Home » , » Ερωτικός εξορκισμός

Ερωτικός εξορκισμός

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 17 Μαΐου 2018 | 3:45 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

Είμαι ερωτευμένος στα σύννεφα πετάω... Όταν τον άκουσα, τον ερωτεύτηκα. Θέλω να τον βουτήξω, να του δαγκώσω το λαιμό. Να του δώσω ένα φιλί με γλώσσα και μπόλικα σάλια, να του απαλύνω τον καημό και τα δάκρυα, που με συγκίνησαν σχεδόν όσο η θέα ενός μουσακά. Το σκασμένο! Να τον φτύσω να μου βασκαθεί.

Ποιόν; Καλέ το σκληρό αγόρι, το χλωμό παλικάρι, τον Πρόεδρο του ΣτΕ. Δεν ξέρω για σας, εγώ μόλις είδα τα δάκρυά του στο τρυφερό του μαγουλάκι, σκέφτηκα να του δώσω κάτι να σκουπίσει τη μυτούλα του. Επειδή δεν έχω πρόχειρο μαντήλι, πειράζει να του δώσω το μόνο πράγμα που μου άφησε το Μνημόνιο; Το βρακί μου! Είναι καθαρό, δεν είναι λερωμένο από το φόβο σαν κάτι άλλων...

Αγορίνα μου! Μανάρι μου! Σε ποθώ, σε θέλω! Je t'aime! Μα να παραιτηθείς έναν ολόκληρο μήνα πριν τελειώσει η θητεία σου; Να χάσεις το μηνιάτικο, τόσα λεφτά; Ήρωά μου!
Πες τώρα στο θείο Μήτσο, σε πιο κόμμα θα πας νεανία μου!; Πες μου ότι θα πας στο ΚΚΕ, να πετάξω από τη χαρά μου! Θα σε ψηφίσω με χέρια και πόδια. Με τα τέσσερα θα πάω στην κάλπη, όπως πάνε οι πολιτικοί μας στις Βρυξέλλες. Δεν είσαι Κομμουνιστής; Όχι! Κρίμα, κανείς δεν είναι τέλειος.

Πάντως αυτά που είπες ότι δεν πρέπει να μειωθούν οι συντάξεις, μόνο το ΚΚΕ τα λέει από αυτούς που είναι μέσα στη Βουλή. Τα λένε κι άλλοι; Ναι, κάτι υποκριτές, που άλλα λένε κι άλλα κάνουν, αλλά εσύ δεν είσαι από δαύτους.
Εσύ έχεις δίκιο! Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να πειράξουμε τη σύνταξη. Τη δική σου δεν θα την πειράξει κανείς. Φρόντισε η πλειοψηφία του δικαστηρίου που ήσουν Πρόεδρος.
Ήσουν της μειοψηφίας. Καρδούλα μου, ο Μητσοτάκης είχε πει κάποτε σε έναν άλλο γαλάζιο, πως το 7-6 του Ειδικού Δικαστηρίου ήταν κατά παραγγελία για να χρυσωθεί το χάπι στα γαλάζια γίδια, να υπάρχουν αμφιβολίες. Δεν πιστεύω να ρίξατε κλήρο ποιος θα κάνει τον καλό μπάτσο, εεε δικαστή; Δεν το πιστεύω, δεν το πιστεύω.

Πως το είπες και με έφτιαξες; Υπάρχουν ακόμη δικασταί εις τας Αθήνας. Αχ ναι, υπάρχουν. Και πολιτικοί, μη μου τους ξεχνάς. Όπως και δοσίλογοι! Στο μεταξύ επειδή έχουμε γεμίσει και με ήρωες, κάναμε κι εξαγωγή στην Τουρκία δυο, διαβάζω το λόγο παραίτησης τον οποίο αναφέρει πρώτο πρώτο.

“Στην απόφασή μου αυτή κατέληξα μετά την πρόσφατη παραβίαση του απορρήτου της διασκέψεως του Δικαστηρίου σχετικά με το νέο ασφαλιστικό σύστημα και την εύλογη αναταραχή που προκάλεσε σε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Η αδιανόητη όσο και απαράδεκτη αυτή παραβίαση του δικαστικού απορρήτου, την οποία αντικειμενικά αδυνατώ να ελέγξω, επέφερε καίριο πλήγμα στην αξιοπιστία και το κύρος του θεσμού του Συμβουλίου της Επικρατείας και δεν μου επιτρέπει, πλέον, να εξακολουθήσω να ασκώ τα δικαστικά μου καθήκοντα με την δέουσα ηρεμία και νηφαλιότητα”...

Τι είναι απόρρητο, ψυχή της ψυχής μου; Μυστικό είναι ότι θα μας γδάρουν; Ότι θα μειωθούν οι συντάξεις, ότι εξασφαλίσατε τις δικές σας και κόβετε των άλλων; Αυτά τα ξέρουμε. Καλέ, τσάμπα έχασες το μισθό!

Μήπως η απόφαση; Ε, θα το μαθαίναμε. Θα μας το έλεγαν. “Σας ληστεύουμε βάση συνταγματικού νόμου”! Για απατεώνες τους πέρασες τους πολιτικούς;
Το 13-12; Θα μπορούσε να ήταν και 25-0, το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε. Υποβιβασμό της σύνταξης από μόλις ορατή σε αόρατη.

Μην κλαις, δεν έχεις κανένα λόγο. Άσε εμάς που έχουμε... 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger