Home » , » Προκαλεί το Πασοκικό σούργελο που λέγεται Εύα Καϊλή- Οι χρήστες του διαδικτύου σχολιάζουν τα λεγόμενά της.

Προκαλεί το Πασοκικό σούργελο που λέγεται Εύα Καϊλή- Οι χρήστες του διαδικτύου σχολιάζουν τα λεγόμενά της.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018 | 5:32 μ.μ.

Το ότι το πολιτικό αστικό πολιτικό βρίθει από σούργελα το διαπιστώνουμε κάθε μέρα. Οπως επίσης είναι γνωστό ότι αυτά τα τυχάρπαστα άτομα δεν έχουν κανένα πρόβλημα να χυδαιολογούν και να προκαλούν, με τα λεγόμενα και γραφόμενα τους, τα φτωχά λαϊκά στρώματα. 

Σειρά είχε σήμερα να παρουσιαστεί σε παρόμοιο σκηνικό ο πολιτικός ογκόλιθος που ονομάζεται Εύα Καϊλή.
Αφού το έργο της τύπισσας σαν ευρωβουλευτή είναι ανύπαρκτο, πρέπει περιστασιακά να βρίσκει τρόπο ώστε να έρχεται στην δημοσιότητα. Το ότι τις περισσότερες φορές γελοιοποιείτε, όπως τότε που μας γνωστοποίησε ότι "κομμουνιστές εγκληματίες σκότωσαν τον παππού της και έκαψαν το σπίτι της οικογένειάς της, αφού το καταλήστεψαν¨, έχει ελάχιστη σημασία γι' αυτή.
 (Δεν είναι εντυπωσιακό επίσης ότι ο πολιτικός χώρος που στεγάζει αυτό το "νούμερο", δίνει κάλυψη ακόμα και στις πιο εξωφρενικές παπαριές της).

Σήμερα μέσα από την τηλεόραση του Αλαφούζου, έδειξε την πιο σάπια, εμετική πλευρά του εαυτού της, εκστομίζοντας μια "διαπίστωση" που πιθανόν μόνο ένας "πολιτικός άντρας" επιπέδου Τζήμερου θα μπορούσε να κάνει.

Ισως να μην άξιζε τον κόπο να ασχοληθούμε καν μαζί της, αλλά δεν θέλουμε να σας στερήσουμε το "λούσιμο" που δέχτηκε το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ από χρήστες του διαδικτύου, -κάποιες φορές όχι και με τόσο "κόσμιο" τρόπο-, μετά την χυδαία δήλωσή της ότι  «Τα επιδόματα δίνονται σε τύπους σαν τον Καρανίκα,  σε τεμπέληδες που φυτοζωούν χωρίς να θέλουν να εργαστούν». 












Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

14 Σεπτεμβρίου 2018 στις 7:13 μ.μ.

Είμαι ένας μακροχρόνια άνεργος. Για κάποιους ηλίθιους, είμαι τεμπέλης. Ίσως το λένε, γιατί τόσο καιρό, που είμαι άνεργος εξ αιτίας τους, δεν τους έχω σαπίσει ακόμα στο ξύλο. Να τους βουτήξω, να τους αρχίσω στις φάπες, να τους ζητήσω να μου εξηγήσουν, γιατί ενώ έχω προσόντα, δεν μπορώ να βρω δουλειά.
Ξέρω ότι δεν φταίω εγώ, πρώτον γιατί δούλευα, δεύτερον γιατί δεν είμαι ο μόνος. Το μόνο που αποδέχομαι είναι ότι είμαι πια μεγάλος σε ηλικία. Είμαστε χιλιάδες σ' αυτή την τραγική κατάσταση. Έχουμε καθημερινό άγχος, αν θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε, να πληρώσουμε λογαριασμούς και χαράτσια, ή αν θα βρεθούμε στο δρόμο, όπως πολλοί άλλοι συνάνθρωποι μας. Έκανα όσες περισσότερες περικοπές μπορούσα, έκοψα τη θέρμανση, μείωσα το φαγητό, ρούχα – παπούτσια βολεύομαι με τα παλιά, γενικά ζω μια απλή ζωή.
Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω όσους με βοήθησαν.
Καθημερινά φυσικά ψάχνω για δουλειά. Αλλά υπάρχουν χιλιάδες άλλοι με πολλά προσόντα, οι οποίοι είναι νέοι, χωρίς μικροπροβλήματα υγείας.
Εδώ θα ήθελα να ρωτήσω όσους μας συκοφαντούν, τι δουλειά κάνουν αυτοί;
Βέβαια η ντροπή δεν είναι δουλειά, έτσι η Καιλή, που είναι μια κατήγορος μας, θα είχε πάρα πολλούς λόγους να ντρέπεται, αν φυσικά είχε φιλότιμο. Να θυμίσω πως εκτός από τα ψέματα, που έγραφαν άλλοι και διάβαζε η ίδια, ψήφισε και την περικοπή μισθών - συντάξεων, απολύσεις, και γενικά το ξεπούλημα της χώρας. Τεμπέλης λοιπόν ή αφιλότιμος; Ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Οι δουλείες που έκανα είναι αρκετές. Ξεκίνησα αγρότης, έκανα κάποιες δουλείες του ποδαριού, δούλεψα ταμίας, μετά στο λογιστήριο μιας εταιρείας, ένα καιρό μάλιστα είχα δικιά μου επιχείρηση. Μη φανταστείτε τίποτε σπουδαίο, απλά έκλεισε, γιατί δεν μπορούσα να δουλεύω άλλο ΜΟΝΟ για την εφορία και το ΤΕΒΕ. Έκανα πολύ καλά, όπως αποδείχθηκε, αφού δεν χρωστάω τουλάχιστον εκεί. Τους λογαριασμούς επίσης τους πληρώνω “έναντι” και γενικά προσπαθώ να είμαι εντάξει στα χρέη μου. Δεν αλλάζω ΑΦΜ για να φορτώσω τα δάνεια μου σε άλλους όπως κάνουν οι απατεώνες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Σε ποιο κόμμα είσαι Εύα μου; Το να με βρίσει λοιπόν κάποιος σαν την Καιλή δεν το θεωρώ σημαντικό.
Θεωρώ όμως πολύ σημαντικό την οργανωμένη και συστηματική προπαγάνδα που κάνουν εναντίον μας κάποια κομματόσκυλα. Το θεωρώ άδικο γιατί δεν ξέρουν ούτε το παρελθόν μας, ούτε τι τραβάμε καθημερινά, ούτε τις προσπάθειες που κάνουμε για να βρούμε εργασία.
Το θεωρώ επίσης μεγάλη ειρωνεία, αφού ήμουν μέλος της Νέας Δημοκρατίας, πράγμα που δεν γνωρίζει ούτε το site που γράφω! Σε αυτό καλά να πάθω. Ας πρόσεχα. Βέβαια δεν εγγυώμαι πως δε θα “βουτήξω” οποιοδήποτε παλιό γνωστό, πρώην ομοϊδεάτη, αν αρχίσει τις κουταμάρες και τις συκοφαντίες κατά των ανέργων. Ξέρω λοιπόν καλά σε ποιους απευθύνομαι. Ξέρω πως λειτουργούν. Έχει πέσει γραμμή να κοπούν τα επιδόματα μετά τις εκλογές και δημιουργούν κλίμα. Θα φάνε όμως πολύ ξύλο από τον κόσμο, γιατί προκαλούν.
Η ανθρωποφαγία είναι ο λόγος που αηδίασα κι έφυγα από τη ΝΔ. Τώρα τους πολεμάω όπως μπορώ και με όλες μου τις δυνάμεις.
Σε αντίθεση με το κάθε τιποτένιο που τα λέει αυτά, ενώ γλείφει τις πατούσες των κηφήνων στα γραφεία των βουλευτών για ένα ρουσφέτι, τα λίγα που έκανα, τα έκανα μόνος μου. Επιστρέφω λοιπόν το χαρακτηρισμό σε όλους τους ξεδιάντροπους που μας συκοφαντούν.
Στα γραφεία της ΝΔ (προφανώς και του ΠΑΣΟΚ) υπήρχαν πολλοί τεμπέληδες, αργόμισθοι, κομπλεξικοί που ζητούσαν ένα διορισμό, μια θέση, να παίρνουν τα λεφτά και να κάθονται. Πάντοτε μου προκαλούσαν αναγούλα. Πληροφορώ τα γαλάζια γίδια πως, όταν έφευγαν, τα κομματόσκυλα μιλούσαν απαξιωτικά για τους ψηφοφόρους. Τους θεωρούν χρήσιμους ηλίθιους, που θα τους στείλουν στην καρέκλα της εξουσίας. Κι όταν βρεθούν εκεί, θα τους ρημάξουν ΟΛΟΥΣ, όπως τους ξαναρήμαξαν.
Ο άλλος λόγος που έφυγα ήταν η αλλεργία μου στην υποκρισία. Υποκρισία που περισσεύει. Ίσως η κάθε Καιλή, γιατί δεν είναι μόνο αυτή, μας τσουβάλιασε κρίνοντας από τους ελάχιστους ψηφοφόρους που πήγαν παρακαλώντας. Δεν είμαστε όλοι έτσι. Να το έχουν υπόψη τους.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger