Home » , » Ο όρκος του Ερντογάν

Ο όρκος του Ερντογάν

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 10 Ιουλίου 2018 | 7:31 μ.μ.

Του Σεϊτ Αλντογάν - Δημοσιογράφου

Εγώ, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ως μη νόμιμος πρόεδρος της φασιστικής τουρκικής δικτατορίας, ορκίζομαι ότι σε όλη μου την θητεία δεν θα αναγνωρίσω κανένα κοινωνικό και δημοκρατικό δικαίωμα σε πολίτες και συνδικαλιστικές και πολιτικές οργανώσεις.   

Θα θεωρήσω την κάθε διεκδίκηση οποιασδήποτε εθνικής μειονότητας και ειδικά του Κουρδικού λαού, σαν προσπάθεια διαμελισμού της χώρας και θα αντιμετωπίζεται με πυγμή από το κράτος μας, που βρίσκεται σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης και θα συνεχίζει να κυβερνάται με τα προεδρικά μου διατάγματα.

Θα βάλω το προσωπικό μου συμφέρον και του στενού περιβάλλοντος μου, καθώς και του μεγάλου κεφαλαίου που εκπροσωπώ πάνω απ' όλα.

Θα συνεχίσω την προσπάθεια, ώστε η χώρα μας να μετατραπεί σε παράδεισο εκμετάλλευσης των εργαζομένων, ώστε να ικανοποιηθούν πλήρως οι απαιτήσεις ξένων και ντόπιων μονοπωλίων και καπιταλιστών.

Θα εκτελέσω τα καθήκοντα μου με όλη μου τη θρησκευτική πίστη, στηριζόμενος στην καθοριστική συμβολή του στρατού, της αστυνομίας, των μισθοφόρων και των παρακρατικών μηχανισμών.

Θα επιδιώξω την περαιτέρω φασιστικοποίηση της κοινωνίας.
Θα παραμείνω πάντα πιστός στην ολοκληρωτική διακυβέρνηση της χώρας, δηλώνοντας ότι δεν θα αναγνωρίσω καμιά ελευθερία έκφρασης  στα ΜΜΕ, στους διανοούμενους, φοιτητές, καλλιτέχνες, εργάτες, υπαλλήλους, συνταξιούχους και κύρια στα κόμματα και οργανώσεις της αριστεράς.

Η προτεραιότητα μου, όπως επίσης του μεγάλου κεφαλαίου που εκπροσωπώ, είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης Τουρκίας, με πολλές φυλακές υψίστης ασφαλείας, όπου θα κλείνονται οι αντίπαλοι του καθεστώτος, με ένα κράτος που θα διαθέτει την τελευταία τεχνολογία, ώστε να εντοπίζονται και να συλλαμβάνονται οι τρομοκράτες της αριστεράς.

Σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που μου παραχωρεί το νέο σουλτανικό καθεστώς, δεν θα είμαι πρόεδρος όλων των πολιτών, αλλά μόνο των ψηφοφόρων του κόμματος μου, των Γκρίζων Λύκων, των τζιχαντιστών και κάθε είδους λαμόγιων που θα παραμείνουν πιστοί στο καθεστώς.

Ρουσφέτια σκάνδαλα, κλέψιμο, εκμετάλλευση των εργατών, είναι απ' τις βασικές αρχές του καθεστώτος και του συντάγματος μας, το οποίο θα εκσυχρονίζεται κάθε φορά που το απαιτούν οι ανάγκες των καπιταλιστών.

Ορκίζομαι ακόμα, για την εξωτερική πολιτική της χώρας που θα εφαρμόσω. Δεν θα κάνω ούτε βήμα πίσω απ' την επεκτατική πολιτική. Θα συνεχίσω να βομβαρδίζω το Κουρδιστάν να πραγματοποιώ εισβολές, να απειλώ τις γειτονικές χώρες και να αμφισβητώ το διεθνές δίκαιο και τις συνθήκες.
Κάθε επιθυμία του ΝΑΤΟ θα είναι διαταγή για μένα, και κάθε αντίδραση στη ρατσιστική, εθνικιστική και αντεργατική πολιτική μου θα πατάσσεται αμείλικτα.

Ορκίζομαι  σε όλη μου την θητεία ν παραμείνω πιστός στις βασικές αρχές που αναφέρω παραπάνω.

Αμήν και ο Αλλάχ βοηθός. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger