Home » , » Το υπόδειγμα Τσίπρα

Το υπόδειγμα Τσίπρα

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο, 18 Ιουνίου 2016 | 6:58 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175


«"Το μοντέλο με το οποίο αναπτύσσεται η Ελληνική Ναυτιλία μπορεί να αποτελέσει θετικό παράδειγμα στην εκπόνηση του νέου αναπτυξιακού υποδείγματος", δήλωσε ο πρωθυπουργός Α. Τσίπρας στα "Ποσειδώνια". Σημειώνουμε ότι τα κέρδη των εφοπλιστών την περίοδο 2002-2013 εκτιμούνται σε 140 δισ. € με μηδενική φορολόγηση χάρη σε 59 σκανδαλώδεις φοροαπαλλαγές. Αυτό είναι το μοντέλο της "δίκαιας ανάπτυξης" κατά ΣΥΡΙΖΑ. Πλήρης φορολογική ασυλία των εφοπλιστών - φορολογική επιδρομή στα χαμηλά εισοδήματα.

Και όλα αυτά από τον άνθρωπο που εκλέχτηκε δηλώνοντας ότι «... ο ΣΥΡΙΖΑ συνεπής στις διακηρύξεις του περί ισονομίας, θα πρέπει να μπει -επιτέλους- φορολόγηση ή καλύτερα διακοπή ακόμα και... μονομερώς της προκλητικής και με το νόμο κατοχυρωμένης φοροαποφυγής των Ελλήνων εφοπλιστών» .

"Δρόμος της Αριστεράς"


"Η αξία του ελληνικού εμπορικού στόλου ανέρχεται σε 90 δισ. δολάρια και είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από την αξία των στόλων άλλων κρατών. 

Οι Έλληνες εφοπλιστές αγοράζουν και πάλι πλοία, αλλά η ίδια η χώρα τους δεν ωφελείται από αυτό, επισημαίνει δημοσίευμα της Die Welt. Σύμφωνα με το δημοσίευμα «χωρίς τους Έλληνες δεν λειτουργεί τίποτα στην παγκόσμια ναυσιπλοΐα, οι Έλληνες εφοπλιστές καθορίζουν το παγκόσμιο εμπόριο όσο κανένα άλλο έθνος. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες κατέχουν το 15% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου και σύμφωνα με υπολογισμό της λονδρέζικης εταιρείας Vessels Value η αξία των 4.500 συνολικά πλοίων τους ανέρχεται αυτή τη στιγμή σε 90 δισ. Ευρώ».

Αν και η Ελλάδα , αναφέρει η Die Welt, περνά βαθιά οικονομική κρίση, «οι Έλληνες εφοπλιστές δεν έχασαν ποτέ την ηγετική τους θέση στις διεθνείς αγορές τα τελευταία χρόνια. Το αντίθετο, βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τη θέση τους, αφού κανείς άλλος δεν κάνει τόσες παραγγελίες σε ναυπηγεία όπως οι ναυτιλιακές εταιρείες της Ελλάδας. Έτσι οι Έλληνες πλοιοκτήτες όχι μόνο διατηρούν τη πρώτη θέση παγκοσμίως, αλλά διευρύνουν και την απόσταση που τους χωρίζει από την Ιαπωνία, τη Κίνα, τη Γερμανία και την Σιγκαπούρη».
Τα ελληνικά λιμάνια, σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα, «βλέπουν εν τούτοις σπάνια τα πλοία τους. Οι περισσότερες μεταφορές γίνονται από χώρες της Μέσης Ανατολής προς την Αμερική, από Λατινική Αμερική προς την Ασία ή από την Ασία προς την Αυστραλία και την Ευρώπη»."

Φυσικά. "Πουθενά αλλού στον κόσμο οι φοροαπαλλαγές για τους ιδιοκτήτες πλοίων δεν είναι τόσο μεγάλες, όπως στην Ελλάδα", έγραφε το Spiegel παλαιότερα.

Δεν νιώθεις εθνικά υπερήφανος εργαζόμενε; Οι "πατριώτες" εφοπλιστές είναι οι πλουσιότεροι του κόσμου! Πλήρωσε τώρα τις φοροαπαλλαγές τους, ο μισθός και η σύνταξή σου τους έκανε πλούσιους: Ούτε μια ούτε δυο, το 2010 οι φοροαπαλλαγές ήταν μόλις 56.
Φυσικά η κρίση απαιτεί ανθρωποθυσίες στους πλούσιους, έτσι πλήρωσαν ακόμα λιγότερα. Οι φοροαπαλλαγές ξεπέρασαν τις 59 (έχουμε χάσει πια το λογαριασμό) ενώ το κράτος όχι μόνο δεν παίρνει Σεντ, αλλά δίνει κι από πάνω. Η σημαία της Ελλάδας είναι μεγάλης αξίας, κοστίζει πολύ ακριβά να κυματίζει υπερήφανα πάνω στον ιστό ενός πλοίου...

Το 2014 λοιπόν οι καθαρές εισπράξεις από θαλάσσιες μεταφορές ήταν 28,8% λιγότερες από το 2008. Οι έλληνες ναυτικοί 30% λιγότεροι, καθόλου τυχαία η αναλογία.

Έλα, πες μου εργαζόμενε, πες μου συνταξιούχε, δεν αισθάνεσαι ένα αέρα εθνικής υπερηφάνειας, να σου γαργαλά τα εκτεθειμένα σου οπίσθια στο Μνημόνιο; Πλήρωσε τώρα, να η ανάπτυξη. Στους εφοπλιστές.

Αισθάνεσαι τσούξιμο; Κι εγώ, αλλά που θα πάει, με τόσο που μας πηδάνε καθημερινά, θα το συνηθίσουμε. Άλλωστε τι σου ζητάνε βρε; Να χαμογελάς, όταν στα παίρνουν όλα, μέχρι και την ψυχή...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger