Το μήνυμα που πήραμε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο μας γράφει: "Καλησπέρα ονομάζομαι Αθανάσιος Φατής και είμαι μαθηματικός στο ΕΠΑΛ Μύρινας της Λήμνου στο νομό Λέσβου.
Σας στέλνω ένα κείμενο σχετικά με την πρόσφατη απόφαση της χρήσης του όρου λαθρομετανάστης στα σχολεία από την ΕΛΜΕ Λέσβου".
Παραθέτουμε το ενδιαφέρον, κατά της άποψή μας άρθρο του εκπαιδευτικού, αφού προσθέσουμε και κάτι άλλο.
Ο αντιπρόεδρος της ΕΛΜΕ Λέσβο, Αποστόλης Βερελτζής, όχι μόνο επιμένει στις παλαιάς κοπής ακροδεξιές απόψεις του, αλλά σε συνέντευξη του σε ημερήσια εφημερίδα -στο "Εθνος"- χαρακτήρισε «θολοκουλτουριάρηδες» όσους στιγμάτισαν τις αντιλήψεις του.
Το παρακάτω εύστοχο κείμενο του εκπαιδευτικού Α, Φατή δίνει αποστομωτική απάντηση στις ρατσιστικές, αναχρονιστικές, ακροδεξιές θέσεις, που διατύπωσε κάποιος που θέλει να αυτοαποκαλείται παιδαγωγός:
Σας στέλνω ένα κείμενο σχετικά με την πρόσφατη απόφαση της χρήσης του όρου λαθρομετανάστης στα σχολεία από την ΕΛΜΕ Λέσβου".
Παραθέτουμε το ενδιαφέρον, κατά της άποψή μας άρθρο του εκπαιδευτικού, αφού προσθέσουμε και κάτι άλλο.
Ο αντιπρόεδρος της ΕΛΜΕ Λέσβο, Αποστόλης Βερελτζής, όχι μόνο επιμένει στις παλαιάς κοπής ακροδεξιές απόψεις του, αλλά σε συνέντευξη του σε ημερήσια εφημερίδα -στο "Εθνος"- χαρακτήρισε «θολοκουλτουριάρηδες» όσους στιγμάτισαν τις αντιλήψεις του.
Το παρακάτω εύστοχο κείμενο του εκπαιδευτικού Α, Φατή δίνει αποστομωτική απάντηση στις ρατσιστικές, αναχρονιστικές, ακροδεξιές θέσεις, που διατύπωσε κάποιος που θέλει να αυτοαποκαλείται παιδαγωγός:
Για τον κύριο Βαρελτζή και την παρέα του
Ακολουθεί χαλαρή εισαγωγή εν είδει προθερμάνσεως προς αποφυγή τραυματισμών.
Κατενθουσιασμένος ο εκπαιδευτικός κόσμος της Λέσβου, και όχι μόνο, ενημερώθηκε για την προτροπή του κ. Βαρελτζή (πληροφορίες εδώ
) προς τους συναδέλφους του να χρησιμοποιούν χωρίς ταμπού τον όρο λαθρομετανάστης. Η προτροπή αυτή του κ. Βαρελτζή θα λύσει πολλά από τα προβλήματα της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών, όπως για παράδειγμα αυτό της χρόνιας αδιοριστίας, καθώς θα καταλάβουν ότι υπεύθυνοι για την ανεργία χιλιάδων εκπαιδευτικών είναι οι λαθρομετανάστες θεολόγοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί κ.α. που τους έφαγαν τις θέσεις εργασίας.
Καλό θα ήταν να κατανοήσει ο κ. Βαρελτζής και η παρέα του πως στο σπίτι του (λαθρο)κρεμασμένου δε μιλάνε για (λαθρο)σχοινί. Σε ότι αφορά την αντίδρασή του σε όσους προσπαθούν να ταυτίσουν τους πρόσφυγες της Μικράς Ασίας με τους πρόσφυγες στη Μόρια, ας μη ξεχνά (αν όντως το ξέρει) ότι οι πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, αν και Έλληνες, αντιμετωπίστηκαν με ρατσισμό από πολλούς γηγενείς, προφανώς ομοϊδεάτες του κ. Βαρελτζή, χαρακτηριζόμενοι και ως τουρκόσποροι όπως φαίνεται και στις παρακάτω μαρτυρίες.
Πολύ φοβάμαι πως ο κ. Βαρελτζής σε ένα προσεχές ρατσιστικό κρεσέντο θα προτρέψει τους συναδέλφους του να καλούν τουρκόσπορους τους Έλληνες κατοίκους της Λέσβου με μικρασιατική καταγωγή.
Πάμε τώρα στα σοβαρά.
Η πρωτοβουλία αυτή του κ. Βαρελτζή θυμίζει περισσότερο ενέργεια πορωμένου κομματικού στελέχους της Ν.Δ., παρά ενέργεια εκπαιδευτικού. Για την ακρίβεια, θυμίζει εκείνες τις τσιρίδες εντός της Ν.Δ. που εδώ και καιρό φλερτάρουν με το φασισμό και ετοιμάζονται να τον στεφανωθούν με παπά τον Αμβρόσιο και κουμπάρους την άνανδρη τριανδρία των Σαμαρά-Ρέϊντζερ, Άδωνη-Αρίου και Βορίδη του Τσεκουράτου.
Η ενέργεια δε αυτή παραπέμπει περισσότερο σε δράση πυρήνα της Χρυσής Αυγής, παρά σε δράση σωματείου εκπαιδευτικών, με την αποκλειστική ευθύνη της ΔΑΚΕ που κατέχει και την πλειοψηφία στην ΕΛΜΕ Λέσβου. Δηλαδή, το ‟ξαμοληθείτε στις σχολικές αίθουσες και πείτε στους μαθητές για λαθρομετανάστες” μπορεί σε συνθήκες έξαρσης του ρατσισμού να μετεξελιχθεί σε ‟ό,τι κινείται, σφάζεται” του περίφημου πυρηνάρχη Νίκαιας. Δεν είναι άλλωστε και λίγα τα περιστατικά επίθεσης σε πρόσφυγες και αλληλέγγυους στη Λέσβο μέχρι σήμερα, με υποκινητές στελέχη της Ν.Δ. και της Χ.Α. του νησιού. (πληροφορίες εδώ και εδώ).
Ο κ. Βαρελτζής λόγω της παρατεταμένης θητείας του στο ΠΥΣΔΕ Λέσβου έχει χάσει μερικώς την επαφή με τη σχολική αίθουσα, αγνοώντας επιδεικτικά ότι από όλα τα μέλη μιας κοινωνίας, το μέλος που δε νοείται να αναπαράγει το ρατσιστικό όρο λαθρομετανάστης, είναι προφανώς ο δάσκαλος.
Ο ίδιος δήλωσε στον real fm ότι ‟το συνθετικό λάθρο χρησιμοποιείται ευρέως για διάφορες δραστηριότητες”. Ταυτιζόμενος απόλυτα με τη δήλωσή του, θα ήθελα να θυμίσω ότι το λάθρο, δηλαδή αυτό που γίνεται στα κρυφά - μουλωχτά, θα το βρούμε επίσης σε διάφορες περιπτώσεις όπως siemens, novartis, noor1, offshore, κεελπνο και πιθανώς στα διάφορα ΠΥΣΔΕ της χώρας (πρόσωπα και καταστάσεις δε θίγουμε).
Από τις πολλές περιπτώσεις σκανδάλων και ανομίας όπου εμπλέκονται γαλάζια παιδιά, θα αναφέρω μόνο μία σχετική με το φλέγον ζήτημα του μεταναστευτικού. Το περασμένο καλοκαίρι εξαρθρώθηκε κύκλωμα παράνομων ελληνοποιήσεων. Ανάμεσα στους πολλούς συλληφθέντες υπήρχαν και δύο μέλη του γαλάζιου πριγκιπάτου της Ν.Δ.. Από τη μία λοιπόν τα γαλάζια παλικάρια φωνάζουν για τους λαθρομετανάστες, από την άλλη τους ξαφρίζουν για να τους νομιμοποιήσουν. (πληροφορίες εδώ)
Καλό θα ήταν να κατανοήσει ο κ. Βαρελτζής και η παρέα του πως στο σπίτι του (λαθρο)κρεμασμένου δε μιλάνε για (λαθρο)σχοινί. Σε ότι αφορά την αντίδρασή του σε όσους προσπαθούν να ταυτίσουν τους πρόσφυγες της Μικράς Ασίας με τους πρόσφυγες στη Μόρια, ας μη ξεχνά (αν όντως το ξέρει) ότι οι πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, αν και Έλληνες, αντιμετωπίστηκαν με ρατσισμό από πολλούς γηγενείς, προφανώς ομοϊδεάτες του κ. Βαρελτζή, χαρακτηριζόμενοι και ως τουρκόσποροι όπως φαίνεται και στις παρακάτω μαρτυρίες.
Ο Μάρκος Βαμβακάρης, Σκυριανός στην καταγωγή, περιέγραψε θαυμάσια την κατάσταση αυτή:
"Έμενε ο κόσμος στα βαγόνια των σιδηροδρόμων. Έμενε εκεί που είχε καμιά αποθήκη εγκαταλειμμένη. Τσαντήρια κάνανε. Καταστροφή, μεγάλη καταστροφή. Να μην ξαναδούν τα μάτια μας τέτοια πράγματα. Το τι τραβήξανε αυτοί οι άνθρωποι δεν λέγεται. Ατιμαστήκανε. Γίνανε χάλια, χάλια, χάλια. ʼσε που ήταν ατιμασμένοι από κει με τους Τούρκους που τους καταδιώκανε. Και κατόπιν εδώ που ήρθανε τα ίδια. Προσπαθήσανε, κάνανε χίλια δυό να βρίσκουνε το ψωμί τους, μέχρι να βρουν ένα σπίτι να κάτσουνε. Αν ένας πατέρας είχε πέντε-έξη παιδιά και κορίτσια, άλλα άρπαγε ο ένας από δω, άλλα ο άλλος από κει. Καταστροφή μάνα μου...
Και οι ντόπιοι δεν τους έβλεπαν με καλό μάτι. Αλλά τους βρίζανε. Χίλια δυό. Φύγετε από δω ρε! Πηγαίνετε παρά πέρα. Δεν τους κοιτάζανε. Δεν είχαν την αγάπη να πουν για στάσου, συγγενείς μας είναι, Έλληνες πραγματικοί. Να τους αγκαλιάσουμε. Δεν έγινε αυτό το πράμα, εγώ δηλαδή τι είδα. Μπορεί αλλού. Ήθελαν να τους κλέψουνε οι κλεφταράδες που ήταν εδώ πέρα. Ν' αρπάξουν ό,τι είχαν. Να τους κλέψουνε, να τους γελάσουνε. Απατεώνες."
Η σύγκρουση ντόπιων και προσφύγων, θέτει τη σφραγίδα της σ' όλη την επόμενη περίοδο. Οι γηγενείς αμφισβητούν την ίδια την ελληνικότητα των προσφύγων. Ο τότε εισαγγελέας Βαζούρας έγραψε: "Η βρισιά τουρκόσπορος μαζί με σωρό ανάλογες βρισιές, όπως σκατοουγλούδες, παληοαούτηδες κ.λπ. ήταν στην ημερήσια διάταξη, από ανώτερα και κατώτερα κυβερνητικά όργανα..." Το χάσμα ενισχύθηκε και συντηρήθηκε από τον άγριο οικονομικό ανταγωνισμό. τόσο στην ιδιοποίηση της γης, όσο και στις εμπορικές δραστηριότητες."
Πολύ φοβάμαι πως ο κ. Βαρελτζής σε ένα προσεχές ρατσιστικό κρεσέντο θα προτρέψει τους συναδέλφους του να καλούν τουρκόσπορους τους Έλληνες κατοίκους της Λέσβου με μικρασιατική καταγωγή.
Για να τελειώνουμε, λοιπόν, σιγά σιγά με τις θεωρίες συνομωσίας όλων των ψεκασμένων, που μιλούν για βίαιους εκ φύσης, αλλόθρησκους λαθρομετανάστες που θέλουν να καταστρέψουν την πατρίδα μας και αφού η συζήτηση αφορά στο χώρο της εκπαίδευσης, αναφέρω το εξής:
ο δολοφόνος του Δασκάλου Νίκου Τεμπονέρα δεν ήταν κάποιος φανατικός σκουρόχρωμος λαθρομετανάστης μουσουλμάνος που λεγόταν Μαχμούτ, αλλά ΕλληνΆριος χριστιανός ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ ονομαζόμενος Ιωάννης με κατάλευκη επιδερμίδα. Τόσο λευκή όσο και εκείνων που κατά τη διάρκεια της κατοχής πιθανόν έπασχαν από αλμπινισμό και κυκλοφορούσαν στις γειτονιές με κουκούλες.
Πώς να ειπωθεί πιο απλά, δε χρειάζονται οι λαθρομετανάστες για να καταστραφεί η Ελλάδα. Έχουμε τους δικούς μας ομόθρησκους και ομοεθνείς εξολοθρευτές, σαν αυτούς που χρωστάνε στις τράπεζες (για την ακρίβεια σε όλους εμάς) περί τα 200.000.000€ (πρόσωπα και καταστάσεις δε θίγουμε). Αν αλλάζαμε το γνωστό ερώτημα του εθνάρχη ‟Ποιός κυβερνά τον τόπο ετούτο” σε ‟Ποιός καταστρέφει τον τόπο ετούτο;”, μια από τις σωστές απαντήσεις (όχι βεβαίως η μοναδική) που θα μπορούσαμε να δώσουμε, είναι ‟η Ν.Δ των Αρί(στ)ων”.
Καθώς λοιπόν οι άρι(στ)οι κατά καιρούς είναι επιρρεπείς στην αντιγραφή, αποχαιρετώ τον κ. Βαρελτζή και την παρέα του με ένα αντιγραμμένο ποίημα και ένα αντιγραμμένο σύντομο μάθημα ιστορίας, από αυτά που κυκλοφορούν στα social Μήδεια.
Δημοσίευση σχολίου