Πηγή: «Πριν»
Πόσο κάνουν αλήθεια τα τρένα του ΟΣΕ; Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία που τα διαχειρίζεται συγκεκριμένα; Μόνο -45 εκατομμύρια! Όχι. δεν έχει γίνει τυπογραφικό λάθος! Ναι. εκατομμύρια είναι το σωστό, όχι δισεκατομμύρια, σε καμιά περίπτωση!
Τόσο αποφάσισε να τα πουλήσει το ΤΑΙΠΕΔ. Να πουλήσει, δηλαδή, το 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας.
Φυσικά, με τη συνενοχή της Κομισιόν της ΕΕ. Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έμενε στο ελληνικό κράτος, τότε η Κομισιόν ζητούσε πίσω πάνω από 700 εκατομμύρια ευρώ που αφορούσαν «παράνομες» ενισχύσεις.
Αν όμως πουληθεί στους Ιταλούς, όχι μόνο δεν ισχύουν αυτές οι απαιτήσεις επιστροφών αλλά οι Ιταλοί ενισχύονται και με 250 εκατομμύρια ευρώ (το εξαπλάσιο δηλαδή της τιμής που αγόρασαν όλη την εταιρεία!) για να καταδεχτούν να εκτελούν τις άγονες γραμμές για τρία χρόνια ως το 2020.
Είδατε πόσο εξυπηρετικές είναι η Κομισιόν και η ΕΕ όταν θέλουν;
Πόσο κάνουν αλήθεια τα τρένα του ΟΣΕ; Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία που τα διαχειρίζεται συγκεκριμένα; Μόνο -45 εκατομμύρια! Όχι. δεν έχει γίνει τυπογραφικό λάθος! Ναι. εκατομμύρια είναι το σωστό, όχι δισεκατομμύρια, σε καμιά περίπτωση!
Τόσο αποφάσισε να τα πουλήσει το ΤΑΙΠΕΔ. Να πουλήσει, δηλαδή, το 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας.
Φυσικά, με τη συνενοχή της Κομισιόν της ΕΕ. Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έμενε στο ελληνικό κράτος, τότε η Κομισιόν ζητούσε πίσω πάνω από 700 εκατομμύρια ευρώ που αφορούσαν «παράνομες» ενισχύσεις.
Αν όμως πουληθεί στους Ιταλούς, όχι μόνο δεν ισχύουν αυτές οι απαιτήσεις επιστροφών αλλά οι Ιταλοί ενισχύονται και με 250 εκατομμύρια ευρώ (το εξαπλάσιο δηλαδή της τιμής που αγόρασαν όλη την εταιρεία!) για να καταδεχτούν να εκτελούν τις άγονες γραμμές για τρία χρόνια ως το 2020.
Είδατε πόσο εξυπηρετικές είναι η Κομισιόν και η ΕΕ όταν θέλουν;
Δημοσίευση σχολίου