Πηγή: Γιώργος Λαουτάρης – «Πριν»
Με τη μέση ομοφοβική και συντηρητική κυρίαρχη αντίληψη επιλέγει να συμπλέει το ΚΚΕ στο ζήτημα της ομοφυλοφιλίας. Σε έναν πράγματι αγεωγράφητο σχεδόν χώρο πολιτικά και φιλοσοφικά για την αριστερή σκέψη, που κατά κύριο λόγο έχει μείνει στις αναλύσεις του 'Ενγκελς του 1884, ο Περισσός μένει, μακριά από μια προσπάθεια μάχιμης αλλά και σύγχρονης προσέγγισης των ζητημάτων της οικογένειας και της σεξουαλικότητας.
Δεν υπάρχει ίσως χαρακτηριστικότερη τοποθέτηση από αυτήν του Γιάννη Γκιώκα, που ανέπτυξε τη θέση του ΚΚΕ για το Σύμφωνο Συμβίωσης στην αρμόδια Διαρκή Επιτροπή της Βουλής. Αιτιολογώντας τη διαφωνία του ΚΚΕ με το σχέδιο νόμου του ΣΥΡΙΖΑ, ο βουλευτής σημείωσε ότι το μελανό σημείο του είναι πως “ανοίγει ο δρόμος για την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια”, παρά τις διαβεβαιώσεις που έδωσε η ηγεσία του υπουργείου Δικαιοσύνης ότι κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται ακόμη στην ατζέντα. “Ανοίγει και πολιτικά και νομικά ο δρόμος, αυτές είναι ο προθέσεις σας”, τόνισε ο Γιάννης Γκιόκας και συμπύκνωσε τη θέση του ως εξής: “Μια ατομική επιλογή, καθ’ όλα σεβαστή, αναγορεύεται μέσω αστικού δικαίου σε οικογένεια”.
Ο αγορητής με έναν υπόρρητο ηθικισμό, τόνισε ότι με το Σύμφωνο Συμβίωσης ανοίγει ένας άγνωστος και μάλλον ολισθηρός δρόμος: Γιατί αύριο να μην τεθεί θέμα και για πολυμερή - πολυγαμικά σύμφωνα, διερωτήθηκε. Δίνοντας έναν μάλλον ανορθόδοξο, για εκπρόσωπο τριτοδιεθνιστικού κόμματος, ορισμό της οικογένειας, ο Γιάννης Γκιόκας υποστήριξε ότι “ή οικογένεια τουλάχιστον στη δική μας λογική είναι θεσμός προστασίας των παιδιών”. Και συμπλήρωσε ότι ο διάλογος στην επιστημονική κοινότητα είναι ακόμη ανοιχτός για το αν η ανατροφή παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια είναι σωστή ή λάθος.
Ασφαλώς, οι θέσεις του ΚΚΕ δεν ταυτίζονται επ’ ουδενί με αυτές της συντηρητικής και πουριτανικής Δεξιάς, όπως υποστηρίζουν αρκετοί με αφορμή τη συζήτηση περί το Σύμφωνο Συμβίωσης. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμη δεν υπάρχουν επαρκείς θεωρητικές αναλύσεις που να αναμετρώνται με τα σύγχρονα προβλήματα της οικογένειας και του ατομικού σεξουαλικού προσανατολισμού, πέρα από το μεταμοντέρνο.
Όλη η αμηχανία του ΚΚΕ (που είναι αμηχανία όλης της σημερινής Αριστερός) αντανακλάται στη σύντομη ανάλυση που θέλησε ο Γιάννης Γκιόκας να εκθέσει στη Βουλή για να τονίσει τη διαφορετικότητα της διαφωνίας του: “Η οικογένεια εξελίσσεται, άλλη στη μητριαρχία άλλη στον καπιταλισμό”, είπε. Και συμπλήρωσε: “Η εξέλιξη της οικογένειας πάει χέρι χέρι με την εξέλιξη και την ανατροπή της σημερινής κοινωνίας”. Στην περιγραφή της νέας κοινωνίας όμως, χώρος στα ζητήματα οικογένειας υπάρχει μόνο για τις γυναίκες: “Στο σοσιαλισμό η γυναίκα δεν θα είναι σκλάβα της ανισοτιμίας”, κατά τον Γιάννη Γκιόκα.
Στο σοσιαλισμό θα υπάρχουν άραγε ομοφυλόφιλοι;
Με τη μέση ομοφοβική και συντηρητική κυρίαρχη αντίληψη επιλέγει να συμπλέει το ΚΚΕ στο ζήτημα της ομοφυλοφιλίας. Σε έναν πράγματι αγεωγράφητο σχεδόν χώρο πολιτικά και φιλοσοφικά για την αριστερή σκέψη, που κατά κύριο λόγο έχει μείνει στις αναλύσεις του 'Ενγκελς του 1884, ο Περισσός μένει, μακριά από μια προσπάθεια μάχιμης αλλά και σύγχρονης προσέγγισης των ζητημάτων της οικογένειας και της σεξουαλικότητας.
Δεν υπάρχει ίσως χαρακτηριστικότερη τοποθέτηση από αυτήν του Γιάννη Γκιώκα, που ανέπτυξε τη θέση του ΚΚΕ για το Σύμφωνο Συμβίωσης στην αρμόδια Διαρκή Επιτροπή της Βουλής. Αιτιολογώντας τη διαφωνία του ΚΚΕ με το σχέδιο νόμου του ΣΥΡΙΖΑ, ο βουλευτής σημείωσε ότι το μελανό σημείο του είναι πως “ανοίγει ο δρόμος για την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια”, παρά τις διαβεβαιώσεις που έδωσε η ηγεσία του υπουργείου Δικαιοσύνης ότι κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται ακόμη στην ατζέντα. “Ανοίγει και πολιτικά και νομικά ο δρόμος, αυτές είναι ο προθέσεις σας”, τόνισε ο Γιάννης Γκιόκας και συμπύκνωσε τη θέση του ως εξής: “Μια ατομική επιλογή, καθ’ όλα σεβαστή, αναγορεύεται μέσω αστικού δικαίου σε οικογένεια”.
Ο αγορητής με έναν υπόρρητο ηθικισμό, τόνισε ότι με το Σύμφωνο Συμβίωσης ανοίγει ένας άγνωστος και μάλλον ολισθηρός δρόμος: Γιατί αύριο να μην τεθεί θέμα και για πολυμερή - πολυγαμικά σύμφωνα, διερωτήθηκε. Δίνοντας έναν μάλλον ανορθόδοξο, για εκπρόσωπο τριτοδιεθνιστικού κόμματος, ορισμό της οικογένειας, ο Γιάννης Γκιόκας υποστήριξε ότι “ή οικογένεια τουλάχιστον στη δική μας λογική είναι θεσμός προστασίας των παιδιών”. Και συμπλήρωσε ότι ο διάλογος στην επιστημονική κοινότητα είναι ακόμη ανοιχτός για το αν η ανατροφή παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια είναι σωστή ή λάθος.
Ασφαλώς, οι θέσεις του ΚΚΕ δεν ταυτίζονται επ’ ουδενί με αυτές της συντηρητικής και πουριτανικής Δεξιάς, όπως υποστηρίζουν αρκετοί με αφορμή τη συζήτηση περί το Σύμφωνο Συμβίωσης. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμη δεν υπάρχουν επαρκείς θεωρητικές αναλύσεις που να αναμετρώνται με τα σύγχρονα προβλήματα της οικογένειας και του ατομικού σεξουαλικού προσανατολισμού, πέρα από το μεταμοντέρνο.
Όλη η αμηχανία του ΚΚΕ (που είναι αμηχανία όλης της σημερινής Αριστερός) αντανακλάται στη σύντομη ανάλυση που θέλησε ο Γιάννης Γκιόκας να εκθέσει στη Βουλή για να τονίσει τη διαφορετικότητα της διαφωνίας του: “Η οικογένεια εξελίσσεται, άλλη στη μητριαρχία άλλη στον καπιταλισμό”, είπε. Και συμπλήρωσε: “Η εξέλιξη της οικογένειας πάει χέρι χέρι με την εξέλιξη και την ανατροπή της σημερινής κοινωνίας”. Στην περιγραφή της νέας κοινωνίας όμως, χώρος στα ζητήματα οικογένειας υπάρχει μόνο για τις γυναίκες: “Στο σοσιαλισμό η γυναίκα δεν θα είναι σκλάβα της ανισοτιμίας”, κατά τον Γιάννη Γκιόκα.
Στο σοσιαλισμό θα υπάρχουν άραγε ομοφυλόφιλοι;
+ σχόλια + 47 σχόλια
"παρά τις διαβεβαιώσεις που έδωσε η ηγεσία του υπουργείου Δικαιοσύνης ότι κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται ακόμη στην ατζέντα."
Τι έγινε ρε ναρίτες; Μπήκατε στην Κυβέρνηση;
Αντί για τις παπαρολογίες του κάθε κατακαημένου "πριν" -λαουτάρη ,δεν θα ήταν ορθότερο και δεοντολογικό (για μια ακόμη φορά) να μας παραθέσετε και την ομιλία Γκιόκα, να έχουμε άμεση αντίληψη;Η ένδεια αντικκε επιχειρημάτων κατεργάζεται τέχνες και τεχνίτες(Πετρόπουλοι,Λαουτάρηδες ,κα τέτοιοι αστέρες του στερεώματος των ταξικών ναυαγίων).
Εδώ:http://fanthis.blogspot.gr/2015/12/blog-post_633.html
http://atexnos.gr/%CF%83%CF%8D%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E/
Στο σοσιαλισμο θα υπαρχουν θα ειναι ισοτιμα μελη της κοινωνιας οπως καθε εργατης.
Στον κομμουνισμο ωστοσο ειναι μαλλον αμφιβολο αν θα υπαρχουν. Η ιδια η διαλεκτικη και ο ιστορικος υλισμος ειναι εργαλεια για επεξεργασμενη επιστημονικα θεση στο ζητημα της υοθεσιας παιδιων καθως σε ολα τα αλλα δικαιωματα δε διαφωνεί κάνεις.
Παντως το αρθρο του ΠΡΙΝ δεν διεκδικει δαφνες διαλεκτικης σκεψης. Μαλλον στη σφαιρα της μεταφυσικης εντασεται. Αντίθετα η σκεψεις του Γκιοκα που κριτικαρονται αν και καπως λειψες και ανολοκληρωτες προσπαθουν να πατησουν πάνω στη διαλεκτικη.
Στο σοσιαλισμό θα υπάρχουν άραγε ομοφυλόφιλοι;
αποκλειεται! ουτε στη βορεια κορεα υπαρχουν! μας το διαβεβαιωσε ο μαιλης!
Ειναι σαν τις διαβεβαιωσεις Φιλη οτι το ΟΧΙ θα ειναι ΟΧΙ στα μετρα Γιουνκερ...
Νομιζω και τοτε παλι τους πιστεψαν οι ναριτες...
1.12 Μην εκτίθεσαι άδικα υποστηρίζοντας τον Καπιταλισμό. Στην Λ.Δ Κορέας εχει Σοσιαλισμό με τα μέσα παραγωγής Κοινωνικοποιημένα. Οσο για εδώ οσο Αντκομμουνισμό και να κάνετε το ΚΚΕ δεν συμμετέχει στο νεο Οπορτουνιστικό ανάχωμα ούτε σε κυβέρνηση μέσα στον καπιταλισμό.
Το πιό εμετικό σημείο απο τον αχαρακτήριστο σταλινοφασίστα Γκιόκα,είναι αυτό που λέει πως στη λογική του ΚΚΕ η οικογένεια είναι θεσμός προστασίας των παιδιών!!
Πίσω βρυκόλακες και εσείς και η λογική σας.Ούστ ξόανα που έχετε και μούτρα να σχολιάζετε θέματα που έχετε σταλινικά μεσάνυχτα.
6.23 Μη χάνεις την ψυχραιμία σου. Ξεβρακώθηκες. Τα παιδιά θα έχουνε πατέρα μητέρα ανδρα γυναίκα. Δεν βοηθάμε στο νεο Ανάχωμα δεν μπαίνουμε σε κυβέρνηση με τους Καπιταλιστές στηυν εξουσία Περαστικά σου.
6.23 Πολυ καλό σημάδι οτι βρίζεις. Δείχνει απώλεια ψυχραιμιας. Για τα Εγκλήματα της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ έχεις να πεις κατι. Πιασανε τον καστανά και την γιαγιά επειδη δεν είχανε άδεια και οι Εφοπλιστές έχουνε 57 φοροαπαλλαγές. Χωρια το λαθρεμπόρο ναυτιλιακού πετρελαίου μπροστα στα μάτια των Λιμενικών. Για αυτά θα μας πεις κάτι η θα σου βάλουνε πιπέρι οι καπιταλιστές. Συνέχισε να βρίζεις.....
5.54
Μην εκτίθεσαι άδικα υποστηρίζοντας τον Καπιταλισμό. Στην Λ.Δ Κορέας εχει Σοσιαλισμό με τα μέσα παραγωγής Κοινωνικοποιημένα. Οσο για εδώ οσο Αντκομμουνισμό και να κάνετε το ΚΚΕ δεν συμμετέχει στο νεο Οπορτουνιστικό ανάχωμα ούτε σε κυβέρνηση μέσα στον καπιταλισμό. !!!!
ρε εισαι πολιτικα χαζος τελειως; εγω υποστηριζω οτι στη β,κορεα δεν υπαρχουν ομοφυλοφιλοι! τι σχεση η απαντηση σου με αυτο; το δηλωσε ο μαιλης!!!
Έχει καταντήσει πραγματικά αηδία αυτό το θέμα. Γινόμαστε παπαγαλάκια της ατζέντας που προωθεί η κυβέρνηση Συριζα-Ανέλ. Σα να έχει λύσει τα προβλήματά του ο εργαζόμενος και το θέμα πλέον είναι πως θα κατοχυρώσει τα δικαιώματα των σεξουαλικών του προτιμήσεων. Οι φτωχοί/άνεργοι/ανασφάλιστοι/κακοπληρωμένοι χαρακτηρίζονται με ακρίβεια από αυτά τα «δικαιώματα». Όχι από το αν είναι ομοφυλόφιλοι ή όχι. Αυτό λέει το ΚΚΕ και καλεί όλους να οργανωθούν στα συνδικάτα, στις γειτονιές, παντού για να ανατρέψουν το σύστημα που γεννά τις θεμελιώδεις διαφοροποιήσεις μεταξύ των ανθρώπων.
Όσο για τον αρθρογράφο του Πριν που κλίνει το πόνημα του με το βαθύ φιλοσοφικό ερώτημα (προς το ΚΚΕ άραγε;) «Στο σοσιαλισμό θα υπάρχουν άραγε ομοφυλόφιλοι;» απλά καταδεικνύει πόσο καραγκιόζης μπορεί να γίνει κάποιος όταν προσπαθεί να βγάλει από τη μύγα ξύγκι…
8.50 Στην Λ.Δ Κορέας ο μόνος διαχωρισμός που υπάρχει είναι ταξικός. Προβοκάτσιες στο ΚΚΕ δεν πιάνουνε.
Άραγε τι εξυπηρετεί η foto με τη χειραψία Κουτσούμπα Ιερώνυμου από παλαιότερη συνάντηση σε μια ανάρτηση για το ΣΣ. Μόνο ο πονηρούλης που επιμελήθηκε την ανάρτηση μπορεί να μας εξηγήσει. Ο νοών... νοείτω .
Η φωτο της ανάρτησης συνοδεύει το κείμενο του "Πριν"
11.23 Πανικός και απόγνωση είναι που το ΚΚΕ δεν συμμετέχει σε Οπορτουνιστικό ανάχωμα και κυβερνήσεις μέσα στον καπιταλισμό. Ολα αυτά δείχνουνε οτι είμαστε στον σωστό δρόμο.
11:30
Ακόμα κι έτσι να είναι, έχετε ευθύνη που αναπαράγετε άκριτα αυτό που υπαινίσσεται η foto. Ότι ταυτίζονται οι θέσεις του ΚΚΕ μ' αυτές των πιο σκοταδιστικών και αντιδραστικών κύκλων στο θέμα του ΣΣ. Και μη θεωρήσει κάποιος ότι θέλω να λογοκρίνετε το κείμενο ή να μην το αναδημοσιεύσετε. Τη foto και τον υπαινιγμό της να καταδικάσετε.
Ντροπή και ξεφτίλα για το ΝΑΡ. Ντρέπομαι που το ακολούθησα κάποτε.
Jim
Η ομοφυλοφιλία είναι το ίδιο αποδεκτή και φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά, όπως είναι και η ετεροφυλοφιλία. Το μόνο που πρέπει να καταδικάζεται, είναι ο ΒΙΑΣΜΟΣ, διότι αποτλεεί ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟ κάποιου σε συμμετοχή σε σεξουαλική πράξη. Η παρά τη θέληση ενός ατόμου συμμετοχή του σε σεξουαλική πράξη, συναντιέται και σε ομοφυλόφιλους και σε ετεροφυλόφιλους. Και αυτή απορρίπτεται.
ΑΥΤΗ είναι η μοναδικά σωστή σκέψη/αντίληψη/συμπεριφορά για τους επαναστάτες, κομμουνιστές και αναρχικούς.
Απο κει και πέρα, σαφώς και πρέπει να θεσπιστεί σύμφωνο συμβίωσης, διότι αυτό αφορά τα οικονομικά, την κληρονομιά κλπ ενός ζευγαριού. Και είναι αστικό δικαίωμα στον καπιταλισμό. Μέγα λάθος του ΚΚΕ που δεν το ψήφισε, κα ιακόμα μεγαλύτερο λάθος και ανεπάρκεια του ΚΚΕ κα ιπολλών μελών του που θεωρούν πως η ομόφυλη οικογένεια, δίνε ιλάθος πρότυπα στο παιδί:
α. Τα πρότυπα αφορούν πολύ περισσότερο τις αντιλήψεις και τη στάση ζωής που περνά ο γονιός στο παιδί και όχι αυτοο καθεαυτό το φύλο
β. Η ετεροφυλόφιλη οικογένεια, μια χαρά διαπεδαγώγησε εκτός των άλλων και μπόλικους φασίστες/εγκληματίες/σίριαλ κίλλερ κλπ στο διάβα των αιώνων.
Καλό το άρθρο στο ΠΡΙΝ! Μόνο ένα λάθος έχει: Γενικεύει την ανεπάρκεια του ΚΚΕ ΚΑΙ σε αυτό το θέμα, και την κάνει ανεπάρκεια όλης της Αριστεράς. Αυτό είναι λάθος. Η υπόλοιπη κομμουνιστική Αριστερά και η αναρχία, είναι πολύ πιο μπροστά με διαλεκτικό τρόπο και χειραφετητική λογική απο το ΚΚΕ.
Πχ διαβάστε την θέση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, με αφορμή το ομοφοβικό ξεσπασμα του Δ. Πατέλη:
http://antarsya.gr/node/3621
Εφοσον η ομοφυλοφιλια ειναι το ιδιο φυσιολογικη με την ετεροφυλοφιλια γιατι δεν υπαρχει η δυνατοτητα αναπαραγωγης και στους 2 σεξουαλικους προσανατολισμους?
Η ομοφυλοφιλια ειναι επιλογη. Σεβαστη αλλα επιλογη. Δεν γινεται να κανεις μια επιλογη στη ζωη σου και να απαιτεις να καρπωνεσαι το "προιον" μιας αλλης επιλογης. Και μιλαω για το παιδι.
Στα υπολοιπα δικαιωματα συμφωνω και επρεπε να θεσπιστουν με τροποποιησεις στον αστικο κωδικα. Το ΣΣ ανοιγει το ζητημα του παιδιου. Ζητημα για το οποιο η ιδια η επιστημονικη κοινοτητα εχει παρα πολλες ενστασεις.
Ανεπαρκεια ειναι η αποδοχη απο υποτιθεμενους κομμουνιστες δηλαδη απο ανθρωπους που θα πρεπε να βασίζονται στο διαλεκτικο υλισμο καθε ιδεαλιστικης αντιδταστικης θεωριας του κοσμοπολιτισμου του κεφαλαίου.
Διότι ανώνυμε των 2:17, ενώ το σέξ στα ζώα του πλανήτη αφορά μόνο την αναπαραγωγή (για αυτό και έχουν συγκεκριμένη εποχή που ζευγαρώνουν), ΔΕΝ ισχύει το ίδιο και στον άνθρωπο.
Το σεξ στον άνθρωπο (που είναι και αυτός ζώο αλλά με νόηση πράγμα τεράστιο) έχει τόσο την διάσταση της αναπαραγωγής (βιολογία), όσο έχει και την διάσταση απλά και μόνο της ευχαρίστησης. Και η ευχαρίστηση στην φύση δεν γνωρίζει "ανωμαλίες".
Μόνο ο βιασμός ανηλίκων και ενηλίκων όπως και των ζώων, είναι απορριπτέος και κατακριτέος απο μια χειραφετητική κομμουνιστική και ή/και αναρχική αντίληψη
3.28 Ασε τον Κομμουνισμό ήσυχο με τον οποίο δεν έχεις καμμία σχέση. Παιδιά γεννιούνται μόνο απο άντρα γυναίκα που είναι πατέρας μητέρα. Αυτό σου είπε και εσύ μας λες παραμύθια.
5.09. Σε πανικό βρίσκονται. Προσπαθούνε να προσφέρουνε προπέτασμα καπνού στην ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ για να μπορέσει να συνεχίσει απερίσπαστη τα εγκλήματα της για την σωτηρία του καπιταλισμού. Νομίζουνε οι φουκαριάρηδες οτι θα παρασύρουνε το ΚΚΕ στον βόθρο των κυβερνήσεων μέσα στον καπιταλισμό. Ασε τους νεκρούς να προχωράνε......
Δεν αμφισβητει κανεις την ευχαριστηση.
Αλλα είναι επιλογή. Επιλογη για ευχαριστηση που αποκλειει την αναπαραγωγη.
Αρα προς τι η μανια για υοθεσια παιδιων? Αν θελει καποιος παιδια κανει και τις αντίστοιχες επιλογές.
5:09 21 δεκεμβρίου:
Ο κομμουνισμός είναι η χειραφετητική κίνηση που καταργεί ΚΑΘΕ εκμεταλλευτική τάξη πραγμάτων, ακόμα και αυτή που έχεις μέσα στη νκεφάλα σου και νομίζεις πως είναι "κομμουνισμός" (μια δικτατορία του ΚΚΕ πάνω στον λαό είναι και τπτ άλλο).
Παράλληλα, ο κομμουνισμός είναι ΚΑΙ η κοινωνία που τείνει και κατακτά την κατάργηση του κράτους και των κοινωνικών τάξεων: Η κοινωνία των ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ! Μάθε για την διαλεκτική, τον υλισμό, τον κομμουνισμό φίλε μου πριν μιλήσεις για αυτά!
Τέλος, η χειραφετητική λογική των επαναστατών, κομμουνιστών και αναρχικών, αντιλαμβάνεται τόσο την ετεροφυλοφυλία όσο και τηνομοφυλοφιλία, σαν 2 φυσιολογικότατες σεξουαλικές συμπεριφορές!
ΑΝΤΑΡΣΥΟΣ
Παντως ο Ενγκελς την ομοφυλοφιλια την ονομαζε διαστροφη σε γραμματα του προς τον Μαρξ...
1.24 Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Η Ταξική πάλη συνεχίζεται αλλάζοντας μορφές κατα την οικοδομηση του Σοσιαλισμού. Η Αστική τάξη που ηττήθηκε αλλά δεν συντρίφτηκε και υπάρχει σαν άτομα προσπαθεί να επανέλθει με την προβιά του Οπορτουνισμού. Η Δικτακτορία του προλεταριάτου πρέπεινα είναι εκεί για να την τσακίσει. Τα παιδια πρέπει να έχουνε μητέρα πατέρα ανδρα γυναίκα.
2:47, είσαι παντελώς άσχετος και στην κοσμάρα σου!
α. ΟΛΕΣ οι σεξουαλικές επιλογές και συμπεριφορές είναι αποδεκτές και φυσιολογικότατες. Εξαιρείται ο ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ οποιασδήποτε μορφής (είτε μεταξύ ομοφυλόφιλων, είτε μεταξύ ετεροφυλόφιλων, η παιδοφιλία, η κτηνοβασία κλπ). Ο καταναγκασμός δλδ ο βιασμός οποιασδήποτε μορφής είναι η διαστροφή και το απορριπτέο!
β. ΑΥΤΗ είναι η μοναδική χειραφετητική/ταξική αντίληψη που χρειάζεται να έχουν κομμουνιστές και αναρχικοί, όσον αφορά το θέμα των ανθρώπινων σεξουαλικών σχέσεων. Είναι μια διαλεκτική/υλιστική αντίληψη για τον κόσμο και τις ανθρώπινες σχεσεις.
γ. Σαφώς και η οικογένεια "αντρας-γυναίκα-παιδί" θα είναι ΜΙΑ εκ των διαφόρων μορφών οικογένειας στον σοσιαλισμό/κομμουνισμό. Το ίδιο σαφώς όμως, το παιδί για να μεγαλώσει ΧΩΡΙΣ όσο το δυνατόν συμπλέγματα, ΔΕΝ παίζει ρόλο κυρίως το να έχει γονείς άντρα και γυναίκα, αλλά το ΤΙ θα του πουν αυτοί οι γονείς, ΤΙ αντιλήψεις έχουν οι γονείς, ΤΙ στάση ζωής κρατούν οι γονείς αυτοί. Διότι χαζούλη μου όπως σου το ξανάγραψα, ΜΙΑ ΧΑΡΑ βγηκαν τόσοι και τόσοι εγκληματίες απο κανονικές οικογένειες με πατέρα και μαμά, με άντρα και γυναίκα.
ΑΝΤΑΡΣΥΟΣ
Το έχουμε γράψει δεκάδες φορές Σχόλια με κεφαλαία γράμματα δεν δημοσιεύονται.
3.15 Τα παιδιά γεννιούνται απο ανδρα γυναίκα και θα έχουνε πατερα μητέρα αυτούς. Τα υπόλοιπα είναι άσχετα. Το ΚΚΕ τον μόνο διαχωρισμό που βάζει είναι Τάξη απέναντι σε Τάξη. Τίποτα άλλο.
"Στο σοσιαλισμό θα υπάρχουν άραγε ομοφυλόφιλοι;"
Εξαρτάται σε ποιό "Σοσιαλισμό".
Στον δικό σας, αυτόν, που ήδη θεμελιώνετε "με μιάν ακόμα νίκη" (στην γνωστή ατελείωτη σειρά των "νικών" σας), προφανώς και θα υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ομοφυλόφιλοι, -ες, και απ' ό,τι βλέπουμε θα τώχετε και καμάρι.
Και το αναγκαίο συμπλήρωμα τους το εκτεταμένο εμπόριο βρεφών, "έτοιμων" η "υποβοηθημένων".
Στον δικό μας, θα είναι οι λιγώτεροι δυνατοί, στα όρια του γενετικού λάθους, που και αυτό κάποια στιγμή η σοσιαλιστική Γενετική θα μπορέσει να το κουμαντάρει. Αλλά βασικά, εξ αρχής θα μηδενιστεί η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ομοφυλοφιλία, που γέννησε η καταπίεση σε όλες τις ταξικές πατριαρχικές κοινωνίες (και που τελικά τις έστειλε στο διάολο....).
Οι άνθρωποι θα χαίρονται τον έρωτα των δύο φύλων, που ύμνησαν οι ποιητές και που γι αυτόν γράφτηκαν αριστουργήματα, όπως ο "Ρωμαίος και Ιουλιέττα" η ο "Ρωτόκριτος".
Προς ΣΕΧΤΑΡ ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ
Τελικά την ομοφυλοφιλία την γέννησε ο Καπιταλισμός;
και το Συμπόσιο γράφτηκε επίσης επι Καπιταλισμού;
Αρα η ομοφυλοφιλία είναι σύμπτωμα του Συστήματος; Και γιατί υπήρχε και σε πρωτόγονες κοινωνίες και επέζησε και επί δουλοκτητικού συστήματος και επί φεουδαρχίας πέρα από τα γενετικά λάθη; Και στα πρώτα βήματα του Σοσιαλισμού θα υπάρξουν κάποια "μέτρα" ή τρόποι διαπαιδαγώγησης "περιορισμού" του πέρα από τις κοινωνικές αλλαγές εκμηδενισμού οικονομικής πίεσης και εξουσίας που υπάρχει στον Καπιταλισμό;
Sp.
3.31 Σε πονάει η πραγματικότητα. Αυτή είναι η αλήθεια που σου λέει. Ασε παίξε με κάτι άλλο γιατί ξεφτλίστηκες.
"Στον δικό μας, θα είναι οι λιγώτεροι δυνατοί, στα όρια του γενετικού λάθους, που και αυτό κάποια στιγμή η σοσιαλιστική Γενετική θα μπορέσει να το κουμαντάρει."!!!!
Σεχτάρ, τρομερός δεν είσαι, φασίστας όμως και αντικομμουνιστής είσαι
9:33 ποια ακριβώς είναι η πραγματικότητα που με πονάει;
απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα έχεις;
πώς ακριβώς ξεφτιλίστηκα;
Sp.
7.41 Σε όλα πήρες απαντήσεις αλΛά κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Ρωμαίος και Ιουλιεττα εχει γραφτεί για Ομοφυλόφιλους........ Στον Σοσιαλισμό θα είναι όπως στα περιέγραψε ο Σέχταρ. Πες μας τώρα και για την σφαγή του λαού απο την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που προσπαθείς να της προσφέρεις προπέτασμα καπνού. Σε αυτά ΜΟΥΓΚΑ.......
Sp, 23 Δεκεμβρίου 2015 - 3:31 π.μ,
Κάπου χάνω τον ειρμό της σκέψης σου: Δεν το περιόρισα στον Καπιταλισμό. Μίλησα για όλες τις πατριαρχικές κοινωνίες, που χώσανε την γυναίκα στον γυναικωνίτη/χαρέμι, υποτιμώντας την για καθαρά εκμεταλλευτικούς λόγους και κάνοντάς την υποζύγιο, και στην κουζίνα και στο κρεββάτι. Η υποτίμηση της γυναίκας είχε σαν αναγκαίο συμπλήρωμα την πορνεία και την ομοφυλοφιλία, που γιγαντώθηκε στις γνωστότερες δουλοκτητικές κοινωνίες, την αρχαία ελληνική και την ρωμαϊκή. Διάβασε την "ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ" του ERNEST BORNEMAN, χωρίς να συμφωνήσεις υποχρεωτικά με τα συζητήσιμα συμπεράσματά του. Είναι όμως μια σπουδαία ιστορική εργασία πάνω στην μακραίωνη καταπίεση της γυναίκας και τις παρενέργειές της σε βάρος της ανθρώπινης κοινωνίας. Εχει εκδοθεί από το μορφωτικό ίδρυμα της Εθνικής Τράπεζας σε μετάφραση Δημ. Κούρτοβικ.
Η ομοφυλοφιλία, όπως και η πορνεία άλλωστε, έχουν ΚΑΙ γενετικά αλλά ΚΑΙ κοινωνικά αίτια, όπως τραγικά μας είχε υπενθυμίσει πριν από χρόνια η υπόθεση "Δουνέϊκα", που έσκισε για λίγο το προπέτασμα της (καπιταλιστικής...) κοινωνικής υποκρισίας. Ακόμη και σήμερα, η (καπιταλιστική...) κοινωνία δημιουργεί κύρια τους "πούστηδες", τις "λεσβίες" και τους "κωλομπαράδες", και λιγώτερο η γενετική ποικιλότητα.
Η Γαλλική Επανάσταση (δηλ. ο Καπιταλισμός) υποσχέθηκε να άρη αυτές τις αθλιότητες, που είναι ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΙ έμμεσοι αλλά και συχνά ΑΜΕΣΟΙ-ΟΡΑΤΟΙ. Το τί έκανε το είδαμε. Στην "πολιτισμένη" Ελβετία η γυναίκα απέκτησε δικαίωμα ψήφου το ...'71(!), το γυναικείο πρότυπο είναι ένα λαχταριστό κομμάτι κρέας με εξαιρετικές αναλογίες και μυαλό ..."ξανθιάς"(!), στις καπιταλιστικότατες μουσουλμανικές χώρες επιβιώνει μια χαρά το χαρέμι, η ομοφυλοφιλία και ο αυνανισμός, και εσχάτως μας σερβίρεται, και στις μη μουσουλμανικές, η ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ της ομοφυλοφιλίας, που μαζί με την πορνεία είχαν προσωρινά σχετικά υποχωρήσει στην "νεανική-προοδευτική" φάση ανόδου του Καπιταλισμού, λόγω της εξόδου της γυναίκας από τον γυναικωνίτη για να δουλέψει σαν μισθωτή εργάτρια, και της κάποιας, έτσι, "απελευθέρωσης" των λεγομένων "πουριτανικών" ηθών. Ο Καπιταλισμός έχει ανάγκη από καταπιεσμένες μειονότητες, τις δημιουργεί και μας προτείνει, βέβαια, να ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥΜΕ με αυτές.
Αυτός είναι ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ σας κύριοι ...."ελευθεριακοί" (3:37 μ.μ.)!
Αν το "ΠΡΙΝ" είχε τα κότσια θα ρωτούσε:
"Ο Σοσιαλισμός θα ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ομοφυλόφιλους;"
Οι κομμουνιστές δεν "διαπιστώνουν" την ζοφερή πραγματικότητα. Κοιτάνε να την αλλάξουν.
7.41 Τώρα που πήρες ξανά την απάντηση μη πετάξεις πάλι την μπάλα στην εξέδρα. Στο θέμα μας λοιπόν. Ερχεται νεο Ασφαλιστικό νεο κόψιμο μισθών και συντάξεων απο την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Στα μέσα γενάρη έχει απεργία. Θα μας κάνεις την τιμή να μας πεις κάτι για αυτά.
Σεχτάρ,
σ'ευχαριστώ για την πρόταση του βιβλίου θα προσπαθήσω να το διαβάσω. Το να συνδέεις την καταπίεση της γυναικας με την πορνεία και την ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΟΜΟΦΥΛΗ ΕΠΑΦΗ (Αρχαια ΕΛΛΑΔΑ, χαρέμια, γιουσουφάκια κλπ) είναι απόλυτα λογικό αλλα εν γενει με την ομοφυλοφιλία το βρίσκω τραβηγμένο και υπεργενικευμένο καθώς ο ομόφυλος σεξουαλικός προσανατολισμός δεν συμβαίνει για τα λεφτα ουτε ότι ολοι οι ομοφυλόφιλοι εκπορνεύονται. Με αυτή τη λογική στις μητριαρχικές κοινωνίες δεν εκδηλωνόταν ομοφυλοφιλική συμπεριφορά; Πάντως το βιβλίο θα το διαβάσω.
7.41 στην απεργία θα συμμετέχω φυσικά με το ΠΑΜΕ αν μπορέσω γιατι δουλεύω και με μπλοκάκι. Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τις θεσεις του Κομματος όσον αφορά στον ΠΥΡΗΝΑ της ιδεολογίας του και της τακτικής του απλώς διαφωνώ σε κάποια επιμέρους ζητήματα
Sp.
Η άποψη ότι "η σοσιαλιστική γενετική θα εξαλείψει τους ομοφυλόφιλους" που εξέφρασε κάποιος υποτιθέμενος "φίλος" του ΚΚΕ:
1. δεν έχει καμία σχέση με το κομμουνιστικό κίνημα και με το ΚΚΕ. Είναι άποψη φασιστική - ναζιστική.
2. όλοι γνωρίζουμε ότι διάφοροι προβοκάτορες με εντυπωσιακά -και "τρομερά"- ονόματα αλωνίζουν το διαδίκτυο για να σπεκουλάρουν και να διαστρεβλώσουν τις θέσεις του κόμματος. Είναι είτε χρυσαυγίτες σε παραλλαγή είτε ασφαλίτες σε διατεταγμένη υπηρεσία από την κυβέρνηση για να διατηρείται στην επικαιρότητα ένα δευτερεύον ζήτημα (στο οποίο η θέση του ΚΚΕ είναι κρυστάλλινη) και να ξεχαστεί η συριζαίικη λαίλαπα που ζούμε. Από τέτοια έχουμε φάει με το κουτάλι. Δεν περνάνε. ΤΕΛΟΣ
Φτάνει το παλικάρι σε ηλικία γάμου και του κάνουν οι γονείς του διάφορα προξενιά.
- Να παντρευτείς τη Μαρία.
- Δεν μου αρέσει η Μαρία.
- Να παντρευτείς την Ελένη.
- Δεν μου αρέσει η Ελένη.
- Να παντρευτείς τη Λουκία.
- Δεν μου αρέσει η Λουκία.
- Ε! και ποια σου αρέσει επιτέλους;
- Ο Κώστας!
- Ο Κώστας;;!!! Αυτός είναι κομμουνιστής!!!
2.27 Μας παρουσιάζεις όλα τα συπτώματα του Καπιταλισμού. Τίποτα απο όλα αυτά δεν θα επιβιώσει στον Σοσιαλισμό
Οι ΚΚΕδες έχουν σαλτάρει...
α. Ονομάζουν την ομοφυλοφυλία "παράγωγο του καπιταλισμού" οι έρμοι.... Τόσος θρησκευτικός σκοταδισμός ενδεδυμένος τον μανδύα του ...κομμουνισμού.... Ερμοι ΚΚΕδες, η ομοφυλοφυλία είναι ΜΙΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ σεξουαλική συμπεριφορά, που στον σοσιαλισμό θα γίνει φανερή και κοινωνικά το ίδιο αποδεκτή, όπως και η ετεροφυλοφυλία. Μόνο ο κάθε είδους βιασμός θα είναι απορριπτέος! Ξυπνήστε παπάδες του ΚΚΕ. Κομμουνισμός=χειραφέτηση της εργατικής τάξης και ΟΛΗΣ της κοινωνίας, απο τις εκμεταλλευτικές σχέσεις, τον ρατσισμό, τον θρησκευτικό σκοταδισμό.
β. Το ΝΑΡ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ευτυχώς, έχουν πολύ πιο ταξική/χειραφετητική αντίληψη και σε αυτό το θέμα από τους παπάδες του ΚΚΕ. Η αντίληψη ότι "ομοφυλοφυλία=εκφυλισμένη συμπεριφορά/παράγωγο του καπιταλισμού, όπου θα εξαλειφθεί στον σοσιαλισμο", είναι βαθιά ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ και ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ.
ΑΝΤΑΡΣΥΟΣ
11.32 Το γνωρίζουμε ότι είσαστε Αντικομμουνιστές δεν χρειάζεται να το λες συνέχεια. Είναι πρόβλημα που το δημιουργήσανε όλες οι Εκμεταλευτικές Κοινωνίες και ο Καπιταλισμός Στον Σοσιαλισμό όλα αυτά τα προλήματα που δημιούργησε ο καπιταλισμός θα εξαλειφθούνε απο την Κοινωνία
Ιδεολογικοποιημένη ΥΠΟΤΑΓΗ είναι η "χειραφετημένη" αντίληψη της τροτσκιστικής=μικροαστικής ανταρσύας.
Γι αυτό και δε χρειάζεται "Δευτέρα Παρουσία" για να πραγματοποιηθεί.
Ηδη προχτές στο "μπουρδέλο" (που θα ....καίγατε!) έγινε ένα σημαντικό βήμα. Η άποψή σας εκπροσωπήθηκε επιτυχώς.
Αειντε! Κοντεύετε!
Σεχτάρ και λοιποί ΚΚΕδες, έχετε σαλτάρει και πετάτε τούβλα πανταχόθεν!
α. Ποιό... μπουρδέλο θα καίγαμε Σεχτάρ; Μωραίνει ο Κυριος ων βουλεται απωλέσαι... Και εσύ έχεις ξεμωραθεί για τα καλά, στην προσπάθειά σου ως αντικομμουνιστής που είσαι, να υπερασπίσεις τον ΕΠΊΣΗς αντικομμουνισμό του ΚΚΕ.
Β. Ιδεολογικοποιημένη υποταγή Σεχτάρ; Η θέση του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που αγωνίζονται για να συμβάλλουν σε μια χειραφετητική κομμουνιστική αντίληψη για τις ανθρώπινες σεξουαλικές σχέσεις είναι υποταγή Σεχτάρ; Ή μήπως Σεχταρούκο, είναι αφενός ανιστόρητη και αφετέρου υποταγή στα ιδεολογήματα της άρχουσας τάξης η θέση σου για τις ανθρώπινες σεξουαλικές σχέσεις που θεωρεί την ομοφυλοφυλία "παράγωγο του καπιταλισμού";
ΑΝΤΑΡΣΥΟΣ
Δημοσίευση σχολίου