Home » , , » Ούτε τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι αυτονόητα με την κυβέρνηση των "αρίστων"

Ούτε τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι αυτονόητα με την κυβέρνηση των "αρίστων"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019 | 7:55 μ.μ.

Ενδιαφέρουσα, αλλά χωρίς να εντυπωσιάζει κανέναν είναι η καταγγελία που κάνει μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Λάμπρος Γούλας.
Με την κυβέρνηση των "αρίστων" ακόμα και τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα όπως είναι το προσωπικό ιατρικό απόρρητο -όπως συμβαίνει στην σχετική περίπτωση- δεν είναι αυτονόητο ότι υπάρχουν.

Πριν αναφερθούμε στην σημερινή καταγγελία του Λ. Γούλα να κάνουμε μια τηλεγραφική αναφορά στην αστυνομική κτηνωδία που βίωσε αυτό το μέλος του "Ρουβίκωνα".
Αρχές Νοέμβρη ΜΑΤατζήδες τον συλλαμβάνουν εντελώς αναίτια κατά την διάρκεια επιχείρησης που κάνουν για να εισβάλουν σε καφενείο στην πλατεία Εξαρχείων.
Τον οδηγούν στην οδό Μπουμπουλίνας, όπου τον ξυλοκοπούν άγρια, ενώ ταυτόχρονα ένας διεστραμμένος μπάτσος δείχνει τον άρρωστο ψυχικό του κόσμο με έναν απίστευτο τρόπο.

Τα όσα απίστευτα βίωσε ο Λ. Γούλας τα περιέγραψε ο ίδιος στο omnia.gr όπου και αναφερόμενος σε "στενή επαφή" που είχε με το αστυνομικό όργανο, λέει: "Μου κατεβάζει το εσώρουχο, κολλάει από πίσω μου και φωνάζει «Έτσι γαμάνε οι χακί. Στα Εξάρχεια έχουμε χούντα ρε, το κατάλαβες; Όποιος δε δέχεται φάπα και πούτσα δε θα μπαίνει στα Εξάρχεια. Εμείς κάνουμε κουμάντο»".

Μετά απ' αυτό δημιουργείται ένας σάλος, κύρια στο διαδίκτυο κάτι που αναγκάζει το τμήμα «Εσωτερικών υποθέσεων» της αστυνομίας να καλέσει για να καταθέσει για τον βασανισμό του τον νεαρό αναρχικό.
Αυτός με πολιτικό σκεπτικό αποφασίζει να μην καταθέσει μήνυση σε βάρος των μπάτσων-βασανιστώ του. "Δεν μπορώ να αφήσω έναν φασίστα μπάτσο να γίνει πλυντήριο για αυτούς που τελικά τον διέταξαν", αναφέρει σε κείμενο του στο διαδίκτυο, στο οποίο αιτιολογεί την επιλογή του.

Ας δούμε τι αναφέρει σήμερα ο Λ. Γούλας στην σελίδα του στο f/b:

Σήμερα βρέθηκα στον ευαγγελισμό να κάνω αίτηση να πάρω τις γνωματεύσεις των γιατρών για τον ξυλοδαρμό/βασανισμό μου από τις δυνάμεις των ΜΑΤ στις 8 Νοεμβρίου που μας πέρασε.

Συμπληρώνω το χαρτί, το δίνω στην ευγενέστατη κυρία που με περίμενε στο γραφείο και μου λέει: "Ωχ, είναι γνωστό αυτό το όνομα, νομίζω το έχω ακούσει πρόσφατα πάλι. Κάτσε μισό λεπτό να τσεκάρω".
Μπαίνει στον υπολογιστή και πατάει το ονοματεπώνυμο μου (έχοντας έναν πολύ όμορφο διάλογο για τον τόπο καταγωγής μου και για το πόσοι συλληφθέντες έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο τους βαριά χτυπημένοι από τα ΜΑΤ το τελευταίο διάστημα), και τότε λέει: "Αχ ναι, μπράβο. Έχουν έρθει από δύο-τρεις υπηρεσίες της αστυνομίας και της ασφάλειας ακόμα και έχουν κάνει την ίδια αίτηση με εσένα! Θα πάρετε όλοι τα ίδια χαρτιά!".

Ειλικρινά δεν ξέρω από ποιες υπηρεσίες της αστυνομίας ενδιαφέρονται για το πόσο ξύλο έφαγα, αν είχα χτυπήματα σε ένα, δύο ή δέκα σημεία του σώματος μου και δεν με ενδιαφέρει κιόλας και πολύ. Με ενδιαφέρει όμως πολύ να μάθω ποιες είναι οι υπηρεσίες που ασχολούνται μαζί μου, τον λόγο της απασχόλησης τους με εμένα και πως γίνεται οποιαδήποτε υπηρεσία της αστυνομίας γουστάρει να πηγαίνει και να κάνει αίτηση για να λάβει γνωματεύσεις από ιατρικές εξετάσεις που αφορούν εμένα και μόνο.

Και αν πούμε πως η κρατική ασφάλεια έχει το δικαίωμα να το κάνει (που δεν το έχει) καθώς αυτή ασχολείται με την σύλληψη μου, οι υπόλοιπες υπηρεσίες της αστυνομίας, που επαναλαμβάνω δεν έχω ιδέα ποιες είναι, τι δουλειά έχουν να κάνουν παρόμοια αίτηση;

Με ποιο δικαίωμα θα λάβουν αντίγραφο των διαγνώσεων των γιατρών που με εξέτασαν;
Ο νόμος για τα προσωπικά δεδομένα καταργήθηκε; Και αν ναι, πότε; Το ιατρικό απόρρητο δεν υπάρχει τελικά; Και τέλος πάντων, ποιες είναι αυτές οι υπηρεσίες;

Λάμπρος Γούλας
27/12/2019
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger