Home » , » Ένα πρόβατο που μιλάει!

Ένα πρόβατο που μιλάει!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019 | 5:15 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

 - Κουδούνι; Ποιος είναι;

- Μου ανοίγετε σας παρακαλώ;

- Ναι... Μα... Μάλλον έχω παραισθήσεις. Ένα πρόβατο που μιλάει!

- Μπεεε, θα μου χαϊδέψεις τ' αυτάκια; 

- Ε;

- Να περάσω μέσα; 

- Πέρνα... Τι να σου κάνω, είπες;

- Να μου χαϊδέψεις τ' αυτιά! 

- Καλά... Να, τα χαϊδεύω. Ορίστε! Γι αυτό ήρθες;

- Γι αυτό. Τώρα μπορείς να με κάνεις ότι θέλεις. Να με αρμέξεις, να με κουρέψεις... ακόμα και να με πηδήξεις!

- Αυτό ξέχνα το. Κτηνοβάτης δεν είμαι.

- Α! καλά. Χάιδεψε μου πάλι τ' αυτιά, σε παρακαλώ.

- Εντάξει, αλλά μη σου μπαίνουν ιδέες. Μόνο χάιδεμα κι αυτό επειδή το ζήτησες. Ξηγηθήκαμε;

- Μα θέλω να στο ανταποδώσω. 

- Έχε χάρη που έφαγα χθες σουβλάκια και δεν πεινάω...

- Τι ωραία που χαϊδεύεις τ' αυτιά. Μήπως έχεις και λίγο κουτόχορτο; Είναι τ' αγαπημένο μου!

- Χα, χα, χα! Είσαι παλαβό αρνί. Πως λέμε "τρελή αγελάδα". Είσαι από τα τρελά έτσι;

- Είμαι από τη μία και αδιαίρετη Μακεδονία. Γνήσιος απόγονος της προβατίνας, που έπινε γάλα ο Μέγας στρατηλάτης μας, ο Αλέξανδρος! 

- Έπρεπε να το είχα καταλάβει. Πρόβατο που του χαϊδεύουν τ' αυτιά πριν το σουβλίσουν... Ξέρεις, η Μακεδονία είναι γεωγραφική περιοχή, όπως η Θράκη. Υπάρχει Δυτική, Ανατολική, Βόρεια, Θράκη. Κάπως έτσι είναι και στη Μακεδονία. Μπορούν να κατοικούν κι άλλοι λαοί.

- Ο τσοπάνης μου είπε πως η Μακεδονία είναι μία. Μην παραχαράσσετε την Ιστορία!

- Ποιος παραχαράσσει, ρε ανιστόρητε και αγεωγράφητε; Γιατί τον πιστεύεις; Μήπως σου είπε και ότι το αρνάκι φρικασέ είναι καλό;

- Ναι, ναι! Που το κατάλαβες; 

- Άλλος δεν κατάλαβε καλά. Λοιπόν άκου: Ο τσοπάνης που τα λέει αυτά, έχει σκοπό να σε φάει.

- Για την πατρίδα να θυσιαστώ!

- Αμ δε θα θυσιαστείς για την πατρίδα, κακόμοιρο ζωντανό. Για να χορτάσουν οι καλοφαγάδες θα θυσιαστείς. Θα σφαγιαστείς, θα γδαρθείς, θα πουληθείς, θα μαγειρευτείς και θα φαγωθείς! Πάρε δρόμο τώρα, εγώ άλλο αυτιά δεν χαϊδεύω...

Κάποιος πρέπει να πει την αλήθεια κι ας πονέσει. Κι ο ίδιος κι όσοι την ακούσουν... 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger