Home » , » "Πολιτικές" ψαλμωδίες

"Πολιτικές" ψαλμωδίες

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016 | 5:57 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Καμένος: - "Εγώ για σένα, εγώ για σένα, για σένα θα 'πεφτα πιο κάτω απ’ τον καθένα..."

Ιερόν emo: - Τι τρέχει; Ποιός αφορεσμένος έχει βάλει στη διαπασών τραγούδια νυχτιάτικα; Είναι και φάλτσος!

Πρωτοσύγκελος: - Συγνώμη Μακαριότατε, ο Πάνος ο Καμμένος είναι, θέλει να σας δει επειγόντως.

Ιερόν emo: - Να περάσει, αμέσως. Παρακαλώ, να μη μας ενοχλήσει κανείς....

Καμένος: - Geronimo αγάπη μου, ήθελα να σε δω. Επιθύμησα τα μπιρμπιλωτά σου μάτια, το μακρύ σου μούσι, την κορμάρα σου! Je t' aime! θέλω να σε φιλήσω!

Ιερόν emo: - Μπορείς να ασπαστείς το δεξί, τέκνο μου. Το χέρι εννοώ όχι τίποτε άλλο! Είμαι παλαιών αρχών εγώ. Τα αισθήματα πάντως είναι αμοιβαία, είδες πόσο καλά λόγια είπα για σένα εις την συνέντευξην; Με συγκίνησες, σκασμένο, με το κλάμα σου.

Καμένος: - Τώρα μου έρχεται να κλάψω από την χαρά μου!

Ιερόν emo: - Εδώ που τα λέμε όλοι εις την κυβέρνηση για γέλια και για κλάματα είστε.

Καμένος: - Έχεις παράπονο λατρεμένε μου; Σε πείραξε κανείς να τον τσακίσω; Για σένα αφήνω υπουργεία, παρατάω σύξυλο τον Αλέξη κι άμα λάχει ρίχνω και μια κυβέρνηση.

Ιερόν emo: - Πολύ καλά, θα το λάβω υπόψη μου στην επόμενη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό μας. Τον συμπαθώ τον Αλέξη, αν και ανήκουμε σε διαφορετικά κόμματα. Όσο για το ξύλο, είμεθα Χριστιανοί, είμαστε κατά της βίας. Εκτός αν πρόκειται για ΑΘΕΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. Εκεί πίπτει αγία ράβδος! Βέβαια θα με υποχρέωνες, αν έριχνες καμιά "ψιλή" στο Φίλη. Δυο τρεις σφαλιάρες, καμιά κλωτσιά, διότι στεναχωρήθηκα πολύ με τα λεγόμενά του.

Καμένος: - Θα τον ισοπεδώσω επειδή σε πείραξε! Θα τον δείρω μέχρι να γίνει αγνώριστος! Ακούς εκεί να πει για το μωρό μου! Θα τον βουτήξω και θα του κόψω τη γλώσσα!


Ιερόν emo: - Α όχι, αμαρτία. Μετά πως θα ψέλνει εις το Ναόν δίπλα στον Άδωνη; "Αριστερός" και Δεξιός ψάλτης. Μην χαλάσουμε τη χορωδία. Η Εκκλησία πάντως δείχνει κατανόηση. Αντιλαμβάνεται τη δυσκολία που έχει ένας δήθεν αριστερός να κάνει νεοφιλελεύθερη πολιτική.

Καμένος: - Καλά, θα του μιλήσω τότε, να του πω να σταματήσει τις κουταμάρες.

Ιερόν emo: - "Να σταματήσει τις κουταμάρες". Το ίδιο να κάνεις κι εσύ τέκνον. Σε αγαπώ κι ενδιαφέρομαι για σένα, γι' αυτό ότι λέω, το λέω για καλό σου.

Καμένος: - Το ξέρω και σε ευχαριστώ. Σου πήρα ένα δωράκι: Ένα δακτυλίδι αρραβώνων.

Ιερόν emo: - Ω τι ευγενικό, τι γλυκό! Το δέχομαι καλέ μου! Θα το φοράω στη Λειτουργία, πάει με τα υπόλοιπα κοσμήματα και τα χρυσά άμφια.

Καμένος: - Σου πήρα επίσης κι ένα μπλουζάκι με τη φωτογραφία μου. Θα ήθελα να το φοράς κι αυτό κάτω από το ράσο.

Ιερόν emo: - Καμιά έκταση μου πήρες; Ο Κωστάκης έκανε ωραία δώρα, όπως εκείνο το κτήμα στη μονή Βατοπεδίου. Υπουργός είσαι Πανούλη, θρήσκος, δεν μπορείς να μας δώσεις μερικά νησιά, να πάμε για μπάνια το καλοκαίρι; Μια δωρεά δια την πτωχήν Εκκλησία;

Καμένος: - Τα νησιά τα καπάρωσαν οι Γερμανοί, οι Αμερικάνοι, μερικά τα ζαχαρώνουν οι Τούρκοι, αλλά για σένα κάτι θα βρω οπωσδήποτε. Θες κάτι άλλο ψυχή μου;

Ιερόν emo: - Ένα τελευταίο: Μην έρχεσαι να κάνεις καντάδες έξω από την πόρτα μου. Να με αφήνεις να κοιμάμαι λίγο τα βράδια. Ε, είμαι κάποιας ηλικίας - αν και δε μου φαίνεται - επομένως δεν μπορώ να ξενυχτάω. Έχω τόσες δουλειές να κάνω το πρωί. Συνεντεύξεις σε κανάλια, γεύματα με πολιτικούς, επιχειρηματίες, Λειτουργίες, πολύ δουλειά και δύσκολη. Εξάλλου τι θα πει ο κόσμος; Σου είπα είμαι παλαιών αρχών. Πολύ παλαιών, μεσαιωνικών.

Καμένος: - Αχ σε νιώθω, γιατί κι εγώ έχω πιαστεί να κάθομαι στην καρέκλα του υπουργού. Τουλάχιστο η δουλειά αφήνει καλά λεφτά. Θα κάνω λοιπόν ότι μου πεις. Η επιθυμία σου διαταγή. Σε πάω πολύ γιατί ταιριάζουμε σε όλα. Γεια σου καρδιά μου, θα τα ξαναπούμε.

Ιερόν emo: - Στην ευχή του Θεού τέκνον μου...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger