Home » , » Στο νοσοκομείο Θριασίου σε κρίσιμη κατάσταση ο απεργός πείνας Ηρακλής Κωστάρης

Στο νοσοκομείο Θριασίου σε κρίσιμη κατάσταση ο απεργός πείνας Ηρακλής Κωστάρης

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014 | 6:34 μ.μ.

Είχαμε αναφερθεί σε περασμένη ανάρτησή μας
για την απεργία πείνας που ξεκίνησε από την Τετάρτη 29 Οκτώβρη ο Ηρακλής Κωστάρης, διεκδικώντας την επαναχορήγηση των εκπαιδευτικών αδειών που έπαιρνε. Ηδη έχασε το πρώτο εξάμηνο στο ΤΕΙ όπου φοιτά και κινδυνεύει να χάσει και το δεύτερο.

Η κατάσταση του απεργού πείνας έφτασε σε κρίσιμη κατάσταση και έτσι σήμερα με εντολή του καρδιολόγου των φυλακών Κορυδαλλού, μεταφέρθηκε εσπευσμένα
στο νοσοκομείο Θριάσιο για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα υγείας του.

«Αντιμετωπίζω μια διακριτική και τιμωριτική μεταχείριση, αφού μου στέρησαν όλα όσα είχα κερδίσει, χωρίς να έχω δώσει κάποια αφορμή ή να έχω πειθαρχικά που να δικαιολογούν στο ελάχιστο αυτή την αντιμετώπιση. Εδώ και δέκα μήνες έχω καταθέσει σειρά αιτήσεων για τακτικές και εκπαιδευτικές άδειες και μέχρι σήμερα δεν έχω καμία απάντηση, με κίνδυνο να μην μπορέσω να ολοκληρώσω τις σπουδές εξαιτίας του νόμου του υπουργείου Παιδείας που περιορίζει το χρόνο φοίτησης.

Στην εκδικητική αυτή αντιμετώπιση δεν μπόρεσα να μείνω απαθής. Εδώ και 17 ημέρες έχω ξεκινήσει απεργία πείνας ως ύστατο μέσο να ακουστώ και να κερδίσω όσα μου αναλογούν», ανέφερε μεταξύ άλλων σε κείμενο του στις 16 Νοέμβρη ο Ηρακλής Κωστάρης

 Να υπενθυμίσουμε ότι σε απεργία πείνας για παρόμοιους λόγους βρίσκεται και ο Νίκος Ρωμανός.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger