Home » , » Μπάτσοι ψυχικά άρρωστοι και επικίνδυνοι

Μπάτσοι ψυχικά άρρωστοι και επικίνδυνοι

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019 | 9:17 μ.μ.

Ρίγη ανατριχίλας προκαλούν οι ειδήσεις που έρχονται στην δημοσιότητα αυτές τις ώρες και έχουν να κάνουν όχι απλώς με την κτηνώδικη συμπεριφορά αλλά και με τις "αρρωστημένες" - για να το γράψουμε όσο πιο κομψά μπορούμε- αντιδράσεις τω μπάτσων.

Κάποια απ' τα δίποδα αυτά καθάρματα είναι σίγουρο ότι θα έπρεπε να βρίσκονται σε κάποια ψυχιατρικά ιδρύματα προσδοκώντας να ακολουθήσουν ιατρική αγωγή μήπως αποκατασταθεί η ψυχική τους υγεία.
Κι αυτό γιατί μόνο ένας άνθρωπος που πάσχει βαριά από ψυχικό νόσημα θα μπορούσε να γδύσει εντελώς κρατούμενο, να του αφαιρέσει και το εσώρουχο και να κάνει κινήσεις για να του δείξει πώς «γαμάνε οι χακί», όπως έκανε μπάτσος στο Α.Τ Εξαρχείων.

Μόνο διαταραγμένες προσωπικότητες μπορεί να πρωταγωνιστούν σε γεγονότα όπως αυτό που περιέγραψε νεαρή κοπέλα στην ιστοσελίδα newsit.
Μας αναφέρει μια σκηνή πραγματικά αδιανόητη όταν μπάτσοι μπούκαραν σε club στο Γκάζι το Σάββατο το βράδυ:

«Κάποια στιγμή αποφάσισα να πάω στην τουαλέτα. Ενώ ήμουν μέσα, εμφανίζεται κάποια και μου ανοίγει την πόρτα. Φορούσε μπλε γάντια. Μου λέει “έφοδος της Αστυνομίας, γδυθείτε”. Φορούσε πολιτικά, όχι στολή. Όταν μου είπε να γδυθώ αντέδρασα. Τη ρώτησα τι είναι αυτά που λέει. Μου απάντησε να σκάσω και να γδυθώ. Μ’ έπιασε πανικός. Συνέχισα να αντιδρώ και να της φωνάζω να με αφήσει. Μου ζήτησε να τελειώνω. Μου είπε “δεν θα καθίσουμε όλη την ώρα εδώ για εσένα, έχουμε και δουλειά”. Έμεινα με τα εσώρουχα. Έβαλε τα χέρια της μέσα στο σουτιέν μου και με έπιασε από πίσω. Εκείνη τη στιγμή δεν είχα καταλάβει τι συμβαίνει στους άλλους χώρους του κλαμπ. Μόλις με αφήνει και ανεβαίνω από την τουαλέτα, βλέπω το μαγαζί γεμάτο αστυνομικούς της ΟΠΚΕ και όλο τον κόσμο πεσμένο κάτω».

Και το θύμα της μπατσάδικης βίας ολοκληρώνει την αφήγηση της με το εξής συγκλονιστικό: «Ξαφνικά με σήκωσαν και με ξαναπήγαν στις τουαλέτες. Μου είπαν να βγάλω τον σκασμό και να μη μυξοκλαίω. Εκεί τρελάθηκα. Με σήκωσαν όρθια. Άρχισα να τους φωνάζω ότι έχουμε δικαιώματα. Μου φώναζαν να σκάσω. Είπα σε έναν άνδρα της ΟΠΚΕ ότι έχουμε δημοκρατία και μου απάντησε “κάνεις πολύ μεγάλο λάθος”».

Αυτό ακριβώς πιστεύουν οι μπάτσοι και θα λέγαμε ότι δεν έχουν απολύτως άδικο. Οτι δηλαδή δεν έχουμε μια τυπική κοινοβουλευτική δικτατορία των αστών, αλλά μια πραγματική χούντα. Και έτσι μπορούν να δρουν ασύδοτα και ατιμώρητα.

Αν με όλα τα παραπάνω δεν ανατριχιάζει κανείς και δεν ψάχνει τρόπους να απαλλαγούμε το συντομότερο απ' αυτή την κατάσταση ... 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger