Home » , » "Δεν είμαι νεοδημοκράτης!"

"Δεν είμαι νεοδημοκράτης!"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014 | 8:04 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

Εγώ ΝΔ; Α - πα - πα! Απεταξάμην. Και τρεις (με το συμπάθιο) και δεκατρείς φορές!
Αυτά λίγο πολύ μας είπε ο Γιώργος Σούκουρας, αυτός που κατήγγειλε η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Σταυρούλα Ξουλίδου, για απόπειρα χρηματισμού της, προκειμένου να ψηφίσει για Πρόεδρο της Δημοπρασίας.

Κι ο Ρουπακιάς δεν ήταν Χρυσή Αυγή, έτσι έλεγε ο ίδιος... Ούτε ο Χίτλερ ήταν ναζί... Παρεξήγηση....

"Δε θυμάμαι να έχω πει τίποτα τέτοιο". Αμνησία είναι, να ανησυχείς. Δε πειράζει όμως, θυμούνται άλλοι.
 "Αν είχα 3000000. θα καθόμουν εδώ"; μας ρωτάει. Δεν ξέρω, μπορεί. Τόσοι και τόσοι εκατομμυριούχοι έρχονται στην Ελλάδα από όλο τον κόσμο...
Αυτό δεν είναι και σπουδαίο επιχείρημα. Άλλωστε η βουλευτής δεν είπε ότι έχεις εσύ τα λεφτά, είπε ότι η ΝΔ τα έχει. Και η ΝΔ πράγματι διαθέτει πολύ περισσότερα, τόσα δις βούτηξε από τις συντάξεις και τους μισθούς...

 Όταν ρωτήθηκε αν θα πάει να καταθέσει, είπε: «Πού να πάω να καταθέσω; Αν δείτε τις τσέπες μου θα δείτε ότι δεν έχω τίποτα». Δεν χωράνε 3000000 στις τσέπες, αγάπη μου. Ξεχειλώνουν. Και κατάθεση δεν εννοεί σε τράπεζα, μην καρφώνεσαι, αλλά σε εισαγγελέα. Να του πεις αυτά να ξεκαρδιστεί στο γέλιο.

Σε καταλαβαίνω όμως. Α! όλα κι όλα. Είναι μεγάλη ντροπή να είσαι νεοδημοκράτης. Πάντα ήταν, αλλά τώρα παράγινε. Με κουκούλα θα κυκλοφορούσαν, όπως οι μπαμπάδες τους στην κατοχή, αν δεν ψήφιζαν εκείνο το νόμο περί κουκουλοφόρων...

Δεν είσαι νεοδημοκράτης, μόνο περνούσες από τα γραφεία της γιατί κέρναγαν νεραντζάκι γλυκό σε όσους πήγαιναν. Κοινωνικές υποχρεώσεις...

Κάθε φορά που πιάνουν ένα με τη γίδα στην πλάτη αρνείται τα πάντα! Σαν εκείνη τη αστεία διαφήμιση με τον Πρόεδρο και τις πανέμορφες γυναίκες στο κρεβάτι, που κάθε φορά λέει "δεν είναι αυτό που νομίζεις" και στο τέλος κι ο ίδιος καταλαβαίνει και ομολογεί: "Αυτό που νομίζεις είναι..."

Νεοδημοκράτης και να πει ψέματα; Δεν είδατε το σαμαρά; Έδιωξε την Τρόικα. Άσχετα αν την παρακαλεί γονατιστός να γυρίσει.... Σε πιστέψαμε, μην ορκίζεσαι! 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger