράγματι πολύ θράσος, την μία ημέρα να συνδιαλέγεσαι με τον ΣΕΒ, Μελισσανίδη και όλα τα "καλά" παιδιά της αστικής τάξης και την άλλη μέρα να κουνάς το δάκτυλο στο ΚΚΕ. Πλησιάζει ο καιρός που από θέση κυβερνητική, θα παίρνετε τα ίδια ακριβώς μέτρα, και πανικόβλητοι τρέχετε να εκβιάσετε το άλλοθι του ΚΚΕ. Θα περιμένετε πολύ, πάρα πολύ, γιατί μόνο στην 2α παρουσία θα το έχετε. Μανώλης

Ανώνυμος
28 Ιουνίου 2014 στις 1:13 μ.μ.

And the oscar goes to..... Mr. Georgios Anandranistakis
Ναι κυρίες και κύριοι, είναι γεγονός. Το όσκαρ πρώτου ανδρικού ρόλου πηγαίνει στον γνωστό αριστερό ευαισθητούλη δημοσιογράφο της εφημερίδας "Αυγής" για τον πολύ πετυχημένο του ρόλο στο έργο παρωδία "Ο πονος της ψυχής μου είναι μεγάλος". Είναι χαρακτηριστικό δε ότι το βραβείο το παρέλαβε απ' τα χέρια του κ. Μπάρακ Ομπάμα.

Ανώνυμος
28 Ιουνίου 2014 στις 1:14 μ.μ.

7:46
αφου η δεη ειναι ηδη εδω και χρονια ιδιωτικη επιχειρηση ασε να παρουν επισημα και τα δικτυα και τα εγοστασια και τους πελατες οι ιδιωτες.
ματαιοτητα οι αγωνες στον καπιταλισμο. κατσε με το κκε πορειουλες ομονοι συνταγμα

Ανώνυμος
28 Ιουνίου 2014 στις 1:15 μ.μ.

παν ωραια. λαικη συμμαχια σε 10 ταξικα σημεια (πχ δεη) κκε συριζα ανταρσυα. ωραιο ε;

Ανώνυμος
28 Ιουνίου 2014 στις 3:48 μ.μ.

Ρε μην ασχοληστε ο Αυριανιστακης ειναι γνωστο φασιστομουτρο με προφανη αδυναμια στο ΚΚΕ. Δεν ειναι η πρωτη φορα που γραφει αρθρο επιππεδου καθημερινης και στοχου. Πριν κατι μηνες κριτικαρε τη "δημοκρατια μας" ( το συστημα) οτι εχει χαιδεμενο το ΚΚΕ γιατι κανει κριτικη στο ΣΥΡΙΖΑ και δεν βλεπει η "δημοκρατια μας" (το συστημα) οτι διατρεχει κινδυνο οχι απο το ΣΥΡΙΖΑ αλλα απο το "τσιγκελωτο μουστακι του Σταλιν που ξεπροβαλει καθε πρωι απο τον Περισσο".

Καταλαβαινει ο καθενας οτι οση αξια εχει ενας λιβελος του Κασιδιαρη που καλει σε τσακισμα των μπολσεβικων αλλη τοση εχει το ιδιο καλεσμα μσ παρομοια μαλιστα φρασεολογια απο τον Αυριανιστακη και την Αυγη(-ανη).

Ανώνυμος
28 Ιουνίου 2014 στις 5:45 μ.μ.

1.15 τα εχεις μπερδεψει τα πραγματα. ΛΑ ΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ δεν σημαινει αυτο που λες. Μιλαμε για ενοτητα της εργατικης ταξης και συμμαχια με αυτοα πασχολουμενους και φτωχους αγροτες που θα δημιουργησουνε της προ υποθεσεις μεσα απο καθημερινο αγωνα για αλλαγη ταξης στην εξουσια. ΠΑΝ

Ανώνυμος
28 Ιουνίου 2014 στις 5:49 μ.μ.

1.14 η αγωνες ειναι πολυ χρησιμη στον καπιταλισμο. Αλλα με μια διαφορα θα εχουνε στοχο την αλλαγη ταξης στην εξουσια και οχι την αλλαγη ΧΑΛΙΦΗ

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 12:11 π.μ.

πραγματη οι αγονες εινει χρησιμη στον καπιταλισμο γιατι μπορει να πεντελονιάσουμε κανένα δολαριο απο το ελινοαμερικα νικο επιμ ελιτιριο. αφτο σιμαι νει αλλαγη ταξης στην εκσου σια.

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 12:50 π.μ.

Μπραβο ΠΑΝ. εννοεις οτι το μοναδικο κομμα της ΛΑ ΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ που φαντασιωνεις θα ειναι το κκε!! δε σφαξανε ρε μεγαλε

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 1:05 π.μ.

Από τη διακυβέρνηση της Δεξιάς με την Ακροδεξιά δεν προσβάλλονται τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ; Που τους πατάνε χάμω κάθε μέρα, τους παίρνουν τους μισθούς, τις δουλειές, τα δάση, το νερό, το ρεύμα, τις παραλίες. Από αυτά δεν προσβάλλονται τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ; TΑΔΕ ΕΦΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΝΔΡΑΝΙΣΤΑΚΗΣ

΄Αμα λάχει να πούμε τους παίρνουν και τα άλση κύριε Ανανδρανιστάκη. ΄Οπως στη Ν. Φιλαδέλφεια. Μόνο που εκεί δεν δείχνει να έχει πρόβλημα ο επίσημος Σύριζα... Μια χαρά τα βρήκε με τον Μελισσανίδη. Φαντάζομαι ότι φταίει που ο κ. Μελισσανίδης είναι υγιής επιχειρηματίας κι όχι ότι είναι φίλος του κ. Σαμαρά με τον οποίον λίαν συντόμως κύριοι συριζαίοι θα συνάψετε σύμφωνο συγκυβέρνησης όπως είπε κι ο Γλέζος σας.
Τι έχετε να μας πείτε γι' αυτό κύριε Ανανδρανιστάκη;

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 2:56 π.μ.

@12:50 π.μ
O Παν σου μίλησε για ενότητα της εργατικής τάξης. Και συμμαχία της με τους αυτοαπασχολούμενους και τους φτωχούς αγρότες για να παρει ο λαος την εξουσία στα χέρια του. Τώρα αν εσύ διαβάζοντας για εργάτες, αυτοαπασχολούμενους και φτωχούς αγρότες φέρνεις στο νου σου μόνο το ΚΚΕ τι να σου πω; για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις. Πάντως εσύ το είπες όχι εμείς. Εμείς αυτό που λέμε είναι ότι όταν ο λαός αποφασισει να δείξει εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του και να ξεσηκωθεί, το ΚΚΕ θα το βρει μαζί του. Ξέρουμε ότι διαφωνείς με αυτή την προοπτική αλλά οταν θα έρθει η ώρα δε θα σε φέρουμε σε δύσκολη θέση ρωτώντας σε.

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 3:01 π.μ.

@12:11 π.
Ναι, ε; αυτό σημαίνει αλλαγή τάξης στην εξουσία; Ατιμούτσικο δεν φτάνει που είσαι προσκυνημένος και Χ.Α.ϊβάνι είσαι και αυριανιστής. Τα τρία κακά της μοίρας σου.

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 11:01 π.μ.

12.50 Αν στο μελλον υπαρξουνε μικροαστικα κομματα που θελουνε μπορουνε να συμμε τεχουνε και αυτα μεσω τον μελων τους οπως συμμετεχει μεσω των μελων του και το ΚΚΕ ωστε να εξασφαλιζετε η αυττελεια των κομματων ΠΑΝ

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 11:54 π.μ.

Αφου η πραγματική άποψη που έχουν οι του ΣΥΡΙΖΑ για το ΚΚΕ είναι αυτή που εμφανίζεται στο άρθρο και στα σχόλια των αριστερων του ΣΥΡΙΖΑ τοτε γιατί ζητανε συνεργασια μαζι του; Η μονη λογικη εξηγηση ειναι οτι ο κανουν για να εκθεσουν στα ματια καποιων ψηφοφορων το ΚΚΕ οτι δεν συνεργαζεται με τον "επαναστατικο" ΣΥΡΙΖΑ και να ψηφησουν ετσι ΣΥΡΙΖΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΟΜΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟ '12 πλεον δεν υπαρχει τετοιο πραγμα. Οι ψηφοι και στηριξη στο ΚΚΕ πλεον γινεται ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗΣ.
Με μια φραση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΥΡΙΖΑ με ΚΚΕ. Το ΚΚΕ μπορει να παρει πλεον απο παντου ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ. Ο ΣΥΡΙΖΑ ή η ΧΑ δεν το εχουν καταφερει ειναι απλα απελπισια τσαμπουκας και αερα αερα να φυγει η χολερα αυτα ομως ειναι παρα παρα παρα πολυ εφημερα.

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 12:03 μ.μ.

12.11 Ποτε θα γινει η επομενη συναντηση του τσιπρα με τον προεδρο του ΣΕΒ θα ειναι μαλλον μαζι και η ανταρσυα οπως στο τιτανια σε αντικαπιταλιστι κο πλαισιο βεβαια. Αληθεια με το γηπεδο της ΑΕΚ τη ακριβως συνεβη και συμφωνησε ο συριζα

Ανώνυμος
29 Ιουνίου 2014 στις 4:01 μ.μ.

Kαι με το άλλο μέτωπο πάνω στο Δημο Αριστοτέλη ρε παιδιά εκεί με την εταιρεία χρυσού που έχουν μετοχές της και συριζαίοι, τι γίνεται; Λύθηκαν όλα τώρα που βγήκε αυτός που υποστήριζαν οι συριζαίοι; Τη διώξανε την εταιρεία; Γιατί για να μην υπάρχουν εντάσεις μάλλον λύθηκε το θέμα ε; ΄Η κι εκεί έχουμε άλλον Μελισανίδη;

οπορτουνιστικό απολειφάδι
29 Ιουνίου 2014 στις 10:12 μ.μ.

Μια που μιλάμε για τους δημάρχους του ΣΥΡΙΖΑ, να ρωτήσω κι εγώ για τους δημάρχους του ΚΚΕ; Το πείραμα σοσιαλιστικού μετασχηματισμού στην Πετρούπολη πώς πάει; Προχωράει; Για την Ικαρία δε ρωτάω γιατί ξέρω ότι οι συριζαίοι σας εμπόδισαν.

Ανώνυμος
30 Ιουνίου 2014 στις 9:00 π.μ.

Να τελειώνει η πλάκα του ΚΚΕ, με τους αυτοαπασχολούμενους καθώς και με τους ολιγόκληρους κι όχι φτωχούς αγρότες.
Ποιοί είναι επιτέλους αυτοί οι 1,000.000 αυτοαπασχολούμενοι;
Είναι, συνήθως, είτε πρώην μισθωτοί που έμειναν άνεργοι, είτε πρώην εργοδότες που διατήρησαν το επιτήδευμα, αλλά όχι εργαζόμενους στην επιχείρησή τους.
Είναι αυτοί που δηλώνουν ετήσιο εισόδημα από 4000 έως 8000 ευρώ, επίσημα.
Είναι το αρχιπέλαγος των μικροσυμφερόντων στην Ελλάδα.
Είναι εκείνη η κοινωνική κατηγορία που δεν κόβει απόδειξη, η ίδια που κατηγορεί τους πλανόδιους μικροπωλητές Κινέζους κ Αφρικανούς για διακίνηση Κινέζικων προϊόντων, ενώ αν ελέγξεις τα ράφια των καταστημάτων τους, είναι γεμάτα από Κινέζικα προϊόντα.
Είναι οι μάστορες της δεκαετίας του '80 (ηλεκτροτεχνίτες, υδραυλικοί, εμπειροτέχνες οικοδόμοι, μεταλλικές κατασκευές κατ' οίκον) με μηδενικά εισοδήματα και δίλιτρες BMW.
Είναι οι ιδιοκτήτες ΤΑΧΙ που εισέπρατταν ενοίκιο 50 ευρώ την ημέρα, από κάποιο φουκαρά βιοπαλαιστή και δήλωναν μικρότερο εισόδημα και από τον υπάλληλό τους.
Το άλλο με την ολιγόκληρη αγροτιά που ενοικίαζε, με εικονικά μισθωτήρια, εκατοντάδες στρέμματα για την επιχορήγηση των "Κουτόφραγκων". Εξαιρέσεις, μεμονωμένες, θα πεί κανείς. Αλλά ένας ωκεανός, τέτοιων εξαιρέσεων, δεν είναι τίποτε άλλο από έναν Εξαιρετικό Ωκεανό, όχι βέβαια για πλεύση και κρουαζιέρα... αλλά για βύθιση.
Και το ΚΚΕ, το κόμμα της εργατικής τάξης τους επικαλείται...έχοντας κατά νου, ίσως κάποιον λούστρο της δεκαετίας του '60 τύπου Βασιλάκη Καΐλα.
Έ αυτοί οι "μη προνομιούχοι", όπως βουλιάξαν τον Ελληνικό Καπιταλισμό, έτσι θα βουλιάξουν οποιοδήποτε άλλο Κοινωνικό Σύστημα.
Διότι, απόλυτα ιδιωτικό σύστημα διαβίωσης, δεν υπήρξε και ούτε θα υπάρξει ποτέ.
Και να επανέλθουμε στο βασικό ερώτημα.
Ποιοί, εκτός από τους αυτονόητους, συνετέλεσαν στο τσάκισμα της οργανωμένης βιομηχανικής παραγωγής στη χώρα;
Ποιοί, εκτός από τους αυτονόητους, βοήθησαν τους Βιομηχάνους να μετατραπούν σε εισοδηματίες;
Ποιοί, εκτός από τους αυτονόητους, οδήγησαν, τουλάχιστον, δύο γενιές Ελλήνων, μακριά από τα τεχνικά επαγγέλματα, με άλλοθι τα πάσης φύσεως, εξαθλιωμένα, επιστημονικά προλεταριάτα;

Ζητώ συγγνώμη για το παράταιρο των γραφομένων μου.
Αλλά νομίζω πως πρέπει να δοθεί μία απάντηση στον Πολιτικό Κομπογιαννιτισμό.


Ανώνυμος
30 Ιουνίου 2014 στις 9:53 π.μ.

@ 10:12 μ.μ. οπορτουνιστικό απολειφάδι
΄Εχεις να προσάψεις κάτι στο δήμαρχο και στη δημοτική αρχή της Πετρούπολης; Αν ναί, πες το καθαρά. Να σου πω πάντως ότι οι δήμοι που τους έχει το ΚΚΕ αποφάσισαν μεσω ψήφισης απ' το Δημοτικό συμβούλιο να κάνουν τα πάντα για να μην υποταχτούν στις απολύσεις και στις διαθεσιμότητες. Ούτε να στείλουν λίστες.
Τώρα να μας πεις και για το δήμο Αριστοτέλη και για το δήμο Φιλαδέλφειας ,κύριε πρώην ΚΚΕ όπως ακριβώς η Δαμανάκη κι ο Κύρτσος, ή θα κοιτάξεις να μας πεις για το ... βρώμικο 1989; Κοινώς δηλαδή θα κοιτάξεις να μην απαντήσεις σύμφωνα με την αγαπημένη σας τακτική;

Ανώνυμος
30 Ιουνίου 2014 στις 12:31 μ.μ.

10.12 Δεν υπαρχει κανενα τετοιο πειραμα μπερδευτηκες. οι δημαρχοι του ΚΚΕ ειναι επικεφαλης στην περιοχη τους της εργατικης λα ικης αντιπολιτευσης απεναντι στο αστικο κρατος για την οξυνση της ταξικης παλης. ΠΑΝ

Ανώνυμος
30 Ιουνίου 2014 στις 3:01 μ.μ.

Ποιοι βούλιαξαν τον "ελληνικό καπιταλισμό;" Βρε καημό που τον έχουν κάποιοι. Ούτε ο Τζήμερος να ηταν. Αντί να ρωτάνε ποιοι χρεοκόπησαν τον ελληνικό λαό με τα θαλασσοδάνεια, με τις φοροαπαλλαγές τους-που καλούμαστε όλοι εμείς οι φορολογούμενοι να πληρώσουμε, - με τις αρπαγές τους απ' τα ταμεία του κράτους και απ' τα ασφαλιστικά ταμεία, με το να μην πληρώνουν τις εισφορές που χρωστούσαν ως εργοδότες στα ασφαλιστικά ταμεία γιατί ξέραν ότι θα τους τα χαρίζανε, με το να παίρνουν επιχορηγήσεις απ' το κράτος -δηλαδή απ' τον έλληνα φορολογούμενο -και να το σκάνε μέσα σε μια νύχτα με τις επιχειρήσεις τους για άλλες χώρες, (κάτι που βέβαια είχαν φροντίσει να τους το επιτρέπουν τα κομματικά τσιράκια τους που είχαν ψηφίσει το ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ, λέγε με και συριζα), που δημιούργησαν το χρέος που καλούμαστε να πληρώσουμε εμείς ο ελληνικός λαός ενώ δεν το δημιουργήσαμε εμείς, που παίρνουν για τα εργοστασια τους τσάμπα ρεύμα και το πληρώνουμε εμείς, που πασάρανε όλα αυτά τα χρόνια τις προβληματικές τους επιχειρήσεις στο δημόσιο - με αντίτιμο βέβαια κι όχι μικρό- να τις εξυγειάνει το κράτος και μετά να τις ξαναπάρουν, που βγάζουν τα λεφτά τους σε φορολογικούς παραδείσους για να μην πληρώνουν φόρο εισοδήματος,που εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενούς τους μέχρι το μεδούλι για να βγάλουν κι απ' τη μύγα ξύγκι, που παίρναν κάτω απ' το τραπέζι μεγάλες δουλειές απ' το δημόσιο -με την ανάλογη μίζα- και αναπροσαρμόζοντας κάθε φορά το τιμολόγιο των υπηρεσιών τους προς τα πάνω, μας βάζαν και πληρώναμε τον κούκο αηδόνι, και κάναν τσαπατσουλιές για να χρειάζεται μετά να τα επιδιορθώνουν και να ξαναπληρώνονται, που μας φέραν εδώ τις ζίμενς και δε συμμαζεύεται για να τις πληρώνουμε κι αυτές όπως αυτούς, που υπογράφανε συμφωνίες με την ΕΕ για να κλείνουν εργοστασια εδώ και ναυπηγοεπισκευαστικές ζώνες, και καταντήσαμε να εισάγουμε φρούτα και λαχανικά και να πηγαίνουμε τα καράβια να τα επισκευάζουν στην Τουρκία, που πάνε να μας φορέσουνε τα μαντρόσκυλά τους τους χρυσαυγίτες καπέλο για να μας εκφοβίζουν ώστε να μη σηκώνουμε κεφάλι, κι εγώ αναρωτιέμαι.... Ποιοι είναι αυτοί; Μήπως είναι οι πλούσιοι;

Ανώνυμος
30 Ιουνίου 2014 στις 3:44 μ.μ.

@οπορτουνιστικό απολειφάδι
(όνομα και πράγμα το ψευδώνυμό σου, γιατί κάπως έτσι, απολειφάδια ταξικά έχετε καταντήσει). Μπές στον κόπο να διαβάσεις για τις αποφάσεις της ΛΑΣΥ στην Πάτρα, Πετρούπολη, Ικαρία, Χαιδάρι, που αρνούνται να εκτελέσουν και εφαρμόσουν τις απολύσεις υπαλλήλων, αξιολογήσεις, αρνούνται έστω και μιά περικοπή σε παιδικούς σταθμούς και ιδρύματα πρόνοιας, αρνούνται να εκχωρήσουν ακόμα και μισό μέτρο δημοτικής τους γης σε Μελισσανίδηδες και καλούν τον λαό να οργανωθεί και να αντισταθεί μαζί με την δημοτική του αρχή. Θά είναι ένα καλό μέτρο σύγκρισης, όταν η Δούρου, (αυτή ντέ, που μας έλεγε 25 ψηφίζουμε, 26 φεύγουν, θα δίνει το ένα μετά το άλλο τα φιλέτα της Αττικής στους Μελισσανίδηδες και Λάτσηδες, όταν θα υπογράφει τις απολύσεις των υπαλλήλων και όταν θα παραδίδει στο μεγάλο κεφάλαιο από το Σούνιο μέχρι το Μαραθώνα στον βωμό της "υγιούς επιχειρηματικότητας", όταν ο δικός σας στις Σκουριές μαζί με τα στελέχη σας και μετόχους της ELDORADO GOLD, θα ξεπουλάνε γι άλλη μια φορά τους αγώνες των κατοίκων. όταν στις 25 σας ψήφιζαν και στις 26 τους βάζατε την θηλιά στο λαιμό με επιπλέον παραχωρήσεις των μεταλλείων. Και μην ανησυχείς απολειφάδι. Εδώ θα είμαστε, να κάνουμε μαζί τον απολογισμό. Μανώλης

οπορτουνιστικό απολειφάδι
1 Ιουλίου 2014 στις 2:21 π.μ.

@Μανώλη που δε σηκώνει μύγα στο κομμουνιστικό σπαθί του

Ο απολογισμός για τον οποίο μίλησες, γίνεται συνεχώς από την εκάστοτε ηγεσία του ΚΚΕ και βαφτίζεται αυτοκριτική. Στον απολογισμό αυτό καταγγέλουμε όσα μέχρι τότε υπερασπιζόμασταν και υπερασπιζόμαστε όσα μέχρι τότε καταγγέλαμε. Το πρόβλημα είναι ότι όσοι τότε είχαν σωστές θέσεις κόντρα στη λάθος ηγεσία παραμένουν προδότες στον αιώνα τον άπαντα. Όσοι όμως είχαν λάθος θέσεις συμπλέοντας με τη λάθος ηγεσία παραμένουν πιστά μέλη του Κόμματος. Αυτό, στη γλώσσα του κόμματος, ονομάζεται δημοκρατικός συγκεντρωτισμός.

ΥΓ. Ο ΠΑΝ θα είναι το πιο σίγουρο μέλος του κόμματος για τις επόμενες δεκαετίες. Δε θα χρειαστεί να καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια. Αρκεί να διαβάζει και να αποστηθίζει κάθε φορά το φυλλάδιο του κόμματος που θα εξηγεί τη νέα του στάση και, όπως φαίνεται, δε θα έχει δυσκολία να το κάνει

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 4:50 π.μ.

@οπορτουνιστικό απολειφάδι
Κάτι για τους καινούριους σου συντρόφους έχεις να πεις; Για όσα καταγγέλονται στη Ν. Φιλαδέλφεια και στο Δ. Αριστοτέλη έχεις να πεις; Κάτι συγκεκριμένο να κατηγορήσεις τους νεοεκλεγέντες δημάρχους του ΚΚΕ έχεις να πεις;
Το ότι έχετε σοβαρό πρόβλημα γιατί δε σας ακολουθήσαμε οι περισσότεροι τότε, το έχουμε καταλάβει. Μην μας το λες. Το ότι σας ανακατεύει το στομάχι το γεγονός ότι δε διαλύθηκε το ΚΚΕ τότε αλλά αντεξε -κι αυτό που το κράτησε ήταν ΚΑΙ ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός μεγάλε, γι' αυτό τον χτυπάτε- σε αντίθεση με τους σχεδιασμούς που φτιάξατε εσείς κι αυτό το έχουμε καταλάβει. Το ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να πάρετε το αίμα σας πίσω για όλα αυτά κι ύστερα ήσυχοι να "κυλήσετε" στο ίδιο λάθος που έκανε και το ΚΚΕ, φορώντας το κυβερνητικό κοστούμι της συνεργασίας σας με τα άλλα αστικά κόμματα , κι αυτό είναι φως φανάρι. Το ότι ψάχνετε άλλοθι για όσα πρόκειται να κάνετε για να μπορεσετε να κυβερνήσετε αυτό και αν έχει γίνει αντιληπτό.
Αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι ότι όσο και να χτυπιέστε, που και φραπέδες να γίνετε, το ΚΚΕ δε θα συνεργαστεί με τα αστικά κόμματα. Συνέταιρός σας στο έγκλημα δε θα γίνει.Οπότε χορεψτε σ' όποιον ρυθμό θέλετε, κάντε κωλοτούμπες-ειδικότης σας-, έτσι κι αλλιώς σε λίγο καιρό θα έχετε να δικαιολογείστε για όσα αντιλαϊκά μέτρα θα παίρνετε με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ -σ' ένα κοινό ψηφοφόρων που θα είναι έτοιμοι να σας λιντσάρουν πολιτικά γιατί δεν θα κάνετε αυτά που τους υπόσχεστε - χωρίς να έχετε να ρίξετε το φταίξιμο σε κάποιον άλλο ούτε να του φορτώσετε τα αδιέξοδά σας. Ανεμομαζώματα διαβολοσκορπίσματα. Καλά ξεμπερδέματα.

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 5:01 π.μ.

3:44 μ.μ
Eσύ Μανώλη, θα είσαι εδώ να κάνεις τον απολογισμό. Για το ότι θα είναι και το "οπορτουνιστικό απολειφάδι" ε, μην παίρνεις κι όρκο. Εδώ τώρα, και δεν απαντάει στις ερωτήσεις μας, θα μπει τότε να απαντήσει; Μπα!!! Δεν το "κόβω" για κάτι τέτοιο.

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 8:18 π.μ.

30 Ιουνίου 2014 - 3:01 μ.μ.
Σωστά όλα όσα αναφέρεις.
Αλλά να μη μας διαφεύγει ότι η χρεωκοπία της χώρας μας, είναι αποτέλεσμα κυρίως του Δημοσιονομικού εκτροχιασμού.
Αν μετά στο χορό μπήκαν και οι εγχώριες Τράπεζες, αυτό ήταν απλά αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Και να θυμάσαι πως μία εύρωστη καπιταλιστική οικονομία είναι αυτή που προετοιμάζει το έδαφος για ένα νέο οικονομικό σύστημα, με δίκαιη κατανομή του πλούτου και κοινωνικό έλεγχο.
Αν οι παραγωγικές δυνάμεις της χώρας καταρρέουν, κανένα κοινωνικά δίκαιο σύστημα, δεν πρόκειται να επιβιώσει.
Μία πολυάριθμη καλά οργανωμένη και εργασιακά καταρτισμένη βιομηχανική εργατική τάξη είναι μία υπολογίσιμη ιστορική οντότητα.
Μία εργατική τάξη, η οποία θα θεωρεί, φυσιολογική, την νίκη στους αγώνες και όχι απόμακρο ενδεχόμενο.
Το επαναστατικό εργατικό κίνημα διαχρονικά διατηρούσε ως αίτημα την ανατροπή του Καπιταλισμού, όχι την καταστροφή του.
Για μερικούς Κεφάλαιο αποτελεί μόνο το χρηματικό απόθεμα. Κεφάλαιο όμως, είναι κατά βάση, οι προϋποθέσεις αναπαραγωγής του.
Είναι η καλή διάρθρωση της παραγωγής, είναι η εξειδικευμένη ικανότητα των εργατών, είναι οι συμμαχίες στο επίπεδο των αγορών έτσι ώστε να διασφαλίζεται η μετατροπή του παραγόμενου αγαθού, σε εμπόρευμα.
Αν τώρα όλα αυτά συμβαίνουν, υπό την κατάλληλη, βέβαια, πολιτική διεύθυνση, προς όφελος των μαζών, τότε έχουμε δημιουργικές προϋποθέσεις ανατροπής.
Έχουμε κάπου να πατήσουμε.
Αντ΄αυτού τί παρατηρήθηκε στην Ελλάδα, ήδη από την δεκαετία του '80;
Αριθμητική διόγκωση δύο ειδών εργαζομένων.
Αρχικά των ανειδίκευτων εργατών κ υπαλλήλων και κατόπιν των πτυχιούχων Ανώτερης κ Ανώτατης εκπαίδευσης εις βάρος των εξειδικευμένων εργατών.
Τί κακό έκανε αυτή η εξέλιξη στην Αριστερά;
Της αποστέρησε το ταξικό ακροατήριο.
Γιατί;
Γιατί η μεν πρώτη κατηγορία των ανειδίκευτων εργατών κ υπαλλήλων, παντελώς αναλώσιμη βορά, στις ορέξεις των αφεντικών (ιδιωτών κ Κράτους) παρατηρήθηκε να εμφορείται από επιπόλαιες, ηττοπαθείς και πολλές φορές τυχοδιωκτικές αντιλήψεις, ξένες προς την κουλτούρα της αγωνιστικής αριστεράς.
Η δε δεύτερη αυτή των πληθωριστικών πτυχιούχων απέκτησε πλεονάζουσα και πλασματική συνείδηση, (είναι τα όνειρα μιας γενιάς που θεοποίησε την κοινωνική ανέλιξη, πάση θυσία-πάση δυνάμει) είναι η γενιά της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ που σάρωνε και σαρώνει στον φοιτητικό κ σπουδαστικό χώρο.
Συμπεραίνοντας : Όλοι αυτοί που κατασπάραξαν τον Εθνικό μας πλούτο είναι ακριβώς αυτοί που περιγράφεις.
Αλλά οι κοινωνικές κ πολιτικές δυνάμεις που υποτίθεται ότι θα υπερασπιζόντουσαν το δίκαιο του Λαού, που ήταν;
Ακόμη μία εύρωστη Οικονομία έχει να επιλέξει πως θα διανείμει τον πλούτο της. Μία καταρρέουσα οικονομία τι επιλογές
έχει;


Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 1:02 μ.μ.

ρε απολειφάδι σε λιγο θα μας τραγουδήσεις ρεμπέτικα ..Τωρα εσυ υποτίθεται απαντήσες,,,σε τι ?
Άστο ρε φιλε δεν ειναι ανάγκη

aeras kopanistos

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 3:09 μ.μ.

@8:18 π.μ.
Αφού δέχεσαι ότι σωστά τα λέω να σου εξηγήσω επίσης ότι εμένα ποσώς με ενδιαφέρει τι θα γίνει το καπιταλιστικό σύστημα αφού βλέπω ότι παντού στον κόσμο τα ίδια μετρα παίρνει εναντίον των λαών, ότι έτσι όπως το πάει θα γυρίσουμε στο 1900 όσον αφορά τα δικαιώματά μας ως λαοί κι οι πλούσιοι θα ζούνε καλύτερα αν και κηφήνες. Γιατί τον πλούτο τον παράγουν οι εργαζόμενοι -σ' όποια κατηγορία κι αν τους βάζεις- ενώ οι πλούσιοι ζούνε παρασιτικά έχοντας όμως στον καπιταλισμό το μαχαίρι και το πεπόνι, ώστε να φροντίζουν να βγάζουν όσο περισσότερο κέρδος μπορούν σε βάρος των εργαζόμενων. Με λίγα λόγια ένα εργοστάσιο χωρίς αφεντικό λειτουργεί, χωρίς τους εργάτες όμως όχι. Κι επειδή:
Θεωρώ ότι τα δικαιώματα που μας κληροδότησαν οι παλιότεροι δίνοντας ακόμη και τη ζωή τους , δε μας ανήκουν για να τα χάσουμε, τα δανειστήκαμε απ' τις νεότερες γενιές που έρχονται και πρέπει να τους τα παραδώσουμε, και
διαπιστώνω ότι στον καπιταλισμό έχουμε δώσει πολλές ευκαιρίες και πάντα σφαλιάρες μας έδινε καιρός λοιπόν να δώσουμε και μια δεύτερη ευκαιρία στον σοσιαλισμό (όχι στη σοσιαλδημοκρατία)
γι' αυτό παλεύω μέσα απ' το ΠΑΜΕ και το σωματείο μου και με το ΚΚΕ για να αλλάξει το σύστημα και να έρθει η εργατική τάξη στην εξουσία.
Η Ελλάδα είναι μια πολύ πλούσια χώρα , με δυνατότητες στην πρωτογενή παραγωγή, που μπορεί να θρεψει το λαό της, με πλουσιο ορυκτό πλούτο άρτια σε επιστημονικό προσωπικό που μπορεί να σταθεί στα πόδια της και σε βιομηχανική παραγωγή, αν βγει απ' την ΕΕ, φτάνει αυτή η έξοδος να μην εξυπηρετεί τα συμφέροντα ενός μέρους των πλούσιων αλλά να εξυπηρετεί τα συμφέροντα και τις ανάγκες του λαού της. Αυτό όμως δε γίνεται σε καπιταλιστικο σύστημα μεγάλε. Τώρα την κριτική σου για ένα μεγάλο μέρος της εργατικής τάξης και πώς αυτό συμπεριφέρεται, τη δέχομαι, αλλά μην ξεχνάς ότι έτσι τον ήθελαν τον εργάτη οι καπιταλιστές έτσι τον διαμόρφωσαν. Δικό μας καθήκον είναι να του δείξουμε ότι μόνος δρόμος είναι να σπάσει πραγματικά τις αλυσίδες του κι όχι με πλασματικά καλή ζωή που ως τώρα του πρόσφεραν, δηλαδή ένα κοκαλάκι για να γλείψει, ώστε τώρα να προσπαθούν να τον πείσουν ότι αυτό το κοκαλάκι φταίει που ήρθε η κρίση κι όχι το γουρουνόπουλο που έτρωγε το αφεντικό του στην καθισιά του. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΨΙΧΟΥΛΑ, ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ.

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 3:28 μ.μ.

2.21 Πρεπει να εισαι ζαλισμενος δεν βγαινει νοημα με τιποτα απο αυτα που λες ΠΑΝ

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 3:56 μ.μ.

2.21 Στα ΚΚ παντα πρεπει να υπαρχει δημοκρατικος συγκεντρωτισμος. Και πρεπει παντα να αντιμετωπιζει τον οπορτουνισμο σαν εχθρο του ΚΚ ωστε να υπαρχουνε παρατραγουδα. Οταν χαλαρωσεις και το δεις σαν μια διαφορετικη αποψη αυτο ειναι καταστροφη

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 4:26 μ.μ.

8.18 εισαι σε πληρη συγχηση. Γιατι δεν το λες ξεκαθαρα οτι θελεις καπιταλισμο. Αφου σε καταλαβαινουμε

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 6:00 μ.μ.

Απολειφάδι μάλλον δεν με κατάλαβες. Οταν λέω απολογισμό εννοώ τον δικό μας και τον δικό σας. Εσείς πότες θα κάνετε τον απολογισμό για τους δικούς σας δημάρχους (και δεν είναι λίγοι) και περιφερειάρχες? Τι θα έλεγες να αρχίζαμε από την κ. Δούρου, που είναι περιφερειάρχης στην Αττική (δηλαδή στην μισή Ελλάδα), να δούμε τι αποφάσεις παίρνει, πόσο εφαρμόζει ή όχι τις ντιρεκτίβες της ΕΕ, πόσο αντιστέκεται ή συναινεί σε μυστικά δείπνα κ.λ.π. Στις 25 έλεγε ψηφίζουμε, στις 26 φεύγουν. Εσύ είδες κανέναν να φεύγει? Εγώ είδα μια σειρά από "υγιείς" επιχειρηματίες και εφοπλιστές να συνωστίζονται για ξεπούλημα των πάντων. Και μια και λέμε για απολογισμό, αλήθεια τί γίνεται στις Σκουριές? Για ενημέρωσέ μας λίγο, για πολύ του τάφου σιωπή έχει πέσει.Τί γίνεται με τα μεταλλεία? έφυγαν? Τί γίνεται με το κίνημα το "αυθόρμητο" των κατοίκων? Δικαιώθηκαν? Οι φυλακισμένοι και οι κατηγορούμενοι και οι δαρμένοι επί μήνες από τα ΜΑΤ, πήραν αυτό που τους υποσχόσασταν? Γιατί εννοείται βέβαια, ότι αυτά που τους τάζατε ήταν για τις 26 όπως λέγατε και όχι για την 2α παρουσία.Μανώλης

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 6:01 μ.μ.

Απολειφάδι μάλλον δεν με κατάλαβες. Οταν λέω απολογισμό εννοώ τον δικό μας και τον δικό σας. Εσείς πότες θα κάνετε τον απολογισμό για τους δικούς σας δημάρχους (και δεν είναι λίγοι) και περιφερειάρχες? Τι θα έλεγες να αρχίζαμε από την κ. Δούρου, που είναι περιφερειάρχης στην Αττική (δηλαδή στην μισή Ελλάδα), να δούμε τι αποφάσεις παίρνει, πόσο εφαρμόζει ή όχι τις ντιρεκτίβες της ΕΕ, πόσο αντιστέκεται ή συναινεί σε μυστικά δείπνα κ.λ.π. Στις 25 έλεγε ψηφίζουμε, στις 26 φεύγουν. Εσύ είδες κανέναν να φεύγει? Εγώ είδα μια σειρά από "υγιείς" επιχειρηματίες και εφοπλιστές να συνωστίζονται για ξεπούλημα των πάντων. Και μια και λέμε για απολογισμό, αλήθεια τί γίνεται στις Σκουριές? Για ενημέρωσέ μας λίγο, για πολύ του τάφου σιωπή έχει πέσει.Τί γίνεται με τα μεταλλεία? έφυγαν? Τί γίνεται με το κίνημα το "αυθόρμητο" των κατοίκων? Δικαιώθηκαν? Οι φυλακισμένοι και οι κατηγορούμενοι και οι δαρμένοι επί μήνες από τα ΜΑΤ, πήραν αυτό που τους υποσχόσασταν? Γιατί εννοείται βέβαια, ότι αυτά που τους τάζατε ήταν για τις 26 όπως λέγατε και όχι για την 2α παρουσία.Μανώλης

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 6:01 μ.μ.

Απολειφάδι μάλλον δεν με κατάλαβες. Οταν λέω απολογισμό εννοώ τον δικό μας και τον δικό σας. Εσείς πότες θα κάνετε τον απολογισμό για τους δικούς σας δημάρχους (και δεν είναι λίγοι) και περιφερειάρχες? Τι θα έλεγες να αρχίζαμε από την κ. Δούρου, που είναι περιφερειάρχης στην Αττική (δηλαδή στην μισή Ελλάδα), να δούμε τι αποφάσεις παίρνει, πόσο εφαρμόζει ή όχι τις ντιρεκτίβες της ΕΕ, πόσο αντιστέκεται ή συναινεί σε μυστικά δείπνα κ.λ.π. Στις 25 έλεγε ψηφίζουμε, στις 26 φεύγουν. Εσύ είδες κανέναν να φεύγει? Εγώ είδα μια σειρά από "υγιείς" επιχειρηματίες και εφοπλιστές να συνωστίζονται για ξεπούλημα των πάντων. Και μια και λέμε για απολογισμό, αλήθεια τί γίνεται στις Σκουριές? Για ενημέρωσέ μας λίγο, για πολύ του τάφου σιωπή έχει πέσει.Τί γίνεται με τα μεταλλεία? έφυγαν? Τί γίνεται με το κίνημα το "αυθόρμητο" των κατοίκων? Δικαιώθηκαν? Οι φυλακισμένοι και οι κατηγορούμενοι και οι δαρμένοι επί μήνες από τα ΜΑΤ, πήραν αυτό που τους υποσχόσασταν? Γιατί εννοείται βέβαια, ότι αυτά που τους τάζατε ήταν για τις 26 όπως λέγατε και όχι για την 2α παρουσία.Μανώλης

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 6:01 μ.μ.

Απολειφάδι μάλλον δεν με κατάλαβες. Οταν λέω απολογισμό εννοώ τον δικό μας και τον δικό σας. Εσείς πότες θα κάνετε τον απολογισμό για τους δικούς σας δημάρχους (και δεν είναι λίγοι) και περιφερειάρχες? Τι θα έλεγες να αρχίζαμε από την κ. Δούρου, που είναι περιφερειάρχης στην Αττική (δηλαδή στην μισή Ελλάδα), να δούμε τι αποφάσεις παίρνει, πόσο εφαρμόζει ή όχι τις ντιρεκτίβες της ΕΕ, πόσο αντιστέκεται ή συναινεί σε μυστικά δείπνα κ.λ.π. Στις 25 έλεγε ψηφίζουμε, στις 26 φεύγουν. Εσύ είδες κανέναν να φεύγει? Εγώ είδα μια σειρά από "υγιείς" επιχειρηματίες και εφοπλιστές να συνωστίζονται για ξεπούλημα των πάντων. Και μια και λέμε για απολογισμό, αλήθεια τί γίνεται στις Σκουριές? Για ενημέρωσέ μας λίγο, για πολύ του τάφου σιωπή έχει πέσει.Τί γίνεται με τα μεταλλεία? έφυγαν? Τί γίνεται με το κίνημα το "αυθόρμητο" των κατοίκων? Δικαιώθηκαν? Οι φυλακισμένοι και οι κατηγορούμενοι και οι δαρμένοι επί μήνες από τα ΜΑΤ, πήραν αυτό που τους υποσχόσασταν? Γιατί εννοείται βέβαια, ότι αυτά που τους τάζατε ήταν για τις 26 όπως λέγατε και όχι για την 2α παρουσία.Μανώλης

οπορτουνιστικό απολειφάδι
1 Ιουλίου 2014 στις 8:03 μ.μ.

Αν κατάλαβα καλά, πρέπει να απολογηθώ για αυτά που λέτε ότι ΘΑ κάνουν οι δήμαρχοι της Ν.Φιλαδέλφειας και του Αριστοτέλη όταν ΘΑ αναλάβουν τα καθήκοντά τους. Δυστυχώς, το κληρονομικό χάρισμα της μαντείας το έχει μόνο το ΚΚΕ. Στην πραγματικότητα, νομίζει ότι το έχει γιατί η γυάλα που του έχουν δώσει είναι χαλασμένη. Αν δεν ήταν, δε θα χρειαζόταν η καθιερωμένη αυτοκριτική.

ΥΓ. Εν τω μεταξύ ο ΠΑΝ λέει ότι δεν καταλαβαίνει, ο κοπανιστός αέρας θέλει απαντήσεις (ΣΕ ΤΙ) ; και ο ΜΑΝ εύχεται καλά ξεμπερδέματα σε ΠΟΙΟΥΣ; Μα αν ισχύουν αυτά που λέει, οι ξεπουλημένοι του συριζα μια χαρά το πάνε. Αυτός που πρέπει να έχει καλά ξεμπερδέματα είναι ο λαός, ο οποίος όμως δε δείχνει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ διάθεση να εμπιστευθεί το τιμημένο ΚΚΕ. Κάτι δεν πάει καλά, δε νομίζετε σύντροφοι;

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 10:34 μ.μ.

8.03 Παλι μπερδευτηκες. ο λαος θα ζησει μια τραγωδια απο τα χειροτερα που θα ερθουνε γιατι ειναι εγκλοβισμενος σε αυταπατες και φουμαρα. Οταν θα αποφασισει μεσα απο την ΛΑ ΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ να φτιαξει την δικη του ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΛΑ ΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ τοτε μονο θα λυθουνε τα προβληματα και το ΚΚΕ θα συμμετεχει με ολες του τις δυναμεις σε αυτη την κυβερνηση ΠΑΝ

Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 10:44 μ.μ.

8.03 το ΚΚΕ παντα αγωνιζετε για να ερθει η εργατικη ταξη στην εξουσια. Ποτε δεν περασε στην απεναντι οχθη γιατι αν ειχε συμβει αυτο δεν θα φτιαχνανε οι ευρωκομμουνιστες το εσωτερικο. Αυτο που συνεβη ειναι οτι λογο των συνθηκων δεν καταφερε να αλλαξει το προγραμμα και να καταργηση τα μετωπα θεωροντας τον οπορτουνισμο εχθρο της εργατικης ταξης. Αυτο εγινε το 1996 και απο τοτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα εκτος απο τις συνεπειες του παρελθοντος. Δεν προκειται να δειξουμε καμμια ανοχη στον οπορτουνισμο ΠΑΝ

Σουλτάνα εξ Αιγύπτου
1 Ιουλίου 2014 στις 11:08 μ.μ.

Μανώλη 6:01

Τώρα εσύ περιμένεις απάντηση από το απολειφάδι?
Τι να ξέρει αυτός ο οπορτουνιστάκος?

Θα σου απαντήσω εγώ που έχω και πτυχίο χειρομαντείας/κρυσταλλομαντείας γιατί μόνο εγώ γνωρίζω τι αποφάσεις παίρνει η Δούρου ως Περιφερειάρχης που αναλαμβάνει καθήκοντα από 1η Σεπτεμβριου!!!!

Απ' ότι όμως βλέπω είσαι και συ γνώστης των αποφάσεων της Δούρου...
Να υποθέσω πως και συ Κάιρο σπούδασες????


Ανώνυμος
1 Ιουλίου 2014 στις 11:55 μ.μ.

11.26 το σιγουρο ειναι οτι σε κυβερνηση με τους καπιταλιστες στην εξουσια δεν θα μπουμε οσο και να χτυπιεστε κατω. 11.08 Δεν χρειαζετε να εχεις σπουδασει πουθενα για να ξερεις τη εγκλημα θα κανουνε οι οπορτουνιστες ΠΑΝ

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 12:06 π.μ.

Παιδια δεν μας ειπατε η ανταρσυα τη ηθελε στην συγκεντρωση του συριζα στο τιτανια. Μηπως πατε για υπουργικες καρεκλες και δεν το λετε

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 12:32 π.μ.

απολειφάδι να πεις οτι θελεις ,αλλα να διαλέξεις θέμα γιατι πέφτεις μια δεξιά και μια αριστερά σαν τον καραγκούνη,,θα πέσεις .στο τέλος..

υγ
στα δεξια ...συνήθως

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 12:36 π.μ.

βρε νούμερο 11.26 η Αλεκα Παπαρηγα εχει την ηλικία της μάνας σου,
Μπορεί και της γιαγιάς σου

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 1:21 π.μ.

O Μανώλης γιατί έστειλε τέσσερις φορές το ίδιο μήνυμα;

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 1:27 π.μ.

@Σουλτάνα

Λες ότι θα μας απαντήσεις, αλλά απάντηση δε δίνεις.
Απαντήστε, ρε, τι σας ζητάνε; Απαντήστε

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 9:57 π.μ.

@11:26 μ.μ.
Ρε φίλε, και συγνώμη δηλαδή, αλλά μηπως είστε κάπως μεγάλοι στην ηλικία και ζείτε με τις αναμνησεις σας; Και μήπως είστε λίγο κολλημένοι σε μια εποχή και στα βιώματα που είχατε εκείνη την εποχή; Και βέβαια δεν είναι κακό να κοιτάς τι έγινε στο παρελθόν. Αλλά να το κοιτάς για να διδάσκεσαι και να μην κάνεις τα ίδια λάθη. Κι όχι για να κλαις και να κολλάς σε αυτό.
΄Η μήπως προσπαθείτε να δικαιολογήσετε στον εαυτό σας το ξεπούλημα της Ελλάδας που θα αρχίσετε σε λίγο από κυβερνητικούς θώκους; Πάντως ό,τι κι αν συμβαίνει αρχίζετε και γίνεστε γραφικοί. Δικαίωμά σας βέβαια. Εμείς ως ΚΚΕ έχουμε απαντήσει σε όλα αυτά. Δεν σας αρέσουν οι απαντήσεις μας. Δεν είναι απαραίτητο. Στο διάλογο μπορεί ο ένας να μην πείθει τον άλλον.

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 10:13 π.μ.

@ Σουλτάνα εξ Αιγύπτου (Χα χα, να , πανάθεμά σε, μου έγινες και Σουλτάνα)
Βλεπω ότι έχεις και πτυχίο χειρομαντείας /κρυσταλλομαντείας. Κριμα που δεν έχεις τηλεπαθητικές δυνατότητες όμως. Γιατί το τι θα κάνει κάποιο κόμμα φαίνεται και πριν αναλάβει τις υπεύθυνες θέσεις που του έχει εμπιστευθεί ο λαός. Κι η ΣΙΩΠΗ του ακόμη, όταν βλέπει να γίνονται πράγματα στους δήμους που δεν τα είχε υποσχεθεί για να εκλεγεί, λέει πολλά. ΄Οπως και τα περίεργα γεύματα .... κατά τύχη. Να, εδώ χρειαζόμασταν την τηλεπάθειά σου (εφ' όσον τη διέθετες) για να μας πεις τι είπαν Δούρου και Μαρινάκης σ' εκείνο το γεύμα. Τώρα το αν θα μας το έλεγες είναι ένα θέμα. Βλέπεις εκείνο το ... τυχαίο συναπάντημα έγινε με το μαγαζί πριβέ. Φαίνεται θέλαν όλες τις τσιπούρες δικές τους.

Μαντάμ Ζαΐρα εκ Πετραλώνων δρ. της μαντικής τέχνης (προτιμάτε τα ελληνικά προϊόντα)

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 10:16 π.μ.

Σουλτάνα εξ Αιγύπτου για πες μας αληθεύει αυτό που κυκλοφορεί στο ίντερνετ ή εδώ χρειάζεται και καφεμαντεία στην οποία βλέπω ότι δεν διαθέτεις πτυχίο;

Κρίση στον ΣΥΡΙΖΑ

Η νέα δημοτική αρχή Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας είναι απούσα από τις κινητοποιήσεις των κατοίκων, ενώ ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ, που φέρεται να διαφωνεί με την κεντρική συμφωνία ΣΥΡΙΖΑ-Μελισσανίδη, υφίσταται τις νουθεσίες του γραμματέα Βίτσα, που στάλθηκε για να συνετίσει τα μέλη του.

Και κεντρικά στον ΣΥΡΙΖΑ, όμως, σοβεί μια κρίση. Πέρα από το βουλευτή Β. Αποστόλου, που εξέφρασε τη διαφωνία του στη Βουλή, είναι πολλοί αυτοί (ακόμη και ο Γ. Μηλιός) που τοποθετούνται δημόσια ενάντια στα κρυφά παζάρια με τον Μελισσανίδη και στη σύναψη συμφωνίας μαζί του, ενάντια στη θέλητη του λαού της Φιλαδέλφειας. Το θέμα έχει φτάσει στην Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ και βρίσκεται ακόμη σε εκκρεμότητα. Το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να αποδεσμευτούν από τη συμφωνία με τον Μελισσανίδη, να δηλώσουν την αντίθεσή τους συνολικά στο νομοσχέδιο και να σταματήσουν τη μαύρη προπαγάνδα και την παραπληροφόρηση. Αλλιώς, θα αντιμετωπίσουν και αυτοί την οργή του λαού της Φιλαδέλφειας. Ο κόσμος έχει πάρει την υπόθεση στα χέρια του, δεν παραμυθιάζεται και δεν συγχωρεί.

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 10:22 π.μ.

@6:00 μ.μ. Μανώλης
Εδώ αν και δεν το επιθυμώ καθόλου θα πάρω το μέρος του Σύριζα. "Στις 25 ψηφίζουμε, στις 26 φεύγουν". Ξεκαθαρίζει ποιοι φεύγουν; ΄Οχι. Τον ρώτησαν οι ψηφοφοροι του ΠΟΙΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ; ΄Οχι. Πάντως κάποιοι φύγανε. Χάσαν τις δουλειές τους. Οπότε την κράτησε την υπόσχεσή του.

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 10:28 π.μ.

@1:02 μ.μ
Τι θα τραγουδήσει; Ρεμπέτικα; ΄Οχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!! Μην του λες κάτι τέτοιο και θα θυμηθεί και την δεκαετία του 1930.... Πάλι στην παρελθοντολογία θα το ρίξουμε.

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 2:04 μ.μ.

@οπορτουνιστικό απολειφάδι (8.03 μ. μ.)
Η Σουλτάνα εξ Αιγύπτου θα σου κάνει μήνυση. Δική της είναι η σφαίρα. Εσύ θα έπρεπε να το ξέρεις καλύτερα απ' όλους αυτό. ΄Ωστε είναι χαλασμένη η σφαίρα του ΚΚΕ ε; Γι' αυτό και χρειάζεται η αυτοκριτική. Αλλιώς δε θα χρειαζόταν η αυτοκριτική. Εσύ είσαι ο πρώην ΚΚΕς; Ευτυχώς. Που είσαι πρώην. Οπότε σε λούζονται άλλοι.
Τα καλά ξεμπερδέματα τα έλεγα ΚΑΙ για σας τους Ανταρσύες που επειδή δεν μπορείτε να επιβιώσετε μόνοι σας κοιτάτε να κολλήσετε σε άλλους σχηματισμούς για να μη διαλυθείτε. Μέχρι τώρα κολλούσατε στο Σύριζα. Τώρα ψάχνετε κάπου αλλού να κολλήσετε;

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 2:30 μ.μ.

8.03 Κανε μια προσπαθεια να εισαι ηρεμος για να καταλαβαινουμε τη γραφεις γιατι με το αγχος που εχεις για αστικη διαχειρηση τα λες μπερδεμενα και δεν βγαινει κανενα νοημα ΠΑΝ

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 7:13 μ.μ.

AΓΡΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΥΡΙΖΑ -ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΗ.
Αυτά μας λένε τα κανάλια. Κι εμένα όσο περνάνε οι μέρες μου θυμίζει αυτό τις άγριες συγκρούσεις που είχαν παλιότερα η ΝΔ και το Πασόκ. Οπότε όσοι ράβετε τα κυβερνητικά σας κοστούμια , παρακαλούμε μην παρασυρθείτε και ακυρώσετε την παραγγελία. Θα τα χρειαστείτε. Πριν απ' τις βουλευτικές εκλογές πάντα έτσι μαλώνουν τα συνεταιράκια και μετά απ' τις εκλογές ανακαλύπτουν ότι μπορούν και μαζί .... να μας κανονίζουν.

Σουλτάνα εξ Αιγύπτου
2 Ιουλίου 2014 στις 8:42 μ.μ.

@ Μαντάμ Ζαΐρα εκ Πετραλώνων 10:13

Αγαπητή συναδέλφισσα,

Χαίρομαι γιατί συναφέλφισσες σαν εσένα τιμάνε το επάγγελμα της χαρτορίχτρας!

Έτσι λοιπόν, αφού ξέρεις καλά το κόμμα της Δούρου, μπορείς να καταγγέλλεις τις αποφάσεις που ΘΑ πάρει ως Περιφερειάρχης, ΠΡΙΝ ακόμα αναλάβει καθήκοντα και πάρει την όποια απόφαση. (!?!?!?!?!?)

Χαίρομαι επίσης ιδιαίτερα που διαθέτεις και τηλεπαθητικές δυνατότητες, σε αντίθεση με μένα.
Έτσι με τις ιδιότητες αυτές κατόρθωσες να "δεις" και την περίφημη συνεδρίαση Δούρου-Μαρινάκη πάνω από τις τσιπούρες(*). Μπράβο επίσης γιατί την ίδια επιτυχία στην τηλεπάθεια έχει επιδείξει μόνο ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος που ήταν ο πρώτος και ο μόνος που αποκάλυψε το μέγα σκάνδαλο.

Γιατί δεν ανοίγετε ένα γραφείο μαζί να κονομήσετε?
Σαν να βλέπω και τη μαρκίζα:
"Ζαίρα - Μάκης - και ταξικοί συνεργάτες.
Τηλεπάθεια - καφές -σπέκουλα!"
Έδρα: Περισσός



(*) για πες ρε φιλενάδα.... αλανιάρες ή ιχθυοτροφείου οι τσιπούρες??

ΣΒΑΝ
2 Ιουλίου 2014 στις 8:44 μ.μ.

2.30 Κανε μια προσπαθεια μην να εισαι ανωρθωγραφως για να καταλαβαινουμε τη γραφεις γιατι με το αγχος που εχεις για το Κανελλικό Κόμμα τα λες μπερδεμενα και δεν βγαινει κανενα νοημα ΣΒΑΝ

νούμερο 11.26
2 Ιουλίου 2014 στις 8:47 μ.μ.

@ Ανώνυμο 12:36

Δηλαδή αν η Παπαραρήγα έχει την ηλικία της γιαγιάς μου, αυτό σημαίνει ότι δεν φοράει καλσόν;

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 8:49 μ.μ.

@ Ανώνυμο 1:21

Σοβαρά, αναρωτιέσαι γιατί ο Μανώλης έγραψε 4 φορές το ίδιο μήνυμα;
Κόλλησε η κασσέτα ρε φίλε!
Πρώτη φορά είναι;

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 10:12 μ.μ.

8.49 θα λες σιγουρα για την κασετα που λεει για ανθρωπινο καπιταλισμο εχεις δικιο

Ανώνυμος
2 Ιουλίου 2014 στις 11:05 μ.μ.

8.44 Καταλαβαινω τον πανικο σου απο την ελειψη πολιτικων επιχειρηματων οποτε το ριχνουμε στο καλαμπουρι. Και εγω στην θεση σου ετσι θα εκανα

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 12:18 π.μ.

@ Σουλτάνα εξ Αιγύπτου.
Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά την τηλεπάθεια, δεν την έδειξε μόνο ο Μάκης στου οποίου τις εκπομπές δεν είχατε κανένα πρόβλημα να πηγαίνετε συριζαίοι(για να μην ξεχνιομαστε), αλλά και τα nea.gr και πολλά άλλα σάιτ. Το διαψεύδεις; Ετσι προσπαθησε να το διαψεύσει κι η κα Δούρου αλλά μετα δεν της βγήκε και αναγκάστηκε να μιλήσει για ολιγολεπτη συνομιλία. Μόνο που η κα Δουρου μίλησε για ολιγόλεπτο χαιρετισμό ενώ η πλευρά του κου Μαρινάκη για ολιγόλεπτη συνομιλία για τις εκλογές. (cool news). Για του λόγου το αληθές σου βάζω και το απόσπασμα απ' τα nea.gr. σε παρακάτω σχόλιό μου. Θα μου πεις και πιστεύεις τον καθένα που γράφει κάτι; Επειδή είναι γνωστό ότι έχει ξεσπάσει πόλεμος ανάμεσα σε μιντιάρχες, δε μου φαίνεται παράξενο να βγάζουν την αλήθεια για άλλον μιντιάρχη φτάνει να δείξουν ότι υπάρχει διαπλοκή. Εσύ το διαψεύδεις ότι υπήρξε αυτή η συνάντηση; Ε, κα συναδέλφισσα;
Πάντως οι πρωταγωνιστές απ' ό,τι φαίνεται δεν το διαψεύδουν.
Και σου έγραψα και κάτι άλλο συναδέλφισσα αλλά κάνεις τον ψόφιο κοριό κι ότι δεν το είδες. Για το τι γράφουν για τον Σύριζα και την Ν. Φιλαδέλφεια.
Δυσκολοι καιροί για χειρομάντισσες που δεν έχουν την ικανότητα τηλεπάθειας κα συναδέλφισσα.
Και να σου πω κάτι άλλο; Δε χρειάζεται το δείπνο Δούρου και Μαρινάκη για να υποψιαζομαι διάφορα. Και μόνο η ομιλία του κ. Τσίπρα στο συνέδριο του ΣΕΒ και η συνέντευξή του στον Αλφα πριν τις εκλογές μου λένε πολλά. Εκτός αν μου πεις ότι ούτε κι αυτές υπηρξαν. Κα συναδέλφισσα.
Αλήθεια να σε ρωτήσω κάτι. ΄Οχι οτι θα απαντήσεις. Κυκλοφορούν τώρα τελευταία φήμες -κι όχι μόνο- ότι μετά τις εκλογές θα υπάρξει συνεργασία Σύριζα, Νδ Πασόκ. Το είπε κι ο Γλέζος . Βγήκε κανείς απ'το Σύριζα να τα διαψεύσει επισήμως; Να πει ότι δεν υπάρχει μια τέτοια περιπτωση;

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 12:19 π.μ.

Σενάρια φούντωσε στο πρώτο λιμάνι της χώρας η συνάντηση της υποψήφιας περιφερειάρχη Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ Ρένας Δούρου με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός και υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο με τον συνδυασμό Μώραλη, Βαγγέλη Μαρινάκη - καθώς δόθηκε η εντύπωση ότι επιχειρήθηκε υπόγεια συναλλαγή για τον δεύτερο γύρο των εκλογών.
Η συνάντηση έγινε την περασμένη Παρασκευή, μετά την κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Πλατεία Κοραή του Πειραιά, όπου μίλησε ο πρόεδρος του κόμματος Αλέξης Τσίπρας παρουσία της κυρίας Δούρου. Λίγες ώρες αργότερα η υποψήφια περιφερειάρχης εντοπίστηκε σε ταβέρνα στο Χατζηκυριάκειο μαζί με τον κ. Μαρινάκη.
Αρχικά από το περιβάλλον της κυρίας Δούρου διέψευδαν το περιστατικό αυτό και μόλις χθες παραδέχθηκαν πως έγινε η συνάντηση, χαρακτηρίζοντάς την ωστόσο συμπτωματική. «Διαβάσαμε για μυστική συνάντηση σε κεντρική ταβέρνα παρουσία 50 ατόμων. Ούτε ο Τσακ Νόρις…» ανέφερε η υποψήφια σε ανάρτησή της στο facebook, ενώ από το επιτελείο της γινόταν λόγος για κουβέντα που έγινε, χωρίς όμως - όπως έλεγαν - πολιτικό περιεχόμενο.

Και η πλευρά Μαρινάκη επιβεβαίωσε τη συνάντηση, υποστηρίζοντας όμως επίσης ότι ήταν τυχαία. «Πολιτισμένοι άνθρωποι είμαστε και είπαμε δύο κουβέντες στα όρθια» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Ούτως ή άλλως, η είδηση της συνάντησης πυροδότησε έντονες αντιδράσεις και από τον χώρο της ΑΕΚ, τον οποίο η υποψήφια περιφερειάρχης του ΣΥΡΙΖΑ είχε προκαλέσει και στο παρελθόν με δηλώσεις της σχετικά με το γήπεδο της ομάδας. Σε διάφορες ιστοσελίδες οπαδών της ΑΕΚ έλεγαν αναφερόμενοι στη συνάντηση για «σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της υπομονής για τους ανθρώπους της Ενωσης».

Δυσαρέσκεια πάντως φέρεται να εξέφρασε και ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσας,

μπετατζής
3 Ιουλίου 2014 στις 12:34 π.μ.

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πολλοί εδώ μέσα έχουν χάσει τα ταξικά τους γυαλιά και έχουν γίνει ταξικά ναυάγια ρίχνοντας νερό στο μύλο του οπορτουνισμού νομίζοντας ότι μπορεί να υπάρξει καπιταλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο και ράβουν κυβερνητικά κοστούμια και τρώνε τσιπούρες με το Μαρινάκη και για να ρίξουν στάχτη στα μάτια του λαού γυρνάνε στο παρελθόν και μας λένε τι έγινε το 1989 και τι έγινε το 1917!

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 12:42 π.μ.

@ 8:47 μ.μ
Μπα! δεν νομίζω ότι η Παπαρήγα έχει την ηλικία της γιαγιάς σου. Πιο πιθανό είναι εσύ να έχεις την ηλικία του παππού μας.

οπορτουνιστικό απολειφάδι
3 Ιουλίου 2014 στις 2:04 π.μ.

@ Ζαΐρα από τα Κάτω Πετράλωνα

Το ότι μετά τις εκλογές θα γίνει κυβερνητική συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ - ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΑΝΕΛ - ΔΗΜΑΡ - Ποταμιού - ΧΑ - ΑΝΤΑΡΣΥΑ - Τζήμερου - Χατζημαρκάκη - Καρατζαφέρη είναι ηλίου φαεινότερον και δε χρειάζεται κάποια μαντική ικανότητα για να το προβλέψει κανείς. Θα συμμετείχε μάλιστα και ο Βεργής, αλλά τελικά δε θα μπορέσει γιατί τον κάλεσε ο εισαγγελέας για άλλη υπόθεση. ΌΛΟΙ θα ενωθούν εναντίον του ΚΚΕ, τρέμοντας τη δυναμική του.

ΥΓ. Τώρα καταλαβαίνω γιατί είστε εναντίον του μπάφου. Ο μπάφος δεν πιάνει μία μπροστά στα παραισθησιογόνα που σας μοιράζουν

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 9:06 π.μ.

που πατε ρε απολειφαδια με αυτα τα σχόλια ? Μιλάμε για τελειωμένες μπουρουχες

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 12:20 μ.μ.

2.04 Δεν χρειαζετε να εχεις μαντικες ικανοτητες για να καταλαβεις τη θα κανουνε οι οπορτουνιστες ειναι ολα ξεκαθαρα ΠΑΝ

ΚΚΕδοφρένεια
3 Ιουλίου 2014 στις 1:27 μ.μ.

Ο Ανώνυμος 10:16 και ο Ανώνυμος 12:19 μας έχουν μπερδέψει τελέιως:

Τελικά η Δούρου τα βρήκε με τον Μελισσανίδη και θα φτιάξει το γήπεδο της ΑΕΚ (Ανώνυμος 10:16)
ή
τα βρήκε με τον Μαρινάκη και θα πουλήσει τον κόσμο της ΑΕΚ (Ανώνυμος 12:19) ;;;


Ρε παιδιά άμα δεν μπορείτε να συεννοηθέιτε, γιατί δε ρωτάτε τον Μαϊλη να σας δώσει γραμμή;;;
Άμα δε σηκώνει το τηλέφωνο, στην τελική πάρτε στο κινητό τον Ζούγκλα....


Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 3:35 μ.μ.

@ οπορτουνιστικό απολειφάδι
΄Οπως πάντα δεν απάντησες. Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από σένα. Σε μαθαμε πια κύριε πρώην ΚΚΕ όπως ακριβώς η Δαμανάκη κι ο Κύρτσος.
Ξέρεις όμως τα γραπτά μένουν. Για να σε δω θα μπαίνεις με αυτό το παρατσούκλι στο "Βαθύ κόκκινο" μετά τις εκλογές ή θα πεις άσε γιατί θα με πάρουν στο ψιλό με αυτά που έγραφα; Θέλει και κότσια να παραδεχεσαι τα λάθη σου κι εσύ δεν τα έχεις. Δε θα είναι ο Βεργής; Μπορούν να πάρουν ΕΣΕΝΑ. Ποια η διαφορά, κύριε πρώην ΚΚΕ που ντρέπεσαι να πεις ότι είσαι σύριζα;
Τώρα για τον μπάφο; ΄Ασε, θα αποδειχτεί με τον καιρό ποιος τον κανόνιζε. Κάτι τέτοια μας λέγαν κι οι Πασόκοι. Θα πρωτοτυπήσετε εσείς;

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 4:07 μ.μ.

Είναι να τους λυπάσαι. Αυτά τα καημένα τα ανθρωπάκια τους συριζαίους. Τους έχει κόψει κρύος ιδρώτας από τότε που έχουν βγει στην επιφάνεια φημες για πιθανή συγκυβέρνηση Σύριζα και της σημερινής κυβέρνησης μετά τις εκλογές. Και δε βγαίνει και κανένα στέλεχός τους να το διαψεύσει. Πού να βγει; Αντ' αυτού βγαίνουν άτομα κι απ' τις δύο πλευρές και προτετοιμάζουν τον κόσμο τους ότι είναι πολύ πιθανό να συμβεί. Οι μασκες πλέον πεφτουν. Κι η αγωνία τους όλο και μεγαλώνει. Κι ο εκνευρισμός τους. ΄Οχι γιατί αποδεικνύεται ότι τελικά κι ο Σύριζα θα διαβεί το Ρουβίκωνα και θα διαλέξει να είναι με το κεφάλαιο. Αυτό το έχει κάνει εδώ και παρα πολύ καιρό και τα συριζάκια αυτό το ξέρουν. Αλλά γιατί μπορεί αυτό να τους στοιχίσει σε ψήφους, κι ίσως και στα κυβερνητικά τους κοστούμια. Γιατί αλλιώς θα είναι να είναι ο Σύριζα πρώτο κόμμα κι ας μην είναι αυτοδύναμο κι αλλιώς να είναι κάποιος άλλος πρώτος. Οι περισσότεροι υπουργοί θα είναι του άλλου κι όχι του Σύριζα. ΄Ολος ο καυγάς για τις καρέκλες κι ό,τι ωφελήματα φερνουν αυτές.

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 4:14 μ.μ.

@1:27 μ.μ
Βρίσκεις να υπάρχει κάποιο αντιθετο συμφέρον σε αυτούς τους δυο; Ο ένας θέλει οικοπεδα απ' τη Ν. Φιλαδέλφεια, και το γήπεδο της ΑΕΚ να το εκμεταλλεύεται αυτός, ο άλλος θέλει το λιμάνι του Πειραιά να δοθεί σε ιδιωτες(δηλαδή σε αυτόν). Εχει καμιά σχέση η Ν. Φιλαδέλφεια με τον Πειραιά;

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 4:16 μ.μ.

Να ποιος παίρνει τον μπάφο όλο "οπορτουνιστικό απολειφάδι". Ο φίλος σου ο ΚΚεδοφρένεια. Πιο φιλος σου δεν γίνεται. Καρδιακός. Σαν να είναι ο άλλος σου εαυτός. Ε;

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 4:23 μ.μ.

1.27 εχουμε συνενωηθει. οι αντιφασεις στο συριζα απο το ποιατα ταση θα επικρατησει δημιουργει το προβλημα. Βλεπεις παλι εκτεθηκες γιατι βιαζεσαι

οπορτουνιστικό απολειφάδι
3 Ιουλίου 2014 στις 7:38 μ.μ.

ΚΚέδες, δεν είμαστε οπαδοί μιας ομάδας που δεν την αλλάζουμε. Μπορεί να ψηφίσουμε ένα κόμμα κάποια στιγμή, κάποιο άλλο μιαν άλλη, με ενθουσιασμό κάποια φορά, με κρύα καρδιά κάποια άλλη, μπορεί και να μην ψηφίσουμε καθόλου. Μπορεί να είμαστε μέλη ενός κόμματος και να εκφράσουμε με δύναμη τη διαφωνία μας και να τα γκρεμίσουμε όλα. Μπορεί να είμαστε ανένταχτοι και να συμμετέχουμε σε ό,τι κινείται και αντιστέκεται. Αλλά πού να τα καταλάβετε εσείς αυτά; Εσύ θέλεις μια δήλωση ότι είμαι σύριζα; Σήμερα είμαι, αύριο δε θα είμαι. Το μόνο σίγουρο είναι πως είμαι ό,τι είμαι κι ότι τραγουδώ για σε

ΥΓ. Αληθεύει ότι ο Κουτσούμπας μίλησε τηλεφωνικά με τον Τσίπρα; Να πάει να καθαρίσει γρήγορα το αυτί του. Μπορεί να κόλλησε οπορτουνιστικό μικρόβιο

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 9:44 μ.μ.

7.38 Μη φοβασαι τιποτα. Εχουμε κανει εμβολιο εναντια στον οπορτουνισμο και δεν παθαινει τιποτα ΠΑΝ

Ανώνυμος
3 Ιουλίου 2014 στις 10:59 μ.μ.

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι διαφορά έχει ο ΠΑΝ από τον Τάκη Τσουκαλά εκτός από το ότι ο πρώτος υποστηρίζει ΚΚΕ και ο δεύτερος τον Θρύλο;

Κανελλικό Κόμμα Ελλάδας (ΚΚΕ)
3 Ιουλίου 2014 στις 11:05 μ.μ.

Και επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί τελικά να ταυτιστεί με το κεφάλαιο, αυτό είναι επιχείρημα υπέρ του ΚΚΕ;
Το ΚΚΕ είναι ΤΑΥΤΙΣΜΕΝΟ με το κεφάλαιο εδώ και δεκαετίες.

Ούτε καν την πάλη κατά της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ δεν θέλει να στηρίξει με την γελοία δικαιολογία ότι δεν αρκεί να σταματήσει η ιδιωτικοποίηση αλλά να ανακληθούν και οι νόμοι περί την ΔΕΗ από το 1995 και μετά!!!!
Τίποτα άλλο παιδιά; Μήπως πρέπει να ανατραπεί πρώτα ο Καπιταλισμός για να μην ιδιωτικοποιηθεί η ΔΕΗ;

Μεγαλύτερη στήριξη στο Σαμαρά και στα ιδιωτικά συμφέροντα δεν έχει υπάρξει!!!!

οπορτουνιστικό απολειφάδι
3 Ιουλίου 2014 στις 11:41 μ.μ.

Ο οπορτουνισμός είναι σοβαρή ασθένεια και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί επαναλαμβάνοντας το εμβόλιο σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ο σύντροφος Κουτσούμπας είμαστε σίγουροι ότι έχει κάνει όλες τις δόσεις; Τουλάχιστον καθάρισε το ακουστικό με οινόπνευμα πριν το ακουμπήσει στο αυτί του; Δεν παίζουν, σύντροφοι, με αυτά τα πράγματα.

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 12:55 π.μ.

11.05 Να σε ενημερωσω οτι η ΔΕΗ ειναι ηδη ιδιωτικοποημενη απο το 1996 Και η αγορα ειναι ελευθερη και με αλλες εταιριες. Στην ΔΕΗ ηδη υπαρχουνε μετοχοι. Αρα θελετε να υποστηριξετε αυτο το τμημα της αστικης ταξης εναντια σε αλλο. εμεις δεν τσιμπαμε 11.41 μη φοβασαι απολειφαδι εχουνε γινει ολες η δοσεις και το ακουστικο με πολυ οινοπνευμα

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 1:22 π.μ.

@ 3 Ιουλίου 2014 - 11:05 μ.μ
Γιατί εχεις προβλημα με το να καταργηθούν όλοι αυτοί οι νόμοι που βοηθάνε στην ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ; Αυτό δεν υποτιθεται ότι πάει να πολεμήσει αυτό το δημοψήφισμα; ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΔΕΗ ΣΤΟ ΛΑΟ. ΄Η μήπως αυτό που θέλει να πολεμήσει είναι να μην την πάρουν οι άλλοι αλλά να την πάρουν οι δικοί μας ιδιωτες; Οπότε τζίφος ωφέλεια για το λαό αλλά ΜΕΓΑΛΗ ΩΦΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΊ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ;
Πολύ περιεργα μας τα λες. Και προτρέχεις να μιλήσεις για το Σύριζα ότι δεν το δέχεται. Και το κάνεις με πολύ αγχος θα έλεγα. Φοβάσαι κάτι;

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 1:37 π.μ.

- 7:38 μ.μ.
Eίσαι το τρίτο άτομο που το ακούω να λέει αυτά τα λόγια. ΄Οτι δηλαδή σήμερα μπορεί να είσαι σύριζα αλλά αύριο μπορεί να είσαι κάτι άλλο. Στην προκειμένη περίπτωση, λυπάμαι το Σύριζα. Αν του έχουν τόση εμπιστοσύνη τα άτομα που τον ακολουθούν..... μάλλον τότε πρόκειται για έναν γίγαντα με πήλινα πόδια. Αλλ' αυτά είναι δικά σας προβλήματα δεν είναι δικά μας. Και είναι δικά σας αδιέξοδα κι όχι δικά μας. Αλλά πού να το καταλάβετε εσείς , με την αλλαζονεία που σας έχει ζώσει απ' το ποσοστό που πήρατε; Δεν μπορείτε να δεχτείτε ότι ο άλλος ακολουθεί ένα κόμμα γιατί πιστεύει σε αυτό κι οχι επειδή "χάνεται γιατί ρεμβάζει" όπως εσείς.

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 2:01 π.μ.

@11:05 μ.μ
΄Οχι, δε χρειάζεται να ανατραπεί πρώτα ο καπιταλισμός για να μην ιδιωτικοποιηθεί η ΔΕΗ. Να καταργηθούν όλοι αυτοί οι νόμοι ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ χρειάζεται. ΄Εχεις πρόβλημα σε αυτό;
΄Οπως επίσης να καταργηθεί κι ο νόμος που επιτρέπει στην ΔΕΗ να κεφαλαιοποιεί ένα μέρος απ' τα έσοδα του ταμείου των εργαζόμενων -λεφτά δηλαδή των ίδιων των εργαζόμενων- και να τα ενσωματώνει στα δικά της έσοδα δηλαδή στα έσοδα του ιδιώτη . Με λίγα λόγια να καταργηθεί ο νόμος 2773/1999. Μήπως έχεις και σ' αυτό πρόβλημα; Ε, είσαι προβληματικός τι να σου κάνω;

οπορτουνιστικό απολειφάδι
4 Ιουλίου 2014 στις 10:39 π.μ.

@1.37

Αδιέξοδο θα πει να πει να είσαι παγιδευμένος και να μην μπορείς να προχωρήσεις. Αδιέξοδο θα πει να είσαι σε μια κάψουλα βλακείας και να μην μπορείς να έρθεις σε επαφή με τους πραγματικούς ανθρώπους. Τα κόμματα, σύντροφε, δεν είναι ιδέες. Είναι μηχανισμοί που υπηρετούν τις ιδέες. Αν πάψουν να τις υπηρετούν, δεν υπάρχει κανένας λόγος να σύρεσαι από πίσω τους κοροϊδεύοντας τον εαυτό σου και τους άλλους. Ξεκολλήστε από αυτή την ψυχοπαθολογική ταύτισή σας με το ΚΟΜΜΑ και θα είναι καλύτερα για όλους. Και για σας, και για το Κόμμα και για το λαό. Καταλάβετε, επίσης, ότι εκτός από τη στρατηγική υπάρχει και η τακτική. Άλλωστε ο Λένιν ΚΑΙ γι' αυτό φημιζόταν

ΥΓ1. Να είστε σίγουροι ότι αν ο ΣΥΡΙΖΑ τα σκατώσει, εμείς οι περίεργοι θα είμαστε οι πρώτοι που θα τον κυνηγήσουμε. Το τραγικό, όμως, για το ΚΚΕ και για το λαό είναι ότι το ΚΚΕ έχει χάσει την έξωθεν καλή μαρτυρία για να υποδεχθεί όλο αυτό τον απογοητευμένο κόσμο που θα προκύψει (αν προκύψει)

ΥΓ2. Επίσης πείτε στον ΠΑΝ, ότι εκτός από εμβόλιο κατά του οπορτουνισμού, έπρεπε να έχει κάνει και εμβόλιο κατά της βλακείας

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 5:25 μ.μ.

Τα κόμματα δεν είναι ιδέες, εμφορούνται από ιδέες. Κι όταν μου λες ότι σήμερα είσαι στο Συριζα αυριο μπορεί να μην είσαι, τη μια πας από δω την άλλη από κει, μια ξεσηκώνεσαι μια δεν ψηφίζεις καθόλου, μια ψηφίζεις με ενθουσιασμό, μια με κρύα καρδιά, μια αγωνίζεσαι μια περιμένεις να βρεις κάτι να αγωνιστείς κι απλώς τα κάνεις μπάχαλο με τις διαφωνίες σου, για πες μας σου φαίνεται ο εαυτός σου να έχει ξεκαθαρισμένο το τι θέλει; Να μη βρίσκεται σε αδιέξοδο; Μάλλον δίνουμε διαφορετική σημασία στη λέξη "αδιέξοδο".
Προφανώς πιστεύεις ότι εμείς βρισκόμαστε σε μια κάψουλα βλακείας και δεν μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με τους πραγματικούς ανθρώπους. Μάλλον μας μοστράρεις τον εαυτό σου για πραγματικό άνθρωπο. Ννννναί!! Εμείς; ό,τι πεις.
Γιατί να ξεκολλήσουμε απ' το ΚΚΕ ρε φίλε αν συμφωνούμε μαζί του; Επειδή μας το λες εσύ ο..... πραγματικός άνθρωπος; Ξεκόλλα εσύ απ' το κόμμα σου αφού θες να το παίζεις φλου κι ανέμελος. Κοίτα τι μπορείς να κάνεις εσύ για το λαό για να ζήσει καλύτερα. Χαρακίρι ίσως; Αστειεεεεεεύομαι!!!!
Κι άσε μας εμάς ρε μεγάλε. Αφού το είπες κι εσύ ότι δεν μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με πραγματικούς ανθρώπους;
Τι θα κάνεις λέει; Θα κυνηγήσεις εσύ το Σύριζα αν τα σκατώσει; Να φανταστώ και τους τρόπους; Πρώτα θα φύγεις απ' το σύριζα απειλώντας ότι δεν θα τον ξαναψηφίσεις, μετά θα χτυπήσεις το χέρι στο τραπέζι για να δημιουργήσεις φασαρία με τις διαφωνιες σου και να τα κάνεις όλα μπάχαλο, μετά θα πας από δω κι από κει,μετά δεν θα πας καν να ψηφίσεις, μετά αφου δε θα βρεις τίποτα άλλο θα τον ψηφίσεις με κρύα καρδιά, και στο τέλος θα τον ψηφίζεις με ζεστή καρδιά.
Τύφλα να 'χει ο Λαφαζάνης. Κι αυτός κάτι τέτοια αντάρτικα κάνει.

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 5:57 μ.μ.

10.39 η τακτικη πρεπει παντα να υπηρετει την στρατηγικη. Και βεβαια ειχε μεγαλη φημη ο ΛΕΝΙΝ αλλη τακτικη ακολουθησε οταν μεχρι τον φλεβαρη ειχανε φεουδαρχια και αλλη μετα που ειχανε καπιταλισμο συμφωνα με τις θεσεις του απριλη. Και αλλωστε ποτε δεν μπηκε στην κυβερνηση ΚΕΡΕΝΣΚΙ. ειμαστε σιγουροι οτι θα τα σκατωσει ο συριζα. Εμεις ειμαστε ετοιμοι να υποδεχτουμε εκεινο το κοσμο που θα εχει καταλαβει οτι πρεπει να ανατραπει ο καπιταλισμος και οχι εκεινους που θελουνε αλλη αστικη διαχειρηση. Οσο για τις βρισιες εγω δεν θα σε παραξηγησω ποτε. Καταλαβαινω την κατασταση ενος οπορτουνιστη την ωρα που βλεπει την αστικη κουταλα ειναι μια ανιατη κατασταση. ΠΑΝ

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 6:52 μ.μ.

10.39 Αφου νιωθουνε την αναγκη οι οπορτουνιστες να διαστρεβλωνουνε και τον ΛΕΝΙΝ πεσανε μεγαλα ζορια. τιποτα παραξενο η αθλιοτητα δεν εχει ορια

Κάτω τα χέρια από τον ΠΑΝ
4 Ιουλίου 2014 στις 10:33 μ.μ.

@ 4 Ιουλίου 2014 - 5:25 μ.μ.

Μάγκα, το "απολειφάδι" δε σου είπε ότι θα πηγαίνει μια από δω και μια από κει.
Αυτά τα κάνετε εσείς, που τη μία υποστηρίζατε Ζαχαριάδη/Στάλιν, μετά Χρουτσώφ και Σταδια, μετά Περεστρόικες, και μετά τα σβήνετε όλα και ξαναγυρίζετε στον Ζαχαριάδη.
Αυτά λοιπόν είναι χαρακτηριστικά των οπαδών όπως εσείς.

Αυτό που σου είπε το "απολειφάδι" είναι απλό: Θα μείνει πιστός στις ιδέες του και αν αυτές βρίσκουν έκφραση σε κάποιο κόμμα, τότε θα το υποστηρίξει. Αν όχι αντίο!

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 11:16 μ.μ.

10.33 η απορια βεβαια ειναι ποιες ιδεες εχει το απολειφαδι. απο εκει και περα ολα τα αλλα που λες ερχεσε στα λογια μας. Για να μη συμβουνε ξανα ολα αυτα σε ενα ΚΚ Πρεπει να αντιμετωπιζει τον οπορτουνισμο σαν τον χειροτερο εχθρο. και αυτο ακριβως κανουμε εδω και 23 χρονια ΠΑΝ

Ανώνυμος
4 Ιουλίου 2014 στις 11:32 μ.μ.

@10:33 μ.μ
Αντίο λοιπόν αντίο
Το χανω κι αυτό το πλοίο
και κάνει θε μου ένα κρύο
ας πούμε ξανά αντίοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!

Μεταξύ μας, ας μείνει πιστό όπου θέλει το "απολειφάδι". Εγώ θα κάνω ό,τι κι ο Λενιν. Κι ο Λένιν έμεινε πιστός στο κόμμα του. Ψέματα; (Α, σ' εφαγα στην παρελθοντολογία. Εσύ μίλησες για Λένιν; Εμ, δεν μίλησες! Μέχρι το Στάλιν έφτασε η χάρη σου. Ενώ εγω πήγα πιο πίσω ακόμη. Σε λίγο θα φτάσουμε και στην εποχή του Δαρβίνου. Θα μας πάρει για δείγματα της εξέλιξης του ανθρώπου.Πάντως ο δολιχοκέφαλος θα είσαι εσύ.)

Ανώνυμος
5 Ιουλίου 2014 στις 10:16 π.μ.

11:32
O Λένιν φίλε μου έμεινε πιστός στο κόμμα του όσο εκείνος καθόριζε τις τύχες του.
Ο Λένιν παραιτήθηκε από το Μπολσεβίκικο κόμμα λίγο πριν τον Οχτώβρη όταν κάτι συντρόφια τύπου Τζουχασβίλι δεν ήθελαν να προχωρήσουν στην Επανάσταση λόγω ...κλασίματος μαλλιού.
Φυσικά, ο πολιτικός εκβιασμός του Λένιν ανάγκασε μέσα στα επόμενα 24ωρα το ΠΓ του κόμματος να ταχθεί με τις ιδέες του.

Μην πετάτε ευφυολογήματα της πλάκας άμα δεν ξέρετε ιστορία.

Ανώνυμος
5 Ιουλίου 2014 στις 10:21 π.μ.

@ 4 Ιουλίου 2014 - 11:32 μ.μ

Μα στην εποχή των σπηλαίων έχει ήδη επιστρέψει το ΚΚΕ με την πολιτική αποκατάσταση του ...Ζαχαριάδη!

Τώρα αν εσύ αντέχεις τις αλλεπάλληλες κωλοτούμπες του ΚΚΕ αδιαμαρτύρητα, τότε είσαι μια χαρά εκεί στη στάνη........

οπορτουνιστικό απολειφάδι
5 Ιουλίου 2014 στις 1:25 μ.μ.

Ανέκαθεν η σχέση των συντρόφων με το χιούμορ ήταν ανάλογη με τη σχέση Σεφερλή και σάτιρας

Ανώνυμος
5 Ιουλίου 2014 στις 6:03 μ.μ.

@10:16 π.μ.
Πού 'σαι; ξέχασες και το γράμμα του Λένιν. Ε, μα μισές δουλειές κάνεις και θα σε καθαιρέσουν. Ούτε που είπες τίποτα για τον αγαπημένο σας Τρότσκι, που αντι γι' αυτόν οι μπολσεβίκοι προτίμησαν τον Τζουχασβίλι(Στάλιν) (σα δεν ντρέπονται) ; ΄Επρεπε να σε ρωτήσουν να τους πεις τι να κάνουν.
Λοιπόν τώρα καταλαβαίνω. Γιατί ασχολείστε με κεινη την εποχή τόσο πολύ. Σας θυμίζει το δικό σας το κλοτσοδιώξιμο απ' τους κομμουνιστές. Που φύγατε κακήν κακώς απ' το ΚΚΕ. Ευτυχώς για το ΚΚΕ.
Μου λες ότι το ΚΚΕ κάνει κωλοτούμπες. Τελικά ρε παιδιά αποφασίστε. Κάνει κωλοτούμπες ή είναι μονολιθικό; Τι σας νοιάζει; πες. Φτάνει να λέτε κάτι για να κατηγορείτε το ΚΚΕ που είναι κι ο μεγαλύτερος εχθρός σας. Γιατί τόλμησε να διώξει εσάς. Τους μεγαλύτερους καθοδηγητές που γνώρισε το κομμουνιστικό κίνημα. Τους Θεούς. Τους καλύτερους σκιτσογράφους ή οικονομολόγους που γνώρισε ο κόσμος. Σας πήραμε χαμπάρι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!! Ω "απολειφάδια" της πολιτικής, της τέχνης της επιστήμης.

Ανώνυμος
5 Ιουλίου 2014 στις 6:05 μ.μ.

@
οπορτουνιστικό απολειφάδι 1.25
΄Εχεις απόλυτο δίκιο μεγάλε. Καταλαβαίνω τον πόνο σου. Διαβάζοντας κι εγώ τα σχόλια 10.16 και 10,21 συμβαίνει αυτό που λες με τους συντρόφους σου. Αλλά ούτε και για σοβαρή συζήτηση είναι.

Ανώνυμος
5 Ιουλίου 2014 στις 6:34 μ.μ.

10:16 π.μ
Και όλα αυτά που γράφεις, πού αποδεικνύουν ότι ο Λένιν δεν έμεινε πιστός στο κομμα του; ΄Εφυγε απ' το μπολσεβίκικο κόμμα; Πήγε με τους μενσεβίκους ή με τους οπορτουνιστές για λίγα λεφτουδάκια; Είναι σα να μας λες ότι ο Λένιν ήταν σαν όλους αυτούς τους κηφηνες που είχαμε και ταΐζαμε τόσα χρόνια ως επαγγελματικά στελέχη, και δε δουλευαν, στο ΚΚΕ -ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΙ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΥΘΥΝΕΣ- κι αυτοί κοιταξαν να το διαλύσουν στην πρώτη ευκαιρία. Δεν ήταν αυτό ο Λένιν. Οπότε άκαιρη η επισήμανσή σου.

Ανώνυμος
5 Ιουλίου 2014 στις 7:32 μ.μ.

Ρε συριζαίοι για πέστε μας είναι αλήθεια ότι ο Σκουρλέτης δήλωσε ότι "η πρόταση για δημοψήφισμα είναι «πρόταση διεξόδου» από την ένταση των κινητοποιήσεων!;;;; Κι αν ναι, τι εννοεί με αυτό;

Ανώνυμος
5 Ιουλίου 2014 στις 8:08 μ.μ.

10.21 Παντως πρεπει να παρετε μια αποφαση στον ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ γυρισαμε η γιναμε ξανα τροτσκιστες ρωτηστε καλυτερα το ενιαιο κεντρο που σας δινει την γραμμη

Ανώνυμος
5 Ιουλίου 2014 στις 10:31 μ.μ.

@ 6:03
Αναρωτιέσαι:
"Μου λες ότι το ΚΚΕ κάνει κωλοτούμπες. Τελικά ρε παιδιά αποφασίστε. Κάνει κωλοτούμπες ή είναι μονολιθικό;"


Το ΚΚΕ καταρχήν είναι το κατ' εξοχήν καθαρόαιμο οπορτουνιστικό κόμμα.

Ανάλογα με τη συγκυρία αλλάζει θέσεις σαν πουκάμισα, και τη νέα θέση που παίρνει κάθε φορά την μεταμορφώνει σε μονολιθικό δόγμα για να την αποκηρύξει μόλις δει ότι πια δεν το συμφέρει.

Ακόμα να το καταλάβεις?
Πόσο χρονών είσαι?

Ανώνυμος
6 Ιουλίου 2014 στις 8:26 π.μ.

10.31 Καλά έχεις και μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου, αν νομίζεις ότι θα με κάνεις να αισθανθώ άσχημα με το να με ρωτάς υποτιμητικά "πόσων χρόνων είμαι". 60 και πάω στα 61.
Το να αλλάζεις θέση γιατί ειδες ότι η προηγούμενη δεν ήταν σωστή-αφού τη δοκίμασες πρώτα- δεν είναι κακό, κατά τη γνώμη μου πάντα. Εσύ το θεωρείς κακό απ' ό,τι φαίνεται. Τα στάδια ρε φίλε τα δοκιμάσαμε με το Πασόκ σας. Τη συνεργασία με οπορτουνιστικά κόμματα και το μικρότερο κακό το δοκιμάσαμε με το Συνασπισμό. Αφού δεν "βγήκαν" και τα δυο, σ' αυτά θα μέναμε;
Το να κάνεις αυτοκριτική και να δεχεσαι τα λάθη σου και να αλλάζεις δεν είναι οπορτουνισμός. Οπορτουνισμός είναι να μην κάνεις ό,τι λένε οι αρχές σου και τα πιστεύω σου αλλά ό,τι συμφέρει εκείνη τη στιγμή για τα δικά σου πολιτικά οφέλη και ό,τι συμφέρει την αστική τάξη.
Την αστική τάξη λοιπον τη συμφέρει αυτή τη στιγμή να έχει μια κυβέρνηση που θα μπορεί να επιβάλλει τα συμφέροντά της στο λαό. Μια κυβέρνηση που έστω στην αρχή ο λαός θα την εμπιστεύεται και θα την έχει ψηφίσει στην πλειοψηφία του. Αυτή πλέον δεν είναι η κυβέρνηση του Πασόκ και της ΝΔ. ΄Εχουν χάσει τα λαϊκά τους ερείσματα. Οπότε την αστική τάξη τη συμφέρει μια "κυβέρνηση της ΑΡιστεράς" που όμως θα κινείται μέσα στα αστικά πρότυπα και θα δέχεται τις δικές της αξίες. ΄Αλλωστε κι ο ΣΕΒ δεν είναι κανένας βλάκας που λέει ότι και κυβέρνηση του Σύριζα δεν θα τον χάλαγε. Και θα επιβάλλει στον ελληνικό λαό κι άλλα μέτρα γιατί.........." δεν μπορεί να κάνει αλλιως η κακομοιρούλα. Προσπάθησε αλλά δεν τα κατάφερερε. Οπότε ελληνικέ λαέ σκάσε και κάνε ο,τι σου λέμε." Αν λοιπόν το ΚΚΕ ήταν οπορτουνιστικό κόμμα, ΣΗΜΕΡΑ, θα δεχόταν την πρόταση του Σύριζα για κυβερνητική συνεργασία και θα είχαν μοιράσει υπουργεία πλέον. Και τις αρχές του και την κοσμοθεωρία του θα τις έκανε στην άκρη, και τα μικροκομματικά του συμφέροντα θα κοιτούσε. Κι ο λαός; Θα ήταν ο μεγαλύτερος χαμένος. Αλλά ποτέ ενα οπορτουνιστικό κόμμα δεν ενδιαφέρεται για το λαό. Για τις καρέκλες του ενδιαφέρεται.
Ποιος είπαμε είναι το οπορτουνιστικό κόμμα; ακριβώς . Ο σύριζά σας. Γι' αυτό τρέξατε Πασόκοι και τρυπώσατε μέσα σε αυτό. Γιατί ξέρετε ότι δε θα σας χαλάσει το χατίρι. Θα κυβερνήσει για την αστική τάξη. Κι ο λαός; Ποιος τον λογαριάζει; Ο λαός για σας είναι να ψηφίζει κάθε τέσσερα χρόνια. Μετά....

Ανώνυμος
6 Ιουλίου 2014 στις 3:52 μ.μ.

10.31 Μαλλον στο καθρεφτη θα κοιταξες και μπερδευτηκες. Το προβλημα του ΚΚΕ ητανε οτι μεχρι το 1991 αντιμετωπιζε τον οπορτουνισμο σαν μια διαφορετικη αποψη και πανω σε αυτη την βαη υπηρχανε προβληματα. Απο το 1991 αντιμετωπιζει τον οπορτουνισμο σαν αυτο που πραγματικα ειναι. Η ιδεολογια του καπιταλισμου μεσα στο εργατικο και κομμουνιστικο κινημα. Ακομα να το παρεις χαμπαρι. Πρεπει να εισαι μικρος ακομα για αυτο ΠΑΝ

Ανώνυμος
6 Ιουλίου 2014 στις 5:42 μ.μ.

Όσο πιθανό είναι το ΚΚΕ να είναι κόμμα προδοτικό και ξεπουλημένο, τόσο πιθανό είναι να βρεθούν κροκόδειλοι στην Κρήτη. ΠΑΝηλίθιος

Ανώνυμος
6 Ιουλίου 2014 στις 7:50 μ.μ.

@8:26

Το να αλλάζεις θέση γιατί ειδες ότι η προηγούμενη δεν ήταν σωστή-αφού τη δοκίμασες πρώτα- δεν είναι κακό, όπως σωστά λες.
Κακό όμως είναι ότι την ίδια στιγμή που υποστήριζες την λαθεμένη στάση, όλους εκείνους που σε προειδοποιούσαν ότι είσαι σε λάθος δρόμο, τους χαρακτηρίζεις πανεύκολα "προδότες", "πράκτορες" και "πουλημένους", γιατί βλέπεις η θεόπνευστη θέση σου δεν έπρεπε ποτέ να δεχθεί κριτική.
Πάντα το ΚΚΕ αυτό έκανε. Ό,τι έλεγε το κόμμα ήταν θεοκρατικά σωστό και η αντίθετη άποψη ήταν πάντα πρακτόρικη.
Αυτό λοιπόν είναι Μονολιθικότητα και ΑΝ είσαι στα 60 το ξέρεις στο πετσί σου.

Το να κάνεις αυτοκριτική και να δεχεσαι τα λάθη σου και να αλλάζεις δεν είναι οπορτουνισμός, όπως σωστά λες.
Οπορτουνισμός είναι να κάνεις ό,τι βολεύει την πολιτική σου επιβίωση.
Από την ίδρυσή του μέχρι και το 1991 το ΚΚΕ έκανε ότι πρόσταζε η κυρίαρχη τάση στο ΚΚΣΕ.
Σταλινικό το ΚΚΣΕ; Σταλινικό και το ΚΚΕ.
Συνεργασία με τους συμμάχους το ΚΚΣΕ; Συνεργασία με τους συμμάχους το ΕΑΜ, προδότης ο Άρης.
Ρεφορμιστικό το ΚΚΣΕ; Ρεφορμιστικό το ΚΚΕ.
Περεστρόικα το ΚΚΣΕ; Περεστρόικα και Τζανετάκης το ΚΚΕ.
Και γιατί το έκανε αυτό; Μα γιατί αν το ΚΚΣΕ του έκοβε την πολιτική και οικονομική υποστήριξη....τέλος και το ΚΚΕ.
Αυτό είναι οπορτουνισμός και ΑΝ είσαι στα 60 το ξέρεις στο πετσί σου.

Μετά το 1991, πάπαλα το ΚΚΣΕ => ορφανό από πολιτική γραμμή το ΚΚΕ.
Οι λύσεις δύο:
Ή θα συνεργαστεί με άλλες αριστερές δυνάμεις κάτι που νομοτελειακά θα οδηγήσει στην αυτοδιαλυσή του,
Ή θα ακολουθήσει πορεία Τζιχαντισμού με κίνδυνο την συρίκνωσή του (το βλέπουμε από το '91 και μετά) αλλά με εξασφαλισμένη την επιβίωσή του.
Το ΚΚΕ διάλεξε το δεύτερο, αφού έχει και μια στρατιά ανεπάγγελτων γραφειοκρατών/στελεχών να μοσχοθρέψει που δεν θέλουν ξαφνικά να βρεθούν άνεργοι (κάτι ανέμπνευστα τυπάκια, κάτι Παπαρήγες, Κουτσουμπαίοι, Μάηληδες, Διαμαντωμανωλάκια, κλπ, κλπ).
Πρόκειται για την ίδια κάστα ανθρώπων που τη μία θεοποιούσαν τον Ζαχαριάδη και την άλλη μέρα τον Κολιγιάννη και την παράλλη τον Γκορμπατσώφ.
Αυτό είναι οπορτουνισμός και ΑΝ είσαι στα 60 το ξέρεις στο πετσί σου γιατί όπως σωστά γράφεις παρακάτω: "ποτέ ενα οπορτουνιστικό κόμμα δεν ενδιαφέρεται για το λαό. Για τις καρέκλες του ενδιαφέρεται."
Έ μάντεψε, .........αυτό ακριβώς κάνει το ΚΚΕ.

Την αστική τάξη λοιπον τη συμφέρει αυτή τη στιγμή να έχει μια κυβέρνηση που θα μπορεί να επιβάλλει τα συμφέροντά της στο λαό, όπως πολύ σωστά λες.
Και την έχει αυτή την κυβέρνηση, δεν θέλει άλλη. Το διαλαλούν όλα τα ΜΜΕ από το πρωί ως το βράδυ.
Και το ΚΚΕ δεν κάνει τίποτα άλλο από το να την στηρίζει

Τι άλλο να κάνει; Μήπως να αναλάβει μια φορά μετά από 70 χρόνια ευθύνες;
Δε βαριέσαι ρε σύντροφε, για μπελάδες είμαστε τώρα;


Ανώνυμος
6 Ιουλίου 2014 στις 10:52 μ.μ.

7.50 Για παμε λοιπον απο την αρχη. Η ΕΣΣΔ πολυ καλα εκανε το συμφωνο ΜΟΛΟΤΩΦ ΡΙΠΕΝΤΡΟΠ οπως και το αντιφασιστικο μετωπο σαν ελιγμους για την διασπαση του καπιταλιστικου μπλοκ που υπηρχε. ολα αυτα αποδειχτηκανε νικηφορα στις 9 μαη του 1945. ΤΟ ΕΑΜ ηταν συνεργασια αριστερων δυναμεων. το αποτελεσμα βεβαια ητανε η οπορτουνιστικη ηγεσια ΣΙΑΝΤΟΣ ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗΣ θεωριτικοποιοντας τους ελιγμους να υπογραψει ΚΑΣΤΑΝΙΑ ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΖΕΡΤΑ ΒΑΡΚΙΖΑ να διαγρα ψει απο το κομμα τον σ. ΑΡΗ και να οδηγηση το κινημα στην καταστροφη. Η ΕΔΑ Συνεργασια αριστερων κομματων ητανε το 1956 μετατραπηκε σε κομμα και διαλυθηκα νε η Κ.Ο Και μετατραπηκε σε ουρα της Ε.Κ. το 1956 στο 20ο συνεδριο με την επικρατη ση του οπορτουνισμου ξηλωθηκε η ηγεσια ενω το κομμα ητανε παρανομο εδω και στην πολιτικη προσφυγια εξω. Το 1968 φτιαχτηκε το εσωτερικο αλλα δυστηχως το προγρα μμα παρεμεινε στα ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΩΠΑ.και ολη αυτη η κατασταση συνεχιστηκε μεχρι το 1991. Συμπερασμα. Με 40 χρ0νια παρανομιας και 25 χρονια πολιτικης προσφυγιας δεν εγινε δυνατον να αντιμετωπιστει ο οπορτουνισμος σαν εχθρος του κομμουνιστικου κινηματος πριν το 1991. Και ενω εχουμε ολη αυτην την τραγικη εμπειρια με Τα ενδιαμεσα σταδια και τα μετωπα μας καλεις να κανουμε το ιδιο εγκλημα σημερα με τον συριζα. Να σου ευχηθω περαστικα ΠΑΝ

Ανώνυμος
6 Ιουλίου 2014 στις 10:55 μ.μ.

7,50 και μια χαρη. αν θα μου πεις μια χωρα που με αριστερη κυβερνηση και με τους καπιταλιστες στην εξουσια εγινε σοσιαλισμος και η εργατικη ταξη πηρε τα μεσα παραγω γης στα χερια της εγω θα φωναξω ζητω ο συριζα ΠΑΝ

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 1:11 π.μ.

@
Ανώνυμος
6 Ιουλίου 2014 - 7:50 μ.μ
Καλά είσαι σοβαρός; Τόσο πολύ έχετε επηρεαστεί απ' τους χρυσαυγίτες που τους γλείφατε προεκλογικά για να σας ψηφίσουν; Αν μπεις στην ιστοσελίδα της Χ.Α. θα διαβάσεις ακριβώς αυτά που γράφεις εσύ. Ο χρυσαυγίτης Μάστορας θα σου κάνει μήνυση ότι του κλέβεις τις ιδέες. Για τις καρέκλες , για την οικονομική ενίσχυση του ΚΚΕ απ' τη Μόσχα , για τις ιστορικές αναλύσεις που μας έκανες, για τους ανεπάγγελτους ( για πες μας ποιοι απ' τους συριζαίους βουλευτές ασκούν κάποιο επάγγελμα; Ο αρχηγός σας φαντάζομαι ε; ). Βέβαια εδώ έχεις ένα δίκιο να λες για τα επαγγελματικά στελέχη που τα ταΐζαμε τόσα χρόνια κι αυτά κοίταξαν να διαλύσουν το κόμμα. Για αυτό όμως τα διώξαμε κλοτσηδόν. Ευτυχώς. Βέβαια για σένα δεν θα υπηρχε πρόβλημα αν διαλυόταν το ΚΚΕ. Οπότε μάλλον δε σου άρεσε η ιδέα να τα διώξουμε. Πορέψου όμως με αυτό που έχεις.
Για τις ευθύνες που θα αναλάβει το ΚΚΕ; Πού; στο καπιταλιστικό σύστημα να λύσει τα προβλήματα; Και γιατί ρε φίλε δεν τα έλυνε τόσα χρόνια το καπιταλστικό σύστημα τα προβλήματα; Περίμενε το ΚΚΕ; Είχε όλων των ειδών τις κυβερνήσεις. Από δεξιές ως αριστερες (Πασόκ). Για πες μας. Γιατί δεν τα έλυσε; Μήπως γιατί όπως και να το κάνουμε ή με το λαό θα είσαι ή με το κεφάλαιο; Και όλες οι κυβερνήσεις στον καπιταλισμό θα κοιτάξουν να βγαζουν τα αφεντικα περισσότερο κέρδος. Κι όταν βγάζουν οι λιγοι περισσότερο κέρδος λιμοκτονούν οι πολλοί. Για πες μου ρε φίλε, στη Δανία , που υπάρχει κυβέρνηση του κόμματος που είναι αδερφάκι με το Σύριζα -σοσιαλδημοκρατικο, ανήκουν και στην ίδια ομάδα στην ευρω βουλή - γιατί δεν έλυσε τα προβλήματα του κόσμου; Γιατί χτυπάει τις διαδηλωσεις του κόσμου; Για τον Ολάντ τι έχεις να μας πεις; Γιατί δεν έλυσε τα προβλήματα του κόσμου; ΄Εστω πες μας κάποια σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση που έλυσε τα προβλήματα του λαού της. Περιμένω με αγωνία.
Και τι έχει η αστική ταξη; Την κυβέρνηση των ονείρων της; Αμ, δε!! Αν είχε την κυβέρνηση των ονείρων της, δεν θα έβγαινε ο ΣΕΒ να μιλήσει με καλά λόγια για το σύριζα. (αλήθεια για αυτό γιατί δεν μου έγραψες τιποτα;) Δε θα βγαίνανε Γλέζοι, Αβραμόπουλοι κ.λ.π. να προετοιμάζουν τον κόσμο σας για μελλοντική συνεργασία των κομμάτων σας. Δε θα υπήρχαν τόσες ανακατατάξεις στα αστικά κομματα. Που πάει να πει ότι δημιουργείται καινούριο πολιτικο σκηνικό στο αστικό στρατοπεδο. Δε θα άρχιζαν να ασχολουνται φανερά με την πολιτική εφοπλιστές (Μαρινάκης) επιχειρηματίες (Μπέος, Μιχας) κ.λ.π. Αυτοί πάντα ήταν στα παρασκήνια. Κινούσαν τα νήματα με τα αστικά κομματα στην κυβέρνηση. Αλλά βλέπουν ότι στην τωρινή κυβέρνηση δεν μπορούν πλέον να τοποθετήσουν τις ελπίδες τους μια κι έχει χάσει το παιχνίδι της υποστήριξης του λαού, αλλά ούτε και με το Σύριζα μπορούν να είναι σίγουροι, αφού απέδειξε και στις ευρωεκλογές, πως ο,τι ήταν να παρει το έχει πάρει. Εφτασε στο ταβάνι του και δεν προχωράει παραπάνω. Γι' αυτό κι εσείς έχετε τόσο άγχος και νεύρα και επιτίθεστε στο ΚΚΕ γιατί δεν συνεργαζεται. Δε μασάμε. Προχωράμε.

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 1:29 π.μ.

@7.50
Kαι κάτι τελευταίο. Μου γράφεις:
Κακό όμως είναι ότι την ίδια στιγμή που υποστήριζες την λαθεμένη στάση, όλους εκείνους που σε προειδοποιούσαν ότι είσαι σε λάθος δρόμο, τους χαρακτηρίζεις πανεύκολα "προδότες", "πράκτορες" και "πουλημένους"
Αυτοί που προειδοποιούσαν το ΚΚΕ ότι κάνει λάθος, (μάλλον μιλάς για το 1989) , σήμερα γιατί ζητάνε απ' το ΚΚΕ να κάνει πάλι το ίδιο λάθος; Και γιατί αυτοί με την ομάδα που έφτιαξαν -την Ανταρσύα- κανουν το λάθος που έκανε το ΚΚΕ τότε; ΄Εχουν γίνει ουρά του Σύριζα; Και μάλιστα συνεργάζονται με κείνους που το 1989 κατηγορούσαν το ΚΚΕ ότι συνεργάζεται μαζί τους; Πώς και ταίριαξαν τόσο πολύ , τα στελέχη που δε θέλαν τον Συνασπισμό το 1989 με τα στελέχη που θέλαν τον συνασπισμό το 1989; Μήπως τους ενώνει το ίδιο όνειρο; Η διάλυση του ΚΚΕ; Και όνειρο θα μείνει.

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 1:34 π.μ.

@ 5:42 μ.μ.
Χα χα όσο πιθανό είναι ο ΠΑΝ να σταματήσει να γράφει τη γνώμη του, αλλο τόσο πιθανό ειναι εσύ να είσαι έξυπνος.

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 1:49 π.μ.

10.55 αν μου πεις κι εσύ ένα κομμουνιστικό κόμμα άλλης χώρας με τουλάχιστον τριψήφιο αριθμό ψηφοφόρων που να έχει αδελφικές σχέσεις με το ΚΚΕ, τότε κι εγώ θα φωνάξω ζήτω το κκε. ΠΑΝηλίθιος

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 11:14 π.μ.

Γουάου!!!
Εκτακτο ανακοινωθέν.
Ευρέθη ο ένας απ' τους ψήφους που απωλέσθη απ' τον Σύριζα την ημέρα των ευρωεκλογών. Το όνομά του επώνυμο και βαρύ σαν ιστορία. Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη. Ναι, ναι, η γνωστή. Δήλωσε στο "Πρώτο θέμα" ότι καλό είναι να ψηφιστεί κι ο Σύριζα. Να τον δοκιμάσουμε κι αυτόν. ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΑΠ' ΤΗ ΖΗΛΙΑ ΣΟΥ ΠΑΝ.

ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΑΡΚΑ ΜΑΣ...... ΕΔΩ Η ΒΑΡΚΑ Η ΜΟΙΡΑΙΑ...

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 11:25 π.μ.

1.49 αυτο με τους ψηφους στις αστικες καλπες να το προσεξεις ΠΑΝ

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 11:33 π.μ.

@7 Ιουλίου 2014 - 1:11 π.μ.

Φίλε μου σου έγραψε καμμιά 10αρία επιχειρήματα.
Δεν αντέκρουσες κανένα.
Αυτά που σου λέω τα ξέρει (και τα λέει) κάθε έντιμος κομμουνιστής πολύ πριν εμφανιστεί στην Ελλάδα η ΧΑ.

Όλα τα υπόλοιπα που λες είναι απλώς ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ.

Επιχειρήματα έχεις να αντικρούσεις ή θες να μιλάμε για την ......Δανία;;;; (Σου 'φυγε η μπάλλα εκτός γηπέδου)

Υ.Γ.: Δεν πείθεις ότι είσαι 60. Αν έχεις πατήσει τα 30 είναι ζήτημα.

Ο 7:50

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 11:37 π.μ.

@1:11

Ντάξει Μανώλη σε καταλάβαμε.

Παραληρηματικός λόγος, άσχετα θέματα (Ολάντ, Δανία, κλπ) και κείμενο χωρίς παραγραφοποίηση.

Θέλει ο Μανώλης να κρυφτεί και το παραλήρημα δεν τον αφήνει.

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 4:08 μ.μ.

11.33 εννοεις βεβαια ο καθε εντιμος οπορτουνιστης και εχεις δικιο. Σε πονανε η αριστερες κυβερνησεις Στην ΚΥΠΡΟ ΓΑΛΛΙΑ ΔΑΝΙΑ ΠΟΥ ΣΦΑΞΑΝΕ Την εργατικη ταξη. ΠΑΝ

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 5:30 μ.μ.

11.33
Πρώτα πρώτα δεν είμαι ο Μανώλης. Δεύτερον για ποια επιχειρήματα μου λες ότι μου έγραψες; Απλώς μου έγραψες διάφορες καταστάσεις στις οποίες βρέθηκε το ΚΚΕ ακριβώς γιατί δεν είχε ξεκαθαρίσει την στάση του απέναντι στον οπορτουνισμό. Κι επειδή ήταν στις εξορίες και στις φυλακές τα στελέχη του δεν είχαν την πολυτέλεια που είχανε άλλοι καλοί κομμουνιστές του σαλονιού. Κι αφού μου το παίζεις κομμουνιστής πάει να πει ότι μέχρι κάποιο σημείο και εσύ έτσι συμπεριφερόσουν. Και τις δεχόσουν αυτές τις θέσεις. Ψέματα; Ακόμη και στο εσωτερικό να ήσουν είχες μεγαλη λατρεία στη Ρουμανία και στον Τσαουσέσκου. Για να μην ξεχνιόμαστε.
Και σου γράφω με το σχόλιό μου στις 1.29 και κάτι άλλο. Που φυσικά δεν θέλησες να απαντήσεις. Δε μου κάνει εντύπωση. Δεν μπορείς άλλωστε να απαντήσεις αφού είστε υποκριτές όλοι σας. Για το μόνο που εκνευριστήκατε δεν ήταν για το 1989 αλλά γιατί το ΚΚΕ δεν αυτοδιαλύθηκε. Το ομολογείς άλλωστε απ' έξω απ΄έξω στο σχόλιό σου στις 7.50.
Τώρα αν είσαι κάτι άλλο εκτός από κομμουνιστής -δε θα μου φαινόταν περιεργο- δεν αμφιβάλλω ότι ... "κομμουνιστές" σαν και σένα θα λέγανε αυτά που λένε κι οι χρυσαυγίτες σήμερα. Αλλωστε μέσα στο Σύριζα αποδείχτηκε ότι υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας με τη χρυσή αυγή. Το θερμό γράμμα του κ. Γούδη στον Σακελλαρίδη . Και θα μου πεις επειδή ο Γούδης ο ναζί έστειλε γράμμα στο Σακελλαρίδη, σημαίνει ότι κι ο Σακελλαρίδης το δέχτηκε; Πάντως δεν του το επέστρεψε ως απαράδεκτο. Το επέστρεψε; Μετά η αγάπη σας για Καρυπίδηδες, Κούρτ, Σουλεϊμάν και δε συμμαζεύεται.
Σε πόνεσαν η Δανία και ο Ολάντ; Μα ο αρχηγός σας -ο Τσίπρας- μιλούσε συνέχεια για αυτά. Πριν να ξεβρακωθούν Σήμερα και ο Ολαντ ο σοσιαλδημοκράτης και το σοσιαλδημοκρατικό κόμμα στη Δανία είναι σε δεινή θέση όσον αφορά τα ερείσματά τους στους λαούς τους. Εκεί που θα βρεθεί κι ο σύριζα μετά τις εκλογές. Μόνο που δε θα έχει την ευκαιρία να τα ρίξει στο ΚΚΕ όπως κάνει για το 1989. Εγώ γι' αυτό στα έγραψα ως παραδείγματα. Σε πόνεσα. Σκασίλα μου μεγάλη. ΄Οσο για τον Νότο που θα νικούσε τον Βορρά, ο Τσίπρας ήταν έτοιμος να ξεκινήσει σταυροφορία. Αυτά βέβαια πριν τις εκλογές. Τώρα ξεκινάει δημοψηφίσματα που ξέρει ότι δεν θα γίνουν.
Μου μίλησες για τους ανεπάγγελτους του ΚΚΕ και σε ρώτησα ποιοι βουλευτές του Σύριζα εξασκούν το επάγγελμά τους. Και σε ρώτησα και για τον Τσίπρα τι δουλειά κάνει. Ούτε κι εκεί μου απάντησες. Μη σκας. Δεν είστε οι μόνοι. Κι οι χρυσαυγίτες δεν απαντάνε.
Σε ρώτησα γιατί ο καπιταλισμός τόσα χρόνια δεν έχει λύσει τα προβλήματα των ανθρώπων, μ' όποια κυβέρνηση κι αν ήταν επάνω,-και σοσιαλδημοκρατική - και πάλι δεν απάντησες. Ούτε κι οι χρυσαυγίτες απαντάνε.
Σε τι μου απάντησες; Για εξήγησέ μου;
Το μόνο που προσπαθησες ρε κακομοίρη ήταν να με πεις Μανόλη. Αμέ, με λένε Μανόλη σαν τον παππού μου τον παντοπώλη.
Λοιπόν αν δε σου άρεσαν τα επιχειρήματά μου να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω. Ε, τι να κάνουμε εμείς δε χρηματισαμε καθοδηγηταράδες όπως εσύ ω μεγάλε ηγέτη.
Εγώ ξέρεις γιατί χαίρομαι; γιατί το ΚΚΕ ξεφορτώθηκε άτομα σαν εσάς, για πάντα. Τώρα το πού θα βρείτε να κολλήσετε, πρόβλημα δικο σας και αυτονών που θα κολλήσετε.

Ανώνυμος
7 Ιουλίου 2014 στις 7:53 μ.μ.

5.30 οχι μονο με την ρουμανια του τσαουσεσκου που τους βοηθησε να κλεψουνε το αρχειο το 1968 αλλα και με τη γιουγκοσλαβια του ΤΙΤΟ που το 1948 εκλεισε τα συνορα και χτυπησε τον ΔΣΕ πισωπλατα. αυτοι ειναι οι απογονοι του ΠΑΡΤΣΑΛΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΠΑΝ

Ανώνυμος
8 Ιουλίου 2014 στις 11:16 π.μ.

5:30
Αγαπητέ Μανώλη (...έλα τώρα!!)

Ώστε το ΚΚΕ έπεσε στις καταστάσεις που αναφέρω (και έμμεσα λοιπον αναγνωρίζεις) διότι λέει δεν είχε ....ξεκάθαρη στάση απέναντι στον οπορτουνισμό και όχι γιατί ακολουθούσε σα σκυλάκι τις τάσεις στο ορθόδοξο κομμουνιστικό κίνημα όπως τις καθόριζε το ΚΚΣΕ...
Μάλιστα! Και θέλεις να σε πάρω στα σοβαρά;

Ποιά στελέχη του ήταν στις εξορίες και στις φυλακές;
Αν εννοείς αυτά που έμειναν στην Ελλάδα μετά το πανηλίθιο "παρά πόδα", να σε πληροφορήσω ότι αυτά επειδή κάποια στιγμή αναγνώρισαν την Ελληνική και διεθνή πραγματικότητα, ίδρυσαν το ΚΚΕεσ
Τα υπόλοιπα στελέχη του ΚΚΕ (της καθοδήγησης εννοώ) ήταν στις Ανατολικές χώρες και την πέρναγαν ζάχαρη τρεφόμενα από την ΕΣΣΔ και υπακούοντας 100% στις επιθυμίες της (...θυμίσου συμβάντα Τασκένδης).
Αυτά τα τσιράκια είναι δυνατόν να είχαν ποτέ άποψη;
Και θέλεις να σε πάρω στα σοβαρά;

Αυτά που λες για το ΚΚΕεσ και τη Ρουμανία είναι σωστά. Η διαφορά είναι ότι αυτοί (ΚΚΕεσ) παραδέχθηκαν τις παπαριές τους ενώ το ΚΚΕ αυτοαναγορεύεται πάντα αλάνθαστο ή όταν κάνει λάθη πάντα φταίνε 2-3 στελέχη που ήταν και καλά "πράκτορες".
Επιχειρήματα καμμένων εγκεφάλων για μικρά χαζά παιδιά............

Τι πράγμα; Να "εκνευριστώ" γιατί το ΚΚΕ δεν αυτοδιαλύθηκε;
Μεγάλε Μανώλη στα παπάρια μου αν το ΚΚΕ διαλύθηκε ή όχι.
Και σήμερα διαλυμένο και ανύπαρκτο είναι. Ακόμα να το καταλάβετε;
Το μόνο άσχημο στην περίπτωση αυτή είναι ότι κρατάει εγκλωβισμένο ένα κόσμο σε αυταπάτες και υποκρισίες.
Αλλά και αυτόν τον χάνει σταδιακά. Σε 2-3 χρονάκια οι ψηφοφόροι του ΚΚΕ θα είναι κάτι τύποι σαν εσένα Μανώλη, σαν τον ΠΑΝ, τον TRASH, τον Μοντέστο και άλλα διαδικτιακά ανθρώπινα σκουπίδια με νοοτροπία 100% ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ από τον τρόπο που επιχειρηματολογούν ("αυριανίστικα" τραμπούκικα επιχειρήματα) και κυρίως από τον τρόπο με την οποίο διαχειρίζονται τα site τους.
Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις..................

Αν ψάχνεις λοιπον Ναζιστές και Φασίστες στην Αριστερά, κοίτα τους συντρόφους σου!
Κάνετε τα πάντα που ορίζει ο σκληρός ιδεολογικός πυρήνας του φασισμού
Μηδενική ανοχή στην αντίθετη άποψη και την κριτική, bullying στον αντίπαλο, ύβρεις, τζιχαντισμός, "όλοι οι άλλοι είναι εχθροί μας", Μεσσιανισμός για το Κόμμα και κυρίως μισές αλήθειες και σπέκουλες.

Κλασσικό παράδειγμα ΣΠΕΚΟΥΛΑΣ το "επιχέιρημά" σου για την επιστολή Γουδή στον Σακελλαρίδη.
Πίστεψέ με, δεν αξίζει κάν απάντηση στα φασιστικά σου επιχειρήματα!

Τέλος, έχεις μια μανία με τον Τσίπρα που κατανοώ γιατί έχεις ακόμα κολλήσει στα πρότυπα του "ένα Κόμμα - ένας ηγέτης", από την εποχή του Πατερούλη.
Ο τσίπρας φίλε μου είναι ένα πρόσωπο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Και ναι, είναι ανεπάγγελτος. Κακώς. Ακολούθησε σε αυτό την δική σας κομματική λογική. Όλο σας το ΠΓ δεν έχει δουλέψει ούτε μια ώρα στη ζωή του και το χειρότερο όλο σας το στελεχιακό δυναμικό ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ! Αποτυχημένοι κοινωνικά επαγγελματίες γραφειοκράτες (φυσικά με κάποιες εξαιρέσεις όπως ο μακαρίτης ο Αγγουράκης)

Από κει και πέρα σε βολέυει να πετάς άσχετα περί Ολάν, Δανίες, Βραζιλίες και ότι σου κατέβει στην κεφάλα.
Το πιο εύκολο για μένα να σου απαντήσω για Β. Κορέες, εξαθλιωμένους εργάτες της Κομμουνιστικής Κίνας (με το ΚΚΚ έχετε άριστες σχέσεις, αλλα για αυτό τουμπέκα.........), Σταλινισμούς, Γκούλαγκ και παταγωδώς αποτυχημένες συνταγές για το Σοσιαλισμό που κατέληξαν σε φασιστικές πρακτικές.

Αλλά δεν θα το κάνω, γιατί απλά δεν θα καταλάβεις πράμα, όπως δεν κατάλαβες ποτέ.
Σε αφήνω λοιπον με την εποξική στον εγκέφαλο και την "Αυριανή" (=Ριζοσπάστης) στη μασχάλη.

Καληνύχτα


Ο 11:33

Ανώνυμος
8 Ιουλίου 2014 στις 8:20 μ.μ.

11,16 Και ολο αυτο το παραληρημα για το ΚΚΕ Τη στιγμη που οπως λες διαλυεται και στε ναχωριεσαι γιατι υπαρχει κοσμος εγκλοβισμενος. Κανε κουραγιο καλε μου φιλε σε νιωθω καταλαβαινω τον πονο σου που οσο και να χτυπιεσε κατω το ΚΚΕ δεν μπαινει σε κυβερ νηση με τους καπιταλιστες στην εξουσια. εχετε χασει 134.000 ψηφους χωρις να εχετε βγει κυβερνηση. Κανε κουραγιο γιατι αυτο που θα παθετε δεν τοεχεις δει ουτε στους χειροτερους εφιαλτες σου. Θα σας λυτζαρουνε νυχτα θα φυγετε

Ανώνυμος
9 Ιουλίου 2014 στις 2:38 μ.μ.

@11.16
Ρε Χ.Α.ϊβάνι που το παίζεις συριζαίος(τρομάρα σου ούτε για πασόκος δεν περνάς)
΄Αντε στον Μπαλτάκο να σου ξαναπεί πώς το παίζουν αριστεροί γιατί δεν τα καταφέρνεις.
Δεν υπολογίζεις το ΚΚΕ ούτε θεωρείς ότι θα υπάρχει μετά από κάμποσα χρόνια αλλά μπαίνεις και γράφεις σεντόνια για αυτό. Για να καταφέρεις -έτσι νομίζεις κακομοίρη- να το κατηγορήσεις.
΄Ωστε δεν ήταν στην εξορία τα στελέχη του ΚΚΕ ε; Εμ δε στα είπανε καλά εκεί που σε εκπαίδευσαν. Δεν τα λέει κάτι τέτοια ένας έστω αριστερός. Να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω. Δεν άξιζαν οι εκπαιδευτές σου.
Σε ρώτησα για τους βουλευτές του Σύριζα, -κακώς έπρεπε να σε ρωτήσω για της χρυσής αυγής αλλά εκεί το επάγγελμά τους δεν μπορεί να δηλωθεί αφού είναι της νύχτας- και μου είπες μόνο για τον Τσίπρα. Τυχαίο ότι μόνο για τον Τσίπρα μιλάνε κι οι Χρυσαυγίτες; ΄Οχι. Κι ένας συριζαίος ποτέ δε θα έκανε μια τέτοια κριτική για το ανεπάγγελτο του Τσίπρα. Να τα ρωτάς αυτά πριν τα γράφεις γιατί αποκαλύπτεσαι.
Σε πείραξε αυτό που σου έγραψα για το Γούδη. Φυσικά και σε πείραξε. Επίτηδες το έγραψα για να δω την αντίδρασή σου. ΄Ολοι οι χρυσαυγίτες έτσι αντιδράτε.
Μετά μου γράφεις για Β. Κορέες και για Κίνες(να σου πω ότι το ΚΚΕ έχει κάνει την κριτική του για τα ΚΚ Β. Κορέας και Κίνας ) για γκουλάγκ και δε συμμαζεύεται. ΄Ο,τι λένε δηλαδή τα αφεντικά σου της CIA και Η ΕΫΠ και η σάρα και η μάρα.
Πάρε λοιπόν την Ακρόπολή σου ή το Εμπρός σου και μη μας πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Θες πολλή εξάσκηση ακόμη για να περάσεις έστω για αριστερός.

Ο... Μανωλιός του 16ου

Ανώνυμος
9 Ιουλίου 2014 στις 2:50 μ.μ.

A, και πού είσαι 11,16; Τους ματατζήδες και τα μάτια σας. Ε, μην τους χτυπάτε πολύ. Αδέρφια σας είναι. Στην ίδια υπηρεσία δουλεύετε. Χα χα χα

Ο... Μανωλιός που έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.

Ανώνυμος
9 Ιουλίου 2014 στις 9:29 μ.μ.

A, και καληνύχτα.

Μανωλιός σκέτος... με ολίγη.

Ανώνυμος
9 Ιουλίου 2014 στις 9:34 μ.μ.

2.38 2.50 Καταλαβενω τον πανικο και την συγχηση σου. παντως εγω δεν σε παρεξηγω αλλα πρεπει να κανεις κουραγιο γιατι αυτο που σας περιμενει δεν το εχεις δει ουτε στους χειροτερους εφιαλτες σου φουκαρα μου. οσο και να χτυπιεσε το ΚΚΕ ασπρι μερα δε βλεπει. η βρισιες ειναι σημαδι πανικου συνεχισε ΣΒΑΝ

Ανώνυμος
9 Ιουλίου 2014 στις 10:10 μ.μ.

9.34 τελικα οι ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΕΣ εχουνε μεγαλη πλακα οταν τελειωνουνε τα επιχειρηματα

Ανώνυμος
9 Ιουλίου 2014 στις 10:40 μ.μ.

10.10 ετσι ακριβος! πεσ τα ρε φιλε σε αυτον τον ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΑ τον 2.18 2.50

Ανώνυμος
9 Ιουλίου 2014 στις 10:44 μ.μ.

@ Σβαν και μπαμ μπαμ μπαμ
Εγώ φταίω που σου είπα και καληνύχτα. Χα χα χα Χ.Α.λβά.
Αν δε δει ο λαός άσπρη μέρα ούτε και το ΚΚΕ θα δει. Είναι αλληλένδετα αυτά τα δυο. Αλλά θα σου πρότεινα να μην είσαι τόσο σίγουρος για τον εαυτό σου.

Μανωλιος ... απ' την αναποδη.

Ανώνυμος
9 Ιουλίου 2014 στις 11:28 μ.μ.

@ 10:40 μ.μ.
Ποιος είναι ο 2,18;;;;; Ααααχχ ου γαρ έρχεται μόνο του το γήρας.... ΄Ασε τα αστεία και τρέχα στον οφθαλμίατρο να σου δώσει γυαλιά... Το σάκχαρο σε χτύπησε και στα μάτια...

Ανώνυμος
11 Ιουλίου 2014 στις 1:06 π.μ.

οταν χανουνε την ψυχραιμια τους οι οπορτουνιστες και βριζουνε ειναι πολυ καλο σημαδι. Σημαινει οτι τους μαλωσανε τα αφεντικα τους που δεν τα καταφερανε

Ανώνυμος
11 Ιουλίου 2014 στις 10:29 π.μ.

Ρε παιδια ο συριζα γιατι εχασε 134000 ψηφους στις εκλογες ξερει κανεις τιποτα

Ανώνυμος
11 Ιουλίου 2014 στις 4:06 μ.μ.

1.06 εχεισ δηκιο συντροφε. αυτοι οι οπορτουνιστεσ 2.38 2.50 10.44 11.28 χασανε την ψυχρεμια τουσ και βριζουνε γιατι επειχιρηματα δεν εχουν

Ανώνυμος
11 Ιουλίου 2014 στις 7:13 μ.μ.

Εδω ο λαος πειναει και καθε μερα τα πραγματα γινονται χειροτερα οι οπορτουνιστες το βιολι τους. Εχουνε τον λαο χωρισμενο για να βγαινουνε κερδισμενοι παντα οι καπιταλιστες.

Ανώνυμος
11 Ιουλίου 2014 στις 10:20 μ.μ.

@ 1:06 π.μ
Ε, λίγο είναι αυτό που πάθανε; Πήγαν να παγιδέψουν το ΚΚΕ να γίνει ουρά τους στο δημοψήφισμα -και στην αντιπολίτευση- και έμειναν με τη χρυσή αυγή στο χέρι.

Ανώνυμος
11 Ιουλίου 2014 στις 10:21 μ.μ.

@ 10:29 π.μ.
΄Ασε μεγάλε ούτε ο Σύριζα δεν το συζητάει αυτό. Δε θέλουν να το σκέφτονται ότι ίσως είναι η αρχή του τέλους.

Ανώνυμος
12 Ιουλίου 2014 στις 3:42 μ.μ.

10:20
Ποιά είσαι τελικά;
Η Βούλτεψη;

Ανώνυμος
13 Ιουλίου 2014 στις 12:22 π.μ.

@ 12 Ιουλίου 2014 - 3:42 μ.μ.
Αν ήμουν η Βουλτεψη θα έλεγα καλά λόγια για τον Σύριζα. Συνεταιράκια θα είναι σε λίγο καιρό Σύριζα και ΝΔ. Το είπε κι ο Γλέζος τους. Μην πω κι ο Αβραμόπουλος.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger