Home » , » Αναμένοντας την δικαστική απόφαση για την Ηριάννα και τον Περικλή

Αναμένοντας την δικαστική απόφαση για την Ηριάννα και τον Περικλή

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017 | 2:58 μ.μ.

Δεδομένο είναι ότι αν ο δολοφόνος Ρουπακιάς παρακολουθεί όσα διαδραματίζονται στο Εφετείο Αναστολών σήμερα που εκδικάζεται η δεύτερη αίτηση αναστολής της έκτισης ποινής της Ηριάννας και του Περικλή θα το απολαμβάνει. Και είναι λογικό. Αυτός κυκλοφορεί ελεύθερος και δυο νέα παιδιά είναι φυλακισμένα εξ’ αιτίας μιας αστυνομικοδικαστικής σκευωρίες, ενώ τώρα προσπαθούν στην δικαστική έδρα να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες.

Όπως και να είναι, παρακολουθώντας την δίκη, βλέπουμε μια απόλυτα ταξικά προσανατολισμένη δίκη με τον πρόεδρο της να επικεντρώνετε με ερωτήσεις προς την Ηριάννα του τύπου «Τι δουλειά κάνετε; Σε ποιους χώρους συχνάζετε;».
Πάλι καλά που δεν της ζήτησε να «αποκηρύξει μετά βδελυγμίας», τους αναρχικούς χώρους και τα στέκια που συχνάζουν οι αντιεξουσιαστές.

Αν και όσο ισχύουν οι τρομονόμοι, τέτοιες περιπτώσεις θα είναι συνηθισμένες, το κύμα αλληλεγγύης που υπάρχει στα θύματα αυτής της σκευωρίας –το βλέπουμε και σήμερα από την κατάμεστη αίθουσα στην οποία εκδικάζεται η έφεση ανατολής- ίσως αναγκάσει τους δικαστές να αφήσουν ελεύθερους Ηριάννα και Περικλή μέχρι την τελική εκδίκαση της υπόθεσης τους.

Μετά της 3 τον λόγο θα έχει ο εισαγγελέας που θα κάνει την πρόταση του για την αίτηση της αποφυλάκισης και θα ακολουθήσουν οι αγορεύσεις των δικηγόρων. Μετά θα υπάρξει διάσκεψη των δικαστών και λογικά σε μια περίπου 1-2 ώρες θα ξέρουμε την δικαστική απόφαση.

Νωρίτερα η Ηριάννα είχε δηλώσει στους δικαστές της:
«Βρίσκομαι εδώ γνωρίζοντας τι έχω κάνει και τι δεν έχω κάνει. Τιμωρούμαι για πράγματα που δεν έχω κάνει και χάνω όλα όσα έχω καταφέρει. Με έκριναν ένοχη για μια κοινωνική συνάντηση στην οποία δεν ήμουν παρούσα. Για τη σχέση μου με τον σύντροφό μου βρίσκομαι πέντε μήνες στη φυλακή».




Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger