"Ιερή" αγανάκτηση κατέλαβε τους διαχειριστές κάποιων ιστοσελίδων που έχουν αναλάβει να μας γαλουχήσουν με τα "χριστιανικά ιδεώδη", γιατί το Συμβούλιο της Επικρατείας, έκρινε συνταγματική τη σύναψη συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης μεταξύ των ομόφυλων ζευγαριών.
Το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο δεν έκανε δεκτές τις προσφυγές μερικών δεσποτάδων που στρέφονταν κατά του σκέλους του νόμου 4356/2015 που επεκτείνει το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια.
Αυτή ήταν και η αφορμή για να μάθουμε πάλι, από δημοσιεύματα και δηλώσεις "ιεραρχών" ότι "η ελληνική κοινωνία απομακρύνεται από τον δρόμο του θεού", και τα σχετικά
Προφανώς μπορεί να αντιληφθούμε την διαπίστωση του δεσπότη Πειραιά, Σεραφείμ - ο οποίος ήταν ένας απ' αυτούς του δεσποτάδες που είχαν προσφύγει στο ΣτΕ για να χαρακτηριστεί αντισυνταγματικός αυτός ο νόμος- να μας λέει ότι τέτοια νομοθετήματα είναι "εις βάρος της Εκκλησίας". Απόλυτα λογική η αντίδραση του αφού δεν λησμονούμε ότι ο ίδιος αρχιρασοφόρος είχε κάνει «διάγνωση» καταλήγοντας ότι «η ομοφυλοφιλία οδηγεί σε καρκινογενέσεις». Αναμένουμε και τις σχετικές αντιδράσεις από τον "ελληνόψυχο θρησκευτικό ποιμενάρχη" Αμβρόσιος, ο οποίος έχει ανοιχτό μέτωπο με τους ομοφυλόφιλους.
Το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο δεν έκανε δεκτές τις προσφυγές μερικών δεσποτάδων που στρέφονταν κατά του σκέλους του νόμου 4356/2015 που επεκτείνει το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια.
Αυτή ήταν και η αφορμή για να μάθουμε πάλι, από δημοσιεύματα και δηλώσεις "ιεραρχών" ότι "η ελληνική κοινωνία απομακρύνεται από τον δρόμο του θεού", και τα σχετικά
Προφανώς μπορεί να αντιληφθούμε την διαπίστωση του δεσπότη Πειραιά, Σεραφείμ - ο οποίος ήταν ένας απ' αυτούς του δεσποτάδες που είχαν προσφύγει στο ΣτΕ για να χαρακτηριστεί αντισυνταγματικός αυτός ο νόμος- να μας λέει ότι τέτοια νομοθετήματα είναι "εις βάρος της Εκκλησίας". Απόλυτα λογική η αντίδραση του αφού δεν λησμονούμε ότι ο ίδιος αρχιρασοφόρος είχε κάνει «διάγνωση» καταλήγοντας ότι «η ομοφυλοφιλία οδηγεί σε καρκινογενέσεις». Αναμένουμε και τις σχετικές αντιδράσεις από τον "ελληνόψυχο θρησκευτικό ποιμενάρχη" Αμβρόσιος, ο οποίος έχει ανοιχτό μέτωπο με τους ομοφυλόφιλους.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, είναι καραμπινάτη υποκρισία το να στρέφονται οι αρχιρασοφόροι ενάντια στους ομοφυλόφιλους. Κι αυτό γιατί η "Ιερά" Σύνοδος, είναι γεμάτη από ομοφυλόφιλους δεσποτάδες, κάτι που το διαπιστώνουμε και απ' τον τρόπο που αυτοαποκαλούνται μεταξύ τους: Λέξεις όπως "Αρσενική πόρνη, πουστόγερος, έκφυλος, κίναιδος, αρχικίναιδος, πισωγλέντης, γυναικωτός, τρέμων από τα οπίσθια, πορνικό στοιχείο", είναι μερικές απ' αυτές που χρησιμοποιούν στις "ιερές" τους συνεδριάσεις. .
Και αυτό είναι λογικό. Όταν επιβάλεις σε έναν άνδρα να πάει ενάντια στην ανθρώπινη φύση, αναγκάζοντας τον να μην έχει σχέσεις με γυναίκα, είτε αυτός είναι καλόγερος – διαβάστε τον πρόλογο από το έργο του Θέμου Κορνάρου «Οι άγιοι χωρίς μάσκα»- είτε αυτός είναι δεσπότης είναι πιθανόν αναμενόμενη η δημιουργία ομοφυλοφυλικής τάσης.
Και με την ευκαιρία να παραθέσουμε ένα μικρό απόσπασμα από το βιβλίο του δημοσιογράφου Βασίλη Καββαθά με τίτλο «Who is who, Ποιός είναι ποιά - Αντρες ντυμένοι γυναίκες».
Προφανώς ο συγγραφέας θα είχε αγανακτήσει με την υποκρισία των δηλώσεων του τότε αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου και γράφει στην σελίδα 228 του βιβλίου του:
«Ταξιτζής που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα δεν άντεξε να κρατάει το στόμα του κλειστό κι όταν άκουσε δυο πελάτες να κουβεντιάζουν για πρόσωπο υψηλά ιστάμενο στην –εκκλησιαστική- ιεραρχία, αποφάνθηκε: "Εμείς στον Βόλο τον λέγαμε Μπέμπα Μπλανς"».
Δημοσίευση σχολίου